Maja, ik ga zaterdag ook snowboarden, voor een week..
MAAR TOCH MIS IK HAAR
quote:Jah, maar dit gaat via 'school'
Op donderdag 20 maart 2003 21:07 schreef Kreator het volgende:
Tip voor de volgende keer: Ga gewoon samen.Toch?
vage zooi
quote:Jep!
Op donderdag 20 maart 2003 21:10 schreef Noayla_ het volgende:
Pfff....wat is nou een week man....
Is dit nu echt een topic waard
quote:ach die dingen staan altijd uit, zijn kwijt, zijn kapot, is ze vergeten, geen ontvangst, mee gewassen.........
Op donderdag 20 maart 2003 21:11 schreef Roonaan het volgende:
En je gaat ons nu vertellen dat de mobiel het niet doet in de bergen?
quote:Je vertrouwt d'r niet?
Op donderdag 20 maart 2003 21:11 schreef MOD het volgende:[..]
Jep!
Maar ik maak me meerendeels ook weer zorgen om dr om bepaalde redene... en das pas kut..
quote:Jaja, je klinkt een beetje mysterieus. Op zich is een week natuurlijk niet heel lang. Dan moet er wel heel wat meer achter zitten. Nou ja, vraag d'r of ze je een paar keer wil bellen, dan mis je d'r misschien wat minder..
Jep!
Maar ik maak me meerendeels ook weer zorgen om dr om bepaalde redene... en das pas kut..
quote:Uhh hehe misschien heeft ze het gewoon te druk met andere jongens ofzo en krijg jij dit te horen..hehe ik zou zeggen uhh chek je vriendin voor de laatste keer want daaro in die ene week hehe zal ze veel plezier hebben met die vwo/blabla jongens
Op donderdag 20 maart 2003 21:11 schreef MOD het volgende:ach die dingen staan altijd uit, zijn kwijt, zijn kapot, is ze vergeten, geen ontvangst, mee gewassen.........
quote:Dat dacht ik ook
Op donderdag 20 maart 2003 21:10 schreef Noayla_ het volgende:
Is dit nu echt een topic waard
quote:erruggg goed tip als je het mij vraagt
Op donderdag 20 maart 2003 21:07 schreef Kreator het volgende:
Tip voor de volgende keer: Ga gewoon samen.Toch?
quote:Nouw tis gewoon kut, net afscheid genomen enzo, je kent het wel, voor mij is dat allemaal nie zo erg enzo, alleen bij haar ligt dat anders -> depri enz, en dan zit ze daar, maar je kan geen kant op...jah wat moe je dan, en daar maak ik me het meest zorgen over...
Op donderdag 20 maart 2003 21:18 schreef Moonah het volgende:[..]
Dat dacht ik ook
.
MOD, kun je iets meer vertellen?
Dan kan er ook wat meer inhoudelijk gereageerd worden.
quote:En die rede is
Jep!
quote:
Nouw tis gewoon kut, net afscheid genomen enzo, je kent het wel, voor mij is dat allemaal nie zo erg enzo, alleen bij haar ligt dat anders -> depri enz, en dan zit ze daar, maar je kan geen kant op...jah wat moe je dan, en daar maak ik me het meest zorgen over...
had het ook met mijn ex....
komt wel goed hoor dit weekkie overleven jullie wel !
quote:Ah, ja, da's lastig.
Op donderdag 20 maart 2003 21:25 schreef MOD het volgende:
alleen bij haar ligt dat anders -> depri enz, en dan zit ze daar, maar je kan geen kant op...jah wat moe je dan, en daar maak ik me het meest zorgen over...
quote:Mja, misschien heb je gelijk...laten we het anders van de optimistische kant bekijken: gewoon dadelijk weekje ontspannen, nergens aan denken, en volgende week weer alles koek en ei
Op donderdag 20 maart 2003 21:31 schreef Moonah het volgende:[..]
Ah, ja, da's lastig.
Beetje een dooddoener wellicht, maar uiteindelijk moet ze toch voor zichzelf zorgen. Of jij nu wel of niet bij haar bent.
Mss is het juist ook wel goed dat ze ff weg is. Dan kun je ervaren dat ze zo'n week zonder jou ook overleeft. Trek de verantwoordelijkheid voor haar welzijn niet te veel naar je toe...
(Mijn vriend gaat vier maanden weg, en zo bekijk ik het..)
quote:Inderdaad, ze moet natuurlijk niet compleet afhankelijk worden van jou.
Op donderdag 20 maart 2003 21:31 schreef Moonah het volgende:[..]
Ah, ja, da's lastig.
Beetje een dooddoener wellicht, maar uiteindelijk moet ze toch voor zichzelf zorgen. Of jij nu wel of niet bij haar bent.
Mss is het juist ook wel goed dat ze ff weg is. Dan kun je ervaren dat ze zo'n week zonder jou ook overleeft. Trek de verantwoordelijkheid voor haar welzijn niet te veel naar je toe...
(oftewel hypocriet)
quote:En waar slaat deze op?
Op vrijdag 21 maart 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Voordat je haar kende is ze al 100x ergens heen gegaan (alleen).. dus is dit niet wat overdreven?(oftewel hypocriet)
Het is niet raar dat hij haar niet miste toen ze alleen wegging voordat hij haar kende. Het is nogal moeilijk om mensen te missen die je in het geheel niet kent.
Andersom geredeneerd is het helemaal niet vreemd dat hij haar wel mist nu hij haar wel kent.
So....hoezo hypocriet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |