Ik vraag dit niet omdat ik zelf in een dip zit, maar ik merk
dat veel vrienden van me echt totaal niks doen als ze samen met hun vriendin
zijn..
Lijkt mij erg saai worden en ik wil daar zeker niet belanden.
Dus alle tips zijn welkom..
Wat ik regelmatig doe is: naar metropolis (bioscoop), uit eten, dolfinarium geweest, en dit jaar voor het eerst samen op vakantie (weet nog niet waar), en zo nu en dan samen stappen.
Gewoon leuke dingen doen, die je samen heerlijk vindt! Lekker (uit)eten met of zonder gezamelijke vrienden, gezellig!
quote:Ik had zo een reactie verwacht, maar deze is wel grappig
Op zaterdag 22 maart 2003 13:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:57 schreef Rolex het volgende:[..]
Ik had zo een reactie verwacht, maar deze is wel grappig
Overigens zijn we dit weekend druk met andere zaken, namelijk het voorbereiden van het huwelijk op woensdag
quote:Proficiat man!!
Op zaterdag 22 maart 2003 13:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Overigens zijn we dit weekend druk met andere zaken, namelijk het voorbereiden van het huwelijk
op woensdag
Hoop dat de zon net zo straalt als vandaag!!
wat voor auto word het? (stom maar das altijd mijn eerste vraag:D)
quote:Gewoon, onze eigen auto. We gaan naar het gemeentehuis, trouwen, gaan naar huis, eten en gaan lekker anderhalve week naar de Veluwe
Op zaterdag 22 maart 2003 14:02 schreef Rolex het volgende:[..]
Proficiat man!!
Een huwelijk gebaseerd op sex sex en sex!!![]()
Hoop dat de zon net zo straalt als vandaag!!
wat voor auto word het? (stom maar das altijd mijn eerste vraag:D)
quote:Veluwe, sterkte!
Op zaterdag 22 maart 2003 14:02 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Gewoon, onze eigen auto. We gaan naar het gemeentehuis, trouwen, gaan naar huis, eten en gaan lekker anderhalve week naar de Veluwe
tis alleen dak geen vriendin heb maar anders waren dat wel dingen van het lijstje dat ik o.a. samen met haar zou doen.
meestal huren we een film, gaan die kijken... of gewoon ff gezellig op bed liggen en praten ofzo. of we gaan ff de stad in, naar vrienden, heel soms samen stappen... gewoon gezellig!
quote:als je van elkaar houd is een hutje op de hei nog geweldig!
Op zaterdag 22 maart 2003 16:49 schreef muizekind het volgende:
de veluwe hahaha, als je gaat trouwen dan ga je toch samen een wereldreis maken, of in ieder geval naar een fantastisch land waar veel te beleven is, wat tenminste een indruk maakt.
maar goed evenveel geluk alsnog ermee
Overdag lekker winkelen ofzo, of hij komt bij mijn voetbal kijken.
Zondagavond lekker samen terrasje/kroegje pakken met zn 2tjes, filmpje kijken, lekker kletsen.
quote:Tis inderdaad erg mooi, erg romantisch.... maar ook errug saaaaaaaaai
Op zaterdag 22 maart 2003 14:11 schreef The_Duce het volgende:
Veluwe is hartstikke kewl, woon er zelf ook. Een egte aanrader is het stadje van Elburg (nog van die oude huisjes) en natuurlijk het Kroller Muller museum (als je daarvan houdt
Bijna elk weekend de stad in...
jaja, echt routine werk joh...
quote:Ik begrijp dat jij hierbij aanbiedt deze reis voor ons te betalen? We willen graag naar Nieuw Zeeland.
Op zaterdag 22 maart 2003 16:49 schreef muizekind het volgende:
de veluwe hahaha, als je gaat trouwen dan ga je toch samen een wereldreis maken, of in ieder geval naar een fantastisch land waar veel te beleven is, wat tenminste een indruk maakt.
quote:Dank..
maar goed evenveel geluk alsnog ermee
Samen een keertje stappen, ook al doen we dat ook zonder elkaar, ik met mijn vrienden en hij met zijn vrienden...
Strandwandeling maken na uit eten of na de bios...
Lekker soms een weekendje weg...
Wij hebben het sowieso leuk met elkaar, wat we ook doen en waar we ook zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |