Vroeger heb ik wel eens geklikt en zelfs nu doe ik het nog. Aan een ander persoon vertellen dat iemand wat fout gedaan heeft. Meestal krijg ik daar negatieve reacties op en ik vraag me al enige tijd af waarom. Ik snap natuurlijk dat sommige dingen totaal niet jouw zaken zijn en dat je je daar niet mee bemoeien, ook snap ik dat het misschien niet goed is om kinderen te laten klikken als ze op hele jonge leeftijd zijn. Maar waarom is het bijvoorbeeld fout (om maar een recent voorbeeld te noemen) om een moderator te helpen als ze moet onderzoeken of een topic echt of niet is.
Dus, waarom is het fout om te klikken? .
quote:Dat snap ik.. maar ik snap niet waarom ik dan van de 'buitenstaanders' een negatieve reactie moet krijgen. En al helemaal niet als het gaat om een (onzin) topic, wat ik vermeldde aan een moderator. Ik kreeg toen meteen te horen dat ik verklikte en dat dat asociaal was.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
de mensen vinden dan dat je hen verraad denk ik?
Ik wil dus niet verder gaan op het voorbeeld, maar meer aangeven wat ik bedoel .
vieze miet.
iemand z'n fouten moet je voor jezelf houden.
je gaat je baas z'n reet toch ook niet leeg likken om opslag te krijgen?
quote:Achja, een (nieuwe) mod helpen mag ook al niet meer hier
Op vrijdag 21 maart 2003 17:46 schreef _GdR_ het volgende:
Dus in jouw ogen waren de NSBers ook goed bezig?
fok verklikken/verraden.vieze miet.
quote:nee anders ben je het niet waardig 'mod' te zijn.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Achja, een (nieuwe) mod helpen mag ook al niet meer hier
.
quote:van mij wel..
Op vrijdag 21 maart 2003 17:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Achja, een (nieuwe) mod helpen mag ook al niet meer hier
.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:49 schreef _GdR_ het volgende:[..]
nee anders ben je het niet waardig 'mod' te zijn.
Jaja, maargoed, ik ga niet verder in discussie met je daarover. Ik vraag andere mensen wel hun mening over klikken.
quote:ja.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:50 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
. Wat? Een mod moet dus de seconde dat hij/zij aangesteld wordt maar alles kunnen zonder ook maar enige hulp te verwachten?
Jaja, maargoed, ik ga niet verder in discussie met je daarover. Ik vraag andere mensen wel hun mening over klikken.
mja daar gat dit topic niet over.
het gaat over klikken.
en klikken is schraal.
quote:Ja dat dacht ik dus ook
Op vrijdag 21 maart 2003 17:52 schreef Ilsjuhh het volgende:
jou voorbeeld vind ik geen klikken....dat is gewoon je steentje bijdragen aan de sfeer hier
quote:hoi. klikken is voor mensen die vroeger altijd al alles tegen mama gingen zeggen.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:50 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik vraag andere mensen wel hun mening over klikken.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:56 schreef deurmat het volgende:[..]
hoi. klikken is voor mensen die vroeger altijd al alles tegen mama gingen zeggen.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:56 schreef deurmat het volgende:[..]
hoi. klikken is voor mensen die vroeger altijd al alles tegen mama gingen zeggen.
quote:Graag met respect reageren.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:46 schreef _GdR_ het volgende:
Dus in jouw ogen waren de NSBers ook goed bezig?
fok verklikken/verraden.vieze miet.
Klikken is imo iemand verraden om er zelf genoegen uit te scheppen.
quote:Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd...okee, het is klikken en van die andere mensen kan ik me ook wel een beetje voorstellen dat zij dat zo zagen, maar aan de andere kant... 't is niet leuk als jij door zoiets een onvoldoende hebt...
Op vrijdag 21 maart 2003 18:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een vriendin van me heeft laatst geklikt dat er gesjoemeld was met een proefwerk. Het was goed gemaakt, de norm was strenger gemaakt en ze had een onvoldoende. Dat had ze toen tegen de klassenleraar gezegd. Het floepte eruit zei ze. Gevolg: heel veel mensen vielen over haar heen. Ik niet. Ik snap haar.
Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat het je dan zo hoog zit dat je het bijna niet voor je kan houden, dat je dat er inderdaad zo spontaan uitgooit.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 21-03-2003 18:28]
quote:dat klinkt meer als "ik ben jaloers op de rest van de klas, want zij hebben voldoendes ( ook al verdienen ze dat eigenlijk niet) "
Op vrijdag 21 maart 2003 18:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een vriendin van me heeft laatst geklikt dat er gesjoemeld was met een proefwerk. Het was goed gemaakt, de norm was strenger gemaakt en ze had een onvoldoende. Dat had ze toen tegen de klassenleraar gezegd. Het floepte eruit zei ze. Gevolg: heel veel mensen vielen over haar heen. Ik niet. Ik snap haar.
quote:daar dacht ik eerst ook aan
Op vrijdag 21 maart 2003 18:28 schreef ThE_ED het volgende:
Is het erg als ik bij 'klikken' eigenlijk direct aan mijn muis denk
quote:idd,
Op vrijdag 21 maart 2003 18:50 schreef ijsmeis het volgende:[..]
daar dacht ik eerst ook aan
Ik dacht dat hier wel een link zou staan ofzo.. niet dus..
dat viel tegen
quote:best wel ja... wat doe ik hier eigenlijk nog?
Op vrijdag 21 maart 2003 18:51 schreef ThE_ED het volgende:[..]
idd,
dat viel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |