abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2001 @ 12:10:52 #226
8092 Hoekie
Play ball
pi_634603
*Hoekie komt thuis aan. Hij zet het bad aan en begint zich lekker uit kleden. Hij voelt zich een beetje vreemd. Hij heeft zin in sex ook al heeft hij geen vriendin. Dit heeft hij anders nooit zomaar. Zou dit een bijwerking zijn van de XTC?
Hij laat het bad vollopen en gaat er na een relaxende muziekje aangezet te hebben lekker in liggen. Zijn handen beginnen spontaan te bewegen over zijn buik, richting zijn benen. Langzaam maar zeker begint hij steeds opgewondener te raken. Zijn handen komen aan bij zijn heupen en dan kan hij zich echt niet meer bedwingen

AAAAHHHHHH! WAt lekker....

[Dit bericht is gewijzigd door Hoekie op 09-01-2001 12:12]

"Walking about in the bush down under"
pi_640961
*Na gisteren door Ilyana afgewimpeld te zijn, heeft Hoekie lekker in zijn eigen bedje geslapen. Hij staat geheel uitgerust op, douched zich en besluit om naar Faat te gaan voor een lekker ontbijtje. Hopelijk treft hij Ilyana aan, waar hij vandaag mee gaat wandelen
pi_656424
--Sorry hij moest even omhoog--
pi_684433
*Hoekie wordt wakker

Even lekker wat te eten halen bij Faat

*Hoekie kleed zich aan en begeeft zich al snel richting Ali's

dinsdag 30 januari 2001 @ 16:55:42 #230
5108 equilan
DE elfengodin
pi_705125
*Equilan voelt zich heerlijk in Hoekie's brede armen...ze slaat haar armen om zn nek en klemt zich stevig vast.
Elfensex is superspannend...
pi_705144
Equilan, kan dit allemaal wel? Ik dacht dat jij iets had met iemand anders?

*Equilan wil dat Hoekie zijn mond houdt en drukt haar lippen op de zijne. Hoekie waant zich in de 7e hemel

pi_705184
*Aangekomen bij het huisje opent Hoekie de deur, loopt naar zijn slaapkamer en legt Equilan zachtjes op zijn bed. Dan kruipt hij lekker tegen haar aan en begint haar weer verder zoenen. Equilan kronkelt opgewonden heen en weer. Hoekie likt haar in haar nek en daalt langzaam weer af.

*lik lik*

dinsdag 30 januari 2001 @ 17:04:55 #233
5108 equilan
DE elfengodin
pi_705185
Ik iets hebben met een ander? Niets serieus of vastig....

*Equilan perst haar volle lippen op die van Hoekie en laat haar handen langs zijn rug glijden....ze drukt haar lichaam tegen de zijne en hij voelt haar verlangen...ze trilt in zijn armen.

dinsdag 30 januari 2001 @ 17:07:05 #234
5108 equilan
DE elfengodin
pi_705202
*Equilan kromt haar rug en spreidt haar benen, een kreun ontsnapt haar keel. Met haar handen kneed ze haar borsten. Ze fluistert, schor:

Hoekie, draai je om ik wil je proeven...

pi_705212
Gelukkig, ik zou niet iets willen doen wat niet kan. Zal ik maar lekker verder gaan met likken?

*Als Hoekie aan 1 van Equilan's borsten likt gaat er nogmaals een rilling door haar lijf heen. Hoekie gaat met zijn hand naar beneden en kijkt of Equilan al opgewonden genoeg is.

pi_705223
*Draait zich om*

O Equilan......

dinsdag 30 januari 2001 @ 17:14:07 #237
5108 equilan
DE elfengodin
pi_705242
*Equilan verliest zich in Hoekie, hun monden zijn overal, hun lichamen niet meer van elkaar te onderscheidden
pi_705263
*Equilan en Hoekie rollen door het bed. Ze hebben geen besef meer van tijd en plaats. Alleen hun gemeenschap telt nog.

Mmmmm, Aaah, Ga door *meer woorden zijn niet nodig

[Dit bericht is gewijzigd door Hoekie op 30-01-2001 17:18]

dinsdag 30 januari 2001 @ 17:30:18 #239
5108 equilan
DE elfengodin
pi_705307
*Ah hier was de elfengodin aan toe, simpel, heerlijk, dierlijk....

Dan hoort ze, in de verte, een noodkreet. Nee niet nu!! Niet nu!! Niet nu hij net..zo...ow het is lekker maar za kan en wil dit niet negeren. Wilgje heeft haar hulp nodig!!

Hoekie sorry...

*Equilan werkt zich omhoog, duwt Hoekie aan de kant die verwilderd en niet begrijpend naar haar kijkt.

Het spijt me, mischien kom ik nog terug, nu moet ik gaan....

pi_705320
Nee Equilaaaaan.....

*Maar Equilan is er al vandoor

Hoekie blijft lekker in bed liggen en valt in slaap. Het was wel erg lekker. Zou ze nog terug komen?

pi_706769
Hoekie ontwaakt uit een heerlijke slaap.
Hmmmm *rekt uit*

Waarom is Equilan niet terug gekomen?
Waarom ging ze eigenlijk weg?
Ik wil bij haar zijn.

*Hoekie staat op en maakt zich gereed om Equilan te gaan zoeken

woensdag 7 februari 2001 @ 10:24:01 #242
5108 equilan
DE elfengodin
pi_726072
Hoekie!! Hoekie!!

Hmm je bent er niet, ik leg wel een briefje neer

Lieve Hoekie,

Sorry dat ik er laatst zo maar opeens vandoor ging, ik kreeg een noodoproep.
Het leek erg leuk te worden misschien dat we het nog eens over kunnen doen??

Liefs Equilan

pi_726098
*Hoekie wordt verheugd wakker in zijn tuinhuisje. De verwarming in zijn huis was kapot en dus was hij maar in zijn tuintje gaan slapen. Tevreden loopt hij naar zijn huisje. Vandaag is zijn eerste dag als officiele was-koerier. Hij heeft er zin in.

Hé een briefje van Equilan , wat is ze toch lief.

*Hoekie pakt zijn spullen en gaat op zoek naar Equilan

pi_738652
*Na een verfrissende wandeltocht over het eiland, komt Hoekie thuis aan en neemt een lekkere douche. Hij kan nog steeds niet geloven wat er tussen hem en Equilan gebeurd is. Ze is zo mooi, waarom zou ze op iemand zoals hij kunnen vallen?

Hmmm, lekker zo'n douche.
Ik ga straks lekker even naar Faat toe om een broodje te halen. Misschien kom ik daar Equilan wel tegen.

pi_740110
*Totaal uitgeput strompelt Hoekie zijn huisje binnen en valt op zijn bed.

Ik ben gebroken, lekker slapen

*Al gauw is Hoekie ver in dromenland.

maandag 12 februari 2001 @ 19:25:32 #246
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_740217
* Ali Salami heeft gehoord dat 'huis om het Hoekie'de laatste tijd in verval is geraakt. En wegens instortingsgevaar moet er een hangslot op het gebouw. Maar natuurlijk is er ook zo weer een nieuw Hoekiehuis...
Hatsjoe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')