abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9291054
Op het risico af dat het niet serieus wordt genomen: Ik zat het afgelopen weekeinde te praten met een vrouw. Het was een nogal intiem gesprek waarin zij veel vertelde over haar relatie en zichzelf. Waar het op neerkwam was eigenlijk dat haar relatie 4 jaar had stand gehouden omdat haar vriend eigenlijk nauwelijks sex wilde.

Zijzelf namelijk vond neuken erg pijnlijk, en had er eigenlijk daardoor ook nooit zin in. Ze had het wel geprobeerd, maar het was gewoon niet gelukt, in al die tijd niet.

Vroeg me eigenlijk af hoe je daar in vredesnaam vanaf kan komen. Want het lijkt me dat het bijna nagenoeg zeker pijn doet omdat ze onderbewust het een beetje eng vindt. En omdat ze het dan inderdaad pijn doet komt ze natuurlijk nooit van die angst af. Een echte catch 22...
of heb ik het verkeerd?

pi_9291170
Ik hoop dat mijn vriendin daar anders over denkt
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9291171
Het zal je verbazen hoeveel mensen er oud worden zonder ooit eens een keer goed geneukt te hebben.

Volgens mij is dat het probleem met mensen die zeggen niet van sex te houden, ze hebben zich er nooit genoeg in verdiept om er wat van te kunnen omdat ze er na 3 keer proberen nog geen reet aanvonden of het nooit met de juiste persoon geprobeerd ofzo.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:25:36 #4
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9291292
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:13 schreef HiZ het volgende:
Op het risico af dat het niet serieus wordt genomen: Ik zat het afgelopen weekeinde te praten met een vrouw. Het was een nogal intiem gesprek waarin zij veel vertelde over haar relatie en zichzelf. Waar het op neerkwam was eigenlijk dat haar relatie 4 jaar had stand gehouden omdat haar vriend eigenlijk nauwelijks sex wilde.

Zijzelf namelijk vond neuken erg pijnlijk, en had er eigenlijk daardoor ook nooit zin in. Ze had het wel geprobeerd, maar het was gewoon niet gelukt, in al die tijd niet.

Vroeg me eigenlijk af hoe je daar in vredesnaam vanaf kan komen. Want het lijkt me dat het bijna nagenoeg zeker pijn doet omdat ze onderbewust het een beetje eng vindt. En omdat ze het dan inderdaad pijn doet komt ze natuurlijk nooit van die angst af. Een echte catch 22...
of heb ik het verkeerd?

Ligt aan de man denk ik.
pi_9291965
Als sex pijn blijft doen(dat het de eerste paar keer minder fijn is kan aan spanningen liggen enzo, maar daarna moet het echt wel steeds beter gaan) dan moet je naar een sexuologe toe, pijn is een teken dat er iets niet goed is....

Dat kan ofwel geestelijk zitten(visieuse circel die je zelf al noemt) of het kan lichamelijk zitten.

Het is natuurlijk wel zo fijn om zelf eerst wat dingen uit te proberen zoals simpelweg glijmiddel gebruiken enzovoort...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:46:08 #6
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9295282
Bij sommige vrouwen zit dat idd tussen de oren. Onbewust knijpen ze de boel samen daar beneden als ze seks gaan hebben. Dan doet 't natuurlijk pijn, en als je van tevoren weet dat 't pijn gaat doen heb je er uiteraard ook minder zin in. Dit heeft ook een naam, maar die ben ik inmiddels al vergeten (eergisteren college seksuologie, vandaar dat ik 't weet)
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:49:42 #7
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9295364
Die houden vast heel erg van (af)wassen, poetsen, stofzuigen en strijken... heeft zo ook z'n voordelen
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:50:22 #8
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9295380
Kan vaginisme zijn...lekker modern woord maar het komt erop neer dat het pijn doet als de man penetreert bij de vrouw. Ik heb het ook een lange tijd gehad (na het overlijden van mijn vader) en het was pas over toen mijn ex en ik voor een kindje gingen...Heel vervelend, pijnlijk en naar voor de vrouw en niet in mindere mate voor de man. Omdat alles zo droog is doet het ook pijn bij de man en het is toch moeilijk als je beiden wel de behoefte hebt maar het gaat gewoonweg niet...

Alsof er een ontspanning kwam... Alles deed pijn, ook toen de dokter met een eendebek moest controleren of er wat van binnen loos was

Ben echt heel blij en opgelucht dat het bij mij niet meer speelt en ik geniet nu ook dubbel van alles, inhalen van de verloren tijden Alleen nu wel met mijn vriend

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:51:19 #9
23058 Muurbloempje
pi_9295391
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 23:49 schreef DemonRage het volgende:
Die houden vast heel erg van (af)wassen, poetsen, stofzuigen en strijken... heeft zo ook z'n voordelen
Leuk zo'n non-serieus antwoord... kan echt een probleem zijn in een relatie hoor...
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9295435
Hm wat is er nu aan sex met een boer?
En boer daarmee bedoel ik een ongecifiliceert type man die enkel denkt aan zijn eigen.

Ik was dol op sex tot ik hem ontmoete en nu vind ik er niks meer aan?
Snik...
ik haat sex zelfs.
En als hij weer eens lullig doet zoals zo vaak denk ik...
net goed dat ik niks meer wil met jou.
Hehe...

Sja zo werkt het nu eenmaal

vrijdag 21 maart 2003 @ 23:55:41 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_9295482
Vaginisme inderdaad. De vrouw verkrampt van de spanning en alle volgende keren verkrampt ze bij de gedachte dat het pijn gaat doen. De enige echte manier is haar genoeg geruststellen, het zit echt tussen d'r oren.

En anders? Veeel glijmiddel .

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9296864
Oh ja, glijmiddel daar hebben we het nog over gehad ook.

Zij wist niet eens waar ik het over had, toen ik dat noemde.

zaterdag 22 maart 2003 @ 01:50:54 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9296907
Er zijn nog altijd heel veel mannen die het begrip voorspel niet kennen en er zo bovenop duiken. En heel veel vrouwen zullen toch eerst wat nat moeten worden voordat ze echt kunnen genieten. Als je een vriend treft die daar niet aan doet... en als je zelf geen idee hebt dat er meer is dan neuken alleen, dan kan het idd iedere keer pijn doen....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_9298715
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 08:29 schreef ...... het volgende:
quote verwijderd op verzoek user
De persoon in kwestie is 33, dus 'het komt wel goed' is nogal een weinig hoopgevende opmerking.

Wat houdt vaginisme eigenlijk in ?

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 25-03-2003 15:04]

zaterdag 22 maart 2003 @ 11:30:25 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9299017
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:01 schreef HiZ het volgende:
Wat houdt vaginisme eigenlijk in ?
Verkramping van de vagina. Misschien kun je het wat vergelijken met impotentie
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:10:37 #16
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9299467
Dat lijkt me toch een partij lastig he

*nee, je mag niet vreemdgaan, maar ik hou niet van seksen*

Oew.. Want moet je dan? Uitmaken om die reden is 'moreel niet verantwoord' en vreemdgaan evenmin. Kortom, dan ben je echt de lul en zou je je zelf toch echt 'in de hand moeten houden'

zaterdag 22 maart 2003 @ 12:17:35 #17
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9299539
Een nog veel interessantere vraag voor de mannen:

Kan en WIL je leven met een vrouw die niet van sex kan genieten en het daarom ook bijna niet doet?

Kom maar lekker aanzetten met hypocriete praat als 'er zijn belangrijkere dingen in een relatie', maar toch, als het seksueel niet goed zit dan hoeft het voor mij niet.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:44:02 #18
39446 303
(C) Roland
pi_9299931
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:17 schreef Kamphuys het volgende:
Een nog veel interessantere vraag voor de mannen:

Kan en WIL je leven met een vrouw die niet van sex kan genieten en het daarom ook bijna niet doet?

Kom maar lekker aanzetten met hypocriete praat als 'er zijn belangrijkere dingen in een relatie', maar toch, als het seksueel niet goed zit dan hoeft het voor mij niet.

Inderdaad, maar als het penetreren pijn doet kan ze je nog wel pijpen
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:48:21 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9300003
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:44 schreef 303 het volgende:
De vraag is dan meteen of vaginisme vaak ook samengaat met het zowiezo niet leuk vinden van sex? Als dat vaak zo is, zal ze ook geen zin aan pijpen hebben.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 13:31:37 #20
39446 303
(C) Roland
pi_9300625
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De vraag is dan meteen of vaginisme vaak ook samengaat met het zowiezo niet leuk vinden van sex? Als dat vaak zo is, zal ze ook geen zin aan pijpen hebben.

Ik heb een vriendin gehad die vaak (2 keer niet ofzo in 2 jaar) pijn had bij penetratie, maar sex vond ze verder wel lekker (op dat ene na dan).

Volgens mij heeft het genieten van sex en vaginisme niks met elkaar te maken, maar het niet houden van sex en vaginisme zou wel goed samen kunnen gaan.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_9300707
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 23:46 schreef Shannara het volgende:
Bij sommige vrouwen zit dat idd tussen de oren. Onbewust knijpen ze de boel samen daar beneden als ze seks gaan hebben. Dan doet 't natuurlijk pijn, en als je van tevoren weet dat 't pijn gaat doen heb je er uiteraard ook minder zin in. Dit heeft ook een naam, maar die ben ik inmiddels al vergeten (eergisteren college seksuologie, vandaar dat ik 't weet)
Kan ook het syndroom van Woodruff zijn (zoiets), dit heb ik ook gehad maar intussen is het gelukkig over. Gewoon een kwestie van je ontspannen, het duurt even maar uiteindelijk kom je over die angst heen...
  zaterdag 22 maart 2003 @ 13:43:30 #22
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9300769
Ach misschien is ze ooit weleens aangerand/verkracht ofzo ...
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:24:13 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9301245
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:43 schreef eMAeRCe het volgende:
Die smiley is niet echt op z'n plaats
pi_9304470
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:44 schreef 303 het volgende:

[..]

Nog zoiets, het zit er waarschijnlijk vooral in dat ze sex als iets 'vies' ziet of zo... onderbewust... orale sex had ze dus ook nooit aan gedaan.
pi_9304506
quote:
Nee dus.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 18:01:36 #26
23058 Muurbloempje
pi_9304638
quote:
Baggeropmerking zeg

Kunnen er niet alleen mensen posten als ze wat normaals/nuttigs te vertellen hebben, lekker onvolwassen gedrag zeg... Alsof dat zo leuk is om mee te maken en dan nog die smiley erachter

pi_9304768
k kan me gewoon echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die niet van sex houden..

jajaja mijn reputatie is inmiddels wel bekend

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:13:54 #28
23058 Muurbloempje
pi_9304860
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:08 schreef shavirah het volgende:
k kan me gewoon echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die niet van sex houden..

Ik ook niet maar zoals ik al zei heb ik ook vaginisme gehad en trust me, dan vergaat je de lust en de zin wel om sex te hebben... het is echt heel pijnlijk maar dat weet je pas als je het hebt (gehad)!

Nu heb ik er totaal geen last meer van en ik geniet er ook elke keer met volle teugen van

pi_9304898
ik kan niet zeggen dat ik vaginisme heb, maar vaak doet het bij mij de eerste keer vreselijk pijn..

Na een langere voorspel lukt het dan wel en ik moet me dan echt bewust ontspannen zeg maar..

Lijkt me echt vreselijk als je het hebt..vooral als je geil bent..

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:24:14 #30
23058 Muurbloempje
pi_9305046
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:16 schreef shavirah het volgende:
ik kan niet zeggen dat ik vaginisme heb, maar vaak doet het bij mij de eerste keer vreselijk pijn..

Na een langere voorspel lukt het dan wel en ik moet me dan echt bewust ontspannen zeg maar..

Lijkt me echt vreselijk als je het hebt..vooral als je geil bent..

Is het ook, ik heb het bijna 2 jaar gehad en ik ben iemand die eigenlijk niet zonder sex kan, dus ik moest toendertijds alternatieven verzinnen... ook lekker maar ik heb de rest toch wel enorm gemist Maar oke, ik haal nu de verloren tijden in

Ik kwam erachter dat het bij mij psychisch was zonder daar teveel op in te gaan

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:26:24 #31
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9305090
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:08 schreef shavirah het volgende:

Geen idee, vertel eens
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9332141
quote:
Op zondag 23 maart 2003 22:20 schreef ...... het volgende:
quote verwijderd op verzoek user.
Ik denk dat die oplossingen van persoon tot persoon verschillen. Want bijvoorbeeld, die van dat standje waarbij de vrouw boven zit had ze al geprobeerd ook (de beschrijving daarvan was hilarisch) maar ook die keer was het niet gelukt.

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 25-03-2003 15:06]

pi_9333413
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:13 schreef HiZ het volgende:

of heb ik het verkeerd?

Was er nou weer mis met sex? Ik denk dat ze het gewoon niet goed doet dan... ofzo... of ze heeft een prutser van een vriendje, of het klikt lichamelijk niet tussen hen. Een gezonde zin om lekker met elkaar aan de slag te gaan is nogal nodig zou'k zo zeggen..

* Tranceptor kan zich geen leven zonder meer voorstellen

maandag 24 maart 2003 @ 09:48:50 #34
49730 basjeP24
de gekste!!
pi_9333458
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 23:46 schreef Shannara het volgende:
klopt als een bus, mijn vriendin heeft dit zelfde probleem gehad, het heeft zeker 1,5 jaar geduurd tot 2 jaar voordat die knop in haar koppie omgezet was..... zeer klote, maar zeker niet te verwaarlozen, nu is het gelukkig niet meer maar het is geen pretje als je hebt. de eerste keer voor een vrouw moet zekers voor haar relaxed zijn want anders heeft zij daar nog jaren depijntjes van !!
Le roi est mort, vive le roi!
  maandag 24 maart 2003 @ 09:53:37 #35
49730 basjeP24
de gekste!!
pi_9333522
ontspannen en de beladenheid er van af halen is een grote stap vooruit, wij hebben toender tijd een vibrator gekocht en zo kleine stapjes gemaakt zodat het er ontspannen aan toe ging, pas dan kun je over naar een volgende stap. penetratie is en blijft voor veel vrouwen pijn doen. dat is eigenlijk ook een stukje natuur, een vrouw is een week in de maand op haar vruchtbaars, en dat is ook de week waarin haar lichaam penetratie toelaat, een man daaren tegen is over het algemeen altijd klaar voor sex. oerdriften met hun nasleep!
Le roi est mort, vive le roi!
pi_9339801
Mijn vriendin is altijd lekker ongecompliceerd geil... zonder te mokken of te morren.

Is wel weer eens wat anders maar ooooh zo lekker

Zijn we GEIL...of we GEIL zijn! HOUWE ZO!
  maandag 24 maart 2003 @ 15:23:56 #37
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9339946
Ja die ken ik, erg frustrerend toch als je zo een vriendin hebt..
Degene interesseert zich er niet voor, ook al heeft ze het nog nooit gedaan?!

Maar komt denk ik door andere redenen. Moeten we even doorheen prikken

Met wat liefde en vertrouwen kom je al een heel end..

Maar het is een feit dat sommige er meer en de anderen er minder van houden.Maar ik vind dat je niet echt kunt beoordelen als je het nog nooit hebt gedaan

We Are Borg, Resistance Is Futile!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 07:20:32 #38
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9424675
Vragje voor vrouwen die niet van sex houden wat in hell doen jullie dan op de aardkloot!!!!
[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')