quote:Ik zag het! Die ga ik straks thuis een bekijken, kan helaas op het werk niet.
Op donderdag 3 april 2003 10:18 schreef Smots het volgende:
Speaking of underwear....
Het grote PS2 topic [deel 7]
Kga nu eens kijken wat ik allemaal kan met alle shit die ik onderweg heb gepakt
(medals, metal object)
quote:
Capcom heeft geen zin meer in deuren
Resident Evil zonder deur-sequence? Ja, het is echt waar!
De echte Resident Evil fan is maar al te bekend met het fenomeen deuren. Deze werden flink uitgebuit in de Resident Evil serie om het volgende kamertje te laden, maar ook om de spanning op te bouwen. Nooit wist je zeker wat je aan de andere kant van een deur kon verwachten.Toch maakt Capcom daar een eind aan met Resident Evil online, daar zullen namelijk geen deur-sequences meer in zitten. Dat zou niet goed genoeg werken bij een online game en bovendien wil Capcom er wat extra spanning ingooien door het voor zombies mogelijk te maken jou te volgen door deuren. De speler zal zelf ook deuren in kunnen schieten of laten exploderen met dynamiet of iets dergelijks, de slopers onder ons kunnen dus hun lol op met Resident Evil Online.
Op de E3 zullen we meer zien van deze veelbelovende nieuwste telg uit de Resident Evil serie.
Bron: Insidegamer
Of komt hij toch nog op de kubus?
Het mooitste is wel dat er nooit een RE-spel op die doos van Bill gates komt
quote:Zeg het niet te hard
Op vrijdag 4 april 2003 08:51 schreef Ajax_master het volgende:
April 03, 2003 - An article in the Nikkei Business Daily Friday stated that Capcom Entertainment is "loosening its ties with Nintendo" due to disappointing growth of the console on a global level. The trade also reported that Capcom would -- after Resident Evil 4 -- release future "survival horror" titles for multiple platforms instead of keeping them exclusive to GameCube.
Capcom also has recently come to the conclusion that it should be supplying more games for other consoles, according to Nikkei Business Daily.
The news isn't exactly breaking. Capcom previously announced that it would release Resident Evil Online for PlayStation 2, so it was assumed that the franchise would be available for other consoles in the future.
More as it becomes available.
quote:wat ik nou jammer vind, is dat alle oudere spellen gewoon gepoort worden naar de gamecube. En dan ook nog 1remake en zero gamecube only maken.. Zit ik hier met me ps2
Op vrijdag 4 april 2003 08:51 schreef Ajax_master het volgende:
IK vind het zo jammer, dat Resident evil online niet op de Gamecube verschijntOf komt hij toch nog op de kubus?
quote:of lenen, zoals ik heb gedaan
Op vrijdag 4 april 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon een Gamecube kopen, heb ik ook gedaan.
quote:ja, weet ik, maar die heb ik niet origineel. En ik heb geen zin om me ps2 om te bouwen.
Op vrijdag 4 april 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Die oude PSX-delen kun je trouwens ook gewoon op de PS2 spelen hoor.
Net tegen Lisa gevochten! Ik ben aardig geweest en heb Barry maar zijn gun gegeven! Geweldig stuk trouwens, ook als je op haar kamer komt.
Nu in de Labs.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 05-04-2003 13:39]
quote:cool, ik heb net tegen die grote spin gevochten en ben lisa even tegengekomen, maar ik moest eten dus ben toen gestopt
Op zaterdag 5 april 2003 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILERNet tegen Lisa gevochten! Ik ben aardig geweest en heb Barry maar zijn gun gegeven! Geweldig stuk trouwens, ook als je op haar kamer komt.
Nu in de Labs.
Maar ik leer nu wel steeds meer over het verhaal achter de T-Virus.
quote:Je hebt hem bijna uitgespeeld
Op zaterdag 5 april 2003 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nu aan het rondrennen in het Laboratorium. Vind ik beetje tegenvallen, is een beetje klein (vergeleken met de Mansion). Zoveel moeite om zo'n klein iets te verbergen.Maar ik leer nu wel steeds meer over het verhaal achter de T-Virus.
Dat stuk met Lisa was echt vet!, Weet iemand trouwens wat er gebeurt als je Baary zijn gun niet geeft?,
IK was heel aardig;
IK ga barry zijn gun, en klimde toen met een speer naar boven,
Barry, werd afgeslacht, heb gelukkig wel geladen
Resident evil
quote:Je moet die vier stenen naar beneden duwen terwijl Barry op Lisa schiet!
Op zaterdag 5 april 2003 18:46 schreef Ajax_master het volgende:
IK ga barry zijn gun, en klimde toen met een speer naar boven,
Barry, werd afgeslacht, heb gelukkig wel geladen
Krijg je een heel cool en luguber filmpje te zien.
quote:Bedankt voor de tip,
Op zaterdag 5 april 2003 18:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je moet die vier stenen naar beneden duwen terwijl Barry op Lisa schiet!
Krijg je een heel cool en luguber filmpje te zien.
Een van de creepyst dingen is de eerste Crimson head, in die kerker, met 4 maskers, woh dat stukje roeleerd zwaar
quote:SPOILER
Op zaterdag 5 april 2003 18:58 schreef Ajax_master het volgende:
In die doodskist, ligt toch haar moeder? was wel cool en creepy,
Als je die 4 stenen die afgrond induwd gaat die kist open.
Lisa pakt dan de schedel van haar moeder en stoort zich in de diepte terwijl ze "moooooooooooooother" gilt.
En op haar rug "draagt" ze het gezicht van een vrouw die zich voordeed als haar moeder.
Ik heb net op het gemak al die files nog eens doorgelezen, het viel me nu pas op dat die files rond Lisa en haar famillie allemaal uit 1967 zijn. Blijkbaar waren ze toen al begonnen met die experimenten en waren Lisa en haar moeder de eerste proefpersonen.
creepy
Wat een mietje die Tyrant, 6 kogels uit mijn magnum + die kleine gun en hij was uitgeschakeld!
Heb ik daarvoor al mijn ammo bewaard. En hij bleef ook wel erg mooi stilstaan voor mijn raketwerper.
Laatste was sowieso vrij makkelijk, ik had al mijn grenadelauncher ammo bewaard.
Binnenkort eens een keer met Chris spelen.
quote:Ja Tyrant was inderdaar best makkelijk, als je Chris speelt, moet je wel opletten dat je 2 spullen minder kan meenemen, en je ontmoet Rebecca uit RE:0
Op zondag 6 april 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:Laatste was sowieso vrij makkelijk, ik had al mijn grenadelauncher ammo bewaard.
Binnenkort eens een keer met Chris spelen.
Strolie waneer ga je 0 kopen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |