quote:het zou niet zo handig geweest zijn als iedereen zich er mee ging bemoeien op irc, iedereen gaat dan door elkaar praten..
Op vrijdag 21 maart 2003 13:21 schreef Tweater het volgende:[..]
hmm, kun jij niets aan doen
hoe kwamen jullie aan die 4 mensen eigelijk?
quote:of je gaat nu! naar dat topic, schopt een hele hoop stennig en doet vreselijk beledigt dat ze je niet hebben uitgenodigt of zelfs maar gewaarschuwd, tot ze je, om je te stoppen, zullen smeken te komen. en, om hún maar een plezier te doen, dan toch maar toe te stemmen door te zeggen; wanneer was het ookalweer
Op vrijdag 21 maart 2003 13:23 schreef Miesjel het volgende:[..]
Hmmm.. ik zal mij terug trekken in de schulp. Ik zal verder geen actie ondernemen dan zachtjes huilend ineen te strorten.
Ik dank u allen voor uw inzett.
quote:*hand schudt*
Op vrijdag 21 maart 2003 13:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik maakte schijnbaar een indruk van jewelste
hoe vraag ik me nog steeds af
aangenaam, ZixS, je virtuele broer
quote:Ik mag mij prijzen met de gedachten dat, hoewel KBtje duidelijk beter is dan ik, ik wel beschik over enig vermogen tot communiceren. Ik doel hiermee op mijn begin en eind posts van de CuB. Indien je tijd ervoor hebt is dat een leuke bezigheid.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:19 schreef Tweater het volgende:[..]
applausje
![]()
jij bent ook een van die nadoeners he
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Miesjel op 21-03-2003 13:25]
quote:Mijn beste mereltje, oefening baart kuns luidt het gezegde. Ook in deze zal dit spreekwoord haa waarde kunnen bewijzen. Meemaken, erbij zijn en lering trekken is het devies!
Op vrijdag 21 maart 2003 13:22 schreef Mereltje het volgende:
Als we het taalgebruik van Karboenkeltje moeten gebruiken denk ik ook niet dat het dan goedkomt met VV, ik kan dat niet
Verder heb ik eigenlijk vrij weinig te melden, behalve dat ik voortaan alleen nog maar op afspraak naar een huisarts ga, en wel snel ook, want anders kan ik vrij weinig meer typen. En ik ben zelf nog blij met een ontwikkeling op de werkplek, ik ben van een <CENSUUR> windhoos 98 machine naar een redelijk rappe NT machine, wat mijn productiviteit zeker zal verhogen.
En ik krijg RSI van zoveel typen ![]()
Een samenvatting van het bovenstaande: Hoi
![]()
mn armpje doet pijn, en ik kon vanochtend niet naar een huisarts
quote:eerst ff beter worde
Op vrijdag 21 maart 2003 13:24 schreef Otherside het volgende:[..]
Dan moet je maar eens op de Volgende VV met langspiepen.
We hebben net afgelopen zondag een VV meeting gehad, was een speciale, vanwege het 1 jarige bestaan van VV.
Er zijn al aardig wat VV meets geweest en ze zijn elke keer weer hardstikke gezellig.
quote:aangenaam, jerruh, je nieuwe broerke (jonger of ouder, boeiend
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef ZixS het volgende:[..]
*hand schudt*
aangenaam, ZixS, je virtuele broer
quote:ohzo ja
Op vrijdag 21 maart 2003 13:24 schreef Mereltje het volgende:[..]
het zou niet zo handig geweest zijn als iedereen zich er mee ging bemoeien op irc, iedereen gaat dan door elkaar praten..
via msn/icq hebben we dat even geregeld, je vond het toch niet erg dat jij niet was uitgekozen?
quote:ik ben 17,9 (word over 2 weekjes 18
Op vrijdag 21 maart 2003 13:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
aangenaam, jerruh, je nieuwe broerke (jonger of ouder, boeiend
)
quote:Wellicht dat virtuele accupunctuur iets aan uw lichamelijke ongeneugtes kan doen?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef Bhorka het volgende:
Mijne dames en heren, mag ik u allen vanuit het zonnige Zoetermeer een goedemiddag wensen, en U hopenlijk verblijden met mijn verblijf in deze, gelukkig niet in de ban zijnde, topicreeks?Verder heb ik eigenlijk vrij weinig te melden, behalve dat ik voortaan alleen nog maar op afspraak naar een huisarts ga, en wel snel ook, want anders kan ik vrij weinig meer typen. En ik ben zelf nog blij met een ontwikkeling op de werkplek, ik ben van een <CENSUUR> windhoos 98 machine naar een redelijk rappe NT machine, wat mijn productiviteit zeker zal verhogen.
En ik krijg RSI van zoveel typen
![]()
quote:Ooooi Bhorka!!
Mijne dames en heren, mag ik u allen vanuit het zonnige Zoetermeer een goedemiddag wensen, en U hopenlijk verblijden met mijn verblijf in deze, gelukkig niet in de ban zijnde, topicreeks?Verder heb ik eigenlijk vrij weinig te melden, behalve dat ik voortaan alleen nog maar op afspraak naar een huisarts ga, en wel snel ook, want anders kan ik vrij weinig meer typen. En ik ben zelf nog blij met een ontwikkeling op de werkplek, ik ben van een <CENSUUR> windhoos 98 machine naar een redelijk rappe NT machine, wat mijn productiviteit zeker zal verhogen.
![]()
Ik ben vanmorgen wel naar de huisarts geweest, met Jippertje.
Hij heeft nu een penicelinekuur, vanwege onstoken klieren.
quote:heel goed
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef Miesjel het volgende:[..]
Ik mag mij prijzen met de gedachten dat, hoewel KBtje duidelijk beter is dan ik, ik wel beschik over enig vermogen tot communiceren. Ik doel hiermee op mijn begin en eind posts van de CuB. Indien je tijd ervoor hebt is dat een leuke bezigheid.
Ik stond er om bekend.
ik zal'alleen vrees ik nooit doen, nu VV er weer is
quote:Ik hoop dat het in Zoetermeer inderdaad even zonnig is als hier in Tropical Veenendaal City!
![]()
quote:
![]()
quote:dunno that for sure
Op vrijdag 21 maart 2003 13:27 schreef ZixS het volgende:[..]
ik ben 17,9 (word over 2 weekjes 18
), maar vast en zeker langer
quote:Voor ik deze actie gaan ondernemen wil ik van tevoren weten wanneer het was. Ik voorzie voor mezelf een prima zwelg mogelijkheid. Deze wil ik niet verpesten door stennis te gaan schoppen voor een dag dat ik toch niet kan.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:25 schreef Tweater het volgende:[..]
of je gaat nu! naar dat topic, schopt een hele hoop stennig en doet vreselijk beledigt dat ze je niet hebben uitgenodigt of zelfs maar gewaarschuwd, tot ze je, om je te stoppen, zullen smeken te komen. en, om hún maar een plezier te doen, dan toch maar toe te stemmen door te zeggen; wanneer was het ookalweer
![]()
Maar ik dank u voor uw inzet.
quote:ik ben 1 meter 96
Op vrijdag 21 maart 2003 13:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
dunno that for sure
ik ben 21, 2 ofzo
maar nu moet ik weg
quote:waarlijk ben ik blij met uwe komst, mijn heer, gezien het spreekwoord 'hoe meer zielen hoe meer vreugd' in dat geval geld. wat je RSI betreft; join the club vrees ik
![]()
samenvatting; hoi
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tweater op 21-03-2003 13:30]
quote:Neuh, moet echt een keer naar gekeken worden.. volgende week weer een poging wagen
Op vrijdag 21 maart 2003 13:27 schreef Detroit het volgende:[..]
Wellicht dat virtuele accupunctuur iets aan uw lichamelijke ongeneugtes kan doen?
.
quote:reeel mag ook hoor, stuur maar een lekkere fruitmand naar me op!
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef Otherside het volgende:[..]
Dat is wel een goed plan ja.
*Jerruh Virtueel Vertroetel*
quote:Ook ik wil je groeten en je toelaten tot het groepje RSIers.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef Tweater het volgende:[..]
waarlijk ben ik blij met uwe komst, mijn waarde heer, gezien het spreekwoord 'hoe meer zielen hoe meer vruegd' in dat geval geld. wat je RSI betreft; join tje club vrees ik
![]()
samenvatting; hoi
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |