abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2003 @ 00:11:56 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9295742
Ik krijg altijd commentaar als ik zeg dat ik meisjes van een jaar of 18 leuk vind. Is dat dan zo raar? Ik vind vrouwen er vaak zo lekker uitzien op die leeftijd, zo heb ik gisteren een heel leuk meisje ontmoet van precies 18 , zo leuk en mooi... maar er werd mij van alle kanten gezegd dat zij te jong voor mij was, wat een onzin, zij is toch volwassen, dus dan kan ik haar toch nemen als ze beschikbaar is en nog niet getrouwd?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9295756
dromen erover is niet raar nee
pi_9295763
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dus dan kan ik haar toch nemen als ze beschikbaar is
Wellicht kan je háár mening ook eerst even toetsen. .

[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 22-03-2003 00:16]

pi_9295770
Of je haar zo makkelijk kan nemen is nog maar de vraag. Maar er is weer een of ander onderzoek geweest en het schijnt nu dat vrouwen tussen hun 16e en 18e lichamelijk gezien op hun aantrekkelijkst zijn.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 00:14:15 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9295773
Heb je in je dromen goud bij je?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 00:14:50 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9295782
Een 30-18 relatie kan best goed gaan, niets mis mee.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 22 maart 2003 @ 00:16:59 #7
49249 GHansieIII
Wie ik ben? Een k*tkloon.
pi_9295807
BHFH, daar is niks vreemds aan. Ik kijk bij jou pas vreemd op als je droomt over relaties met jongere mannen.
Don't think you are, know you are.
pi_9295809
18 is legaal toch?

Neuken dus.

Te zeggen dat het er niet van af kan door het leeftijdsverschil, betekent dat je:

a) zelf nooit neukt en jaloers bent op iemand die op het punt staat een 18 jarige te neuken.

b) zwaar christelijk bent.

c) een combo van a en b

Gaan met die banaan.

pi_9295814
Als je het niet raar vind waarom vraag je het dan?
Omdat je het zelf raar vind daarom...
vraag je om onze goedkeuring?
WhY?
Doe nie zo raar man....
kom op....
pi_9295826
quote:
dan kan ik haar toch nemen als ze beschikbaar is en nog niet getrouwd?
wel eerst even mee praten enzo he
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2003 @ 00:18:38 #11
47213 ArmaniMania
pi_9295831
BHFH interessant topic weer....

pi_9295875
Onderzoek toont aan dat de gemiddelde man de lichaamsbouw en gelaatstrekken van een 17 jarig meisje het meest aantrekkelijk vindt. Dat heeft de natuur perfect geregeld want een 17 jarige heeft namelijk de hoogste vruchtbaarheid en de hoogste kans om gezonde kinderen ter wereld te brengen. Bij hogere en lagere leeftijd is de aantrekkelijkheid minder.
Bij jonge meisjes is de kans op gezonde nakomelingen (en zelf overleven bij een geboorte) een stuk kleiner, daarom zorgt de natuur ervoor dat meisjes pas rond 12 jaar geslachtsrijp worden. Omdat ze lichamelijk nog niet sterk genoeg zijn voor het dragen/ baren van een kind zorgt de natuur ervoor dat die meisjes er minder aantrekkelijk uitzien: smalle heupen en kleine borsten.

Bij oudere vrouwen neemt de kans op kinderen met afwijkingen sterk toe, daarom 'regelt' de natuur middels hormoonhuishouding dat de heup/taille verhouding afneemt (minder mierenlijf) en dat de vetverdeling in het gezicht verandert (minder rond, scherpere neus, etc). De bedoeling is dat die vrouwem minder aantrekkelijk worden voor mannen. Het is voor de menselijke soort namelijk niet wenselijk dat zij nog nakomelingen krijgen.

Dat mannen dus meisjes van rond de 17 (dus zeg maar 15-22 jr) het mooist vinden is niks nieuws en niks afwijkends. Het is evolutie technisch zelfs wenselijk. Mannen die ontkennen dat ze die meisjes mooi vinden zijn dus of zelf statistisch gezien afwijkend, of ze lopen keihard te liegen. In de meeste gevallen het laatste.

pi_9295961
Ik vind het niet raar hoor, ik droom altijd over oudere mannen. En ik heb nog nooit een vast vriendje gehad die rond mijn leeftijd was (18,19) en zeker niet die jonger is dan mij..Bij mij ligt die grens altijd boven de 20.. (En daar kies ik niet bewust voor,het gebeurd gewoon..ik val gewoon niet op jongere jongens..)

En trouwens, waarom zou je het bij dromen laten? (als het mogelijk is..)
Genoeg jonge meiden die op oudere jongens/mannen vallen ( like mie! )

pi_9295966
Billie Holiday is Lady Day!
pi_9295992
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Jij dus
pi_9296010
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:30 schreef Aernout het volgende:

[..]

Jij dus

Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 00:34:23 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9296037
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:28 schreef shavirah het volgende:
Ik vind het niet raar hoor, ik droom altijd over oudere mannen. En ik heb nog nooit een vast vriendje gehad die rond mijn leeftijd was (18,19) en zeker niet die jonger is dan mij..Bij mij ligt die grens altijd boven de 20.. (En daar kies ik niet bewust voor,het gebeurd gewoon..ik val gewoon niet op jongere jongens..)

En trouwens, waarom zou je het bij dromen laten? (als het mogelijk is..)
Genoeg jonge meiden die op oudere jongens/mannen vallen ( like mie! )

Ik kom wel lekkere tegen, maar ik zit nooit op hun lijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9296055
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:22 schreef Aernout het volgende:
Onderzoek toont aan dat de gemiddelde man de lichaamsbouw en gelaatstrekken van een 17 jarig meisje het meest aantrekkelijk vindt. Dat heeft de natuur perfect geregeld want een 17 jarige heeft namelijk de hoogste vruchtbaarheid en de hoogste kans om gezonde kinderen ter wereld te brengen. Bij hogere en lagere leeftijd is de aantrekkelijkheid minder.
...
Bij oudere vrouwen neemt de kans op kinderen met afwijkingen sterk toe, daarom 'regelt' de natuur middels hormoonhuishouding dat de heup/taille verhouding afneemt (minder mierenlijf) en dat de vetverdeling in het gezicht verandert (minder rond, scherpere neus, etc). De bedoeling is dat die vrouwem minder aantrekkelijk worden voor mannen. Het is voor de menselijke soort namelijk niet wenselijk dat zij nog nakomelingen krijgen.

Dat mannen dus meisjes van rond de 17 (dus zeg maar 15-22 jr) het mooist vinden is niks nieuws en niks afwijkends. Het is evolutie technisch zelfs wenselijk. Mannen die ontkennen dat ze die meisjes mooi vinden zijn dus of zelf statistisch gezien afwijkend, of ze lopen keihard te liegen. In de meeste gevallen het laatste.

Eens.

Twee puntjes:
- voor zover ik weet heeft onderzoek aangetoond dat het 'sexuele hoogtepunt' bij vrouwen rond de 30 jaar ligt. Dit kan ik niet rijmen met die vruchtbaarheid (inderdaad het beste rond de 20). Het zou logisch zijn wanneer maximale vruchtbaarheid en sexueel hoogtepunt samen zouden vallen. Hoe zou je dit nou kunnen verklaren? Gewoon wetenschappelijke nieuwsgierigheid... tjee, en dit voor de late vrijdagavond, het gaat niet goed met mij geloof ik
- volgens mij is de heup-taille ratio niet maximaal bij 17 jaar, maar bij 22-25 jaar.

PS er kan enige spraakverwarring ontstaan over dat sexuele hoogtepunt geloof ik , hiermee bedoel ik dus: meeste zin in sex

[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 22-03-2003 00:38]

pi_9296061
en wat met oudere vrouwen die op jongere jongens vallen...
een vrouw van 35 heb ik ook geen problemen mee als ze er nog goed uit ziet...
pi_9296065
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik kom wel lekkere tegen, maar ik zit nooit op hun lijn.
Jôh! .

.

pi_9296096
Mijn laatste 4 vriendinnen scheelden 10 tot 13 jaar met mij. En het had best nog wat jonger gemogen.
pi_9296118
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:35 schreef femmeChantal het volgende:
- volgens mij is de heup-taille ratio niet maximaal bij 17 jaar, maar bij 22-25 jaar.
Niet dus.
Bij 22-25 is het verval al in volle gang
pi_9296149
Nee.. volgens mij niet. Voor mij geldt de volgende regel: < 18 : No way, Brutil Hosé, want dan ben je volgens mij verkeerd bezig. Ook denk ik simpelweg dat je dan op zo'n compleet ander geestelijk level zit volgens mij, dat ik er echt een naar gevoel aan zou overhouden. Mijn ex was 24 (ik 28) dus op zich is dat zowel geestelijk als lichamelijk prima natuurlijk. Als je geïnteresserd raakt in vrouwen die jonger zijn dan 20 op een lichamelijke manier, dan hoef je natuurlijk niet naar de geestelijke bagage te kijken.

Weet je.. ik denk dat het gewoon afhankelijk is van de situatie. Er zijn ook zat jonge meisjes die al aardig volwassen zijn en die zoeken soms juist weer oudere mannen op blijkbaar. En tuurlijk... lolita's die zojuist hun seksualiteit aan 't ontdekken zijn komen allicht seksueel aantrekkelijk over... dat stralen ze ook uit.

En wat ook niet onbelangrijk is... als jij zelf niet zo'n lange uitgemergelde bonestaak, kalend, vlassig snorretje, stinkende oksels en zwaar a-trendy geklede ouwe viezerik bent die aan kleine meisjes vraagt: "wil jij een snoepje?"... tja, wat is dan het probleem? Zolang zij het ook maar wilt dan he.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 22-03-2003 00:44]

pi_9296151
Zet een foto neer misschien dat ik de situatie als door omgeving erkende Nymfomaan,18 jarige en op oude mannen vallend beter kan inschatten..

ahum..

pi_9296184
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:43 schreef shavirah het volgende:
Zet een foto neer misschien dat ik de situatie als door omgeving erkende Nymfomaan,18 jarige en op oude mannen vallend beter kan inschatten..

ahum..

" en die zoeken soms juist weer oudere mannen op blijkbaar."

ahum

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')