abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9336692
Ik spreek hier voor mezelf: in de eerste week kon ik nog wat foto's die ik eerder had gemaakt posten, en dat fiets onderwerp was ook vrij simpel. Nu ben ik door m'n mooiste foto's heen dus post ik niks meer... "De mens" wilde ik niet aan meedoen omdat ik een beetje anoniem wil blijven (en om vreemden te gaan fotograferen, naaaahhh) en "het OV" rijdt dan wel voor de deur, maar ik wil m'n deur dus ook niet fotograferen

Dussss... Ik vermoed dat FOT nu op een normaal postpeil is aangekomen na een stormachtig begin...

maandag 24 maart 2003 @ 13:03:35 #27
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_9336863
ik denk dat na de aanloop storm het een beetje afzwakt, maar er altijd plaats is voor een vast fotografie forum.
Voor mij mag voetbal weg, en fotografie ervoor in de plaats
hiero dan nog maar een plaatje, om het 'foto' peil omhoog te houden:
http://marcof.net
pi_9345772
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:03 schreef KidPaddle het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit een hele mooie, sfeervolle foto. Heb je deze zelf genomen? Heb je dit met voorbedachte rade gedaan, of was je gewoon met twee vriendinnen op stap en was dit toeval? Wat voor camera?

Tell us more!

dinsdag 25 maart 2003 @ 08:39:49 #29
17533 KidPaddle
pi_9355245
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:33 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Ik vind dit een hele mooie, sfeervolle foto. Heb je deze zelf genomen? Heb je dit met voorbedachte rade gedaan, of was je gewoon met twee vriendinnen op stap en was dit toeval? Wat voor camera?

Tell us more!

zelf genomen, met voorbedachte rade (is er 1 uit een serie).
camera: bronica rf645 met 65mm f/4 objectief
film: kodak tmax 400cn 120
gescanned van print, unsharpmasked (vanwege scan onscherpte) en wat aan de tinten gedaan..
pi_9359384
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 08:39 schreef KidPaddle het volgende:
zelf genomen, met voorbedachte rade (is er 1 uit een serie).
Ben jij (semi-)professioneel fotograaf? Heb je echte modellen gebruikt of zijn dit gewoon een paar vriendinnen van je?
quote:
camera: bronica rf645 met 65mm f/4 objectief
Ah, een echte camera Heb ooit eens een tijdje een Mamiya met 80mm geleend, ik vond het echt een hele mooi camera, maar man wat was dat ontwikkelen en afdrukken duur!!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 12:24:54 #31
17533 KidPaddle
pi_9359413
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:23 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Ben jij (semi-)professioneel fotograaf? Heb je echte modellen gebruikt of zijn dit gewoon een paar vriendinnen van je?
[..]

hmm, zo durf ik me niet echt te noemen eigenlijk.
Maar de modellen waren 'gewone' meiden (geen pros dus), maar ik heb ze wel gevraagd hiervoor ja.
Meer op http://emef-photo.deviantart.com trouwens :-)
quote:
Ah, een echte camera Heb ooit eens een tijdje een Mamiya met 80mm geleend, ik vond het echt een hele mooi camera, maar man wat was dat ontwikkelen en afdrukken duur!!
ondertussen heb ik de bronica voor een Nikon D100 ingeruild :-)
pi_9383808
nog ffies en het forum gaat draaien op objectief.org , onder de registraten die zich al aangemeld hebben op de frontpage zitten een heleboel fok en tweak namen , dus kortom ons kent ons is straks al een feit als het gaat draaien , mocht fok niet doorzetten met het fotografie dan is iedereen natuurlijk van harte welkom
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:47:34 #33
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9387713
Morpheus, heb me aangemeld hoor... Ben benieuwd...
Sin Fronteras!
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:12:53 #34
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_9401018
Dit forum moet zeker definitief worden!
Sinds dit onderwerp ben ik actief op dit forum, eerst las ik alleen maar het nieuws. Dit forum heeft er ook voor gezorgt dat ik van studierichting ga veranderen (van grafisch vormgeven naar fotografie )Sommige opdrachies zijn erg leuk!
Ik weet zeker dat het meer viewers zal trekken, heb al meerdere mensen op de hoogte gebracht van dit forum!
We zullen zien...
kisss
Schudden voor gebruik
pi_9401345
Dagguzz heeft goeie argumenten

een enkele toevoeging:

Het is zowiezo een welkome afwisseling op de rest van het forum, lekker rustig en serieus. Maar vooral zal het (gezien de voortgaande opmars van de digitale camera) voor steeds meer mensen een leuk forum worden om ervaringen met elkaar te delen.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:51:18 #36
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_9401900
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:25 schreef MrWilliams het volgende:

Het is zowiezo een welkome afwisseling op de rest van het forum, lekker rustig en serieus. Maar vooral zal het (gezien de voortgaande opmars van de digitale camera) voor steeds meer mensen een leuk forum worden om ervaringen met elkaar te delen.

Daar ben ik het zeker mee eens. De meeste posts zijn hier serieus bedoelt. En het is erg leerzaam!
En wat je zegt over de digi cam; dat is zeker waar. Sinds alles digitaal wordt trekt het ook zeker jongeren

[Dit bericht is gewijzigd door Dagguzz op 27-03-2003 00:24]

Schudden voor gebruik
pi_9401962
Dit forum moet blijven ja . Ookal post ik er niet, ik lees en kijk veel in de topics hier .
pi_9402922
Het word aan deze kant ook steeds gekker. Ik ben inmiddels niet meer van het forum af te slaan. Ik kom nu iederedag steeds vaker langs. Ik zou het forum echt gaan missen als het weg gaat. Toen ik het leerde kennen was ik er al niet af te slaan. Toen ik deze topic schreef was het al erg...maar de laatste dagen. nee...Please let it Stay!
  donderdag 27 maart 2003 @ 01:20:16 #39
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_9403147
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 00:55 schreef Digi23 het volgende:
Het word aan deze kant ook steeds gekker. Ik ben inmiddels niet meer van het forum af te slaan. Ik kom nu iederedag steeds vaker langs. Ik zou het forum echt gaan missen als het weg gaat. Toen ik het leerde kennen was ik er al niet af te slaan. Toen ik deze topic schreef was het al erg...maar de laatste dagen. nee...Please let it Stay!
Tis maar goed dat je dit topic gestart ben Digi! Er is nog hoop
Schudden voor gebruik
pi_9403220
Lets hope so...
pi_9404661
Ik check alleen dit subforum, een voor de rest soms de "Actieve Topics". Voor dit forum er was keek ik alleen bij de "Actieve Topics". Dit is dus zeker het leukste deeltje van het forum, en het zou zonde zijn als het weggaat.
(ik zie er ook geen goede rede voor, behalve het argument dat we dan voor alles wel een subforum kunnen gaan maken. Ik vind dit een beetje een vreemde argumentatie, want dan zouden we ook wel alle andere subforum in een groot forum bij elkaar kunnen gooien, anders zouden we voor alles wel een subforum kunnen maken )

Dus, gewoon laten staan dit topic's de moderaters hebben er ook lol in (toch?)

donderdag 27 maart 2003 @ 09:31:00 #42
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_9404781
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
... objectief.org ...
Leuke foto van vogeltje op de camera
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
  donderdag 27 maart 2003 @ 09:32:37 #43
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9404816
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 09:24 schreef BazP het volgende:
De fotografie moderators iig wel
  donderdag 27 maart 2003 @ 09:51:52 #44
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9405141
Jaaaaa dit forum moet blijven
pi_9486203
Van mij mag hij ook blijven, hier kan je echt mooie foto's vinden
pi_9486381
Dit Forum moet zeker blijven. Ben hier hardstikke nieuw maar wil zeker foto's bij gaan plaatsen. Ben echter niet digitaal en kan dus niet zo snel reageren.
  maandag 31 maart 2003 @ 18:15:21 #47
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9488618
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 09:24 schreef BazP het volgende:
....
(ik zie er ook geen goede rede voor, behalve het argument dat we dan voor alles wel een subforum kunnen gaan maken. Ik vind dit een beetje een vreemde argumentatie, want dan zouden we ook wel alle andere subforum in een groot forum bij elkaar kunnen gooien, anders zouden we voor alles wel een subforum kunnen maken )
Feit is dat het een themaforum is en die blijven in principe 2 maanden open en gaan dan dicht.
quote:
Dat zeker wel
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  maandag 31 maart 2003 @ 22:28:48 #48
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9496014
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:33 schreef Oceanonix het volgende:
Dit Forum moet zeker blijven. Ben hier hardstikke nieuw maar wil zeker foto's bij gaan plaatsen. Ben echter niet digitaal en kan dus niet zo snel reageren.
Heb je een scanner? Wij hebben wel geduld
pi_9504865
Ja die heb maar de kwaliteit is bedroevend laag......
pi_9504962
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:54 schreef -Mk- het volgende:
Dit forum moet blijven ja . Ookal post ik er niet, ik lees en kijk veel in de topics hier .
Helemaal mee eens; ik post hier eigenlijk (nog?) niet, behalve deze dan

Prima forum, helemaal serieus, mooie foto's te zien en goede adviezen over zowel fotografie zelf als het materiaalgebruik (digi-keuze, sluitertijd etc.)
Ook altijd leuk om amateurfoto's van anderen te zien en te kijken waarom die wel of juist niet mooi zijn; zeer leerzaam!

Dus: forum moet blijven! *Vote*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')