abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9282997
Vorige week nog..... ik had met een handdoek om mijn middel geslagen stoer mijn stoppelbaard af staan scheren bij de wasbak. Ik wilde net in de spiegel mijn meest woeste en verleidelijke blik nog even oefenen voor ik de stad in zou gaan.....en nee!

Een geïrriteerde huis, mijn wangen en mondhoeken... wat gebeurde er. Langzaam werd ik omgetoverd van een prinselijke schoonheid in de plaatselijk dorpsgek die weer eens zijn hoofd in een bijenkorf had gestoken. Dat werd om de bank zitten en zappen.

De volgende morgen (het was zaterdag) een pelgrimstocht gemaakt langs alle drogisterijen die ik vinden kon. Al gauw werd het me duidelijk; ik was geen echte man meer!!

Bij thuiskomst ik alle aangesmeerde producten uitgestald; de scheer gel tegen de gevoelige huid, de vijfdubbele mesjes met hypo-allergene strips (zo snel als een straaljager), de power-gel voor na het scheren die zo een heerlijk verfrissend gevoel achterlaat (alsof duizend kleine elfjes giechelend in je gezicht spugen), de dagcreme met vitamine E voor het faceliftgevoel, de nachtcreme met kamille extracten die je zo een bloemig gevoel geeft en tot slot de afdepdoekjes voor de man met het stoere hoofd en sensitiviteitstraingen.

Natuurlijk barstte ik in snikken uit..... ik kon het niet meer aan. Waar wasde tijd gebleven dat ik luid vloekend over straat liep, een groot slagschip getattoeerd op mijn ferme torso, vrouwen die in spontaan in katzwijm vielen bij het aanschouwen van mijn macho-look........ ik was mister testosteron......

Heb nu mijn baard laten staan en loop erbij als een boswachter..... wat moet ik doen?

SuPerpoWeRZz to the rescueteeeeeee!!!!!
pi_9283124
Je ombouwen tot vrouw dat is wel duidelijk.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 14:06:37 #3
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_9283172
gewoon je baard laten groeien

een dikke baard: DAT straalt pas mannelijkheid uit

Nobody fucks with The Jesus
pi_9283177
Pussy...
pi_9283184
sterkte
pi_9283287
je geest ontwikkelen.
Mja
pi_9283312
Zielig dat je door een rood gloedje op je gezicht thuis blijft van stappen.

Dan ben je gewoon geen echt stapbeest.

vrijdag 21 maart 2003 @ 14:13:21 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9283338
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:11 schreef TAmaru het volgende:
je geest ontwikkelen.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9283355
met een elektrisch scheerapparaat heb je hier een stuk minder last van.
dwz: na een gewenningsweekje...
succes!
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_9283424
....oeiiiiiiii...... aan de racties te lezen. Veel mensen die aan een testosterongebrek niet of nooi zullen lijden.

Och vergeeft u mij mijn niet aflatende zwakheid en verwijfdheid. Wellich is het slechts een fase waar ik doorheen moet om verder te komen en de waarhied omtrent mannelijkheid te ontdekken...... vandaag voor het eers netpantys geprobeerd..... muhahaha!

pi_9283741
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:17 schreef ThieZz het volgende:
....oeiiiiiiii...... aan de racties te lezen. Veel mensen die aan een testosterongebrek niet of nooi zullen lijden.

Och vergeeft u mij mijn niet aflatende zwakheid en verwijfdheid. Wellich is het slechts een fase waar ik doorheen moet om verder te komen en de waarhied omtrent mannelijkheid te ontdekken...... vandaag voor het eers netpantys geprobeerd..... muhahaha!

HAHA
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_9284129
Wat is er mis met een boswachter zijn?
pi_9284526
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:46 schreef Morphs het volgende:
Wat is er mis met een boswachter zijn?
Een monter gezelschap wandelend met verrekijker, trekkend aan zijn pijp. Glimlachend bij het aanschouwen van de oh zo schone natuur terwijl zijn duim en wijsvinger even plukken in zijn baard. Wat een man. Ik benijd de boswachter!
pi_9285843
Hallo ThieZz... zou je er misschien een foto willen bijzetten? (van die boswachterlook)Lijkt me erg lekker...
Dan kunnen alle forumgangers natuurlijk ook beter oordelen en je advies geven hè
pi_9286035
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:52 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hallo ThieZz... zou je er misschien een foto willen bijzetten? (van die boswachterlook)Lijkt me erg lekker...
Dan kunnen alle forumgangers natuurlijk ook beter oordelen en je advies geven hè
ehhhh.... een foto? nou feitelijk ligt het zo dat deze hele situatie mij nogal schuw gemaakt heeft. Eerlijkheidshalve voel ik mij verplicht om tevens te melden dat ik niet de technische mogelijkheden tot mijn beschikking heb om je te verblijden met een dergelijke afbeelding van mijzelf.

Als ik je van en advies zou mogen voorzien... komend weekeinde zal ik te vinden zijn op de veluwe met kniebroek huppelend tussen de inmiddels langzaam bloeiende krokusjes. Mocht je me niet zien, luister dan of je iemand een vrolijke lentelied hoort zingen. Tien tegen een dat ik het ben! Goed gezelschap is dan altijd welkom, sterker nog ik zorg voor een salami die met mijn zakmes kunnen verdelen en vervolgens verorberen.

pi_9289403
mischien alergies voor een bepaald metaal?
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:56:40 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9306906
Je moet die Coolskin kopen van Philips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')