abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9279609
...deze mannen nog steeds tegenkomt in uitgaansgelegenheden (waar ik, het nieuwe vriendje, ook bij ben).

als ze dan vrolijk en uitgelaten praat met zo'n jongen (nadat ze hem drie zoenen heeft gegeven) voel ik me vrij opgelaten en weet ik niet zo goed wat ik moet doen. eerlijk gezegd vind ik het wat minder dat ze zo doet, alhoewel ik het wel kan begrijpen hoor.
het is immers haar verleden (en inmiddels verleden tijd).

hoe zouden jullie reageren? en zeg nou niet: praat erover met haar, want ik heb geen zin om haar te gaan claimen of om haar dingen te verbieden.

verder zit onze relatie goed in elkaar en is onze sex heel goed

maar toch, het rotgevoel op zo'n moment blijft.

Immer nur Filme machen!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:47:25 #2
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9279644
ik kan denk k alleen maar zeggen dat je er dan mee moet leren leven ofzo...

dat kan je haar idd niet gaan verbieden

I'm not the average girl from your video
pi_9279705
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:45 schreef RainerWernerF het volgende:

verder zit onze relatie goed in elkaar en is onze sex heel goed

Ze heeft dan ook de nodige ervaring op mogen doen in het verleden

Je zult haar moeten vertouwen en niet zo jarlours zijn.
Als het je echt dwars zit dan moet je er:
1. Of mee leren leven
2. Een andere vriendin zoeken

To be or not to be.....
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:51:12 #4
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_9279722
Heb jij geen ex-en ?
Always funny, sometimes stupid
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:51:39 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9279738
leer ermee leven, zou ik zeggen....blijft niet veel anders over
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9279779
Vrolijk en uitgelaten, daar zou ik geen probleem meehebben.

Die one night stands waren niet voor niks one night stands en ze heeft niet voor niks voor jou gekozen voor wel iets vasts.

Iedereen heeft een verleden, dus jouw vriendin ook. Zij is kennelijk eerlijk erover en heeft gewoon nog goed contact met mensen als ze die toevallig tegenkomt. Niks mis mee volgens mij.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9279793
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:51 schreef Blue_bird het volgende:
Heb jij geen ex-en ?
ervoor zorgen dat je zelf ook een berg ex'en 'toevallig' tegenkomt
voer eendjes, geen oorlog...
pi_9279797
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:51 schreef Blue_bird het volgende:
Heb jij geen ex-en ?
tuurlijk wel. alleen is zij wat actiever geweest op het gebied van onenightstands en wonen die mannen nog in het dorp waar wij nu ook wonen.
maar goed, ik zal er idd mee moeten leren leven.
komt goed, hoor.

het is alleen ff wennen als je dit soort situaties ziet gebeuren voor je neus

uiteindelijk gaat ze toch lekker met mij mee naar huis, en daar gaat het om

Immer nur Filme machen!
pi_9279823
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:53 schreef Ripley het volgende:
Vrolijk en uitgelaten, daar zou ik geen probleem meehebben.

Die one night stands waren niet voor niks one night stands en ze heeft niet voor niks voor jou gekozen voor wel iets vasts.

Iedereen heeft een verleden, dus jouw vriendin ook. Zij is kennelijk eerlijk erover en heeft gewoon nog goed contact met mensen als ze die toevallig tegenkomt. Niks mis mee volgens mij.

zo is het inderdaad. bedankt Ripley, deze post had ik ff nodig.
Immer nur Filme machen!
pi_9279839
Zoals je zelf al zegt, het waren one night stands. Eens maar nooit meer.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:57:12 #11
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_9279863
Als je agressief bent aangelegd: als je vriendin even weg is, deze gasten bedreigen.

Als je niet agressief bent: deal with it.

Always funny, sometimes stupid
pi_9279868
Waarom ben je eigenlijk jaloers? Alsof iemand die een of misschien zelfs twee keer keer met haar gesexed heeft al haar eh geheinpjes kent... Die ken jij toch veel beter?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_9279914
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:57 schreef Manono het volgende:
Waarom ben je eigenlijk jaloers? Alsof iemand die een of misschien zelfs twee keer keer met haar gesexed heeft al haar eh geheinpjes kent... Die ken jij toch veel beter?
ja, that's for sure!!
maar weet je, jaloezie is gewoon een vreemde emotie. gelukkig wel eentje die weg te rationaliseren valt (denk ik).
Immer nur Filme machen!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:59:19 #14
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_9279918
gatverdame et is smereg en vernederent dat ze de afgelikt boter ham uit hangt waar jij bij ben spreek haar der op aan en dump der anders
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_9280019
Ik zou me ook absoluut niet op mn gemak voelen ook al is het idd haar verleden.
Ik hoop voor je dat ze dat ook kan begrijpen vanuit jouwn oogpunt en denk dat je dat wel even moet vertellen hoe jij je voelt.
zolang ze maar aangeeft dat jij helemaal 10 keer leuker en beter enz bent lijkt me dat er niks aan de hand is.

Suc6 ermee

Moderator vrijdag 21 maart 2003 @ 12:03:57 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_9280025
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:57 schreef Manono het volgende:
Je legt hier m.i. de vinger precies op de zere plek!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:05:55 #17
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_9280074
Ik hou niet van one night stands en ik zou het waarschijnlijk ook niet kunnen verkroppen als mijn vriendin dat wel had.

Ik vertouw dat soort mensen niet

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
  Moderator vrijdag 21 maart 2003 @ 12:52:49 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_9281174
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:05 schreef Hellracer het volgende:
Ik hou niet van one night stands en ik zou het waarschijnlijk ook niet kunnen verkroppen als mijn vriendin dat wel had.

Ik vertouw dat soort mensen niet

Dus jij keurt het niet alleen af, je verbindt er ook nog de conclusie aan dat 'dat soort mensen' onbetrouwbaar is. Lekker zeg.

Jongen en meisje ontmoeten elkaar, vinden elkaar lekker en hebben een gezellige nacht samen. Wat is daar nou mis mee? Of ben je gelovig of zo?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 21 maart 2003 @ 13:00:10 #19
17075 extreme
-wannahave-
pi_9281368
Niks mis met one-night stands, en idd, het is nu jouw vriendin, en ik neem aan dat ze daar bewust voor gekozen heeft, als je respect hebt voor haar mening en inschattingsvermogen, en als ze je vertrouwen heeft, hoef je je niet opgelaten te voelen. Bedenk jezelf gewoon dat jij wel leuk genoeg bent voor een relatie, en zo'n knul waar ze dan mee staat te praten was slechts leuk voor een keertje.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 13:05:55 #20
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9281524
Waar je je al niet druk om kan maken. Ze heeft toch voor jou gekozen.
pi_9281762
wat al is gezegd sta ik achter, echter ik kan me wel voorstellen dat dit aan je gaat knagen. en ik denk dat ik persoonlijk dit niet vol zou kunnen houden.
pi_9281793
.....if you can't beat them.........

Meng je in een gesprek met deze gast(en) laat zien hoe ongelooflijk geweldig je bent. Je vrouwtje apetrots op haar kerel de concurrentie(?) overtuigd van je mannelijkheid en je lef.... en als ze je graag mogen wordt het voor hen niet ethisch verantwoord om een poging te wagen bij jouw vriendin, niemand gaat immers achter de vriendin van een vriend aan toch?

Wat je ook kunt doen is veinzen dat je een zware psychopat bent bij die gasten die iedereen omlegt met een groete houthakkersbijl die aan probeert te pappen met zijn geliefden.
Dus als een van dze heren vraagt wat je het weekend gedaan hebt vertel dan een prachtverhaal over een versierder die gilde als een mager speenvarken terwijl jij....... Vergeet niet verward te giechelen tussendoor.

Succes!

SuPerpoWeRZz to the rescueteeeeeee!!!!!
pi_9282107
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:16 schreef ThieZz het volgende:
.....if you can't beat them.........

[...]
niemand gaat immers achter de vriendin van een vriend aan toch?

Pfff... yeah right! Where were you when the lights went out in New York City?
quote:
Wat je ook kunt doen is veinzen dat je een zware psychopat bent bij die gasten die iedereen omlegt met een groete houthakkersbijl die aan probeert te pappen met zijn geliefden.
Dus als een van dze heren vraagt wat je het weekend gedaan hebt vertel dan een prachtverhaal over een versierder die gilde als een mager speenvarken terwijl jij....... Vergeet niet verward te giechelen tussendoor.
Haha.. lachen met jou man!

Ikzelf zou me wel opgelaten voelen als die kerels die ook zo ontzettend intiem met haar geweest zijn op dezelfde vierkante meter als ik stonden. Zij hebben wel hun snikkel in haar gestopt en hoe kun je iemand die dat heeft gedaan nou met goed fatsoen in de ogen kijken?

Anderszijds heb je wel gelijk een speciale 'band' met die knakkers? Dus de basis voor een goede vriendschap is er.

not

p.s. Bombie neemt altijd al uit voorzorg een spare xl houthakkersbijl mee bij de eerste kroegentochtjes met vriendinnetje. Zo.. hup.. in de achterzak.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 21-03-2003 13:27]

pi_9282141
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:59 schreef RainerWernerF het volgende:
ja, that's for sure!!
maar weet je, jaloezie is gewoon een vreemde emotie. gelukkig wel eentje die weg te rationaliseren valt (denk ik).
Kan me niet voorstellen dat ze bij een one-night stand evenveel toelaat als in de heftige diepe relatie die ze met jou heeft Kortom je ziet spoken. Die gasten weten waarschijnlijk niet eens hoe zij er van onder uitziet
Jusqu'ici tout va bien...
pi_9282229
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:27 schreef Manono het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat ze bij een one-night stand evenveel toelaat als in de heftige diepe relatie die ze met jou heeft Kortom je ziet spoken. Die gasten weten waarschijnlijk niet eens hoe zij er van onder uitziet

nee, dat geeft ze zelf ook aan. met mij gaat de sex dieper en intensiever (en verder, ze heeft bij mij geen remmingen en grenzen). dus dat zit wel snor
Immer nur Filme machen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')