abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9293337
-Inbraakje om het lijstje in te voegen-

Vorig deel: Zwangerschap en kindertjes deel 56
Oude delen van het Z&K topic

A.s. papa's en mama's:

1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
16 april 2003: leviathanfd (papa)
22 april 2003: melonovy
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
20 augustus 2003: Logican
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
31 oktober 2003:SheDeviltje
31 oktober 2003: Meaghan
oktober/november 2003: Grijs

Babietjes:

* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus

Jeum, ik word ook heeeel dement van die hormonen (om effe voort te borduren op die hormonale agressie): ik heb drie keer moeten kijken welk deel ik moest opstarten....soms word ik er zooo moe van

Vandaag mijn eerste ovulatietest gedaan, hij kan (als het controlestreepje goed is) toch niet vals-negatief zijn he?

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 27-03-2003 15:44]

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_9293422
Lijkt m net zon kleine kans als met een zwangerschapstest. Wat voor testen heb je?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_9293452
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:18 schreef jessie het volgende:
Lijkt m net zon kleine kans als met een zwangerschapstest. Wat voor testen heb je?
Ik heb Romed, via Babybrabbel ( ook te gebruiken voor mensen die Clomid gebruiken)
DANYEL EN THIJS
pi_9293496
o die ken ik niet, staat er niks over in e bijsluiter?
heb je een eisprong dan nu?
Wat doe je hier dan hahaha ga jij is gauw, hup

*nu echt bedje in gaat*

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:24:46 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_9293536
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:20 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ik heb Romed, via Babybrabbel ( ook te gebruiken voor mensen die Clomid gebruiken)

You lost me there...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:25:06 #6
30488 coolbabe
My little pwny
pi_9293546
Als je het nou eens combineert met temperaturen Toot, dan heb je nog meer zekerheid. Of je moet het te bewerkelijk vinden? Dat leek mij ook maar ik ben er toch aan begonnen zodat ik in de gaten kon houden of de Clomid wel of niet aansloeg.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_9293554
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:22 schreef jessie het volgende:
o die ken ik niet, staat er niks over in e bijsluiter?
heb je een eisprong dan nu?
Wat doe je hier dan hahaha ga jij is gauw, hup

*nu echt bedje in gaat*

Ik houd je zelfs op de hoogte van mijn eisprong, tis toch ook wat Mar ik moest het effe checken. De bijsluiter zegt alleen dat ie goed is als het controlestreepje vet wordt...maar ik dacht ineens: "hoe betrouwaar is zo'n test eigenlijk?" en kon er niks over vinden...ik ga er maar van uit dat het 100 procent is ...Welterusten! ikg a ook slapen, moet morgen beter zijn (heb vandaag twee vreeeeselijke woede-uitbarstingen gehad, was gelukkig alleen thuis..speciaal voor mous)
DANYEL EN THIJS
pi_9293596
pssssst alle mama's en papa's mijn mama is naar bed maar ik doe toch mijn foto ook in nummer 57 zetten hoor !

Badmeester ben ik al bruin ??

alle andere foto's staan in het fotodraadje hoor, komen jullie daar ook even kijken

pi_9293649
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:25 schreef coolbabe het volgende:
Als je het nou eens combineert met temperaturen Toot, dan heb je nog meer zekerheid. Of je moet het te bewerkelijk vinden? Dat leek mij ook maar ik ben er toch aan begonnen zodat ik in de gaten kon houden of de Clomid wel of niet aansloeg.
Neeee, temperaturen werkt bij mij niet: heb om de een of andere reden een hele lage en ehm subtiele temperatuur: schommelt tussen de 36 en de 36,5 ...dus dat is wel erg miniem..

Verbie: wees blij ...effe een toelichting dan for joe!

Babybrabbel: een vreselijke naam voor een site die over babies, zwanger worden, enzovoort gaat

Romed: Merknaam, een ovulatietest, die aangeeft wanneer je eisprong is (net als Persona, ook een merk)

Clomid: een hormoon dat de eisprong stimuleert

Lukkie letters: een dom spelletje

DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2003 @ 22:33:37 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_9293759
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:25 schreef Catootje het volgende:

[..]
(heb vandaag twee vreeeeselijke woede-uitbarstingen gehad, was gelukkig alleen thuis..speciaal voor mous)

Ik doe het alleen bij tuincentra en marca personeel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9293803
Eh Toot, ovulatietesten kunnen best vals negatief zijn, zeker die van Romed. Ze zijn heel gevoelig voor het tijdstip en de verdunning van de urine. Ik heb zelf weleens een setje romed gehad en daar is er nooit eentje van positief geworden, zelfs nooit een licht streepje, terwijl de controlestreep er wel gewoon stond. op ouders online klagen daar ook veel mensen over (die testen dan en met romed en met clearplan, en dan blijft romed hardstikke wit en clearplan is vet positief). Vandaar mijn advies om wat meer urine te gebruiken, maar dat is geloof ik nog geen garantie. Kan natuurlijk ook dat je gewoon nog te vroeg bent

Karin, aambeien zijn echt verschrikkelijk. Ik heb het een paar jaar terug een keer gehad en dat wil ik echt nooit meer meemaken. Volgens mij kun je zonder gevaar die aambeienzalf gebruiken (vraag het voor de zekerheid even na bij de drogist of apotheek), en dat zou ik ook echt doen. Die zalf werkt oa verdovend en dat helpt wel veel, anders durf je helemaal niet meer naar de w.c. en wordt het alleen maar erger.

Jessie: mooie stoere foto zeg!

Knor: bedankt, ik heb al gemaild naar de mevrouw van de bovenste advertentie. Scheelt toch weer flink wat geld, maar ik zal ook nog even bij Lidl kijken (of is dat een tijd geleden dat je m daar hebt gekocht Mous?)

mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2003 @ 22:38:16 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_9293859
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:35 schreef phileine het volgende:
Knor: bedankt, ik heb al gemaild naar de mevrouw van de bovenste advertentie. Scheelt toch weer flink wat geld, maar ik zal ook nog even bij Lidl kijken (of is dat een tijd geleden dat je m daar hebt gekocht Mous?)
ik heb dat ding al weer 2 jaar. Maar heb begrepen dat de aanbiedingen ieder jaar weer terug komen. Ze zullen dan nu wel rond de 15 euro liggen. Ik heb ze trouwens dit jaar nog niet voorbij zien komen, vorig jaar wel.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9293942
Is het nog veilig om hier te komen met al die hormonen?
Jessie was me al voor, hup toot naar bed!
Karin, jou zit het ook niet mee zeg, hopen dat de smeerseltjes helpen.
En Bo wat een scheetje is het

Ik heb eigenlijk een vraag, misschien geheel offtopic maar ben nieuwsgierig of anderen het herkennen.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik gigantisch veel vocht vastgehouden(tijdens de laatste week 1-3 kilo per dag).
Na de bevalling veel "zweetmomenten" maar bleef vocht vasthouden.
In de hoop dat het ooit over zou gaan niet echt aandacht aan besteed maar mijn omgeving vraagt af en toe zelfs of ik misschien weer zwanger ben(niet dus, en is ook nog niet de bedoeling).
Ik heb nog steeds regelmatig een plofkop
K'heb het al eens aan de huisarts gevraagd maar die had geen antwoord, één van jullie mischien?

-edit-niet alleen m'n hoofd maar m'n hele lichaam vooral benen en handen gaan opzetten

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_9295469
Klinkt niet best beertje, volgens mij is daar wel wat aan te doen. Je kunt eens van die speciale kruidenthee proberen, te krijgen bij reformwinkels. Meestal heet het dan "vrouwenthee" of "afwateringsthee" of iets dergelijks. Als je het niet kunt vinden kan ik wel eens informeren wat er precies in zit. Mijn moeder zweert bij dat spul, als ze het niet drinkt zwelt ze ook gelijk op.

GHaven, sorry, mijn moeder woont in Den Haag en kraamt niet meer, die heeft het momenteel te druk met het redden van de mensheid .

mooi he, alles
pi_9298119
Veel bleekseldery eten, werkt ook vochtafdrijvend.

Ik kan je helaas niet verder helpen want ik heb met damey helemaal geen last gehad van vocht....
Alleen deze zwangerschap heb ik er enorm last van maar ja dat gaat dus (hoop ik) wel over.....

Het rommelt hier trouwens een beetje meiden... oefenweeen volgens mij.
Als er nou iets doorzet dit weekend, moet ik dan meteen zodra ik ook maar een flauw idee heb van weeen het ziekehuis bellen? Of moet ik evensgoed wachten totdat het een beetje doorzet en om de 5 minuten komt?
Dat ben ik nl in alle opwinding vergeten te vragen aam de gyn afgelopen maandag... ook omdat ik nog niet wist dat ik het natuurlijk zou gaan proberen.

pi_9298145
Ik zou dan gewoon gelijk bellen en de situatie even voorleggen. Kan nooit kwaad joh. Maar wat je natuurlijk allereerst moet doen is hier melden natuurlijk

Beertje dat van die thee helpt inderdaad wel een beetje. Brandnetelthee helpt ook. En als je net als ik een theedrinker ben, ik vind hem erg lekker. Sowieso veel drinken is dan goed he als je vocht vasthoud.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_9298313
Angel!!!! Ga je beginnen!! *sjippies pakt* Gewoon bellen is mijn devies...

Phileine: sjjiiitt! Ik gebruik wel extra urine, maar hmmmm.....

DANYEL EN THIJS
pi_9298379
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 09:44 schreef Catootje het volgende:
Angel!!!! Ga je beginnen!! *sjippies pakt* Gewoon bellen is mijn devies...

Phileine: sjjiiitt! Ik gebruik wel extra urine, maar hmmmm.....

Neej ik ben aan het rommelen toot.... begonnen is het nog niet... dat verschil voel ik wel (denk ik...)
Moet eerst vanavond nog op verjaardag hoor voor ik ga bevallen.... en ik moet nog wat dingen strijken voor de baby en ik moet nog de geboortekaartjes bestellen... dus het MOET gewoon nog ff blijven zitten.
pi_9298587
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 09:59 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Neej ik ben aan het rommelen toot.... begonnen is het nog niet... dat verschil voel ik wel (denk ik...)
Moet eerst vanavond nog op verjaardag hoor voor ik ga bevallen.... en ik moet nog wat dingen strijken voor de baby en ik moet nog de geboortekaartjes bestellen... dus het MOET gewoon nog ff blijven zitten.

Jaaaa want ik ben eerst!!!

CTG was vanmorgen weer prima, alleen bewoog Ut totaal niet.
Hopelijk gaat ie dat nog wel even doen vandaag anders moet ik vanavond bellen. Maar dat zal wel weer loslopen. Hier rommelt er nog niets, hoe kunnen ze nou gaan inleiden als alles nog haske dicht zit!!
Ik wil ook rommelen!!!

Screw them.
We're going home.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 10:53:01 #20
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_9298645
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:41 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Jaaaa want ik ben eerst!!!

CTG was vanmorgen weer prima, alleen bewoog Ut totaal niet.
Hopelijk gaat ie dat nog wel even doen vandaag anders moet ik vanavond bellen. Maar dat zal wel weer loslopen. Hier rommelt er nog niets, hoe kunnen ze nou gaan inleiden als alles nog haske dicht zit!!
Ik wil ook rommelen!!!

]
Ook met rommelen kan het ineens snel gaan !!! * dice kijkt terug naar 2,5 uur bevallen van Demi
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:03:48 #21
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9298742
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:41 schreef CarOnline het volgende:
hoe kunnen ze nou gaan inleiden als alles nog haske dicht zit!!
nou gewoon, pasta dr in en in het ziekenfabriek blijven
Richard is ook ingeleid en ook bij Richard zat alles POTDICHT
ik moest me om 8 uur melden in het ziekenhuis en snachts om 2.22 was tie dr
ik heb dus NIET al die tijd weeen gehad hoor
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9298915
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:03 schreef Capaja het volgende:

[..]

nou gewoon, pasta dr in en in het ziekenfabriek blijven
Richard is ook ingeleid en ook bij Richard zat alles POTDICHT
ik moest me om 8 uur melden in het ziekenhuis en snachts om 2.22 was tie dr
ik heb dus NIET al die tijd weeen gehad hoor

Ja, ken het helaas maar al te goed, daarom wil ik dat deze keer ook niet. Er is afgesproken dat ze me NIET gaan gellen of wat dan ook. Op de een of andere manier werkt dat bij mij niet, enorm veel pijn maar noppes ontsluiting. We gaan dus pas inleiden als alles verstreken is.
Maar dan moet er wel gerommeld worden!
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:29:03 #23
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9299005
das dan inderdaad mooi balen dat dat niet werkt
maar ja bij richard had ik weinig keus die moest eruit omdat hij een rhesusbaby was en bij controle met 37 weken werd besloten dat hij moest komen dus de andere dag 8 uur mocht ik melden

en wat het rommelen betreft......... je kent alle tips al , dus ik zou zeggen.............. loop, drink tonic, eet ananas, sleep er 1 mee naar boven etc etc

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9299073
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:29 schreef Capaja het volgende:
das dan inderdaad mooi balen dat dat niet werkt
maar ja bij richard had ik weinig keus die moest eruit omdat hij een rhesusbaby was en bij controle met 37 weken werd besloten dat hij moest komen dus de andere dag 8 uur mocht ik melden

en wat het rommelen betreft......... je kent alle tips al , dus ik zou zeggen.............. loop, drink tonic, eet ananas, sleep er 1 mee naar boven etc etc

Ja, das heel beroerd als dat niet werkt...!
Maar goed, als ik het echt HEEEEEL zat ben dan gaan we maar eens actief alles aan het rommelen zetten, ben dol op ananas
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:58:33 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_9299350
Capaja, ik neem aan dat jij ook injecties hebt gekregen om de aanmaak van de antistoffen tegen te gaan? Zelf ben ik rhesusnegatief en ik heb al 4x zo'n injectie gehad. Eerst bij de verloskundige, toen na de poging tot draaien, vervolgens na de keizersnede en laatst nog na de curettage. Werken die injecties dan toch niet altijd?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')