abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:05:33 #1
7729 Duneheerscht
De man zonder liefde...
pi_9270483
Nadat ik een topic las moest ik mijn verhaal ook gewoon weer eens even kwijt. Hier gaan we dus

Ok, een tijdje geleden hebben mijn beste vriendin, waar ik lang gek op ben geweest, en ik een heel goed en lang gesprek gehad over hoe het nou precies tussen ons zat. Ik was stapelgek op ahar en wou niks anders. Zij wou alleen beste vriendin blijven, want jah, dat waren we....beste vrienden. Ze zei me toen ook dat ze bang was mij als beste vriend te verliezen als ik een vriendin zou krijgen, en dat er nooit iets zou mogen veranderen tussen ons. We zouden altijd nog vaak naar de bios enzo gaan en vaak samen uit gaan.

Nou, dat moet te doen zijn dacht ik. maar nu heeft zij dus een nieuwe vriend, 6 weken nu. Maar er gaat compleet helemaal niks meer van haar uit. Toen ze die vriend nog niet had kwam ze nog wel eens met een spontaan idee. maar nu moet ik haar steeds vragen wat ze gaat doen. Ik moet haar steeds nutteloze maar o-zo leuke SMSjes sturen die je de week door brengen. Ook dat deden we eerst veelvuldig, allebij.

Maarjah, ik weet niet hoe ik me voel nu. Een beetje verlaten, alleen, achter gelaten. Ze was mijn beste maatje, ik deelde alles met haar maar toch begin ik nu bikkelhard te twijfelen. We gaan ook samen op vakantie in de zomer, en dat wil ik nog HEEl graag maar ik ben nu aan het twijfelen wat ik nu moet doen. haar een tijdje alleen laten en kijken of zij eens iets van zich laat horen? Kijken of zij eens ergens een keer initiatief voor iets neemt?

Moeilijk moeilijk moeilijk.

Misschien hebben jullie een zinnige reactie...zo niet...dan ben ik in ieder geval mijn ei kwijt

...maar met geduld
pi_9270900
mmmm is wel klote,

zoiets heb ik ook al is mee gemaakt.
sterkte er mee

wie het weet mag het zeggen
pi_9270985
Ik zou me er niet te druk over maken... Ze heeft tenslotte net een nieuwe vriend en het is op zich wel logisch dat ze daar wat meer tijd mee doorbrengt lijkt me. Zo lang als je nog wel leuke reacties op je smsjes krijgt zou ik me er niet zo druk over maken en nog even afwachten voor je er iets van zegt. Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet eens zo door.
Wel sterkte ermee iig, is best moeilijk als je niet meer de eerste in haar gedachten bent.
pi_9271189
Nou, die vriendschap is tegelijkertijd met de behoefte aan jouw gezelschap down the drain gegaan. Ze heeft nu een vriendje.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9271239
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten met een persoon die ooit mijn beste vriendin was.

Ze had eigenlijk alleen maar tijd voor me als ze niemand anders had, en als we bijv. uitgingen en er kwam iemand bijstaan die ze kende bestond ik niet meer.

Ze heeft natuurlijk tijd nodig voor haar vriend, maar je zal uiteindelijk een beslissing moeten maken: blijf je er effort in stoppen, of laat je het vallen?

Ik heb haar laten vallen, ook al was ik stapelgek op haar, en tot nu toe heb ik er geen spijt van........

donderdag 20 maart 2003 @ 22:32:54 #6
7729 Duneheerscht
De man zonder liefde...
pi_9271418
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:25 schreef Argento het volgende:
Nou, die vriendschap is tegelijkertijd met de behoefte aan jouw gezelschap down the drain gegaan. Ze heeft nu een vriendje.
Daar ben ik dus bang voor jah :S
Mijn plan voor nu is...een tijdje zonder haar uitgaan, kijken of ze er iets van zegt. Zo niet....dan weet ik genoeg...
...maar met geduld
pi_9286184
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:32 schreef Duneheerscht het volgende:

[..]

Daar ben ik dus bang voor jah :S
Mijn plan voor nu is...een tijdje zonder haar uitgaan, kijken of ze er iets van zegt. Zo niet....dan weet ik genoeg...

Een tijdje zonder haar uitgaan ??
Jullie waren toch gewoon vrienden, ik ga ook wellens weken zonder bepaalde vrienden uit en dan bel ik ze weeer en dan gaan we gewoon weer wat leuks doen als we tijd hebben.(vrienden in dit opzicht is zowel mannelijk als vrouwelijk)
Je moet het gewoon even de tijd geven haar leven weer op orde te brengen met haar nieuwe vriendje en dan heeft ze daarna vast wel weer tijd om leuke dingen met je te gaan doen.

Maar volgens mij heb jij nog steeds de hoop dat het ooit je vriendinnetje wordt. Nou als ze dat al niet was na die tijd die je met haar doorgebracht hebt, dan zal ze dat waarschijnlijk ook niet zomaar meer worden.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:00:39 #8
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_9288412
Nagenoeg exact etzelfde meegemaakt.
Ik heb gedaan wat jij zei.. contact stilleggen, afstandelijk doen...
Laat haar maar es nadenken over wat er nu aan de hand is...
Ze verwaarloosd (zoals et voor mij lijkt) een enorm mooie vriendschap... confronteer haar ermee zodra ze vraagt wat er aan de hand is.. Zal een hoop oplossen denk ik
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_9288500
Zes weken is nog wel heel erg kort, hoor. Ik zou even geduld met haar hebben, ze komt vanzelf wel weer. Nodig haar anders een keer uit, je hoeft toch niet te gaan zitten wachten tot zij jou belt, en heb een beetje geduld met haar.

Toen mijn beste vriendin net een vriend had, was het contact ook even een paar weekjes minder, dat is ook vanzelf wel weer bijgetrokken. Als het nog zo pril is heb je dat nou eenmaal vaak. Je kunt altijd wel afspreken dat er niets verandert als een van de twee een vriend heeft, maar dat is toch niet zo. Je moet je tijd verdelen onder meerdere personen, hetzelfde blijft het echt niet. Ook niet als je haar straks weer wat vaker ziet, anders is het toch wel.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:08:44 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9292153
als ik jou was zou ik r binnenkort even uitnodigen en over je probleem praten. zeg dat je t vervelend vind dat je dr sinds ze een vriend heeft (bijna) niet meer ziet of spreekt. maar het is denk ik wel handig als je het beeld van jou en haar samen in een liefdesrelatie even laat varen. misschien is ze wel bang dat je jaloers word omdat ze nu zo verliefd is en waarschijnlijk dr mond niet over dr vriend kan houden (believe me, ik heb t zelfde met mijn vriend kan echt mn mond niet houden over m )

als ze zegt dat je je aanstelt moet je maar eens goed nadenken of je haar wel als beste vriendin wilt houden... veel sterkte in ieder geval!

♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')