[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 21-03-2003 14:05]
Als jij regelmatig erototische afspraakjes wil, moet je geen vriendin nemen.. of een vriendin zoeken die dat tolereert.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:03 schreef zwijntje het volgende:
Je kunt natuurlijk ook een erotisch afspraakje met je vriendin maken, om maar eens een woeste suggestie te doen waar je zelf wellicht nog niet aan gedacht hebt.
quote:Och, als je het ook goed vindt wanneer je vriendin met een andere man 't bed in duikt...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:53 schreef amsterdamman het volgende:
Ik vraag me af waarom het daten zo moeilijk gaat. Ik bedoel: ik heb al een leuke vriendin maar als je een erotisch afspraakje wil, dan is dit bijna onmogelijk. Is dit alleen voor mannen zo, of ook voor vrouwen?
quote:ja en ja
Op vrijdag 21 maart 2003 14:06 schreef amsterdamman het volgende:zien jullie nu een smilie of weet ik niet hoe het werkt?
WIJ...
Want wij mannen laten ons leiden door onze lul, we doen alles om in de smaak te vallen bij de vrouwen, en elk meisje met twee borsten en lang blond haar is meteen al een potentiele bedpartner. Dit zorgt ervoor dat vrouwen veel kieskeuriger kunnen zijn, want de mannen willen toch wel. Daar ligt het probleem.
Als mannen afstandelijker en ongeinterresseerder waren geweest hadden we het misschien zelf ook wel voor het kiezen gehad maar de realiteit is dat we als een meute losgeslagen honden achter elk enigzins acceptabel exemplaar van het vrouwelijk geslacht aanwaggelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |