quote:Is Sherry Birkin in deel 2 niet ontvoerd? Misschien gaat Leon achter haar aan. Claire ging na deel 2 tenslotte naar Umbrella Europe om Chris te redden (RE:Code Veronica).
Op donderdag 17 april 2003 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Wel cool dat Leon in het deel zit. Vond het altijd een coole character ! Waar zet je hem in je theorie Strol ?
Eff voor de duidelijkheid ik ben Ajax_master maar eff andere gebruikersnaam,
Aleen Strolie de quiz gedaan? je had trouwens 13/15 goed,
Chocobo waarom doe jij hem niet
En is Dead aim voor de Gamecube?
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:12 schreef HomerJ het volgende:
Aleen Strolie de quiz gedaan? je had trouwens 13/15 goed,
quote:PS2
En is Dead aim voor de Gamecube?
quote:1 en 3, Barry's achternaam is Button en Brad werd vermoord,
Op donderdag 17 april 2003 14:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Welke had ik fout?
[..]
PS2
En 8 wist je niet
Stomme ps-2 maak het voor de NGC
quote:Ga jij eens heel snel op de site van Capcom kijken, hij heet dus echt wel Barry Burton! RE-leek.
Op donderdag 17 april 2003 16:32 schreef HomerJ het volgende:
1 en 3, Barry's achternaam is Button en Brad werd vermoord,
quote:*PROEST*
Op donderdag 17 april 2003 19:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga jij eens heel snel op de site van Capcom kijken, hij heet dus echt wel Barry Burton! RE-leek.
Ik ga dus geen quiz maken als de maker zijn huiswerk niet gedaan heeft
quote:Huh raar, ik heb net nog RE1 op de psx opgestart en dan zie je al die namen voorbij komen met zo'n stem:
Op donderdag 17 april 2003 19:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga jij eens heel snel op de site van Capcom kijken, hij heet dus echt wel Barry Burton! RE-leek.
Nou ja, allebij de antwoorden zijn geod net als Billy cohen, Billy coen
*Ja dit is een verkapte kick*
Was het Resident evil-topic helemaal vergeten, maar dat komt vooral dat ik en Chocobo zero hebben uitgespeeld en strolie remake
Strolie waneer speel je zero uit ?
Remake heb ik tijdje geleden uitgespeeld.
IK heb 2 en 3 al 5x uitgespeeld, dus die ga ik niet doen, maar ik heb nooit een ps2 gehad ik ben overgestapt van psx----->Gamecube
Dus die ga ik zeker als enige port kopen
quote:Ik heb hem net vorige week op de PS2 binnen gekregen platinum
Op zondag 27 april 2003 10:18 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben trouwens heel blij de Nintendo bvevestigd heeft met een port uitbregen van Resident evil: code veronica XIK heb 2 en 3 al 5x uitgespeeld, dus die ga ik niet doen, maar ik heb nooit een ps2 gehad ik ben overgestapt van psx----->Gamecube
Dus die ga ik zeker als enige port kopen
quote:Mazzelaar
Op zondag 27 april 2003 15:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb hem net vorige week op de PS2 binnen gekregen platinum
quote:
I'm just glad that Sony thought the whole "Shock and Awe" thing over and decided not to go through with it. Hopefully other publishers that have had the same idea will follow suit. You certainly don't see Capcom announcing that the next Resident Evil game will feature SARS instead of the T virus.
quote:Klinkt op zich wel goed, catchy.
Resident Evil OutbreakCapcom has announced that they have changed the name of Resident Evil Online for its North American release. The new name is Resident Evil Outbreak.
Zijn er eigenlijk al mensen begonnen met leach hunter sidequest? Wat is daar nu precies de bedoeling van en wat kan je ermee winnen?
quote:Beetje mansion rondlopen en soort leech dingen vinden, je kan er nieuw kostuums mee winnen
Op vrijdag 2 mei 2003 11:53 schreef Ponem het volgende:
Ok ik heb RE-0 eindelijk uitgespeeld. Gisteravond om negen uur begonnen en tot 5 uur in de ochtend doorgespeeld met vrienden. Ik vond het echt een heel erg goed deel. De spanning zat er goed in en de filmpjes waren ook echt prachtig (vooral het eindfilmpje met de kogel vond ik erg mooi).Zijn er eigenlijk al mensen begonnen met leach hunter sidequest? Wat is daar nu precies de bedoeling van en wat kan je ermee winnen?
quote:Heb zelf de originele op psx, dat wordt denk gewoon alle 2 kopen
Op dinsdag 6 mei 2003 18:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb RE0 nog niet gespeeld, wel de remake en die is echt geweldig! Daar moet je maar mee beginnen, is immers het eerste deel uit de serie.
Hier kun je er meer over lezen:
[Centraal] Resident evil (deel 2)
quote:Als ik Zelda en MP heb uitgespeeld ga ik RE0 kopen.
Op dinsdag 6 mei 2003 18:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb zelf de originele op psx, dat wordt denk gewoon alle 2 kopen
RE0 is eigenlijk meer een tussendoortje van Capcom om de fans tevreden te houden totdat deel 4 verschijnt. Ik denk dat je het beste deel 1 (remake) kunt kopen, dan duik je echt in het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |