quote:volgens mij niet, of je moet je kabeltje gaan veranderen, en dan een andere kabel eraan richting je versterker/tv, maar dat wordt allemaal wel ingewikkeld...
Op zaterdag 22 maart 2003 14:54 schreef dapluiz het volgende:
Kan je trouwens de stemmen ook via de boxen van de tv laten gaan?
En zo ja, hoe ?
quote:dat is echt zwaaaaaaaar klote
Op zaterdag 22 maart 2003 13:11 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Dit is niet leuk, nu moet ik wer iets van 2 weken wachten
![]()
quote:eh enige wat je dus betaalt is 30 euro voor 30 euro bellen? en dan krijg je een ps2 of xbox erbij? en als ik het goed zie is dat voor een jaar? 30x12 = 360.. als je dan ook nogeens die 30 euro per maand echt opbeld heb je m idd gratis.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:45 schreef gijsje79 het volgende:
Gratis X-Box samen met telefoon.
http://www.ikwilgratisbellen.nl/
quote:Jep en bij de Phonehouse hebben ze ook nog een aanbieding tot eind maart met gratis X-Box.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:57 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
eh enige wat je dus betaalt is 30 euro voor 30 euro bellen? en dan krijg je een ps2 of xbox erbij? en als ik het goed zie is dat voor een jaar? 30x12 = 360.. als je dan ook nogeens die 30 euro per maand echt opbeld heb je m idd gratis.
quote:Eindelijk iemand die het begrijpt..
Op zaterdag 22 maart 2003 15:49 schreef apengek het volgende:[..]
dat is echt zwaaaaaaaar klote
Heeft iemand dit momenteel ook ? Zijn er trouwens mensen die dat nieuwe level al gedowned hebben ?
quote:Uhm ja
Op zaterdag 22 maart 2003 19:15 schreef FluxC5 het volgende:
Is dat downloaden van dat nieuwe level wel gratis?
quote:tja ik heb hetzelfde he
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt..
quote:ik heb m gedownload ja, maar nog niet helemaal gespeeld, alleen ff gekeken of die het deed
Op zaterdag 22 maart 2003 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde net het extra level van Splinter Cell downen maar dat was downHeeft iemand dit momenteel ook ? Zijn er trouwens mensen die dat nieuwe level al gedowned hebben ?
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde net het extra level van Splinter Cell downen maar dat was downHeeft iemand dit momenteel ook ? Zijn er trouwens mensen die dat nieuwe level al gedowned hebben ?
quote:Stomme is dus, dat dat hele spel me nog steeds niet kan boeien...
Op zaterdag 22 maart 2003 20:54 schreef apengek het volgende:
ik weet niet of deze al geweest zijn... maar ze zijn wel mooiStar Wars: KOTOR
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ik weet er zelf ook nog niks van maar het boeid me wel. Een rpg in Star Wars,... wat wil je eigenlijk nog meer
Op zondag 23 maart 2003 03:42 schreef Fliepke het volgende:[..]
Stomme is dus, dat dat hele spel me nog steeds niet kan boeien...
quote:Nee,....dat wordt galaxies.
Op zondag 23 maart 2003 08:52 schreef afraidtech het volgende:
kan kotor ook live?
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/
http://www.lucasarts.com/products/galaxies/gallery.htm
Het lijkt wat op KOTOR maar tis het niet. Dit is een MMORPG en speelt zich meer in de huidige Star Wars tijd af.

De hele tijd , "EXCUSE ME" ![]()
En wat speel je nou eigenlijk zelf ??
Het is lopen , soms wat vragen en dan gebeuren er dingen die jij niet kan besturen er tussendoor!!
Totaal geen gameplay !!!!
quote:Daar was ik al bang voor ja. Ik speelde het op de Dreamcast en toen vond ik er ook geen hol aan !
Op zondag 23 maart 2003 09:01 schreef Henk-E het volgende:
Wat is Shenmue een kutspel !!!De hele tijd , "EXCUSE ME"
En wat speel je nou eigenlijk zelf ??
Het is lopen , soms wat vragen en dan gebeuren er dingen die jij niet kan besturen er tussendoor!!Totaal geen gameplay !!!!
Iemand een idee wat ik fout doe. Ik probeer nu al sinds gisteren het nieuwe level te downen van Splinter Cell maar als ik op download levels druk en ik mijn signin name kies krijg ik de melding "a required update is available for the xbox live service"
Ik kies ok en dan zegt die "updating your system" maar dan gebeurd er niet veel meer. Ik krijg na 10 seconden. "Xbox Live service is not responding"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |