abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:56:59 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_9285925
Laatste tijd ondervind ik de hinder dat als ik heb getrained (voetbal) ik die nacht maar moeilijk in slaap kan vallen, terwijl ik juist vreselijk moe ben op dat moment. Mijn hart gaat dan ook als een hond tekeer en voel het bloed door mijn lichaam stromen als ware het de suikersiroop zelve...

Iemand een verklaring ???

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_9285939
te zware training voor je niveau. Kan ook iets van pfeiffer zijn of bloedarmoede. als het aanhoudt doe eens een bloed test ofzo
pi_9285942
misschien ben je nog opgewonden van het douchen met allemaal gozers haha
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:58:49 #4
13462 BansheeBoy
pi_9285966
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:57 schreef Spuit het volgende:
te zware training voor je niveau. Kan ook iets van pfeiffer zijn of bloedarmoede. als het aanhoudt doe eens een bloed test ofzo
Bloedarmoede of pfeifer ????????????

Voor de rest ben ik hardstikke gezond, ik denk dat dit lichtelijk overdreven is, ofsschoon ik binnenkort hiervoor denk ik maar naar de dokter ga...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:59:24 #5
13462 BansheeBoy
pi_9285979
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:57 schreef thadude het volgende:
MUAHAAHAHAHAHAHAHAAH
MUUAHAHAHAHAHAAHAHAH
MUIAHAHAHAAHAHAHAHAHA

pi_9285999
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bloedarmoede of pfeifer ????????????

Voor de rest ben ik hardstikke gezond, ik denk dat dit lichtelijk overdreven is, ofsschoon ik binnenkort hiervoor denk ik maar naar de dokter ga...

pfeiffer kan gewoon zijn omdat je moe bent, maar dan zul je juist meer slapen dan normaal. Bloedarmoede is niets ernstigs ofzo. Kan gewoon als je bepaalde vitamine wat weinig binnekrijgt
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:00:32 #7
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9286007
Ik slaap na het sporten ook slecht. Heeft imo te maken met de te grote overgang van actief zijn naar rusten...

Da's dus ook de reden dat ik zo 'vaak' sport

Geluk is een richting, geen punt
pi_9286106
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:00 schreef Yvonnetje het volgende:
Ik slaap na het sporten ook slecht. Heeft imo te maken met de te grote overgang van actief zijn naar rusten...

Da's dus ook de reden dat ik zo 'vaak' sport

Precies!
Eerst ontspannen voordat je gaat slapen.
pi_9286212
Of een overactief hart. Als je ook wel eens last hebt van een hart wat op hol slaat als je helemaal niets doet (dus zeg maar 's nachts om 5 uur wakker worden met een hartslag van 170 ofzo) kan dat het wel eens zijn. Ook daarvoor zou je naar een dokter moeten gaan.
pi_9286313
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:04 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Precies!
Eerst ontspannen voordat je gaat slapen.

Idd dat werkt vind ik zelf het beste!! Doe ik namelijk ook en ik kan altijd goed slapen.
pi_9286333
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:57 schreef thadude het volgende:
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:16:10 #12
15261 DLegion
------------
pi_9286354
Je bent na de training als het ware te opgefokt.. Ga niet meteen slapen.. neem evt nog wat te eten/drinken, zolang het maar geen snelle koolhy's ofzo zijn, want dat geeft energie.
Je kan tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar blijf wie ik ben :D
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:22:31 #13
13462 BansheeBoy
pi_9286523
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:16 schreef DLegion het volgende:
Je bent na de training als het ware te opgefokt.. Ga niet meteen slapen.. neem evt nog wat te eten/drinken, zolang het maar geen snelle koolhy's ofzo zijn, want dat geeft energie.
Maar dat doe ik allemaal al. Ik kom om 21:00 thuis van het trainen, heb dan 2 uurtjes getrained. Ik ga dan na wat te hebben gegeten en een aantal uren te hebben gefokt op fora waar ik niet ben gebanned om een uur of 12 slapen, maar dat lukt dan dus niet...

pi_9286600
Ik heb precies hetzelfde na een training 's avonds...

Je bent ws lichamelijk wel moe, maar geestelijk niet... En dan kun je idd nog niet slapen

pi_9286628
Gewoon altijd een goede coolingdown doen. En sport niet te laat in de avond.
[i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
pi_9288929
Ik heb het ook gehad. Als ik heel druk bezig ben geweest op de training, heel geconcentreerd en idd ook met opfokken. Het is belangrijk dat je je rust pakt voor het slapen gaan. Lees een boek, kijk tv, haal je gedachten eraf. Ik weet niet of je nu zwaardere trainingen hebt, maar als dat gaat wennen, slaap je ook sneller

Maar je bent niet ziek hoor!

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:29:06 #17
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_9290132
Neem voor je gaat slapen nog 1 of 2 biertjes of wijntjes, en je hebt nergens last van.
Doordat je zo actief geweest bent, staat je lichaam nog in actieve stand. Dus ff rustig aan doen, half uurtje/uurtje tv kijken met biertje/wijntje en dan lekker gaan
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:00:39 #18
13462 BansheeBoy
pi_9293129
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:27 schreef Eikelbijter het volgende:
Gewoon altijd een goede coolingdown doen. En sport niet te laat in de avond.
Ik sport niet te laat. En coolingdown, tja, dat doe ik eigenlijk nooit...

vrijdag 21 maart 2003 @ 23:50:09 #19
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_9295376
Nog teveel adrenaline in je lichaam.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 17:07:03 #20
13462 BansheeBoy
pi_9366608
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 23:50 schreef 4br4x4s het volgende:
Nog teveel adrenaline in je lichaam.
You think that maybe the probem ???

pi_9366682
ik weet natuurlijk persoonlijk niks van dit soort problemen af, maar het valt mij altijd op dat mijn vriendje na wat sex als een blok in slaap tieft.

tipje?

of ligt het niet zo simpel?

'De herinnering is als een hond, die kwispelstaartend apporteert wat we juist hadden weggegooid om het kwijt te raken.'
  dinsdag 25 maart 2003 @ 17:29:14 #22
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9367111
Volgens mij is dat niks bijzonders, het duurt bij mij altijd erg lang voordat ik in slaap val als ik s'avonds intensief getrained heb.
Respect my fucking authority!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')