Nu leerde ik 8 maanden geleden een meisje (pas 18) op internet kennen en voor het eerst in me leven ging ik om iemand geven. Ze gaf me het gevoel dat ik iemand was en dat er iemand om me gaf. Ik durfde nooit iemand te bellen, en zij bleef net zo lang zeuren totdat ik haar eindelijk gebeld heb en vanaf toen belde we elke avond urenlang. Ze liet me mijn eenzaamheid vergeten en elke keer als ik haar sprak kreeg ik kippenvel en werdt ik een ander mens.
Totdat het van de één op de andere dag volledig omsloeg. Omdat zij alles was wat ik had en ik verder niemand in me leven heb werdt ik zwaar afhankelijk van haar. Ik werdt jaloers om álles! Ik heb haar voor alles en nog wat uitgemaakt en haar tot op het bot gekwetst en elke keer vergaf ze me weer en bleef ze tog in me leven. Maar ik werdt erger en erger, de ene leugen na de andere vertelde ik haar om haar in me leven te houden. Ik verzon zelfs vriendinnetjes, en zei dat ik vreemd ging terwijl ik gewoon eenzaam op me kamer zat, omdat ze me dan dagenlang huilend belde en ik genoot van de aandacht...
Maar nu is ze echt weg... ik heb het volledig aan mezelf te danken, maar mijn honger naar haar aandacht begint nu obsessieve vormen aan te nemen. Ze heeft zelfs haar mobiele nummer veranderd, en haar hotmail veranderd, en de gedachte dat ik haar niet meer kan bereiken maakt me gek. En dit alles terwijl ik haar pas 1 keer in het echt gezien heb. Er gaan zelfs gedachtes door me hoofd om haar wat aan te doen, in de trant van "kan ik haar niet krijgen, krijgt niemand haar".
Ik wordt gek. Mis haar zo erg! Zo verschrikkelijk erg! En nu haat ze me... Hoe zet ik haar uit me hoofd??? Ik heb het gevoel dat ik nu tot alles in staat ben om haar aandacht te krijgen. Pfff.. 24 uur per dag zit ze in me kop Ben tot niks meer in staat.
Ik verw8 geen advies of hulp, wilde het alleen kwijt. Wordt een beetje bang van mezelf op dit moment, straks doe ik haar wat aan ofzo
Verder kan ik me voorstellen dat iemand van 18 niet echt veel wil met iemand die 29 is..... En al helemaal niet als er leugens enzo bijkomen. Zoals ik het lees heb je dat helemaal zelf veroorzaakt. Je kunt niet iedereen die jouw gedumpt heeft zomaar gaan omleggen natuurlijk
* maartena is ook wel es gedumpt. Jaaaaaaaren terug
Ik vindt het zowiezo een beetje raar dat je al 11 jaar geen relatie meer hebt gehad. Heb je nog vrienden enzo waarmee je uit kan gaan?
* maartena is 29 en alweer 5 jaar samenwonend en alweer 3 en een half jaar getrouwd..... Maar helaas door verhuizing naar de USA niet zo ruim meer in de contacten
Ik ben er wel wat aan het doen trouwens.... ik zou zelf ook maar weer eens wat vrienden gaan maken. Bij voorkeur vrienden die niet zoveel met computers hebben.....
P.S. Welkom op FOK!
[Dit bericht is gewijzigd door maartena op 21-03-2003 01:27]
you have some serieus issues.. wel heeel moedig om zo dit toe te geven.. anoniem maar toch wel moedig vind ik. Ik zou naar een psyciater gaan want hier kan je niemand helpen.. maar zoals je al zei je wilde ook geen raad je wilde alleen iets kwijt.. maar toch hoop ik dat je stiekem dit leest en gewoon professionele hulp gaat zoeken.
p.s. Was het nog een beetje knap meisje? Fotos! :p
quote:Dude, je hebt professionele hulp nodig. Geen flame, gewoon constatering van een feit.
Op vrijdag 21 maart 2003 01:16 schreef IkWordtGek het volgende:
Ik verw8 geen advies of hulp, wilde het alleen kwijt. Wordt een beetje bang van mezelf op dit moment, straks doe ik haar wat aan ofzo
Je bent werkloos stond in je openingspost. Dan neem ik aan dat je af en toe langs de sociale dienst moet o.i.d. Volgende keer meteen dit op tafel leggen (niet de details, gewoon dat je een probleem hebt). En er ECHT voor zorgen dat je langs de psychiater gaat. Hij kan je ook aan medicijnen helpen om je emotioneel iets stabieler te krijgen.
oh ja, er zit een spelfout in je username
[Dit bericht is gewijzigd door Seraphin op 21-03-2003 01:29]
Keuze lijkt me duidelijk!
Laat staan de aard van de relatie, wat jij als super belangrijk ervaart, is voor ons doodnprmaal, namelijk gewoon contact hebben met personen!
als je geen prof. hulp zoekt, raad ik je wel aan snel veel hobbies te zoeken, ga sporten/muziek maken/dj-en/leuk werk zoeken/ wat dan ook
je bent je eigen leven aan het verneuken --> ok, jouw keuze, maar dat van anderen -->
quote:Jij ook al.....
Op vrijdag 21 maart 2003 01:23 schreef maartena het volgende:* maartena is 29 en alweer 5 jaar samenwonend en alweer 3 en een half jaar getrouwd..... Maar helaas door verhuizing naar de USA niet zo ruim meer in de contacten
![]()
Voor de topic starter.... kom eens wat vaker achter je computer vandaan.... je helpt jezelf geestelijk naar de klote man.
quote:GMTA
Op vrijdag 21 maart 2003 01:27 schreef spooky1234 het volgende:
Seraphin, haha.. grappig dat je ook begint met "dude" en dat ie "issues heeft" haha
Ik zou inderdaad eerst hulp zoeken, een psychiater of op z'n minst een maatschappelijk werker. Iemand om de boel even in perspectief te zetten. Zolang je psychisch niet lekker inelkaar zit zullen je relaties waarschijnlijk niet werken.
Ik werk thuis, dus ik ben ook de hele dag alleen thuis, dat vind ik al behoorlijk zwaar. Als er 's avonds niemand thuis zou komen en ik zou zonder werk zitten dan zou ik ook m'n grip op de werkelijkheid verliezen denk ik.
Ik ken ook genoeg contact gestoorde mensen, heb er zelf ook een beetje last van. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van telefoneren, vooral als er vervelende stiltes vallen.
Ik heb trouwens 13 jaar geen relatie gehad, voordat ik m'n huidige vrouw leerde kennen, wat m'n eerste echte relatie was, dus eigenlijk had ik nooit eerder een relatie gehad. Niks mis mee, ik ken genoeg mensen van in de twintig en dertig die nog nooit een relatie hebben gehad en dat zijn hele normale sociale mensen.
Kruip iig achter die pc van je vandaan, want anders kun je nooit... naja lama...
Nog een tip: Gebruik niet bij elk werkwoord de T aan het eind
Is dit btw geen hoax ??? Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de eerste keer komt en zo'n verhaal neerkalkt... (of gewoon kloon en dan ook die vouten expres gedaan )
Maar de topicstarter heeft echt eerst dringend psychische hulp nodig.
Wat trouwens ook al goed kan schelen is elke avond even hardlopen totdat je uitgeput bent. Helpt erg goed bij mensen die mentaal in de knoop zitten. Niet dat het het hele probleem oplost natuurlijk.
En zet je wekker, op een vaste tijd opstaan helpt tegen depressies.
het is trouwens "Ik Word Gek", zonder t
[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 21-03-2003 02:38]
quote:via msn oid denk ik
Op vrijdag 21 maart 2003 01:49 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik snap het niet helemaal; je vertelde haar dat je was vreemdgegaan terwijl het niet zo was? Was er dan sprake van een relatie met haar? Je zegt toch dat je haar maar 1 keer hebt gezien, hoe kan je dan een relatie hebben?het is trouwens "Ik Word Gek", zonder t
quote:Computeren is een hobby. En er zijn zat teamsports met de PC te doen.. denk aan quake, halflife & unreal (tactical ops)
Op vrijdag 21 maart 2003 01:39 schreef eMAeRCe het volgende:
Nog een tip voor TS: Zoek een hobbyLiefst een sport waar je je ei in kwijt kan (voetbal oid) en natuurlijk een teamsport
.
Ik zou je ook aanraden naar een psycholoog te gaan.. baat het niet dan schaad het in ieder geval niet!
Succes ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |