abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2001 @ 12:54:26 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_619045
Nou dit was dus echt helemaal niks.

Het merendeel van de antwoorden die Robin gaf kwamen niet verder dan Ja peciesss, lekker belangrijk, tuurlijk.

Het favorieten onderwerp van Jensen kwam ook nog effe aan bod. Had Robin zichzelf bevredigd in het huis. Nee dat had hij niet. Ook hij liet het lopen via de natte droom.(heeft zeker met Ferdi gepraat)

Over zijn gevoelens voor de andere bewoners die hij uitte toen hij dronken was zei hij.
"Ik had gedacht dat er allemaal sterke persoonlijkheden in zouden zitten en dat dat wel flink zou botsen. Maar dat viel alles mee". Jensen maakt gelijk een grapje over de niet aanwezigheid van een sterke persoonlijkheid bij Koos en Desiree.
Verder kwam Dees nog heel even aan bod. "Nou ja het was een zeur en daar werd hij niet goed van".

Ook mochten er mensen telefonisch reageren op Robin. Daar kwam natuurlijk gelijk het kippen incident naar voren. Hij verdedigde zich zwak door te zeggen dat het niet de bedoeling was om die kip te raken. Jensen sprong daar meteen op in en stelde dat het een gemikte bal was. Robin zei toen dat hij in het echt geen dierenbeul is. En dat van de Geit vond hij zieleig omdat hij vond dat het beest niet in het huis thuis hoorde.

Had hij al veel aanbiedingen uit het land (gisteren bij RTLLIVE zei hij van wel) Dat viel wel mee een paar radio interviews en hij moest gezellig (dan moeten ze er wel eerst drank in gooien want zonder kon hij niet echt gezellig zijn) komen doen in een dicotheek.

Van alle interviews bij jensen in de ochtend vond ik deze toch wel het dieptepunt. Niet dat Robin daar wat aan kon doen. Die praat nu eenmaal niet zo makkelijk over zichzelf.
Jensen had zich wel wat beter mogen voorbereiden.

pi_619062
Weer een BB-looser die door de mand valt!
Ik wordt niet goed van die gasten
I used to be indecisive, now I'm not so sure...
pi_619093
quote:
Op 04 januari 2001 12:54 schreef marky het volgende:

Van alle interviews bij jensen in de ochtend vond ik deze toch wel het dieptepunt. Niet dat Robin daar wat aan kon doen. Die praat nu eenmaal niet zo makkelijk over zichzelf.
Jensen had zich wel wat beter mogen voorbereiden.

Jensen vind ik in het algemeen niet sterk in interviews. Hij stelt net niet de vragen die je wilt horen. Soms denk ik wel eens: 'vraag dan ff door', maar nee dan verzand het gesprek weer in gelach en chaos. Ook aan argumentatie ontbreekt het vaak in discussie's die hij voert.

Ik moet wel zeggen dat de rest van zijn programma beter is, ik zit wel vaak te lachen achter het stuur s'morgens.

donderdag 4 januari 2001 @ 13:12:08 #4
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_619120
Ik heb Jensen aan staan op mijn wekkerradio als ik 'smorgens wakker wordt, maar ben al diverse keren weer net zo hard in dromenland teruggeketst.
Back in town
pi_619698
Laat Jensen Dijkshoorn maar eens uitnodigen.

Misschien dat zoiets een leuk gesprek geeft.

Sommige interviews met ex-bewoners waren wel geinig. Maar vorig jaar (bij vorige bb) toen Jensen weg was, en de interviews gedaan werden door die andere twee, waren ze veel beter.

De ochtendkroeg schept er ook vaak genoegen in om mensn in de zeik te nemen die zich niet kunnen of willen verdedigen, daarom ben ik wel benieuwd wie er overeind blijft als Nico heen gaat.

Maar Jensen zal er wel te laf voor zijn, hij kan er niks aan winnen en verdienen

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 04-01-2001 15:27]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 4 januari 2001 @ 16:17:29 #6
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_619976
quote:
Op 04 januari 2001 15:24 schreef R@b het volgende:

De ochtendkroeg schept er ook vaak genoegen in om mensn in de zeik te nemen die zich niet kunnen of willen verdedigen, daarom ben ik wel benieuwd wie er overeind blijft als Nico heen gaat.

ochtendkroeg Is dat een bewuste vertikking of bedoel je soms de ochtendPLOEG?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')