abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9274823
Ik moet dit even kwijt voordat ik rare dingen ga doen.
Ik ben 29 jaar en al ongeveer 11 jaar alleen. Heb nog nooit een echte relatie gehad en woon in me uppie op een kamer. Vindt het moeilijk om onder de mensen te zijn en breng het grootste gedeelte van de dag dan ook achter me PC door omdat ik ook al 2 jaar werkeloos ben.

Nu leerde ik 8 maanden geleden een meisje (pas 18) op internet kennen en voor het eerst in me leven ging ik om iemand geven. Ze gaf me het gevoel dat ik iemand was en dat er iemand om me gaf. Ik durfde nooit iemand te bellen, en zij bleef net zo lang zeuren totdat ik haar eindelijk gebeld heb en vanaf toen belde we elke avond urenlang. Ze liet me mijn eenzaamheid vergeten en elke keer als ik haar sprak kreeg ik kippenvel en werdt ik een ander mens.

Totdat het van de één op de andere dag volledig omsloeg. Omdat zij alles was wat ik had en ik verder niemand in me leven heb werdt ik zwaar afhankelijk van haar. Ik werdt jaloers om álles! Ik heb haar voor alles en nog wat uitgemaakt en haar tot op het bot gekwetst en elke keer vergaf ze me weer en bleef ze tog in me leven. Maar ik werdt erger en erger, de ene leugen na de andere vertelde ik haar om haar in me leven te houden. Ik verzon zelfs vriendinnetjes, en zei dat ik vreemd ging terwijl ik gewoon eenzaam op me kamer zat, omdat ze me dan dagenlang huilend belde en ik genoot van de aandacht...

Maar nu is ze echt weg... ik heb het volledig aan mezelf te danken, maar mijn honger naar haar aandacht begint nu obsessieve vormen aan te nemen. Ze heeft zelfs haar mobiele nummer veranderd, en haar hotmail veranderd, en de gedachte dat ik haar niet meer kan bereiken maakt me gek. En dit alles terwijl ik haar pas 1 keer in het echt gezien heb. Er gaan zelfs gedachtes door me hoofd om haar wat aan te doen, in de trant van "kan ik haar niet krijgen, krijgt niemand haar".

Ik wordt gek. Mis haar zo erg! Zo verschrikkelijk erg! En nu haat ze me... Hoe zet ik haar uit me hoofd??? Ik heb het gevoel dat ik nu tot alles in staat ben om haar aandacht te krijgen. Pfff.. 24 uur per dag zit ze in me kop Ben tot niks meer in staat.

Ik verw8 geen advies of hulp, wilde het alleen kwijt. Wordt een beetje bang van mezelf op dit moment, straks doe ik haar wat aan ofzo

pi_9274875
Ik zal het niet over de elementaire taalregels gaan hebben, maar dit is wel een beetje psycho niet? En niet te vergeten geheel en al aan jezelf te danken. Vervelend voor je dat je contactgestoord bent, maar daar zul je toch echt zelf eerst iets aan moeten gaan doen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9274897
1 woord:

Psycholoog

Maak een afspraak en snel! Want dit is niet normaal.

vrijdag 21 maart 2003 @ 01:23:45 #4
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9274899
Hmmm... 2 Jaar werkeloos is zowiezo niet echt goed voor je denk ik. Ik zou eerst eens beginnen met het zoeken naar een baan. Al is het een supermarkt ofzo, dan kom je tenminste weer onder de mensen.

Verder kan ik me voorstellen dat iemand van 18 niet echt veel wil met iemand die 29 is..... En al helemaal niet als er leugens enzo bijkomen. Zoals ik het lees heb je dat helemaal zelf veroorzaakt. Je kunt niet iedereen die jouw gedumpt heeft zomaar gaan omleggen natuurlijk

* maartena is ook wel es gedumpt. Jaaaaaaaren terug

Ik vindt het zowiezo een beetje raar dat je al 11 jaar geen relatie meer hebt gehad. Heb je nog vrienden enzo waarmee je uit kan gaan?

* maartena is 29 en alweer 5 jaar samenwonend en alweer 3 en een half jaar getrouwd..... Maar helaas door verhuizing naar de USA niet zo ruim meer in de contacten

Ik ben er wel wat aan het doen trouwens.... ik zou zelf ook maar weer eens wat vrienden gaan maken. Bij voorkeur vrienden die niet zoveel met computers hebben.....

P.S. Welkom op FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door maartena op 21-03-2003 01:27]

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9274916
Je laat je leven te veel sturen door het "virtuele leven", me dunkt.
Onthoudt heel goed, dat IRL het echte leven is, en dit hier alleen maar een aanvulling hierop is.
When does the hurting stop ? ...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:25:43 #6
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_9274920
Damn dude... dit is beswel fucked op...

you have some serieus issues.. wel heeel moedig om zo dit toe te geven.. anoniem maar toch wel moedig vind ik. Ik zou naar een psyciater gaan want hier kan je niemand helpen.. maar zoals je al zei je wilde ook geen raad je wilde alleen iets kwijt.. maar toch hoop ik dat je stiekem dit leest en gewoon professionele hulp gaat zoeken.

p.s. Was het nog een beetje knap meisje? Fotos! :p

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:26:04 #7
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_9274924
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:16 schreef IkWordtGek het volgende:
Ik verw8 geen advies of hulp, wilde het alleen kwijt. Wordt een beetje bang van mezelf op dit moment, straks doe ik haar wat aan ofzo
Dude, je hebt professionele hulp nodig. Geen flame, gewoon constatering van een feit.

Je bent werkloos stond in je openingspost. Dan neem ik aan dat je af en toe langs de sociale dienst moet o.i.d. Volgende keer meteen dit op tafel leggen (niet de details, gewoon dat je een probleem hebt). En er ECHT voor zorgen dat je langs de psychiater gaat. Hij kan je ook aan medicijnen helpen om je emotioneel iets stabieler te krijgen.

oh ja, er zit een spelfout in je username

[Dit bericht is gewijzigd door Seraphin op 21-03-2003 01:29]

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:27:51 #8
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_9274940
Seraphin, haha.. grappig dat je ook begint met "dude" en dat ie "issues heeft" haha
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:27:57 #9
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_9274941
Je bent haar gewoon kwijt nu, eigen schuld.. weet je zelf ook wel denk ik. Nu kan je twee dingen gaan doen, alleen op je kamer zitten en beetje pissed op jezelf zitten zijn en zielig doen of wat aan je situatie doen door een baan te zoeken en meer onder de mensen te komen.

Keuze lijkt me duidelijk!

"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_9274945
dit is idd vet wazig, als ik jou was zou ik professionele hulp zoeken! als ze allemaal gegevens veranderd enzo, zal je het ook flink bont gemaakt hebben ook.

Laat staan de aard van de relatie, wat jij als super belangrijk ervaart, is voor ons doodnprmaal, namelijk gewoon contact hebben met personen!

als je geen prof. hulp zoekt, raad ik je wel aan snel veel hobbies te zoeken, ga sporten/muziek maken/dj-en/leuk werk zoeken/ wat dan ook

je bent je eigen leven aan het verneuken --> ok, jouw keuze, maar dat van anderen -->

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9274962
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:23 schreef maartena het volgende:

* maartena is 29 en alweer 5 jaar samenwonend en alweer 3 en een half jaar getrouwd..... Maar helaas door verhuizing naar de USA niet zo ruim meer in de contacten

Jij ook al.....

Voor de topic starter.... kom eens wat vaker achter je computer vandaan.... je helpt jezelf geestelijk naar de klote man.

Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:30:25 #12
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_9274985
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:27 schreef spooky1234 het volgende:
Seraphin, haha.. grappig dat je ook begint met "dude" en dat ie "issues heeft" haha
GMTA
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:33:33 #13
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_9275035
Ga bij een sportvereniging, ga werken als vuilnisman of volg een cursus Nederlands.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_9275074
Christ....ik heb er geen woorden voor eigenlijk.....
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:38:54 #15
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9275094
Wat een narigheid allemaal. Je merkt zelf hoe je de boel de vernieling inhelpt, maar kunt er niet goed tegenin gaan.

Ik zou inderdaad eerst hulp zoeken, een psychiater of op z'n minst een maatschappelijk werker. Iemand om de boel even in perspectief te zetten. Zolang je psychisch niet lekker inelkaar zit zullen je relaties waarschijnlijk niet werken.

Ik werk thuis, dus ik ben ook de hele dag alleen thuis, dat vind ik al behoorlijk zwaar. Als er 's avonds niemand thuis zou komen en ik zou zonder werk zitten dan zou ik ook m'n grip op de werkelijkheid verliezen denk ik.

Ik ken ook genoeg contact gestoorde mensen, heb er zelf ook een beetje last van. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van telefoneren, vooral als er vervelende stiltes vallen.

Ik heb trouwens 13 jaar geen relatie gehad, voordat ik m'n huidige vrouw leerde kennen, wat m'n eerste echte relatie was, dus eigenlijk had ik nooit eerder een relatie gehad. Niks mis mee, ik ken genoeg mensen van in de twintig en dertig die nog nooit een relatie hebben gehad en dat zijn hele normale sociale mensen.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:39:09 #16
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9275097
Nog een tip voor TS: Zoek een hobby Liefst een sport waar je je ei in kwijt kan (voetbal oid) en natuurlijk een teamsport .

Kruip iig achter die pc van je vandaan, want anders kun je nooit... naja lama...

Nog een tip: Gebruik niet bij elk werkwoord de T aan het eind

Is dit btw geen hoax ??? Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de eerste keer komt en zo'n verhaal neerkalkt... (of gewoon kloon en dan ook die vouten expres gedaan )

Baaaaaaaaaaaaayyyz
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:45:20 #17
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9275147
Ja, maar niet iedereen houdt van sport. Ik hou niet van al dat fanatieke gezeur eromheen, het moet wel een spel blijven.

Maar de topicstarter heeft echt eerst dringend psychische hulp nodig.

Wat trouwens ook al goed kan schelen is elke avond even hardlopen totdat je uitgeput bent. Helpt erg goed bij mensen die mentaal in de knoop zitten. Niet dat het het hele probleem oplost natuurlijk.

En zet je wekker, op een vaste tijd opstaan helpt tegen depressies.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 01:46:47 #18
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9275157
Ach ja, hoax of niet, de werkelijkheid is vaak ongeloofelijker dan fantasie. En misschien kunnen de replies hier nog andere mensen helpen.
pi_9275175
Ik snap het niet helemaal; je vertelde haar dat je was vreemdgegaan terwijl het niet zo was? Was er dan sprake van een relatie met haar? Je zegt toch dat je haar maar 1 keer hebt gezien, hoe kan je dan een relatie hebben?

het is trouwens "Ik Word Gek", zonder t

...
pi_9275219
ik vind het om te beginnen erg knap dat je dit persoonlijke verhaal neerzet,omdat het toch iets waar normaal gesproken mensen nooit over praten als iets een obsessie wordt.
je zegt dat je al zolang alleen ben....ik denk dat toen je eenmaal haar leerde kennen NA al die jaren, dat je indd echt bang was om haar kwijt te raken, alleen wat ik nie snap is dat je zelfs je leugens erbij heb genomen, als iemand je waardeerd,en neemt zoals je bent, waarom je daarop nie zuinig bent geweest,....ja ik vind het zo moeilijk om erover te oordelen, omdat ik het niet heb meegemaakt. ik vind het erg rot dat het zo gelopen is,omdat het was toch iemand die duidelijk om je gaf...en niet zo'n klein beetje ook. ondanks de leeftijdverschil, want een meisje van die leeftijd zou niet zo snel met een oudere jongen iets willen hebben,omdat ik weet uit ervaring, ik heb zelf ook een vriend van die nu al inmiddels 31 is, maar voorheen toen ik hem leerde kennen was ik 14 en hij 27, en dat mijn vriendinnen mij er elke keer op attendeerde van, dat tie te oud was etc etc..., hoezo waren jou bedoelingen eigenlijk om die leugens erbij te halen, het was toch nie echt nodig??? want ze vond je toch leuk?? er was toch geen sprake van dat het echt nodig was,?? of dreigde er een einde aan te komen?? daar moet je denk ik duidelijker in zijn.... zowieso denk ik wel dat je echt ver boven het maximum bent gegaan...dat het zo erg is geworden dat je wraakgevoelens krijg...nu ze eenmaal echt bij je weg is...ik denk dat je daarvoor echt met een psycholoog moet gaan praten voordat er indd nare dingen gaan gebeuren...een ander tip, ga stappen, waar je ff alles kan vergeten.....misshicen kom je wel leuke meisjes weer tegen...maar zoek wel hulp...zowieso voor je eigen veiligheid en die van anderen..., hou ons ook wel op de hoogte . maar ik hoop een beetje dat mijn reply zinvol is geweest, maar jah ik vind het echt supermoeilijk om dit soort dingen te gaan oordelen, voorderest wens ik je veel sterkte....(ik hoop echt dat het tot je doorgedrongen is dat wat je heb veroorzaakt niet juist is, en zeker nie met die moordneigingen)

[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 21-03-2003 02:38]

vrijdag 21 maart 2003 @ 01:56:11 #21
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9275225
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:49 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik snap het niet helemaal; je vertelde haar dat je was vreemdgegaan terwijl het niet zo was? Was er dan sprake van een relatie met haar? Je zegt toch dat je haar maar 1 keer hebt gezien, hoe kan je dan een relatie hebben?

het is trouwens "Ik Word Gek", zonder t

via msn oid denk ik Lees het anders nog een keer door
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:26:48 #22
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9277171
Zoek aub hulp, als je zo aan de vrouw wilt komen gaat je dat nog een hele poos duren met een hoop frustratie erbij die alleen maar 'add' aan je obsessieve gedrag
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:35:08 #23
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9277269
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:39 schreef eMAeRCe het volgende:
Nog een tip voor TS: Zoek een hobby Liefst een sport waar je je ei in kwijt kan (voetbal oid) en natuurlijk een teamsport .
Computeren is een hobby. En er zijn zat teamsports met de PC te doen.. denk aan quake, halflife & unreal (tactical ops)
Je leeft maar één keer...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:38:14 #24
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_9277324
als ik et zo lees heb je et voor goed verperst bij die meid mijn advies is zoek een andere en doe voortaan normaal et is alemaal je eige schuld
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_9277418
sjeempie, das niet best

Ik zou je ook aanraden naar een psycholoog te gaan.. baat het niet dan schaad het in ieder geval niet!

Succes ermee!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')