Anyway ik heb gehoord dat het weer helemaal in de mode komt
Maar ik hoop het niet
quote:Ja maar voor goede mooie hairextentions betaal je dan ook wel veel.....als het net zo duur zou zijn als een permanentje zou iedereen er wel als Patricia Paay bijlopen.....(bij wijze van....!!!)
Op zondag 23 maart 2003 20:14 schreef ramses het volgende:
Je kan je haar beter niet permanenten. Een heel goed alternatief zijn hairextensions. Je kunt d.m.v. extensions hetzelfde effect bereiken, voor hetzelfde geld. Het gaat ook net zolang mee.
Het voordeel van extensions is dat het veel beter is voor je haar en de kans op mislukking (is bij permanent erg aanwezig) miniem.
quote:Het is net zo duur. Ik heb bij mijn kapper geinformeerd en een permanent kost rond de 150 euro. Extensions doen ze daar niet, maar ik heb bij een ander kapper geinformeerd voor de prijs van extensions (Great Lengths) en dat kwam ong. op hetzelfde uit (iets duurder)
Op dinsdag 25 maart 2003 14:51 schreef sabyne het volgende:[..]
Ja maar voor goede mooie hairextentions betaal je dan ook wel veel.....als het net zo duur zou zijn als een permanentje zou iedereen er wel als Patricia Paay bijlopen.....(bij wijze van....!!!)
quote:150euro voor permanenten???!!!!!! Mijn schoonzusje werkt bij Cosmo en daar doen ze het voor gemiddeld 90euro (ligt aan de lengte van het haar)! 1Extention kost ongeveer 10 euro dus dan heb je voor 150euro nog maar 15stuks (en dan moeten ze nog ingezet worden) en om van dun sluik haar een volle bos te maken heb je er vilgens mij wel 40 of 50 nodig....Anyway om van mijn korte haar langer haar te maken ben ik ongeveer 1500 euro kwijt,extreem duur dus(doe ik dus ook niet)....maarja dat heeft weer niks met permanenten te maken!
Op dinsdag 25 maart 2003 15:05 schreef ramses het volgende:[..]
Het is net zo duur. Ik heb bij mijn kapper geinformeerd en een permanent kost rond de 150 euro. Extensions doen ze daar niet, maar ik heb bij een ander kapper geinformeerd voor de prijs van extensions (Great Lengths) en dat kwam ong. op hetzelfde uit (iets duurder)
Mijn haar is van nature al dik en golvend (soms ontdek ik zelfs krulletjes) dus permanenten is niet nodig voor mij
Ik heb trouwens ook gehoord dat je haar permanenten weer 'in' wordt. Maar dan niet in de soort waar men het hier over heeft. (Geen bos krullen die je op een schaap doen lijken) Gewoon ditmaal zachte mooie krullen met een gezonde glans, een bos krullen die natuurlijk lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |