Iemand een verklaring ???
quote:Bloedarmoede of pfeifer ????????????
Op vrijdag 21 maart 2003 15:57 schreef Spuit het volgende:
te zware training voor je niveau. Kan ook iets van pfeiffer zijn of bloedarmoede. als het aanhoudt doe eens een bloed test ofzo
Voor de rest ben ik hardstikke gezond, ik denk dat dit lichtelijk overdreven is, ofsschoon ik binnenkort hiervoor denk ik maar naar de dokter ga...
quote:MUAHAAHAHAHAHAHAHAAH
Op vrijdag 21 maart 2003 15:57 schreef thadude het volgende:
misschien ben je nog opgewonden van het douchen met allemaal gozershaha
quote:pfeiffer kan gewoon zijn omdat je moe bent, maar dan zul je juist meer slapen dan normaal. Bloedarmoede is niets ernstigs ofzo. Kan gewoon als je bepaalde vitamine wat weinig binnekrijgt
Op vrijdag 21 maart 2003 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Bloedarmoede of pfeifer ????????????
Voor de rest ben ik hardstikke gezond, ik denk dat dit lichtelijk overdreven is, ofsschoon ik binnenkort hiervoor denk ik maar naar de dokter ga...
Da's dus ook de reden dat ik zo 'vaak' sport
quote:Precies!
Op vrijdag 21 maart 2003 16:00 schreef Yvonnetje het volgende:
Ik slaap na het sporten ook slecht. Heeft imo te maken met de te grote overgang van actief zijn naar rusten...Da's dus ook de reden dat ik zo 'vaak' sport
![]()
quote:Idd dat werkt vind ik zelf het beste!! Doe ik namelijk ook en ik kan altijd goed slapen.
Op vrijdag 21 maart 2003 16:04 schreef Halinalle het volgende:[..]
Precies!
Eerst ontspannen voordat je gaat slapen.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:57 schreef thadude het volgende:
misschien ben je nog opgewonden van het douchen met allemaal gozershaha
quote:Maar dat doe ik allemaal al. Ik kom om 21:00 thuis van het trainen, heb dan 2 uurtjes getrained. Ik ga dan na wat te hebben gegeten en een aantal uren te hebben gefokt op fora waar ik niet ben gebanned om een uur of 12 slapen, maar dat lukt dan dus niet...
Op vrijdag 21 maart 2003 16:16 schreef DLegion het volgende:
Je bent na de training als het ware te opgefokt.. Ga niet meteen slapen.. neem evt nog wat te eten/drinken, zolang het maar geen snelle koolhy's ofzo zijn, want dat geeft energie.
Je bent ws lichamelijk wel moe, maar geestelijk niet... En dan kun je idd nog niet slapen
Maar je bent niet ziek hoor!
quote:Ik sport niet te laat. En coolingdown, tja, dat doe ik eigenlijk nooit...
Op vrijdag 21 maart 2003 16:27 schreef Eikelbijter het volgende:
Gewoon altijd een goede coolingdown doen. En sport niet te laat in de avond.
quote:You think that maybe the probem ???
Op vrijdag 21 maart 2003 23:50 schreef 4br4x4s het volgende:
Nog teveel adrenaline in je lichaam.
tipje?
of ligt het niet zo simpel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |