Dussss... Ik vermoed dat FOT nu op een normaal postpeil is aangekomen na een stormachtig begin...
quote:Ik vind dit een hele mooie, sfeervolle foto. Heb je deze zelf genomen? Heb je dit met voorbedachte rade gedaan, of was je gewoon met twee vriendinnen op stap en was dit toeval? Wat voor camera?
Op maandag 24 maart 2003 13:03 schreef KidPaddle het volgende:
[afbeelding]
Tell us more!
quote:zelf genomen, met voorbedachte rade (is er 1 uit een serie).
Op maandag 24 maart 2003 19:33 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ik vind dit een hele mooie, sfeervolle foto. Heb je deze zelf genomen? Heb je dit met voorbedachte rade gedaan, of was je gewoon met twee vriendinnen op stap en was dit toeval? Wat voor camera?
Tell us more!
quote:Ben jij (semi-)professioneel fotograaf? Heb je echte modellen gebruikt of zijn dit gewoon een paar vriendinnen van je?
Op dinsdag 25 maart 2003 08:39 schreef KidPaddle het volgende:
zelf genomen, met voorbedachte rade (is er 1 uit een serie).
quote:Ah, een echte camera
camera: bronica rf645 met 65mm f/4 objectief
quote:hmm, zo durf ik me niet echt te noemen eigenlijk.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:23 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ben jij (semi-)professioneel fotograaf? Heb je echte modellen gebruikt of zijn dit gewoon een paar vriendinnen van je?
[..]
quote:ondertussen heb ik de bronica voor een Nikon D100 ingeruild :-)
Ah, een echte cameraHeb ooit eens een tijdje een Mamiya met 80mm geleend, ik vond het echt een hele mooi camera, maar man wat was dat ontwikkelen en afdrukken duur!!
een enkele toevoeging:
Het is zowiezo een welkome afwisseling op de rest van het forum, lekker rustig en serieus. Maar vooral zal het (gezien de voortgaande opmars van de digitale camera) voor steeds meer mensen een leuk forum worden om ervaringen met elkaar te delen.
quote:Daar ben ik het zeker mee eens. De meeste posts zijn hier serieus bedoelt. En het is erg leerzaam!
Op woensdag 26 maart 2003 23:25 schreef MrWilliams het volgende:Het is zowiezo een welkome afwisseling op de rest van het forum, lekker rustig en serieus. Maar vooral zal het (gezien de voortgaande opmars van de digitale camera) voor steeds meer mensen een leuk forum worden om ervaringen met elkaar te delen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagguzz op 27-03-2003 00:24]
quote:Tis maar goed dat je dit topic gestart ben Digi! Er is nog hoop
Op donderdag 27 maart 2003 00:55 schreef Digi23 het volgende:
Het word aan deze kant ook steeds gekker. Ik ben inmiddels niet meer van het forum af te slaan. Ik kom nu iederedag steeds vaker langs. Ik zou het forum echt gaan missen als het weg gaat. Toen ik het leerde kennen was ik er al niet af te slaan. Toen ik deze topic schreef was het al erg...maar de laatste dagen. nee...Please let it Stay!
Dus, gewoon laten staan dit topic's de moderaters hebben er ook lol in (toch?)
quote:Leuke foto van vogeltje op de camera
Op woensdag 26 maart 2003 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
... objectief.org ...
quote:De fotografie moderators iig wel
Op donderdag 27 maart 2003 09:24 schreef BazP het volgende:
quote:Feit is dat het een themaforum is en die blijven in principe 2 maanden open en gaan dan dicht.
Op donderdag 27 maart 2003 09:24 schreef BazP het volgende:
....
(ik zie er ook geen goede rede voor, behalve het argument dat we dan voor alles wel een subforum kunnen gaan maken. Ik vind dit een beetje een vreemde argumentatie, want dan zouden we ook wel alle andere subforum in een groot forum bij elkaar kunnen gooien, anders zouden we voor alles wel een subforum kunnen maken)
quote:Dat zeker wel
quote:Heb je een scanner? Wij hebben wel geduld
Op maandag 31 maart 2003 16:33 schreef Oceanonix het volgende:
Dit Forum moet zeker blijven. Ben hier hardstikke nieuw maar wil zeker foto's bij gaan plaatsen. Ben echter niet digitaal en kan dus niet zo snel reageren.
quote:Helemaal mee eens; ik post hier eigenlijk (nog?) niet, behalve deze dan
Op woensdag 26 maart 2003 23:54 schreef -Mk- het volgende:
Dit forum moet blijven ja. Ookal post ik er niet, ik lees en kijk veel in de topics hier
.
Prima forum, helemaal serieus, mooie foto's te zien en goede adviezen over zowel fotografie zelf als het materiaalgebruik (digi-keuze, sluitertijd etc.)
Ook altijd leuk om amateurfoto's van anderen te zien en te kijken waarom die wel of juist niet mooi zijn; zeer leerzaam!
Dus: forum moet blijven! *Vote*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |