Het is immers niet niks om in je blootje rond te lopen terwijl iedereen je kan zien, maar het viel dus best wel mee. Na een goede voorlichting hebben we de stap in het diepe gedaan uitgekleed en lekker de sauna in. Daarna lekker gerelaxed en gegeten na 5 uur in de sauna te hebben door gebracht weer huiswaarts gekeerd.
Zijn er andere mensen die voor het eerst naar een bepaalde sauna zijn gewesst en wat was hun indruk van die sauna. We willen namelijk vaker gaan, maar ook eens een andere sauna bezoeken
Een hele mooie sauna is Sauna Soesterberg, zie www.saunasoesterberg.nl
Inmiddels woon in in Harlingen en ga geregeld naar de sauna in Joure.
Zal wel allemaal niet voor jullie in de buurt zijn, maarja. Nog een tip voor het geval jullie ooit eens in Finland komen: probeer aldaar een sabu sauna te vinden (oude Finse rooksauna), er zijn er nog 6. Ik heb in Finland gewoond en wij hadden aldaar een Sabu Sauna (stond op de monumentenlijst). Je bent eerst een dag bezig om bomen te hakken, takken te zagen e.d. om de sauna aan te krijgen, vervolens moet dat ding 4 uur branden en daarna blijft hij 5 uur warm. Echt een beleving!
quote:Daar kijk je wel anders tegenaan als je wat volwassener bent.
Ik moet er niet aan denken, vooral als er bekende mensen zijn zoals je buurvrouw van 45
Maar ik ben sowieso niet echt fan van dat soort dingen en bovendien heb ik ook geen zin om alleen te gaan
Het is idd erg warm maar je kunt er ook zo weer uit om af te koelen. De rust pauzes tussen door, warne voor ons ook erg aangenaam Ff lekker relaxen met een boekje drankje en een hapje op een heerlijke bank.
Volgende vraag het was dus voor ons de eerste keer, maar willen dit zeker vaker gaan doen... Maar de zomer staat weer voor de deur. Is het dan nog wel een leuke bezigheid ? het is immers al warm buiten
Graag daar verder, dan gaat deze dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |