abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:59:16 #1
47798 Formula
Geniet nooit met mate
pi_9301746
Gisteren voor het eerst een sauna (Lunteren) bezocht. En ik moet zeggen dat ik we na veel aarzelen toch maar hebben besloten om te gaan.

Het is immers niet niks om in je blootje rond te lopen terwijl iedereen je kan zien, maar het viel dus best wel mee. Na een goede voorlichting hebben we de stap in het diepe gedaan uitgekleed en lekker de sauna in. Daarna lekker gerelaxed en gegeten na 5 uur in de sauna te hebben door gebracht weer huiswaarts gekeerd.

Zijn er andere mensen die voor het eerst naar een bepaalde sauna zijn gewesst en wat was hun indruk van die sauna. We willen namelijk vaker gaan, maar ook eens een andere sauna bezoeken

pi_9301862
Ik moet er niet aan denken, vooral als er bekende mensen zijn zoals je buurvrouw van 45
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:07:13 #3
39446 303
(C) Roland
pi_9301893
Ik ga geregeld (nadat ik 5 jaar geleden ben aangestoken door het saunavirus).

Een hele mooie sauna is Sauna Soesterberg, zie www.saunasoesterberg.nl

Inmiddels woon in in Harlingen en ga geregeld naar de sauna in Joure.

Zal wel allemaal niet voor jullie in de buurt zijn, maarja. Nog een tip voor het geval jullie ooit eens in Finland komen: probeer aldaar een sabu sauna te vinden (oude Finse rooksauna), er zijn er nog 6. Ik heb in Finland gewoond en wij hadden aldaar een Sabu Sauna (stond op de monumentenlijst). Je bent eerst een dag bezig om bomen te hakken, takken te zagen e.d. om de sauna aan te krijgen, vervolens moet dat ding 4 uur branden en daarna blijft hij 5 uur warm. Echt een beleving!

quote:
Ik moet er niet aan denken, vooral als er bekende mensen zijn zoals je buurvrouw van 45
Daar kijk je wel anders tegenaan als je wat volwassener bent.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:20:56 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_9302119
Ik heb er over nagedacht toen mijn moeder en (een van mijn) broer(s) er ook zwaar enthousiast over waren.

Maar ik ben sowieso niet echt fan van dat soort dingen en bovendien heb ik ook geen zin om alleen te gaan

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_9302234
Ben er een keer geweest en vond er niet veel aan, jezelf een beetje afpeigeren in de hitte.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:42:32 #6
47798 Formula
Geniet nooit met mate
pi_9302417
Verschillende reacties dus, maar ieder zijn mening. Wij waren eerst ook bevooroordeeld, maar nu dus zeer zeker niet meer.

Het is idd erg warm maar je kunt er ook zo weer uit om af te koelen. De rust pauzes tussen door, warne voor ons ook erg aangenaam Ff lekker relaxen met een boekje drankje en een hapje op een heerlijke bank.

Volgende vraag het was dus voor ons de eerste keer, maar willen dit zeker vaker gaan doen... Maar de zomer staat weer voor de deur. Is het dan nog wel een leuke bezigheid ? het is immers al warm buiten

Jubileum moderator zaterdag 22 maart 2003 @ 18:34:05 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9305235
Formula, voor dit soort verhalen bestaat al een topic nl: Sauna reviews

Graag daar verder, dan gaat deze dicht.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')