quote:Ik heb even gekeken op xboxworld, want er zijn meer mensen met dit probleem, en dat zijn allemaal mensen met planet ADSL zo te zien en ik heb ook een reactie gevonden van microsoft:
Op zondag 23 maart 2003 12:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
XboxLive en mijn provider denk ik
Wel jammer hoor. Werkt het dus toch niet zo perfect als ik dacht !
quote:Er werd ook een oplossing gepost, namelijk het tweaken van je modem...
Dear Customer:Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.
A small number of customers are having problems downloading some of the patches. At this point in time, we do not have a solution, but we need to gather as much information as possible. We do ask you contact us and you let the representative now that the call needs to be escalated. The representative will ask for information such us IP, set-up, hardware model and maker and similar things
If you require further assistance please do not hesitate to contact us.
Regards,
Ramon
Xbox Customer Care Team
quote:Dankjewel Fliepke
Op zondag 23 maart 2003 13:05 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik heb even gekeken op xboxworld, want er zijn meer mensen met dit probleem, en dat zijn allemaal mensen met planet ADSL zo te zien en ik heb ook een reactie gevonden van microsoft:
[..]Er werd ook een oplossing gepost, namelijk het tweaken van je modem...
maar daar heb ik geen verstand van
En dit is voor Bill
quote:no problem, tis zondag en ik heb toch niet veel beters te doen.
Op zondag 23 maart 2003 13:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dankjewel Fliepke
En dit is voor Bill [afbeelding]
quote:Ja,..maar tis toch vreemd dat de 2 grootste providers van Nederland problemen hebben. Anyway,... ik kan wel gamen alleen niet downloaden. Ik heb zelf ook even een boos mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze dit gaan oplossen !
Op zondag 23 maart 2003 13:34 schreef Fliepke het volgende:[..]
no problem, tis zondag en ik heb toch niet veel beters te doen.
eigenlijk wel, maar geen zin in...
En het lijkt er een beetje op dat het niet zozeer een beetje aan bill ligt maar aan de provider van je internetverbinding...
Gelukkig werken de games wel !
quote:morrowind ziet er ook niet uit...
Op zondag 23 maart 2003 14:15 schreef afraidtech het volgende:
best wel ja, ckers niet kopen
quote:? volgens mij krijg ik niet alles mee
Op zondag 23 maart 2003 14:18 schreef FluxC5 het volgende:
Ik ben trouwens bezig de masterchief in elkaar te zetten
Iemand anders ook zo gek?
quote:koool waar kan ik die vinden
Op zondag 23 maart 2003 14:26 schreef FluxC5 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Wat een gepriegel!
quote:mmm, jij hebt het spel duidelijk niet langer dan een uur gespeeld ofzo. Het spel juist verschrikkelijk veel diepgang en gameplay. In tegenstelling tot andere adventures is SM2 totaal niet linear, het enige wat het spel doet is hinten welke acties er genomen zouden moeten worden. Je hoeft het niet te doen, je kunt winkelen, eten en drinken, werken (moet zowiezo want zonder geld kun je niks) , gokken of sega classiekers zoals outrun en space harrier spelen in het gigantische en prachtige Hong Kong, je hebt in principe totale vrijheid dus. Je moet veel tijd steken in het onderzoeken, het praten met bewoners, leren vechten. Er zijn meer dan duizend verschillende andere bewoners die allemaal hun eigen leven leiden in de stad van Hongkong, en iedere bewoner heeft zo zijn eigen zaakjes en/of eigenaardigheden, iig meer dan zo op het eerste oog. Onder andere daarom lijkt Hongkong een levende, ademende stad. Over de gameplay, zoals ik al eerder zei, er is genoeg af te vechten en de QTE (quick time events) zijn ook erg leuk, een soort interactieve film. Kortom als je deze game ff wat tijd gunt, en door de lame openingscene en soms wat gedateerde graphics heen kijkt, zuigt deze game je helemaal op. Het is duidelijk dat SM2 niet voor iedere gamer is weggelegd, maar qua "realistische" adventures zijn er maar games die eigenlijk nog niet in de buurt komen van SM2. Dus neem wat tijd om je in de game in te leven, en je zult in SM2 een mooie, bevredigende game vinden die je je zult blijven herinneren....en komop, legende Yu Suzuki beschuldigen van geen gameplay in SM2, toch een van de meest geniale games, vooral op het moment dat ie uitkwam.....je zou beter moeten weten
Op zondag 23 maart 2003 09:01 schreef Henk-E het volgende:
Wat is Shenmue een kutspel !!!De hele tijd , "EXCUSE ME"
En wat speel je nou eigenlijk zelf ??
Het is lopen , soms wat vragen en dan gebeuren er dingen die jij niet kan besturen er tussendoor!!Totaal geen gameplay !!!!
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:46 schreef apengek het volgende:
Halo origami
http://www.playmore.com/assets/halo-man_en.pdf
quote:Als je naar de enorme grootte van het spel kijkt wat constant in 3D weergegeven wordt, zien de graphics er zeer mooi uit IMO. IIG noor geen andere game gezien die zo groot is met zo'n mooie 3D graphics.
Op zondag 23 maart 2003 14:16 schreef Fliepke het volgende:[..]
morrowind ziet er ook niet uit...
quote:Okay dat is waar, maar ze hadden voor de XBox wel wat meer mogen doen. Het is iig geen goede port naar de XBox toe, en Fable is bv. wel kleiner maar stukken mooier.
Op zondag 23 maart 2003 14:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Als je naar de enorme grootte van het spel kijkt wat constant in 3D weergegeven wordt, zien de graphics er zeer mooi uit IMO. IIG noor geen andere game gezien die zo groot is met zo'n mooie 3D graphics.
*KOOPJESJAGERS OPGELET!!!!*
dvdcrave heeft een aanta aanbiedingen:
http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/game-sale1.html
Kijk onderaan de pagina
Rallisport, DOA3, PGR en oddworld voor 22,74... en daar gaat zelfs een beetje vanaf. en de rest:
XBOX - Star Wars Jedi Knight 2 Jedi Outcast
Availability:
2002/11/29
RRP Price: AUD$79.95
Our Price:
AUD$70.15 Inc GST
EUR ¤35.77
XBOX - Lord Of The Rings The Fellowship Of The Ring
Availability:
2002/11/07
RRP Price: AUD$69.95
Our Price: