Ok, een tijdje geleden hebben mijn beste vriendin, waar ik lang gek op ben geweest, en ik een heel goed en lang gesprek gehad over hoe het nou precies tussen ons zat. Ik was stapelgek op ahar en wou niks anders. Zij wou alleen beste vriendin blijven, want jah, dat waren we....beste vrienden. Ze zei me toen ook dat ze bang was mij als beste vriend te verliezen als ik een vriendin zou krijgen, en dat er nooit iets zou mogen veranderen tussen ons. We zouden altijd nog vaak naar de bios enzo gaan en vaak samen uit gaan.
Nou, dat moet te doen zijn dacht ik. maar nu heeft zij dus een nieuwe vriend, 6 weken nu. Maar er gaat compleet helemaal niks meer van haar uit. Toen ze die vriend nog niet had kwam ze nog wel eens met een spontaan idee. maar nu moet ik haar steeds vragen wat ze gaat doen. Ik moet haar steeds nutteloze maar o-zo leuke SMSjes sturen die je de week door brengen. Ook dat deden we eerst veelvuldig, allebij.
Maarjah, ik weet niet hoe ik me voel nu. Een beetje verlaten, alleen, achter gelaten. Ze was mijn beste maatje, ik deelde alles met haar maar toch begin ik nu bikkelhard te twijfelen. We gaan ook samen op vakantie in de zomer, en dat wil ik nog HEEl graag maar ik ben nu aan het twijfelen wat ik nu moet doen. haar een tijdje alleen laten en kijken of zij eens iets van zich laat horen? Kijken of zij eens ergens een keer initiatief voor iets neemt?
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Misschien hebben jullie een zinnige reactie...zo niet...dan ben ik in ieder geval mijn ei kwijt
Ze had eigenlijk alleen maar tijd voor me als ze niemand anders had, en als we bijv. uitgingen en er kwam iemand bijstaan die ze kende bestond ik niet meer.
Ze heeft natuurlijk tijd nodig voor haar vriend, maar je zal uiteindelijk een beslissing moeten maken: blijf je er effort in stoppen, of laat je het vallen?
Ik heb haar laten vallen, ook al was ik stapelgek op haar, en tot nu toe heb ik er geen spijt van........
quote:Daar ben ik dus bang voor jah :S
Op donderdag 20 maart 2003 22:25 schreef Argento het volgende:
Nou, die vriendschap is tegelijkertijd met de behoefte aan jouw gezelschap down the drain gegaan. Ze heeft nu een vriendje.
quote:Een tijdje zonder haar uitgaan ??
Op donderdag 20 maart 2003 22:32 schreef Duneheerscht het volgende:[..]
Daar ben ik dus bang voor jah :S
Mijn plan voor nu is...een tijdje zonder haar uitgaan, kijken of ze er iets van zegt. Zo niet....dan weet ik genoeg...
Maar volgens mij heb jij nog steeds de hoop dat het ooit je vriendinnetje wordt. Nou als ze dat al niet was na die tijd die je met haar doorgebracht hebt, dan zal ze dat waarschijnlijk ook niet zomaar meer worden.
Toen mijn beste vriendin net een vriend had, was het contact ook even een paar weekjes minder, dat is ook vanzelf wel weer bijgetrokken. Als het nog zo pril is heb je dat nou eenmaal vaak. Je kunt altijd wel afspreken dat er niets verandert als een van de twee een vriend heeft, maar dat is toch niet zo. Je moet je tijd verdelen onder meerdere personen, hetzelfde blijft het echt niet. Ook niet als je haar straks weer wat vaker ziet, anders is het toch wel.
als ze zegt dat je je aanstelt moet je maar eens goed nadenken of je haar wel als beste vriendin wilt houden... veel sterkte in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |