abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9294091
Vraagje...zit vanwege wat persoonlijke problemen over te denken om toch maar eens met iemand te gaan praten, maar ik ben nog via mijn ouders particulier verzekerd en heb geen zin om dingen uit te leggen thuis... Wie weet hier iets van ?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_9294124
Rekening komt dan bij je ouders terecht.
pi_9294133
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Vraagje...zit vanwege wat persoonlijke problemen over te denken om toch maar eens met iemand te gaan praten, maar ik ben nog via mijn ouders particulier verzekerd en heb geen zin om dingen uit te leggen thuis... Wie weet hier iets van ?
zit het in je pakket? zoniet kan je via de psycholoog om AWBZ vragen, dan moet je wel iedere keer een eigen bijdrage betalen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9294140
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:52 schreef www.olafonline.nl het volgende:
Rekening komt dan bij je ouders terecht.
Dat dacht ik dus al, maar hoe kan ik dit voorkomen?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:53:35 #5
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9294145
Sommige therapeuten (en ook de GGZ) vallen onder de AWBZ: Algemene wet bijzonder ziektekosten. Dan hoef je slechts een eigen bijdrage van 10 euro te betalen (per keer).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9306147
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:53 schreef Moonah het volgende:
Sommige therapeuten (en ook de GGZ) vallen onder de AWBZ: Algemene wet bijzonder ziektekosten. Dan hoef je slechts een eigen bijdrage van 10 euro te betalen (per keer).
Kun je de eigen bijdrage bijv. contant betalen, zodat mijn ouders geen rekening te zien krijgen?
  zaterdag 22 maart 2003 @ 20:01:19 #7
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9307018
Ja hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')