quote:Ach, die stoppen we gewoon in speciale 'kampen' joh. Dat 'probleem' is zo opgelost.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:44 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Dan zijn alle Moslims nog niet dood hoor. En diegene die er zijn zullen alleen maar fanatieker worden.
quote:En ook die zullen sterven
Op vrijdag 21 maart 2003 22:44 schreef SilverSpirit het volgende:
Dan zijn alle Moslims nog niet dood hoor. En diegene die er zijn zullen alleen maar fanatieker worden.
We gaan toch allemaal dood aan de pest of andere ziektes binnen enkele decennia zoals het er nu naar uit ziet
quote:Eigenlijk niet nee, maar dat krijg je als BHFH topics opent
Op vrijdag 21 maart 2003 22:46 schreef GunsBlazing het volgende:
Ja sorry hoor, maar zo'n troll kun je toch niet serieus nemen?
quote:50% is geen meerderheid
Op vrijdag 21 maart 2003 22:40 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Ik kan het weten ben zelf Iranees...
-edit- Ok voor de helft dan
Er was zelfs een FP post over geloof ik (weet niet zeker) maar igg werd er gepleit dat Amerika graag door mocht rijden naar Iran.
Maareh, wat vinden je ouders er dan van?
quote:Khatami is westers, maar die kan niks uitrichten zolang die Hoeders er nog zitten en alles tegenhouden. Elke keer kranten sluiten en zo.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
De terreur van de Sja was minstens zo erg, zo niet erger. Het regime in Iran wordt stapje voor stapje steeds opener en het land meer democratisch. De tijd van Khomeini is allang voorbij In Iran ,waar de wetten weliswaar nog steeds worden goedgekeurd door de raad van Hoeders , maar verder er is al jaren de gematigde en pro westerse Khatami aan de macht. Door het achterlijke buitenland beleid van de VS wordt het hem echter wel steeds moeilijker gemaakt zich pro westers uit te laten. Iran is geensinds te vergelijken met Irak.
En dat het niet te vergelijken is ben ik 100% met je eens.
Ik geloof overigens ook wel dat de haat jegens de VS groter is dan die t.o.v. het regime, maar ik denk dat er ook daar wordt gesnakt naar verlichting.
quote:Er komt steeds meer democratisering in Iran, dat proces heeft tijd nodig. Het beleid van de VS ,dat Iran bij de as van het kwaad noemde en nu deze oorlog doen dit proces geen goed.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:47 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Khatami is westers, maar die kan niks uitrichten zolang die Hoeders er nog zitten en alles tegenhouden. Elke keer kranten sluiten en zo.
En dat het niet te vergelijken is ben ik 100% met je eens.
Ik geloof overigens ook wel dat de haat jegens de VS groter is dan die t.o.v. het regime, maar ik denk dat er ook daar wordt gesnakt naar verlichting.
de VS probeert Iran uit de tent te lokken zodat ze een excuus hebben om gelijk door te kunnen gaan..
quote:Dat zou idd nog eens een grap zijn
Op vrijdag 21 maart 2003 22:44 schreef GunsBlazing het volgende:
Mecca opblazen zou wel een strakke actie zijn, eigenlijk. Kunnen ze daar niet een 'verdwaalde' scud op afsturen?
quote:doemdenker
Op vrijdag 21 maart 2003 22:55 schreef Fonkmeistah het volgende:
jaja net zoals dat afzwaaiertje richting de Chinese ambassade..de VS probeert Iran uit de tent te lokken zodat ze een excuus hebben om gelijk door te kunnen gaan..
quote:Maar natuurlijk
jaja net zoals dat afzwaaiertje richting de Chinese ambassade..de VS probeert Iran uit de tent te lokken zodat ze een excuus hebben om gelijk door te kunnen gaan..
quote:staat nog nergens dat er is bevestigd dat t om een amerikaanse raket gaat hoor.
quote:De irakezen sturen een raket naar Iran, ze kunnen er toch niks beters mee en hebben er toch genoeg
Op vrijdag 21 maart 2003 23:00 schreef domolanglekker het volgende:[..]
staat nog nergens dat er is bevestigd dat t om een amerikaanse raket gaat hoor.
Het is wel héél erg toevallig dat het precies op een gebouw van het ministerie van Olie in Iran is. Netzo toevallig als de Chineze ambassade in Joegoslavië tijdens de Kosovo-oorlog.
quote:op rtl nieuws stond dat t om een olie raffinaarderij ging
Op vrijdag 21 maart 2003 23:21 schreef frankey het volgende:[..]
De irakezen sturen een raket naar Iran, ze kunnen er toch niks beters mee en hebben er toch genoeg
Het is wel héél erg toevallig dat het precies op een gebouw van het ministerie van Olie in Iran is. Netzo toevallig als de Chineze ambassade in Joegoslavië tijdens de Kosovo-oorlog.
quote:Q or a n - Qoran lol
Op vrijdag 21 maart 2003 22:20 schreef MrTorture het volgende:
"can you read this? Is this a q or a n?""dunno, guess it's a n"
"roger, target set"
quote:scheelt maar 1 letter, scheelt maar 1 raket, scheelt maar 1 paar kilometertjes, ach ja... Allemaal 1 pot nat...
Op zaterdag 22 maart 2003 00:22 schreef Uncle-Sam het volgende:
Irak, Iran........I don't give a fuck. Scheelt maar 1 letter, zullen de Yanks gedacht hebben.
quote:Nee, echter wel de meeste regeringen van die landen in de regio.
Op zaterdag 22 maart 2003 00:51 schreef Strijder het volgende:
Nou, voor een preciesie-wapen vind ik dat toch wel een beetje ver 'afzwaaien'. Maar ja, voor de Amerikanen zijn toch alle Islamieten fout...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |