quote:yep
Op vrijdag 21 maart 2003 22:40 schreef tong80 het volgende:
Sir Anthony Hopkins.
quote:Was niet goed he... Hopkins heeft zo veel films gemaakt....
Op vrijdag 21 maart 2003 22:42 schreef MegA het volgende:[..]
yep
was wel erg simpel..
quote:ja.. ok
Op vrijdag 21 maart 2003 22:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Was niet goed he... Hopkins heeft zo veel films gemaakt....
Antwoord was niet compleet Tong!
dan ben jij de winnaar.. die andere had hams.. dat was een parodiefilm
quote:Nah... geef Tong maar het punt! Mag hij ook de nieuwe vraag bedenken!
Op vrijdag 21 maart 2003 22:44 schreef MegA het volgende:[..]
ja.. ok
dan ben jij de winnaar.. die andere had hams.. dat was een parodiefilm
ik verveel en ik heb geen zin om op de bank naar de duizendste herhaling over Irak te kijken
Wat was de grootste hobby van Hardy ?
Welke universiteit komt in één van hun films voor ?
Wat is de connectie met de duivel ?
quote:deze pas ik.. hier weet ik echt niks vanaf..
Op vrijdag 21 maart 2003 23:08 schreef tong80 het volgende:
Laurel and Hardy vragen :Wat was de grootste hobby van Hardy ?
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 23:08 schreef tong80 het volgende:
Laurel and Hardy vragen :Wat was de grootste hobby van Hardy ?
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:56 schreef SODA het volgende:
* NEW *
Graag geen vragen stellen waar meerdere antwoorden voor nodig zijn. Dat is heel lastig te tellen. De vragen van Patch en MasterWouter uit het topic XIV zijn daar goede voorbeelden van en om nou meer dan 1 punt te gaan geven voor al die vragen vind ik ook weer overdreven. (heb ik bij de vraag van MasterWouter eenmalig wel gedaan).
Vergeef me. Niet vierendelen aub.
Ok dan. Waarom heette Flipper geen Lassie ?
quote:Omdat de naam Lassie al bezet was, en de mensen anders in verwarring zouden raken met twee beroemdheden met dezelfde naam
Op vrijdag 21 maart 2003 23:15 schreef tong80 het volgende:
Oh, sorry. Het is natuurlijk een serieuze zaak.Vergeef me. Niet vierendelen aub.
Ok dan. Waarom heette Flipper geen Lassie ?
quote:Bijna goed.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:17 schreef mamamiep het volgende:[..]
Omdat de naam Lassie al bezet was, en de mensen anders in verwarring zouden raken met twee beroemdheden met dezelfde naam
.
Denk ik.
quote:Lassie is geen dolfijnennaam
Op vrijdag 21 maart 2003 23:19 schreef tong80 het volgende:[..]
Bijna goed.
Denk ik.
quote:http://us.imdb.com/Title?0116322
Op vrijdag 21 maart 2003 23:21 schreef mamamiep het volgende:
Lassie is geen dolfijnennaam. Maar geef even een serieuze vraag, want Flipper en Lassie zijn series en het is movie trivia
.
Wat was het beroep van Jack Nicholsons personage in 'Easy rider' ?
quote:Volgens mij was hij advocaat
Op vrijdag 21 maart 2003 23:45 schreef tong80 het volgende:
Een makkelijke dan. Kunnen jullie weer verder.Wat was het beroep van Jack Nicholsons personage in 'Easy rider' ?
Over welke film gaat dit:
This is one of the few movies that I have seen on the small screen that made me get that feeling in the pit of my stomach. That little gnawing sensation that the director would hope you feel while watching his thriller. What impresses me most about this film is the lack of a score, and this is also what makes it beautiful to me. Apart from the opening titles there are no background music to increase the tension, because none is needed. And while the credits run, white on black, in silence it drives the point home. I use the movie as an example to anyone who says music makes the movie. I think the movie should make the movie and the music should only amplify that. But for ....................... music is not necessary to get across the realism and the urgency depicted here. The characters portray all of this far better than the music ever could.
daar zat geen muziek in
quote:Niet goed... (weet je wel zeker dat daar geen muziek in zat trouwens?)
Op zaterdag 22 maart 2003 02:06 schreef MadScientist het volgende:
The Birds![]()
daar zat geen muziek in
quote:Denk 't ook.
Op zaterdag 22 maart 2003 10:05 schreef Terrean het volgende:
the blair witch project
Even wat aanvullingen. Ook dit werd geschreven over de film:
When Kimberly tries to follow up the Ventana story, her very celebrity gets in the way. Autograph hunters in the local bar make it impossible for her to interview ........... properly. At the end, her dual role as a participant in, and reporter of, events culminates in an emotional broadcast during which she concedes, "I'm sorry - I'm not very objective."
Weaknesses in the film centre on the credibility of the story. When Hector needs rescuing, Richard ousts the medics and takes personal control, even though he is only a cameraman. Kimberly and Richard nurse the stricken .......... while everyone else ignores him - even though he has just made international headlines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |