Als iemand:
quote:Mag posten, dan mag iemand ook:Blöf.
quote:posten.
Wat een kutcd.
quote:Het stoort me gewoon dat jij niet inziet dat een reactie als deze:
Op zondag 8 juni 2003 20:43 schreef Seborik het volgende:
Specificeer je kritiek maar. Je helpt zelf het topic omzeep met een rel door er een scene te trappen en ik verwijs je door naar hier, dan hebben anderen er geen last van. Verder mag je in hetzelfde woordenboek nog even opzoeken wat de betekenis is van "Forum" en van "discussie", oh, en misschien is het wat vriendelijker naar mij om niet persoonlijk te worden, daar hou ik niet zo van.Als iemand:
[..]Mag posten, dan mag iemand ook:
[..]posten.
quote:puur en alleen bedoeld is om te zieken!
En dames en heren, alweer een kutcd van Blof.
Ik heb het woord discussie ook nog even voor je opgezocht:
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling
Vooral het woord 'argumenteren' boeit me mateloos. Daarom heb ik ook dat woord nog even opgezocht:
ar·gu·men·te·ren1 (onov.ww.)
1 bewijsgronden aanvoeren => redeneren
ar·gu·men·te·ren2 (ov.ww.)
1 met argumenten staven => beargumenteren
Snap je dan niet dat dergelijke reacties puur en alleen zijn bedoeld om te zieken in plaats van deel te nemen aan een discussie omtrent de kwaliteit van de muziek van Blof?
Natuurlijk is het niet leuk om kritiek op je favoriete artiest te horen en natuurlijk gebeurt het ook niet altijd even netjes of goed onderbouwd. Maar door er boos op te reageren maak je het (voor jezelf) alleen maar erger. Negeren of luchtig opvatten dus. Als het de spuigaten uitloopt grijpt er wel een mod in.
Hoe dan ook moet kritiek in dit forum ook kunnen en ik hoop niet dat we hier met z'n allen op eieren moeten gaan lopen. Over het algemeen is de sfeer hier prima, enkele incidenten daargelaten.
quote:Daar heb je gelijk in. Kritiek op 1 van m'n favoriete artiesten kan ik best hebben, mits goed onderbouwd. Ik stoor me behoorlijk aan reacties die puur bedoeld zijn om te zieken. Maar misschien kan ik het inderdaad maar beter negeren.
Op zondag 8 juni 2003 21:08 schreef Jane het volgende:
Ach, het muziekforum is hartstikke gezellig!Natuurlijk is het niet leuk om kritiek op je favoriete artiest te horen en natuurlijk gebeurt het ook niet altijd even netjes of goed onderbouwd. Maar door er boos op te reageren maak je het (voor jezelf) alleen maar erger. Negeren of luchtig opvatten dus. Als het de spuigaten uitloopt grijpt er wel een mod in.
Hoe dan ook moet kritiek in dit forum ook kunnen en ik hoop niet dat we hier met z'n allen op eieren moeten gaan lopen. Over het algemeen is de sfeer hier prima, enkele incidenten daargelaten.
quote:Het stoort mij dat jij niet wil inzien dat dit soort reacties inherent zijn aan een internetdiscussieforum, om het maar over dezelfde boeg te gooien als jij. Als ik die reactie niet toe zou staan, dan zou ik elke dag honderden reacties als "Wat een kut-cd", "Ik vind het een geweldige plaat" en nog talloze oneliners zou moeten verwijderen. Iedereen mag overal reageren, mits die reactie binnen de policy en FAQ is. Een mening ergens over hebben, betekent niet dat je die hoeft te staven met tientallen kantjes tekst. Sunchaser vindt het een kutplaat, klaar. Als hij dat vindt, dan mag hij dat zeggen, simpel. Net zoals dat jij en ieder ander dat ook mag. Net zoals dat ieder ander ervoor kan kiezen om "Blöf
Op zondag 8 juni 2003 21:02 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Het stoort me gewoon dat jij niet inziet dat een reactie als deze:
[..]puur en alleen bedoeld is om te zieken!
Ik heb het woord discussie ook nog even voor je opgezocht:
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekavelingVooral het woord 'argumenteren' boeit me mateloos. Daarom heb ik ook dat woord nog even opgezocht:
ar·gu·men·te·ren1 (onov.ww.)
1 bewijsgronden aanvoeren => redeneren
ar·gu·men·te·ren2 (ov.ww.)
1 met argumenten staven => beargumenteren
Die reactie van jou is véél erger dan die ene reactie van Sunchaser. Tel tot 10 als het je zo hoog zit, maar ga je niet lopen aanstellen door aan te komen zetten met die knullige woordenboekdefinities.
quote:Ga toch weg met je zieken. Niet altijd het ergste van mensen verwachten, dat lucht enorm op. Er mogen zeker alleen overal positieve reacties geplaatst worden, nou helaas. Zo werkt het hier niet en hierbuiten ook niet. Nogmaals, kwaliteit van een discussie is ook niet geholpen met "Blöf, topband", daar hoor ik je ook niet over.
Snap je dan niet dat dergelijke reacties puur en alleen zijn bedoeld om te zieken in plaats van deel te nemen aan een discussie omtrent de kwaliteit van de muziek van Blof?
quote:Wat betreft de reacties a la 'Blof, topband' etc, moet ik je inderdaad gelijk geven. Die voegen inderdaad ook niet echt veel toe. Mij hoor je overigens niet beweren dat overal alleen maar positieve reacties geplaatst mogen worden, in het vervolg iets beter lezen graag!
Op zondag 8 juni 2003 21:13 schreef Seborik het volgende:[..]
[..]
Ga toch weg met je zieken. Niet altijd het ergste van mensen verwachten, dat lucht enorm op. Er mogen zeker alleen overal positieve reacties geplaatst worden, nou helaas. Zo werkt het hier niet en hierbuiten ook niet. Nogmaals, kwaliteit van een discussie is ook niet geholpen met "Blöf, topband", daar hoor ik je ook niet over.
quote:geeft die zwart licht ofzo?
Op zondag 8 juni 2003 21:19 schreef LLCoolR het volgende:Alleen blijf ik er bij dat de reactie bedoeld was om te zieken, dat straalt gewoon van de post af.
quote:Ja, of zijn post om mij van het leren af te houden. Bah, vervelend hoor.
Op zondag 8 juni 2003 21:22 schreef placebeau het volgende:
misschien was de reactie wel bedoeld om de echte fans zo kwaad te maken dat ze erop reageerden. Nog een geluk dat je er niet bent ingelopen
Dit is een internet forum waar iedereen wat dingetjes typt! Als buiten iemand tegen je zecht dat je schoenen niet mooi zijn ga je er toch ook niet over doorzeuren...?
Het is internet maar hoor...
quote:gelijk heb je, zal ook nog eens wat studeren
Op zondag 8 juni 2003 21:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, of zijn post om mij van het leren af te houden. Bah, vervelend hoor.
quote:Ga nou gewoon leren man. Er gebeurt toch niks vanavond.
Op zondag 8 juni 2003 21:23 schreef Seborik het volgende:
Ja, of zijn post om mij van het leren af te houden. Bah, vervelend hoor.
Ik zal morgen yvonne eens mailen dat ik toch mijn password weer terug wil hebben.
Post hier hét Nummer van de Beatles
quote:Walgelijk gewoon!
Op zaterdag 10 mei 2003 00:00 schreef Disorder het volgende:
The Beatles
quote:Goed idee.
Op zondag 8 juni 2003 21:27 schreef Obi-Wan-Kenobi het volgende:[..]
Ga nou gewoon leren man. Er gebeurt toch niks vanavond.
Zet Spin Around nog een keer op.Ik zal morgen yvonne eens mailen dat ik toch mijn password weer terug wil hebben.
quote:Tja, het zijn de Beatles maar.
Op zondag 8 juni 2003 21:27 schreef Jane het volgende:
Maar sommige reacties kunnen natuurlijk echt niet.Neem bijvoorbeeld de reactie van Disorder in dit topic:
Post hier hét Nummer van de Beatles
[..]Walgelijk gewoon!
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:32 schreef Seborik het volgende:[..]
Tja, het zijn de Beatles maar.
* Jane gaat de FA's mailen...
quote:Don't tempt me.
Op zondag 8 juni 2003 21:37 schreef Seborik het volgende:
Bite me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |