Ze wil mij iets van een naam ketttingje geven, wie weet wat leuks
ze is 19
Ik ken dr trouwens van internet, en we meeten voor het eerst.
edit: plaatje is niet nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 22-03-2003 18:41]
Maar als je dan echt iets wilt kopen dan zou ik een luchtje doen, altijd goed. En dat hoeft niet meteen erg duur te zijn, je hebt ook kleine potjes.
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:37 schreef kootje het volgende:
waarom ga je iemand die je nog nooit gezien hebt een kado geven?
Is het niet beter om eerst even te checken of het wederzijds klikt en daarna pas leukere dingen doen en leuke kadootjes geven enzo? Ik ken veel mensen waar ik op internet wel mee op kan schieten, maar in het echt niet. andersom ook trouwens, maar dat is een ander verhaal.
quote:jammer, trok lekker de aandacht
Op zaterdag 22 maart 2003 18:37 schreef Moonah het volgende:
Juf Moonah heeft even taalfoutje in de titel verbeterd.
quote:nee omdat we er beide van overtuigt zijn dat we mekaar top vinden, we hebben al wel fotos gezien enzow. ik vindt haar super en zij mij.. en altijd dat negatieve gelul over internet onmoetingen :S wij weten beide dat het perfect zal gaan.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:41 schreef Martin_Jager het volgende:
Is het niet een beetje voorbarig om elkaar bij de eerste ontmoeting cadeautjes te geven? Vind het een beetje vreemd.Maar als je dan echt iets wilt kopen dan zou ik een luchtje doen, altijd goed. En dat hoeft niet meteen erg duur te zijn, je hebt ook kleine potjes.
maar niemand die iets origineelers weet dan een geurtjuh?
-Edit-
Met haar naam erop.
Als ik date dan gaan we gewoon wat leuks doen met 2en en niet zo van cadeautje dit cadeautje dat, de 1e keer dat je elkaar ziet! kom op heej. Jullie zouden beide gewoon blij moeten zijn dat jullie elkaar eindelijk een kaar zien.
Ik vind zo van ze moet je gewoon leuk vinden met of zonder cadeau
want je blijft niet continu cadeautjes geven...
Psssst kruitvat heeft leuke winny de poeh knuffeltjes, maandag laatste dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |