abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2003 @ 17:10:41 #1
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_9303834
Zit ik net naar Fox te kijken, krijg ik nieuwe afleveringen van de Transformers op mijn netvlies (nee, niet Beast Wars).

Het zijn gewoon de Autobots en de Decepticons, in de oude tekenstijl, maar met dingen als "Battle Mode", en op het einde een gezellige Disney chit-chat met veel gelach er tussendoor. WTF?

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_9303851
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9303871
Waarschijnlijk had je wel een antwoord kunnen vinden in een topic als Transformers. .
pi_9303991
Ik heb het ook een keer gezien, maar het gaat nergens over en is slecht getekend
pi_9304007
Ja, maar hier zijn het dus niet de decepticons maar de predacons, niet helemaal hetelfde dus.

Alleen de eerste transformers serie was goed, de rest is bagger

pi_9304077
Amen,

dit is uitgemolken Japanse nep.
Namen van de originele series komen nog wel terug, maar vaak in (vage/rare) andere 'lichamen'.

bv. die van vandaag ging toch ECHT over de constructicons. maar vandaag waren het autobots door doorgaan onder een compleet andere naam.....

Jammer, wie weet komen de ECHTE ooit nog eens in de herhaling.

zaterdag 22 maart 2003 @ 17:37:17 #7
29354 maikeru
Surf's up Dude!
pi_9304239
de echte transformers moeten definitely terug op tv! Die waren echt super! Heb deze hier bedoelde serie ook een kere gezien en dacht ff dat het de "echte" waren, maar dat viel KEIHARD tegen zeg!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 18:38:42 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_9305323
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
deze?
http://www.animenfo.com/anime.php?id=1149
Volgens mij niet deze nee...
quote:
Ja, maar hier zijn het dus niet de decepticons maar de predacons, niet helemaal hetelfde dus.
Alleen de eerste transformers serie was goed, de rest is bagger
Die ik vandaag gezien heb WEL.

Het was dus ook met Optimus Prime enz, alleen een nieuw jasje gestoken dat niet nieuw was...snappen we het nog?

En we zijn het (gezien de vele topics over goldie oldies) allemaal eens dat alle oude series (TF, M.A.S.K. etc) terug moeten komen....maar dat gebeurt niet

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:09:19 #9
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_9305836
Zeker op V8
Daar zijn ze bezig met Transformers Robots in Disguise
Kijk de volgende keer wel even hier
  Moderator zaterdag 22 maart 2003 @ 21:38:09 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9308503
We gaan verder in de al genoemde topics in dit topic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')