abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9303101
Ik ben een paar weken geleden besneden, en ik vroeg me af of ik me nu nog gewoon kan aftrekken als voor de operatie.
en kan ik nu ook nog klaar komen?

of moet ik het op een andere manier doen?
alvast bedankt

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:31:39 #2
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9303176
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil wel ff vragen:

Ging je niet door helse pijnen? 't schijnt enorm pijn te doen!
Nog een vraagje: waarom ben je (nu pas) besneden? (beetje te persoonlijk misschien)

If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_9303216
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:31 schreef Shannara het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil wel ff vragen:

Nog een vraagje: waarom ben je (nu pas) besneden? (beetje te persoonlijk misschien)

Ik heb helemaal geen pijn gevoeld,
en ik ben besneden omdat de voorhuid te strak was.

maar dat is eigenlijk niet antwoord op mij vraag..

pi_9303234
En wat een idiote vraag het is!
pi_9303263
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:34 schreef eXa het volgende:
En wat een idiote vraag het is!
Basisschool:

"Vragen zijn noooooit dom"

// Last.fm
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:36:51 #6
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9303280
Ik zou zeggen: probeer 't gewoon! En als 't pijn doet, gewoon kappen en een paar dagen later nog 's proberen.
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:37:49 #7
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9303304
Een paar weken terug en in tussentijd niet gemasturbeerd?? Misschien dat een ander topic iets voor jou is
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:38:29 #8
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9303316
LOL! Maar hij staat nu op knappen, anders zou ie dit niet vragen
pi_9303318
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:36 schreef Shannara het volgende:
Ik zou zeggen: probeer 't gewoon! En als 't pijn doet, gewoon kappen en een paar dagen later nog 's proberen.
Ja, ik heb het namelijk al gepbobeerd, het deed een beetje pijn, en ik kwam niet klaar.

maar is er ook iemand die er ervaring mee heeft?

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:39:45 #10
43842 snerd
I Come To Serve
pi_9303332
Klaarkomen is altijd mogelijk.

Aftrekken niet meer. Masturbatie wel, want masturbatie houdt niet per se in dat je de voorhuid over je eikel moet bewegen. Je zult dus een andere vorm van masturbatie moeten aanleren. Vraag het aan mensen die besneden zijn, die hebben daar wel ervaring mee. Of koop/leen een seksueel voorlichtend boekje

n_n
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:39:52 #11
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9303335
ja gewoon proberen lijkt me. dat zal je echt zelf moeten uitzoeken he.
852002IWASTHERE
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:40:23 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_9303343
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Basisschool:

"De mensen die ze stellen, die zijn dom"
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_9303354
quote:

[..]

Basisschool:

nee, net als in southpark: there are no stupid questions, only stupid people (niet persoonlijk bedoelt hoor destroyer666)
pi_9303381
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:39 schreef snerd het volgende:
Klaarkomen is altijd mogelijk.

Aftrekken niet meer. Masturbatie wel, want masturbatie houdt niet per se in dat je de voorhuid over je eikel moet bewegen. Je zult dus een andere vorm van masturbatie moeten aanleren. Vraag het aan mensen die besneden zijn, die hebben daar wel ervaring mee. Of koop/leen een seksueel voorlichtend boekje

ja, ok

maar ik vraag het ook hier, omdat ik zag dat er hier ook andere topics over waren, (niet precies, daaarom maak ik apart topic)

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:45:32 #15
35589 Floyty
Kiss my aura
pi_9303429
Uiteraard kun je jezelf nog aftrekken. Ik ben al heel jong besneden dus ik weet niet beter. Als je met je hand (vuist) je lul van onder je eikel je (overgebleven) voorhuid naar boven trekt kun je je met dat deel nog gewoon aftrekken. En een andere manier is um in de olie zetten, heb je geen voorhuid nodig

Kweet alleen niet hoelang het pijnlijk blijft maar dat gaat vanzelf over lijkt me, succes

- Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
- You got an issue..? Here's a tissue..!
pi_9303471
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:45 schreef Floyty het volgende:
Uiteraard kun je jezelf nog aftrekken. Ik ben al heel jong besneden dus ik weet niet beter. Als je met je hand (vuist) je lul van onder je eikel je (overgebleven) voorhuid naar boven trekt kun je je met dat deel nog gewoon aftrekken. En een andere manier is um in de olie zetten, heb je geen voorhuid nodig

Kweet alleen niet hoelang het pijnlijk blijft maar dat gaat vanzelf over lijkt me, succes

bedankt

maar..
in de olie zetten?? wat houdt dat in?

pi_9303532
Ga naar een Joods forum en vraag het ze zou ik zeggen. Die hebben meer ervaring hiermee, maarre besneden omdat voorhuid te strak zat? Dat doen Joden toch alleen maar
pi_9303560
ja , gewoon een btje faseline over je snikkel heen doen en dan kan het gewoon met je hand zonder je voorhuid .
pi_9303653
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:52 schreef The_Duce het volgende:
Ga naar een Joods forum en vraag het ze zou ik zeggen. Die hebben meer ervaring hiermee, maarre besneden omdat voorhuid te strak zat? Dat doen Joden toch alleen maar
Nee, Joden doen het uit hygienisch oogpunt. Voorhuid te strak komt best veel voor, besnijdenis komt daarom ook best veel voor. Er zijn trouwens verschillende manier van besnijden, soms wordt de hele eikel ontbloot, andere keren wordt maar een deel van de voorhuid weggehaald.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:59:54 #20
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9303654
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:28 schreef Destroyer666 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden besneden, en ik vroeg me af of ik me nu nog gewoon kan aftrekken als voor de operatie.

alvast bedankt

Uh ik ben besneden toen ik 7 was, om dezelfde reden als jij en heb nooit ergens last van
pi_9303677
quote:
Ja, dit kan nog als de hele eikel ontbloot is, wel moet de rest van de huid dan niet al te strak om de penis zitten.

Ik kan het ook

zaterdag 22 maart 2003 @ 17:07:45 #22
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9303783
Sorry, ben ook effe nieuwsgierig topicstarter. Wat is 't nadeel van 'n te strakke voorhuid? (tjemig, over personal questions gesproken, sorry)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_9303862
Ik heb geen idee.

Ik ben besneden om een te slappe voorhuid

pi_9303953
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:07 schreef JeOma het volgende:
Sorry, ben ook effe nieuwsgierig topicstarter. Wat is 't nadeel van 'n te strakke voorhuid? (tjemig, over personal questions gesproken, sorry)
omdat hij dat niet helemaal over je eikel kan en daardoor kan je hem niet goed schoonmaken en dat kan weer lijden tot infecties.
ook kan het pijn geven met sex.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_9303977
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:18 schreef NietGroen het volgende:

[..]

omdat hij dat niet helemaal over je eikel kan en daardoor kan je hem niet goed schoonmaken en dat kan weer lijden tot infecties.
ook kan het pijn geven met sex.

en als hij in erectie is kan de voorhuid niet over de eikel, en dat doet pijn
pi_9304544
Ik zou het eerst laten genezen...besnijdenis:
pi_9304615
Maak je geen zorgen, dat is helemaal geen probleem . Ik weet nog dat ik van te voren ook aardig in de stress zat voor seks en masturbatie enzo, maar het is geen enkel probleem. Wacht er nog wel even mee tot alles goed geheeld is enzo, je wil niet dingen gaan forceren en daarmee mogelijk nog iets verkloten wat net aan het helen is. Je komt er vanzelf wel achter hoe, dat ga ik je niet voorkauwen, maar maak je geen zorgen .
pi_9304628
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:56 schreef superbossy het volgende:
Ik zou het eerst laten genezen...besnijdenis:
Waarom een kotssmiley
Soms kan het niet anders, ik heb in ieder geval geen keuze gehad .
pi_9304850
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:20 schreef Destroyer666 het volgende:

[..]

en als hij in erectie is kan de voorhuid niet over de eikel, en dat doet pijn

Same here. Te strakke voorhuid sucks big time. Had 't toen ik zo'n 16 was en ben toen dus ook besneden. Ik kan me niet herinneren dat het pijn deed, wel dat ik ontzettend moest van de narcose. Je kunt gewoon normaal masturberen (of 't laten doen... nog beter ) en dat doet geen pijn. Inderdaad ... iets wat 't smoother doet glijden is aanbevolen ("in de olie zetten" , maar hoeft niet persé. (geen motorolie gebruiken overigens! Massageolie van 't Kruidvat will do just fine!)
Seks is ook geen probleem en er wordt wel eens geopperd dat besneden mannen minder gevoelig zijn, maar ik kan alleen zeggen dat het allemaal behoorlijk gevoelig is. MIsschien krijg je wat minder vaak een paal als je gezellig door de supermarkt loopt, maar des te beter! Tot slot: schaam je d'r iig niet voor. Het is de normaalste zaak van de wereld en het is verdomd hygiënisch!

pi_9304892
quote:

[..]

Basisschool:

[Offtopic]
Jawel, er zijn domme vragen. Als iets overduidelijk is, vraag er dan niet naar. Gebruik je verstand, je ogen en eventueel je gevoel, maar niet mij om duidelijke dingen uit te leggen. Het lijkt wel of de leeftijdgenoten het patent op domme vragen hebben. Leerlingen zullen het nooit vragen.
[offtopic, dat moest er ff uit]
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_9305400
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:12 schreef Bombie het volgende:

[..]

<knip> ... en het is verdomd hygiënisch!

Dat zeker weten! Dat is misschien wel het beste voordeel, vind ik zelf. Er zit geen velletje meer, waar al het vuil achter kan blijven zitten. Als je onder de douche gaat staan is het direct schoon.

Chill .

pi_9305436
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:01 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Waarom een kotssmiley
Soms kan het niet anders, ik heb in ieder geval geen keuze gehad .

Om dat ik blijkbaar kots op een besnijdenis...

En met velletje kan het ook mooi schoon zijn en blijven...dus hygiene is een weinig steekhoudend argument.

pi_9305493
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:45 schreef superbossy het volgende:

[..]

En met velletje kan het ook mooi schoon zijn en blijven...dus hygiene is een weinig steekhoudend argument.

Voorhuidvernauwing wel. Als het anders had gekund had ik het zeker niet gedaan, maar achteraf valt het me heel erg mee. Beetje triest dat je er op kotst terwijl je er eigenlijk geen flikker van af weet .
pi_9305615
quote:

[..]

Liever niet op die van mij graag. Dan is 't hele hygiëne-voordeel gelijk verdwenen.
quote:
Weinig steekhoudend argument om de keuze tussen wel of geen besnijdenis te rechtvaardigen misschien, maar zeker wel een steekhoudend argument om blij mee te zijn als je dan toch besneden moet worden.

En waarom moet het trouwens een steekhoudend argument zijn? Het gaat hier toch niet om het wel of niet de voorkeur geven aan een besnijdenis?

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 22-03-2003 19:11]

pi_9309448
quote:

[..]

Als je een (veel) te strakke voorhuid hebt kan je ook last krijgen/hebben van veel andere problemen..
Een daarvan is dat je bv absoluut niet staand kan plassen zonder het plafond te raken.
(lichtelijk overdreven maar het schiet wel vaak echt alle kanten op)

En als je voorhuid zo strak is dat je je eikel bijna niet eens kan zien (zoals bij mij (nog) het geval is) is het vreselijk moeilijk om dat goed schoon te houden, simpelweg omdat die huid bij sommige mensen niet kan worden teruggetrokken, zelfs niet een heel klein beetje.
En dat kan vele (en vooral pijnlijke) gevolgen hebben..

Dat kan jij je misschien niet voorstellen.. en wees daar maar blij om.
Maar ga svp niet zitten kotsen op dingen waarvan je niet weet waarom het gedaan wordt

(vrouwelijke vorm van besnijdenis is daarentegen wel )

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  zaterdag 22 maart 2003 @ 22:36:26 #36
49592 Dizz
And Zhe wazz...a Princezz
pi_9309540
Veel zeep gebruiken
Veel olie of creme

En dan ken jij weer je ding doen...
Kende iemand die dus besneden was en het dus zo deed!

zondag 23 maart 2003 @ 01:41:38 #37
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9311529
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:29 schreef dikkebanaan het volgende:
En als je voorhuid zo strak is dat je je eikel bijna niet eens kan zien (zoals bij mij (nog) het geval is) is het vreselijk moeilijk om dat goed schoon te houden, simpelweg omdat die huid bij sommige mensen niet kan worden teruggetrokken, zelfs niet een heel klein beetje.
Wat is dan 't probleem. Als je al 20 jaar rondloopt met een eikel die je niet goed "schoon" kunt houden omdat je er niet bij kunt (sorry, minder plastisch uitdrukken lukt effe niet) weet je toch niet eens of dat uberhaupt wel nodig is? Ik bedoel, je maakt je toch ook geen zorgen dat je de binnenkant van je darmen niet zelf schoon kunt maken? Kun je ook niet bij. What's tha fuss?

(deze vraag is trouwens echt serieus bedoeld)

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_9312431
quote:
Op zondag 23 maart 2003 01:41 schreef JeOma het volgende:

[..]

Wat is dan 't probleem. Als je al 20 jaar rondloopt met een eikel die je niet goed "schoon" kunt houden omdat je er niet bij kunt (sorry, minder plastisch uitdrukken lukt effe niet) weet je toch niet eens of dat uberhaupt wel nodig is? Ik bedoel, je maakt je toch ook geen zorgen dat je de binnenkant van je darmen niet zelf schoon kunt maken? Kun je ook niet bij. What's tha fuss?

binnenkant van de darmen is wel ff heel iets anders dan de *buitenkant* van een eikel..

Maar dat schoon houden is (voor mij iig) niet de enige reden waarom het nodig is.. (zie vorige post)
En er zijn nog meer nadelen, welke stuk voor stuk er voor zorgen dat je een heel stuk minder lekker in je vel zit.

Waarom niet doen als het zo simpel is om die problemen allemaal te verhelpen met 1 operatie?

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9313945
quote:
Op zondag 23 maart 2003 01:41 schreef JeOma het volgende:

[..]

Alleen lopen de meeste jongens er niet al 20 jaar mee rond maar is het iets wat in een paar weken/maanden tijd is gekomen. Duidelijke oorzaak is er dan vaak niet tenzij er een giga ontsteking zou zitten.
Dus het is (vaak) geen kwestie van niet weten dat je het daar onder de voorhuid ook schoon moet maken maar een kwestie van plotseling optreden van een nauwe voorhuid waar dan wat aan gedaan moet worden.
Tis vaak ook al te verhelpen met een klein sneetje in de voorhuid of het toompje loshalen. In bepaalde gevallen is wel een volledige besnijdenis nodig.

ben zelf vrouw dus kan er gelukkig geen last van krijgen....

pi_9315659
quote:

alvast bedankt

Geen flauw idee hoe jij het tot nu toe deed, maar ik heb besneden en al geen enkele moeitemet aftrekken .

Ik zelf vind gedoe met olie en weet ik veel allemaal vreselijk, droog vind ik het lekkerste. Het stukje direct onder je eikel is trouwens erg lekker gevoelig.

zondag 23 maart 2003 @ 13:45:58 #41
47840 Snuk
The Assmaster
pi_9316218
Wat nou op besnijdenis!! Zoiets is heel normaal en heeft enorm veel voordelen.

Wat masturberen betreft: wacht er nog een paar weken mee, je wil niet dat de hectingen loskomen dude. En klarkomen kan natuurlijk nog steeds, misschien zelfs beter

Running through my head... all the things she said...
pi_9318607
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:45 schreef Snuk het volgende:

Wat masturberen betreft: wacht er nog een paar weken mee, je wil niet dat de hectingen loskomen dude. En klarkomen kan natuurlijk nog steeds, misschien zelfs beter

ok mensen,
allemaal heel erg bedankt voor alle tips enzo

ik ben blij dat ik geregistreerd heb

pi_9325576
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:45 schreef Snuk het volgende:
Noem es wat, dan? (Misschien is dat iets voor 'n apart topic...)

Even ter verduidelijking: besnijdenis is niet alleen iets joods. Het schijnt zelfs standaardprocedure te zijn in de VS (maar weer niet in Canada), dus er zijn wel wat meer mensen besneden dan je denkt
Het Amerikaanse argument voor besnijdenis, 'betere hygiene', klopt overigens niet. Ik heb geen links, maar daar is vooral de laatste jaren een hoop onderzoek naar gedaan en het zou niets uitmaken. Ik ben dus wel benieuwd naar jouw ervaringen.

pi_9336756
1 Voordeel van een besnijdenis is dat je het wat langer uit kan houden omdat je eikel gewend is aan de buitenlucht en dus minder gevoelig is. (althans thats what the told me ) Het andere grote voordeel is hygiene, maar dat is al meerdere malen aangehaald.
pi_9354521
Wat vervelend dat er hier mensen reageren die zo dom doen over besnijdenis, het lijkt me een vrij normale ingreep als daar beneden iets mis is. Wat een verschrikkelijke onzin allemaal.

Voor de topicstarter: Probeer het eens met glijmiddel? lijkt me beter dan massage olie ofzo.....niet dat ik een jongen ben maar tis maar een tip

En nou maar hopen op verder zinnige reacties voor je

Oh en nog iets, volgens mij vinden heel veel vrouwen besneden mannen fijner dan onbesneden mannen dus ach, het heeft voordelen

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_9357059
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 01:53 schreef Maanbeertje het volgende:

Voor de topicstarter: Probeer het eens met glijmiddel? lijkt me beter dan massage olie ofzo.....niet dat ik een jongen ben maar tis maar een tip

Waarom? Glijmiddel heb ik niet geprobeerd, dus kan ik niets over zeggen... maar massage-olie is prima spul hoor...
pi_9358759
Tis minder vettig?
pi_9365540
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:55 schreef Maanbeertje het volgende:
Tis minder vettig?
Hm... tja... dat zou kunnen natuurlijk. Maar 't blijft niet de hele dag aan jouw of haar handen zitten hoor En 't is geen boter...
pi_9371636
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 01:53 schreef Maanbeertje het volgende:
Wat vervelend dat er hier mensen reageren die zo dom doen over besnijdenis, het lijkt me een vrij normale ingreep als daar beneden iets mis is. Wat een verschrikkelijke onzin allemaal.

En nou maar hopen op verder zinnige reacties voor je

Oh en nog iets, volgens mij vinden heel veel vrouwen besneden mannen fijner dan onbesneden mannen dus ach, het heeft voordelen

Hoi meisje,

ik ben blij dat jij zo gewoon reageert, kunnen die jongens zien dat het ook voordeel heeft ,

*vertrouwen groeit*

bedankt meisje

pi_9371904
Wanneer er problemen zijn met een te strak toompje, dan kan ik me voorstellen dat een besnijdenis een gewenst is. Verder voor de rest is alles wat er gezegd word allemaal maar geschikt om mensen voor de gek te houden en daardoor ten onrechte positiever beeld te schetsen van een besnijdenis.

Maar je pik is niet minder als je besneden bent, dat heb ik nooit willen uitdragen hier. Ik vind alleen dat er op onrechtmatige basis een positief beeld geschetst word van de besnijdenis.

pi_9372213
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:49 schreef superbossy het volgende:
Wanneer er problemen zijn met een te strak toompje, dan kan ik me voorstellen dat een besnijdenis een gewenst is. Verder voor de rest is alles wat er gezegd word allemaal maar geschikt om mensen voor de gek te houden en daardoor ten onrechte positiever beeld te schetsen van een besnijdenis.

Maar je pik is niet minder als je besneden bent, dat heb ik nooit willen uitdragen hier. Ik vind alleen dat er op onrechtmatige basis een positief beeld geschetst word van de besnijdenis.

Ja, maar je kunt mij niet wijsmaken dat er alleen maar nadelen zijn aan een besnijdenis.
Ik maak uit jouw tekst op dat je niet besneden bent, en dus ook niet precies weet wat er aan de hand is na de besnijdenis.
ik wel, en ik zeg niet dat ik 100% gelijk heb, maar ik weet wel dat het schoner is, omdat je dat gewoon ziet, en ik bedoel met schoner, schoner vergelijken met m'n te strakke velletje. Het zou ook voor jullie schoon kunnen zijn, zonder besnijdenis, maar omdat het bij jullie goed zit, is het niet nodig..
pi_9377813
Voor zover ik weet zitten er vooral voordelen aan hoor. Je kan ook eens op internet gaan zoeken naar ervaringen van andere jongens ofzo. En er is inderdaad een discussie gaande over of besnijdenis ALTIJD gewenst is omwille van hygiene, maar als daar beneden iets mis is heb je weinig keus denk ik nietwaar?

maar goed wat je dus wel veel leest is dat de sex veel beter wordt na de besnijdenis, want je 'schuift' niet half in en uit je velletje ofzo. Lijkt mij zelf ook wel een fijner idee trouwens ALS ik een man zou zijn...Zeker als je ook nog eens vastzit in een condoom bovendien houdt je het langer vol dan onbesneden mannen. Verder kan ik als vrouw nog zeggen dat volgens mij meisjes onbesneden 1. mooier vinden over het algemeen, en 2. de meeste meisjes het toch wel fijner vinden bij dingen als een jongen oraal bevredigen......3. besneden jongens kunnen langer doorgaan en dat is voor sommige meisjes toch ook wel fijn

nou ja alvast wat voordelen dus

En overigens denk ik dat de jongens die vervelend reageren, totaal niet goed ingelicht zijn over besnijdenis overigens. Dus daar moet je je eerder niks van aantrekken....

pi_9387834
Ben ik vervelend als ik vaststel dat niemand in deze discussie uitlegt waarom besnijdenis hygienischer zou zijn? Ik zie ook nog steeds geen andere 'voordelen' genoemd worden.
pi_9388694
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:51 schreef Stonehead het volgende:
Ben ik vervelend als ik vaststel dat niemand in deze discussie uitlegt waarom besnijdenis hygienischer zou zijn? Ik zie ook nog steeds geen andere 'voordelen' genoemd worden.
Je bent vervelend want je leest niet.
pi_9389438
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:16 schreef Maanbeertje het volgende:

maar goed wat je dus wel veel leest is dat de sex veel beter wordt na de besnijdenis, want je 'schuift' niet half in en uit je velletje ofzo. Lijkt mij zelf ook wel een fijner idee trouwens ALS ik een man zou zijn...Zeker als je ook nog eens vastzit in een condoom bovendien houdt je het langer vol dan onbesneden mannen.

En overigens denk ik dat de jongens die vervelend reageren, totaal niet goed ingelicht zijn over besnijdenis overigens. Dus daar moet je je eerder niks van aantrekken....

De seks word beter dus omdat men "het langer volhoud dan onbesneden mannen", hoezo langer volhouden? De laatste keer dat ik het gecheckt heb zat klaarkomen tussen de oren!

Ik reageer niet vervelend, ik reageer kritisch. Ik weet wat een besnijdenis inhoud en beweer dat er eigenlijk maar 1 duidelijke aanwijzing is waarom een besnijdenis een must kan zijn en dat het verder geromantiseerd word omwille van de mensen die er 1 hebben ondergaan.

pi_9389564
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:51 schreef Stonehead het volgende:
Ben ik vervelend als ik vaststel dat niemand in deze discussie uitlegt waarom besnijdenis hygienischer zou zijn?

[..]

Ooit gehoord van smegma? Zoek 't eens op op internet...
pi_9391711
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:52 schreef Bombie het volgende:
Ooit gehoord van smegma?
Smegma wordt net zo goed door je lichaam aangemaakt als je besneden bent. En argumenten dat je 'het langer volhoudt', wat heeft besnijdenis daarmee te maken dan?
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:57:21 #58
22956 Theuno
Illusions...
pi_9395248
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:15 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Smegma wordt net zo goed door je lichaam aangemaakt als je besneden bent. En argumenten dat je 'het langer volhoudt', wat heeft besnijdenis daarmee te maken dan?

Omdat je eikel meer gewend is aan het aanraken van dingen, omdat hij dus ook heel de dag door je onderbox loopt te crossen. Daardoor iets ongevoeliger, of iig voor bepaalde aanrakingen, en daardoor zou het wel eens wat langer kunnen duren voordat je klaarkomt.
En dat vinden de dames vaak een voordeel...
... life is like a big obstacle...
pi_9395409
Nou, ik ben ook besneden maar ik kan niet echt zeggen dat ik altijd lang door kan gaan.
Had er soms best moeite mee om niet al te snel klaar te komen hehe.
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:05:39 #60
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9395485
Ik ben op mn 6e besneden, dus ik weet het verschil niet met de voor-situatie.
For great justice!
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:13:21 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_9395637
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:15 schreef Stonehead het volgende:
Smegma wordt net zo goed door je lichaam aangemaakt als je besneden bent.
Nee de smegma producerende klieren zitten in je voorhuid. Het wordt aangemaakt zodat je voorhuid makkelijker heen en weer glijdt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 26 maart 2003 @ 22:04:36 #62
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_9398661
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:49 schreef superbossy het volgende:
Dan mis je denk ik toch even de anatomie...

Een te strak toompje (het riem-velletje tussen de eikel en de voorhuid) kan idd te kort zijn -> als je het huidje met teveel kracht terug trekt kan dat scheuren jah. Dat kan indien nodig met een klein sneetje opgelost worden door de huisarts.

Een echte besnijdenis omdat het voorhuidje (of tenminste het uiterste stukkie ervan) te nauw is om de eikel tussen uit te laten komen, dat is geen kwestie van dat riempje doorsnijden. dan ben je toch vaak wel wat meer weg aan het halen.

quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:31 schreef Shannara het volgende:
Leuk is idd anders. En als je er over nadenkt vantevoren, dan zit het je toch echt *VOLSTREKT* niet lekker. Een beetje beroeps schijterd als ik (ik kan echt volstrekt niet tegen pijn en/of bloed) doet er dan ook wel een paar jaar over voordie het wel zo erg zat is dat ie er wat aan gaat doen. (ik weet dat ik er als klein kind al last van had, en pas met mijn 19 ofsow heb ik er eindelijk aan toe gegeven... ). Ik had dan ook geen behoefte eraan om te kijken hoe ze dat zouden gaan doen, dus ze hebben me mooi helemaal KO mogen spuiten.

Voor de topic starter: Heb niet de illusie dat het zo 1-2-3 na een paar weken is dat je zomaar direct kan gaan rukken, klauw voluit op je eikel. Persoonlijke ervaring is dat dat na 7 jaar nog niet prettig aanvoelt.
Nou heb ik zelf de *mazzel* dat bij mij maar een gedeelte is weggesneden, niet alles. Ik heb dus nog een stukkie voorhuid over.

Maaaaar... *denkt na* .. een beetje olie, wat doucheschuim als je onder de douche staat, of gewoon wat spuug... Glijmiddel klinkt ook wel aardig, maar dat heb je toch niet echt vaak zo ff voor handen (ik iig niet)
In eerste instantie kom je niet zo direct klaar, maar och... 't went, en het komt vanzelf weer terug.

(ehhrr... nou ik er zo over nadenk... ik had in het begin een zalfje wattikker op moest smeren... dat deed het geloof ik nog best leuk )

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
pi_9401226
Er zijn overigens bergen websites barstensvol info over besnijdenis, ervoor, erna en weet ik wat niet allemaal dus is het misschien slim om daar te gaan kijken?
pi_9410240
Bij mij is het dus voor exact dezelfde reden gebeurt.
Of ik er last van heb gehad? Ja ff wel, maar dat is een kwestie van doorbijten en blijven proberen.
Vooraf zag ik er alleen maar medische voordelen aanzitten, want in ingescheurde voorheid voelt ook niet fijn (zeker niet als je er ook nog overeen pist)
Maar achteraf was de sex stukken beter. Voor de besnijdenis deed het regelmatig flink pijn, en wist toen al waar dat aan lag. Achteraf was het stukken beter.
Het is ook een stuk hygienischer. Ik wil niet zeggen dat mensen met een voorhuid minder schoon zijn, maar met een te strakke voorhuis is het moeilijk schoon te maken (wattenstaafjes enzo).

Dus er is eigenlijk helemaal niets om je druk over te maken.
Wat ook wel een leuk voordeel is, is dat er vrouwen zijn die een grote mond hebben en alleen mannen willen die besneden zijn.
Als je dan het lef hebt om het te zeggen: Kom maar op dan. En ze gaan erop in, kun je ook nog eens een paar leuke uurtjes hebben

Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 28 maart 2003 @ 07:37:50 #65
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9424712
Als je besneden bent sorry voor je.
En dan is het toch een zonde als je met je zelf zelf speelt om zomaar te noemen en geen sex voor het huwelijk,(wie heeft die onzin verzonnen)

Vind het allemaal onzin, wij mensen en sex waaren ervoordat god verzonnen was dus masterubatie of je nauw niet of wel besneden bent moet gewoon kunnnen.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:25:19 #66
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9424901
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 07:37 schreef Legion_ het volgende:
Als je besneden bent sorry voor je.
En dan is het toch een zonde als je met je zelf zelf speelt om zomaar te noemen en geen sex voor het huwelijk,(wie heeft die onzin verzonnen)

Vind het allemaal onzin, wij mensen en sex waaren ervoordat god verzonnen was dus masterubatie of je nauw niet of wel besneden bent moet gewoon kunnnen.

Kunnen de mensen die snappen wat legion hier bedoelt hun hand opsteken?
...
...
niemand?
...
pi_9425068
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:25 schreef JeOma het volgende:

[..]

...
...
niemand?
...

Ik snap er geen hol van. Oh... wacht eens... jajaja... ik snap 't..

Maar ik ben het er absoluut niet mee eens.

Nogmaals: Te nauwe voorhuid kun je niet zoveel mee en als je het zelf niet hebt gehad, kun je wel gezellig roepen "jaaaa... moet kunnen hoor, niet zo aanstellen", maar je kunt er gewoon niet mee blijven rondlopen omdat god het zogenaamd het heeft gewild. Anders kun je iedereen met een ziekte ook wel gewoon laten sterven. Een te nauwe voorhuid moet gewoon verholpen worden.

En... "sorry als je besneden bent"? Ik heb er geen spijt van en heb ook niet het idee dat ik iets wezenlijks kwijt ben geraakt, laat staan dat het iets vreemds is.

Dus mensen, laat je geen schaamtegevoel of teleurstelling opdringen.

quote:
Bedoel je hier nou eigenlijk mee te zeggen dat je het er niet mee eens bent dat er ophef wordt gemaakt over een eventuele opgedrongen zonde of dat je vindt dat masturbatie ook moet kunnen als je nauw bent (maar het dus eigenlijk niet kunt)?

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 28-03-2003 08:56]

vrijdag 28 maart 2003 @ 08:53:45 #68
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9425073
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:25 schreef JeOma het volgende:

[..]

...
...
niemand?
...

maaruh wat ik bedoel is offtopic zie ik nu de vraag was anders,
dus ja je kan jezelf rukken als het hellemaal genezen is(vraag het anders aan een dokter)
ik hat het over dat de zogenaamd niks (wat ze god noemen) dat je volgens de bijbel niet mag mastruberen, en nam aan dat ie gelovig is.
Maar je zelf besnijden is denk ik de grooste zonde die je je zelf aan kan doen.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:56:22 #69
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9425089
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:53 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik snap er geen hol van. Oh... wacht eens... jajaja... ik snap 't..

Maar ik ben het er absoluut niet mee eens.

Nogmaals: Te nauwe voorhuid kun je niet zoveel mee en als je het zelf niet hebt gehad, kun je wel gezellig roepen "jaaaa... moet kunnen hoor, niet zo aanstellen", maar je kunt er gewoon niet mee blijven rondlopen omdat god het zogenaamd het heeft gewild. Anders kun je iedereen met een ziekte ook wel gewoon laten sterven. Een te nauwe voorhuid moet gewoon verholpen worden.

En... "sorry als je besneden bent"? Ik heb er geen spijt van en heb ook niet het idee dat ik iets wezenlijks kwijt ben geraakt, laat staan dat het iets vreemds is.

Dus mensen, laat je geen schaamtegevoel of teleurstelling opdringen.

In de naam van iets zoals God( :R ) zouw je nooit jezelf zoiets aan moeten doen, mog het een mediese reden hebben kan ik iemand groote geleik geven!!!!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:56:51 #70
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9425096
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:56 schreef Legion_ het volgende:

[..]

In de naam van iets zoals God ( ) zouw je nooit jezelf zoiets aan moeten doen, mog het een mediese reden hebben kan ik iemand groote geleik geven!!!!

pi_9425114
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:53 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Maar je zelf besnijden is denk ik de grooste zonde die je je zelf aan kan doen.

Nee... idd... jezelf besnijden is een grote zonde. Ik zou 't ook zeker laten doen door gespecialiseerde mensen.. lol.

Stond er overigens ook niet iets in de bijbel over buitensporige taalfouten en dat dat een zonde zou zijn? Oke.. ik kan wel lezen wat je bedoeld verder hoor.

vrijdag 28 maart 2003 @ 10:07:21 #72
50356 Dinant
Zwolle on tour
pi_9425847
zo'n uitgedroogde dop lijkt mij ook niks om te hebben nee
Ja hier zijn we weer..
pi_9426121
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:07 schreef Dinant het volgende:
zo'n uitgedroogde dop lijkt mij ook niks om te hebben nee
Tja.. 't lijkt mij ook niks om inwoner van Zwolle te zijn, maar daar kun je tenminste nog voor kiezen. Besnijdenis in veel gevallen niet. Iig heeft iedereen recht om z'n voorkeur uit te spreken. Maar om 't dan een uitgedroogde dop (lol) te noemen gaat me wat ver eik.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 10:56:56 #74
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9426753
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:23 schreef Bombie het volgende:

[..]

Tja.. 't lijkt mij ook niks om inwoner van Zwolle te zijn, maar daar kun je tenminste nog voor kiezen. Besnijdenis in veel gevallen niet. Iig heeft iedereen recht om z'n voorkeur uit te spreken. Maar om 't dan een uitgedroogde dop (lol) te noemen gaat me wat ver eik.

Geheel offtopic: GAAF! Bombie de Zombie! Wat werelds, lang geleden dat ik 'm gelezen heb, maar was toch een van de beste Duck-verhalen ever! Bombie rulez! :-)
Ontopic: iemand ervaringen met "jezelf besnijden"? Lijkt me nasty operatie om zelf met een bot, verroest keukenmesje te doen.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:20:35 #75
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9427216
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:59 schreef Bombie het volgende:

[..]

Nee... idd... jezelf besnijden is een grote zonde. Ik zou 't ook zeker laten doen door gespecialiseerde mensen.. lol.

Stond er overigens ook niet iets in de bijbel over buitensporige taalfouten en dat dat een zonde zou zijn? Oke.. ik kan wel lezen wat je bedoeld verder hoor.

Ben nooit goed geweest in nederlands , en ben zelfs beter in engels erg he
pi_9427480
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:20 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Als je geboren Nederlander bent wel ja. Weet niet of dat het geval is. Maar ach.. was wel een beetje flauwe reactie van mijn kant. Meestal valt het me niet zo heel erg op en is het ook niet belangrijk, maar deze keer was 't wel vrij extreem. Laat ik het zo zeggen: ik moest even aan die fantastische strip de Familie Fortuin denken.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:39:17 #77
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9427596
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:33 schreef Bombie het volgende:

[..]

Als je geboren Nederlander bent wel ja. Weet niet of dat het geval is. Maar ach.. was wel een beetje flauwe reactie van mijn kant. Meestal valt het me niet zo heel erg op en is het ook niet belangrijk, maar deze keer was 't wel vrij extreem. Laat ik het zo zeggen: ik moest even aan die fantastische strip de Familie Fortuin denken.

Me familie zijn al eeuwen nederlander zover ikweet.
maar een woord was ech slecht gespeld voor de rest viel het reuze mee toch????

maar ff ontopic ik vind dat mensen niet iets gek moeten doen zoals een stuk lul of kut er af halen wegens je geloof, het slaat totaal nergens op.
Net zoals geen sex voor het huwelijk schiet je daar wat mee op?? nauw dach het niet.

vrijdag 28 maart 2003 @ 11:48:46 #78
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9427770
Ik wil het misschien laten doen maar wat mij onder andere tegen houdt is dat het pijn schijnt te doen (vanwege die ader) of zo
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:52:04 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_9427840
Het besnijden zelf doet geen pijn (want je bent onder verdoving), ook daarna doet lopen en fietsen geen pijn.
Een stijve krijgen met hechtingen erin, ja dat doet pijn .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9428093
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:39 schreef Legion_ het volgende:

[..]

maar een woord was ech slecht gespeld voor de rest viel het reuze mee toch????

-- offtopic --
waaren
masterubatie
nauw
hellemaal
hat
mastruberen
ik hat het over dat de zogenaamd niks (wat ze god noemen)
mog
mediese
groote geleik
ech
dach

nee... het valt niet mee
-- offtopic --

quote:
[..]

maar ff ontopic ik vind dat mensen niet iets gek moeten doen zoals een stuk lul of kut er af halen wegens je geloof, het slaat totaal nergens op.
Net zoals geen sex voor het huwelijk schiet je daar wat mee op?? nauw dach het niet.

Eigenlijk is dit ook offtopic omdat de topicstarter de besnijdenis al heeft ondergaan en zich afvraagt of hij zich nog gewoon kan (laten) aftrekken en klaarkomen. Als geloof een rol gaat spelen, kan ik daar zelf verder weinig over zeggen. Dat is de beslissing van bijv. Joodse mensen zelf.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:48 schreef Flaman het volgende:
Ik wil het misschien laten doen maar wat mij onder andere tegen houdt is dat het pijn schijnt te doen (vanwege die ader) of zo
Geen last mee gehad. Voor narcose kiezen, daarna kotsen tot je een ons weegt (letterlijk) en wennen. Volgens mij hou je er ook geen chronische pijnen aan over. Iemand anders ervaringen hiermee?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:04:21 #81
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9428097
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:48 schreef Flaman het volgende:
Mag ik vragen waarom je dat in god's naam wil doen.
Ik laat geen arts aan me lul zitten zonder dat er een noodzakelijk reden voor is.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:06:15 #82
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9428130
hmzz sommige worden zijn wel goed gespeld maja boeie.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:07:32 #83
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9428154
Medische redenen, gepaard met hygenische
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:09:31 #84
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9428199
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:07 schreef Flaman het volgende:
Hygenische tja als je elke dag je lul gewoon goed schoonmaakt moet het geen probleem zijn en medische redenen daar kan je niet omheen natuurlijk, het zouw maar zijn dat het de sex minder maakt over verhinderd
pi_9428297
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:52 schreef speknek het volgende:
Het besnijden zelf doet geen pijn (want je bent onder verdoving), ook daarna doet lopen en fietsen geen pijn.
Een stijve krijgen met hechtingen erin, ja dat doet pijn .
IDD!
Verder, de eigenlijke ingreep is polyklinisch met plaatselijke verdoving, en terwijl de chirurg 'met je bezig is' praat je vanachter zo'n schermpje/doekje (zodat je de ingreep zelf niet ziet) gewoon met hem en z'n assistente(s)
Verder had ik nog 'n soort elektrode op mn been geplakt gekregen, die eventuele haarvaatjes dichtschroeide ofzoiets:)
Als het klaar is, is het 'n week zeg maar gevoelig, en is het ff hannesen bij het plassen, omdat je dan het verbandje los moet halen (en verder krijg je een soort incontinentie-luier mee om 'hem in te leggen' in je onderbroek) Dus da's ff met beleid 'uitpakken' zeg maar
Maar geloof me, na 'n paar weken (stuk of 3 in mijn geval ofzo), kan het verband eraf, de hechtingen lossen vanzelf op door douchen. FF zorgen dat er GEEN zeep etc daar langs gaat, dus niet extra wassen zodat die hechtingen maar sneller oplossen etc. Afijn dat legt meneer de chirurg je ook allemaal wel uit.
Je moet wel zoveel mogelijk erotische gedachten uitbannen, en ff wat minder naar 'natuurprogramma's' kijken
Want een erectie met hechtingen er nog in...is NIET leuk idd :s

Tenslotte, als je besneden bent/moet worden ivm te nauwe voorhuid (zoals ook ik), dan is het een ZEGEN!
Echt, het is het meer dan waard.
Maarreh, masturberen wil nog gewoon hoor! Je vindt er wel wat op

vrijdag 28 maart 2003 @ 12:16:51 #86
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9428318
Het kan ook positief zijn, het maakt het voor de man iets minder gevoelig zodat je het langer uit houdt (en dat is wat we allemaal willen toch )
pi_9428348
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:15 schreef Stier het volgende:

[..]

Goeie reactie man!
pi_9428353
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:20 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Daar zou ik dan als de bliksem mee gaan beginnen als ik jou was. Dit lijkt nergens op, ZELFS niet op Fok!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:29:39 #89
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9428574
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:16 schreef Flaman het volgende:
Het kan ook positief zijn, het maakt het voor de man iets minder gevoelig zodat je het langer uit houdt (en dat is wat we allemaal willen toch )
Das mooi, maar voor mij zouw dat geen dringende reden zijn, kan het toch wel lang ophouwen maar zolang meeste mannen dat niet kunnen is het te begrijpen, tja en anders ook wel.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:34:53 #90
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9428662
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:19 schreef yodocus2001 het volgende:

[..]

Daar zou ik dan als de bliksem mee gaan beginnen als ik jou was. Dit lijkt nergens op, ZELFS niet op Fok!

Wat een grote mond, ik hat gehoord dat er veel irri mensen hier op FOK zitten onder anderen ik, maar god's iemand telkens maar vertellen dat ie veel spelfouten maakt daardoor ga ik niet beter typen en al hellemaal niet minder speltfouten maken.
pi_9440578
Je kan toch ook een soort zalfje krijgen dat je wat minder gevoelig maakt na de operatie? Misschien wel handig eigenlijk
  zaterdag 29 maart 2003 @ 02:05:32 #92
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9444900
quote:

[..]

...

Goeie reactie ja. Mag ik vragen op welke leeftijd je dit hebt gedaan en waarom?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 12:05:57 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_9447602
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 22:11 schreef Maanbeertje het volgende:
Je kan toch ook een soort zalfje krijgen dat je wat minder gevoelig maakt na de operatie? Misschien wel handig eigenlijk
Xylocaine 2% gel.

Beetje bluffen bij de apotheek en je kunt veel langer neuken.

pi_9468641
Ik was een jaar of 8 toen de dokter aan mijn snikkel ging zitten. Dus ik weet eigelijk ook niet beter. Maar ik heb nerges last van. Ik heb absoluut gen trekprobleem. Ik wist toen niet eens dat ik besneden was, ik dacht dat het gewoon weer aan zou groeien
Maar als ik bij het voetbal zo es rondkijk zie ik dat 1 op de 10 wel besneden is.
"ROCK 'N ROLL"
pi_9469125
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Xylocaine 2% gel.

Beetje bluffen bij de apotheek en je kunt veel langer neuken.

Ik bedoelde meer voor na de operatie, zodat je niet zooo snel een stijve krijgt? zolang die hechtingen erin zitten ofzo
  zondag 30 maart 2003 @ 19:43:56 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_9469174
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:42 schreef Maanbeertje het volgende:
Ik bedoelde meer voor na de operatie, zodat je niet zooo snel een stijve krijgt? zolang die hechtingen erin zitten ofzo
Hmm ik ken geen erectieremmend middel. En als dat er wel is, dan houd ik mij sowieso aanbevolen, hehe.
pi_9479817
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:04 schreef Bombie het volgende:

Geen last mee gehad. Voor narcose kiezen, daarna kotsen tot je een ons weegt (letterlijk) en wennen. Volgens mij hou je er ook geen chronische pijnen aan over. Iemand anders ervaringen hiermee?

Ik vraag me af waarom je narcose prefereert, misschien kun je daar nog op reageren. Ik heb (drie keer) voor de ruggeprik gekozen en die beviel me wel. Het hele onderlichaam gevoelloos (wel ongelovelijk irritant als je in zo'n uitslaapkamer zit en twee uur moet wachten tot je weer gevoel krijgt) en dus ook geen pijn ofzo. Ik ben liever nog wel bij bewustzijn, al is het alleen maar om het gevoel dat je weet wat ze doen, ook al zie je het niet. Moeilijk uit te leggen. De pijn komt ook iets geleidelijker lijkt me, dan bij een narcose. Maar, ik weet het niet zeker, dit is mijn kant van het verhaal .
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:07 schreef Flaman het volgende:
Mocht je op voorhuidvernauwing doelen, gewoon doen met die handel en niet langer wachten.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:29 schreef Legion_ het volgende:

Das mooi, maar voor mij zouw dat geen dringende reden zijn, kan het toch wel lang ophouwen maar zolang meeste mannen dat niet kunnen is het te begrijpen, tja en anders ook wel.

Ja. Fijn. Je snapt er helemaal geen flikker van. Nu even lief zijn en wegblijven uit dit topic.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 22:11 schreef Maanbeertje het volgende:
Ik kreeg wat tubes glijmiddel erbij, dat verdooft wel een beetje. In het begin heb je eigenlijk alleen maar asprientjes nodig .
pi_9480777
Jezus wat een domme vraag!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9480936
Besnijdenis... de pijn? rept over een speciaal zalfje...
pi_9484077
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:26 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je narcose prefereert, misschien kun je daar nog op reageren. Ik heb (drie keer) voor de ruggeprik gekozen en die beviel me wel. Het hele onderlichaam gevoelloos (wel ongelovelijk irritant als je in zo'n uitslaapkamer zit en twee uur moet wachten tot je weer gevoel krijgt) en dus ook geen pijn ofzo. Ik ben liever nog wel bij bewustzijn, al is het alleen maar om het gevoel dat je weet wat ze doen, ook al zie je het niet. Moeilijk uit te leggen. De pijn komt ook iets geleidelijker lijkt me, dan bij een narcose. Maar, ik weet het niet zeker, dit is mijn kant van het verhaal .
[..]

Oh ... ik reageerde op Flaman die dacht dat het pijn zou doen en aangezien ikzelf onder narcose ging, was dat het eerste wat in me opkwam om de angst voor pijn te weg te nemen. Een ruggeprik is zelfs misschien nog wel beter. Heb zelf nog nooit een ruggeprik gehad, dus daar kan ik helaas (of misschien wel gelukkig) niks over zeggen.

Ik kan wel zeggen dat ik nu nog steeds een naar gevoel krijg bij de gedachte aan die narcose. Dus er zijn vast nog betere oplossingen waaronder, wellicht, de ruggeprik.

pi_13104940
Hoi Allemaal , ik ben een Belgische jongen van 26 en ben 4 jaar geleden (pas) besneden.Ik wist dat ik er jarenlang iets mis was met mijn voorhuid; hij was erg lang en ik had ook een vernauwing erbij.Bij erectie kwam de eikel noot bloot en als ik mn voorhuid dan naar achter trok deed het pijn (mijn lul had dan het uitzicht van een zandloper) en mijn voorhuid rolde op en vormde een dikken ring achter de eikel...je raadt het al..bij het n**ken schoof mijn voorhuid volledig altijd terug over mijn eikel en die bleef daar zitten.Besluit: ik kon nooit sex hebben met eikel bloot,en als ik hem bloot maakte, deed het pijn en rolde er toch steeds weer over heen.Qua hygiene had ik ook last omdat ik zo'n lange en strakke voorhuid had... ik ben bij 4 urologen geweest en ze hebben een relatieve vernauwing vastgestelt,en een ringvormige voorhuid (als hij naar achter is) .Ik wou eerst dat stukje teveel aan huid weg laten nemen maar alle urologen raadden me dat af want dat gaat enkel bij zeer jonge kinderen omdat de voorhuid bij volwassenen te dik is.
Dus ik ben 'normaal' beneden tot net achter mijn eikelrand.MIJN ERVARING: bij sex geen pijn meer en mijn penis is veel mooier in erectie zonder die vernauwing nu is hij mooi even dik overal,hygiene..waauw amaai: compleet geurloos gewoonweg:-) ,enig nadeel: bij het pijpen voel ik wel veel minder maar dit gevoel is hoger naarmate het orgasme opkomt.iemand nog vragen? Want ik heb boeken vol uitlag gekregen van 4 urologen.
pi_13119663
Gewoon erop spugen of vaseline gebruiken.
pi_13121733
quote:

alvast bedankt

tuurlijk kan dat joh
welcome to the club
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:13:28 #104
61288 Duna
Still Going Strong
pi_13121883
quote:

alvast bedankt

Het zou niet best zijn als je niet meer klaar kan komen...
Dan zou geen man zich nog ooit laten besnijden denk ik...
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_13128325
Een redelijk oud topic alweer maar toch even mijn ervaringen.
quote:

[..]

IDD!
Verder, de eigenlijke ingreep is polyklinisch met plaatselijke verdoving, en terwijl de chirurg 'met je bezig is' praat je vanachter zo'n schermpje/doekje (zodat je de ingreep zelf niet ziet) gewoon met hem en z'n assistente(s)
Verder had ik nog 'n soort elektrode op mn been geplakt gekregen, die eventuele haarvaatjes dichtschroeide ofzoiets:)

Ik had gewoon een dagopname, en ik kreeg een volledige narcose. Ook geen last van erna, alles ging perfect
quote:
Als het klaar is, is het 'n week zeg maar gevoelig, en is het ff hannesen bij het plassen, omdat je dan het verbandje los moet halen (en verder krijg je een soort incontinentie-luier mee om 'hem in te leggen' in je onderbroek) Dus da's ff met beleid 'uitpakken' zeg maar
Ik had helemaal geen speciale "luier" ofzo Wel verband erom uiteraard, maar dat was geen probleem. Gewoon af en toe voorzichtig met wat water erafhalen en nieuwe aanbrengen. Plassen was wel lastig mikken want zonder voorhuid gaat die straal veel harder
quote:
Maar geloof me, na 'n paar weken (stuk of 3 in mijn geval ofzo), kan het verband eraf, de hechtingen lossen vanzelf op door douchen. FF zorgen dat er GEEN zeep etc daar langs gaat, dus niet extra wassen zodat die hechtingen maar sneller oplossen etc. Afijn dat legt meneer de chirurg je ook allemaal wel uit.
Je moet wel zoveel mogelijk erotische gedachten uitbannen, en ff wat minder naar 'natuurprogramma's' kijken
Want een erectie met hechtingen er nog in...is NIET leuk idd :s
Gelukkig heb ik niet zo veel last gehad van pijn.
quote:
Tenslotte, als je besneden bent/moet worden ivm te nauwe voorhuid (zoals ook ik), dan is het een ZEGEN!
Echt, het is het meer dan waard.
Maarreh, masturberen wil nog gewoon hoor! Je vindt er wel wat op
Das waar
.
pi_13128747
Ik vind een besneden penis er mooier uitzien.
Vind ik
  vrijdag 12 september 2003 @ 21:13:34 #107
67216 Gabriele
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13128783
quote:

alvast bedankt

Nee je kan nooit meer klaarkomen!!!!

Gr. hihi

pi_13154145
quote:

[..]

Basisschool:

alleen de mensen die ze stellen zijn dom HAHA
Snijden maar
pi_13154260