als ze dan vrolijk en uitgelaten praat met zo'n jongen (nadat ze hem drie zoenen heeft gegeven) voel ik me vrij opgelaten en weet ik niet zo goed wat ik moet doen. eerlijk gezegd vind ik het wat minder dat ze zo doet, alhoewel ik het wel kan begrijpen hoor.
het is immers haar verleden (en inmiddels verleden tijd).
hoe zouden jullie reageren? en zeg nou niet: praat erover met haar, want ik heb geen zin om haar te gaan claimen of om haar dingen te verbieden.
verder zit onze relatie goed in elkaar en is onze sex heel goed
maar toch, het rotgevoel op zo'n moment blijft.
dat kan je haar idd niet gaan verbieden
quote:Ze heeft dan ook de nodige ervaring op mogen doen in het verleden
Op vrijdag 21 maart 2003 11:45 schreef RainerWernerF het volgende:verder zit onze relatie goed in elkaar en is onze sex heel goed
Je zult haar moeten vertouwen en niet zo jarlours zijn.
Als het je echt dwars zit dan moet je er:
1. Of mee leren leven
2. Een andere vriendin zoeken
Die one night stands waren niet voor niks one night stands en ze heeft niet voor niks voor jou gekozen voor wel iets vasts.
Iedereen heeft een verleden, dus jouw vriendin ook. Zij is kennelijk eerlijk erover en heeft gewoon nog goed contact met mensen als ze die toevallig tegenkomt. Niks mis mee volgens mij.
quote:ervoor zorgen dat je zelf ook een berg ex'en 'toevallig' tegenkomt
Op vrijdag 21 maart 2003 11:51 schreef Blue_bird het volgende:
Heb jij geen ex-en ?
quote:tuurlijk wel. alleen is zij wat actiever geweest op het gebied van onenightstands en wonen die mannen nog in het dorp waar wij nu ook wonen.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:51 schreef Blue_bird het volgende:
Heb jij geen ex-en ?
het is alleen ff wennen als je dit soort situaties ziet gebeuren voor je neus
uiteindelijk gaat ze toch lekker met mij mee naar huis, en daar gaat het om
quote:zo is het inderdaad. bedankt Ripley, deze post had ik ff nodig.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:53 schreef Ripley het volgende:
Vrolijk en uitgelaten, daar zou ik geen probleem meehebben.Die one night stands waren niet voor niks one night stands en ze heeft niet voor niks voor jou gekozen voor wel iets vasts.
Iedereen heeft een verleden, dus jouw vriendin ook. Zij is kennelijk eerlijk erover en heeft gewoon nog goed contact met mensen als ze die toevallig tegenkomt. Niks mis mee volgens mij.
Als je niet agressief bent: deal with it.
quote:ja, that's for sure!!
Op vrijdag 21 maart 2003 11:57 schreef Manono het volgende:
Waarom ben je eigenlijk jaloers? Alsof iemand die een of misschien zelfs twee keer keer met haar gesexed heeft al haar eh geheinpjes kent... Die ken jij toch veel beter?
Suc6 ermee
quote:Je legt hier m.i. de vinger precies op de zere plek!
Op vrijdag 21 maart 2003 11:57 schreef Manono het volgende:
Waarom ben je eigenlijk jaloers? Alsof iemand die een of misschien zelfs twee keer keer met haar gesexed heeft al haar eh geheinpjes kent... Die ken jij toch veel beter?
Ik vertouw dat soort mensen niet
quote:Dus jij keurt het niet alleen af, je verbindt er ook nog de conclusie aan dat 'dat soort mensen' onbetrouwbaar is. Lekker zeg.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:05 schreef Hellracer het volgende:
Ik hou niet van one night stands en ik zou het waarschijnlijk ook niet kunnen verkroppen als mijn vriendin dat wel had.Ik vertouw dat soort mensen niet
Jongen en meisje ontmoeten elkaar, vinden elkaar lekker en hebben een gezellige nacht samen. Wat is daar nou mis mee? Of ben je gelovig of zo?
Meng je in een gesprek met deze gast(en) laat zien hoe ongelooflijk geweldig je bent. Je vrouwtje apetrots op haar kerel de concurrentie(?) overtuigd van je mannelijkheid en je lef.... en als ze je graag mogen wordt het voor hen niet ethisch verantwoord om een poging te wagen bij jouw vriendin, niemand gaat immers achter de vriendin van een vriend aan toch?
Wat je ook kunt doen is veinzen dat je een zware psychopat bent bij die gasten die iedereen omlegt met een groete houthakkersbijl die aan probeert te pappen met zijn geliefden.
Dus als een van dze heren vraagt wat je het weekend gedaan hebt vertel dan een prachtverhaal over een versierder die gilde als een mager speenvarken terwijl jij....... Vergeet niet verward te giechelen tussendoor.
Succes!
quote:Pfff... yeah right! Where were you when the lights went out in New York City?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:16 schreef ThieZz het volgende:
.....if you can't beat them.........[...]
niemand gaat immers achter de vriendin van een vriend aan toch?
quote:Haha.. lachen met jou man!
Wat je ook kunt doen is veinzen dat je een zware psychopat bent bij die gasten die iedereen omlegt met een groete houthakkersbijl die aan probeert te pappen met zijn geliefden.
Dus als een van dze heren vraagt wat je het weekend gedaan hebt vertel dan een prachtverhaal over een versierder die gilde als een mager speenvarken terwijl jij....... Vergeet niet verward te giechelen tussendoor.
Ikzelf zou me wel opgelaten voelen als die kerels die ook zo ontzettend intiem met haar geweest zijn op dezelfde vierkante meter als ik stonden. Zij hebben wel hun snikkel in haar gestopt en hoe kun je iemand die dat heeft gedaan nou met goed fatsoen in de ogen kijken?
Anderszijds heb je wel gelijk een speciale 'band' met die knakkers? Dus de basis voor een goede vriendschap is er.
not
p.s. Bombie neemt altijd al uit voorzorg een spare xl houthakkersbijl mee bij de eerste kroegentochtjes met vriendinnetje. Zo.. hup.. in de achterzak.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 21-03-2003 13:27]
quote:Kan me niet voorstellen dat ze bij een one-night stand evenveel toelaat als in de heftige diepe relatie die ze met jou heeft
Op vrijdag 21 maart 2003 11:59 schreef RainerWernerF het volgende:
ja, that's for sure!!
maar weet je, jaloezie is gewoon een vreemde emotie. gelukkig wel eentje die weg te rationaliseren valt (denk ik).
quote:nee, dat geeft ze zelf ook aan. met mij gaat de sex dieper en intensiever (en verder, ze heeft bij mij geen remmingen en grenzen). dus dat zit wel snor
Op vrijdag 21 maart 2003 13:27 schreef Manono het volgende:[..]
Kan me niet voorstellen dat ze bij een one-night stand evenveel toelaat als in de heftige diepe relatie die ze met jou heeft
Kortom je ziet spoken. Die gasten weten waarschijnlijk niet eens hoe zij er van onder uitziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |