Zijzelf namelijk vond neuken erg pijnlijk, en had er eigenlijk daardoor ook nooit zin in. Ze had het wel geprobeerd, maar het was gewoon niet gelukt, in al die tijd niet.
Vroeg me eigenlijk af hoe je daar in vredesnaam vanaf kan komen. Want het lijkt me dat het bijna nagenoeg zeker pijn doet omdat ze onderbewust het een beetje eng vindt. En omdat ze het dan inderdaad pijn doet komt ze natuurlijk nooit van die angst af. Een echte catch 22...
of heb ik het verkeerd?
Volgens mij is dat het probleem met mensen die zeggen niet van sex te houden, ze hebben zich er nooit genoeg in verdiept om er wat van te kunnen omdat ze er na 3 keer proberen nog geen reet aanvonden of het nooit met de juiste persoon geprobeerd ofzo.
quote:Ligt aan de man denk ik.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:13 schreef HiZ het volgende:
Op het risico af dat het niet serieus wordt genomen: Ik zat het afgelopen weekeinde te praten met een vrouw. Het was een nogal intiem gesprek waarin zij veel vertelde over haar relatie en zichzelf. Waar het op neerkwam was eigenlijk dat haar relatie 4 jaar had stand gehouden omdat haar vriend eigenlijk nauwelijks sex wilde.Zijzelf namelijk vond neuken erg pijnlijk, en had er eigenlijk daardoor ook nooit zin in. Ze had het wel geprobeerd, maar het was gewoon niet gelukt, in al die tijd niet.
Vroeg me eigenlijk af hoe je daar in vredesnaam vanaf kan komen. Want het lijkt me dat het bijna nagenoeg zeker pijn doet omdat ze onderbewust het een beetje eng vindt. En omdat ze het dan inderdaad pijn doet komt ze natuurlijk nooit van die angst af. Een echte catch 22...
of heb ik het verkeerd?
Dat kan ofwel geestelijk zitten(visieuse circel die je zelf al noemt) of het kan lichamelijk zitten.
Het is natuurlijk wel zo fijn om zelf eerst wat dingen uit te proberen zoals simpelweg glijmiddel gebruiken enzovoort...
Alsof er een ontspanning kwam... Alles deed pijn, ook toen de dokter met een eendebek moest controleren of er wat van binnen loos was
Ben echt heel blij en opgelucht dat het bij mij niet meer speelt en ik geniet nu ook dubbel van alles, inhalen van de verloren tijden
Alleen nu wel met mijn vriend
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 23:49 schreef DemonRage het volgende:
Die houden vast heel erg van (af)wassen, poetsen, stofzuigen en strijken... heeft zo ook z'n voordelen
Ik was dol op sex tot ik hem ontmoete en nu vind ik er niks meer aan?
Snik...
ik haat sex zelfs.
En als hij weer eens lullig doet zoals zo vaak denk ik...
net goed dat ik niks meer wil met jou.
Hehe...
Sja zo werkt het nu eenmaal
En anders? Veeel glijmiddel .
Zij wist niet eens waar ik het over had, toen ik dat noemde.
quote:De persoon in kwestie is 33, dus 'het komt wel goed' is nogal een weinig hoopgevende opmerking.
Op zaterdag 22 maart 2003 08:29 schreef ...... het volgende:
quote verwijderd op verzoek user
Wat houdt vaginisme eigenlijk in ?
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 25-03-2003 15:04]
quote:Verkramping van de vagina. Misschien kun je het wat vergelijken met impotentie
Op zaterdag 22 maart 2003 11:01 schreef HiZ het volgende:
Wat houdt vaginisme eigenlijk in ?
*nee, je mag niet vreemdgaan, maar ik hou niet van seksen*
Oew.. Want moet je dan? Uitmaken om die reden is 'moreel niet verantwoord' en vreemdgaan evenmin. Kortom, dan ben je echt de lul en zou je je zelf toch echt 'in de hand moeten houden'
Kan en WIL je leven met een vrouw die niet van sex kan genieten en het daarom ook bijna niet doet?
Kom maar lekker aanzetten met hypocriete praat als 'er zijn belangrijkere dingen in een relatie', maar toch, als het seksueel niet goed zit dan hoeft het voor mij niet.
quote:Inderdaad, maar als het penetreren pijn doet kan ze je nog wel pijpen
Op zaterdag 22 maart 2003 12:17 schreef Kamphuys het volgende:
Een nog veel interessantere vraag voor de mannen:Kan en WIL je leven met een vrouw die niet van sex kan genieten en het daarom ook bijna niet doet?
Kom maar lekker aanzetten met hypocriete praat als 'er zijn belangrijkere dingen in een relatie', maar toch, als het seksueel niet goed zit dan hoeft het voor mij niet.
quote:De vraag is dan meteen of vaginisme vaak ook samengaat met het zowiezo niet leuk vinden van sex? Als dat vaak zo is, zal ze ook geen zin aan pijpen hebben.
Op zaterdag 22 maart 2003 12:44 schreef 303 het volgende:
Inderdaad, maar als het penetreren pijn doet kan ze je nog wel pijpen
quote:Ik heb een vriendin gehad die vaak (2 keer niet ofzo in 2 jaar) pijn had bij penetratie, maar sex vond ze verder wel lekker (op dat ene na dan).
Op zaterdag 22 maart 2003 12:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
De vraag is dan meteen of vaginisme vaak ook samengaat met het zowiezo niet leuk vinden van sex? Als dat vaak zo is, zal ze ook geen zin aan pijpen hebben.
Volgens mij heeft het genieten van sex en vaginisme niks met elkaar te maken, maar het niet houden van sex en vaginisme zou wel goed samen kunnen gaan.
quote:Kan ook het syndroom van Woodruff zijn (zoiets), dit heb ik ook gehad maar intussen is het gelukkig over. Gewoon een kwestie van je ontspannen, het duurt even maar uiteindelijk kom je over die angst heen...
Op vrijdag 21 maart 2003 23:46 schreef Shannara het volgende:
Bij sommige vrouwen zit dat idd tussen de oren. Onbewust knijpen ze de boel samen daar beneden als ze seks gaan hebben. Dan doet 't natuurlijk pijn, en als je van tevoren weet dat 't pijn gaat doen heb je er uiteraard ook minder zin in. Dit heeft ook een naam, maar die ben ik inmiddels al vergeten (eergisteren college seksuologie, vandaar dat ik 't weet)
quote:Die smiley is niet echt op z'n plaats
Op zaterdag 22 maart 2003 13:43 schreef eMAeRCe het volgende:
Ach misschien is ze ooit weleens aangerand/verkracht ofzo ...
quote:Nog zoiets, het zit er waarschijnlijk vooral in dat ze sex als iets 'vies' ziet of zo... onderbewust... orale sex had ze dus ook nooit aan gedaan.
Op zaterdag 22 maart 2003 12:44 schreef 303 het volgende:[..]
Inderdaad, maar als het penetreren pijn doet kan ze je nog wel pijpen
quote:Nee dus.
Op zaterdag 22 maart 2003 13:43 schreef eMAeRCe het volgende:
Ach misschien is ze ooit weleens aangerand/verkracht ofzo ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |