quote:Zeker,......... je bent het "in de box stop" probleem kwijt maar je hebt er een ander voor gekregen. Ik leg alles meestal (wat ik niet kan meenemen) zoals munitie, wapens en herbs en spray's in de centrale hal (Das pas in een huis mocht je nu nog op de trein zitten). Op de map kan je dat netjes terugvinden allemaal. Ook als je onderweg items tegenkomt zorg er dan voor dat je ze even gechecked hebt,...dat doe je door ze op te pakken en weer neer te leggen. Zo mark je de item op de map
Op woensdag 2 april 2003 07:19 schreef George_Bush het volgende:
Ik heb gisteravond Resident Evil 1 uitgespeeld, en daarna meteen even Zero gecheckt. (lag al een paar weken in dekast) Ik zie nergens itemboxen, wel kan ik alles op de grond gooien. Dat zal straks wel een probleem worden om alles terug te vinden, heeft iemand hier tips over?
Succes !
quote:
Op woensdag 2 april 2003 07:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zeker,......... je bent het "in de box stop" probleem kwijt maar je hebt er een ander voor gekregen. Ik leg alles meestal (wat ik niet kan meenemen) zoals munitie, wapens en herbs en spray's in de centrale hal (Das pas in een huis mocht je nu nog op de trein zitten). Op de map kan je dat netjes terugvinden allemaal. Ook als je onderweg items tegenkomt zorg er dan voor dat je ze even gechecked hebt,...dat doe je door ze op te pakken en weer neer te leggen. Zo mark je de item op de map
Succes !
En chocobo had je dit nog gelezen?
quote:
Op maandag 31 maart 2003 23:05 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
PETS!
Hunters heten ze
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 07:54 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Nog hardere *PETS*terug!
Je hebt de volgende combinatie:
Mens+virus = Zombie
Hond+virus= hellhond
Kikker+Mens+T-Virus=Hunter
Kikker+T-virus=Kikker waar wij het over haddenDus doe nou niet of je slim ben in Resident evil, want Chocobo en ik weten er alles over
![]()
Maar ik RE 2 & 3 er toch beter uitzien. niet veel maar wel wat
quote:
Op woensdag 2 april 2003 07:55 schreef Ajax_master het volgende:[..]
En chocobo had je dit nog gelezen?
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 18:56 schreef Varuna het volgende:[..]
Goed gesproken
quote:Goeie tip, thanks!
Op woensdag 2 april 2003 07:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zeker,......... je bent het "in de box stop" probleem kwijt maar je hebt er een ander voor gekregen. Ik leg alles meestal (wat ik niet kan meenemen) zoals munitie, wapens en herbs en spray's in de centrale hal (Das pas in een huis mocht je nu nog op de trein zitten). Op de map kan je dat netjes terugvinden allemaal. Ook als je onderweg items tegenkomt zorg er dan voor dat je ze even gechecked hebt,...dat doe je door ze op te pakken en weer neer te leggen. Zo mark je de item op de map
Succes !
quote:Dat is wazig, vallen die dan allemaal op 1 hoop?
Op woensdag 2 april 2003 07:55 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Chocobo ben je weer terug van je ban?
O ja, en die items kan je best door de trein laten slingeren, want als de trein crasht vallen alle items eruit en bijelkaar,
quote:Niet allemaal hoor,..... een paar !
Op woensdag 2 april 2003 11:07 schreef George_Bush het volgende:[..]
Dat is wazig, vallen die dan allemaal op 1 hoop?
quote:Ik heb hem uit maar ben benieuwd wat jij er van vind !
Op woensdag 2 april 2003 11:59 schreef Smots het volgende:
* Smots is noestig bezig met een review van R.E. 0
Ik duw altijd op B en duw de controler naar achteren.
quote:Dat klopt,......... dat is nu B ---> (en naar achter) zoals Strol al zegt. Met de C (amera) toest kan je nu de partner besturen !
Op woensdag 2 april 2003 14:49 schreef George_Bush het volgende:
Als ik aan het gele knuppeltje kom dan draait de Rebecca zich niet 180 graden om, in Resident Evil 1 ging dat wel. Dat was wel een gemakkelijke move, weet iemand of dat in Zero ook gaat?
Grenade Launcher Round Trick
-------------------------------
To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.
1) Deposit everything in your item box but leave the first item slot in the box
open. Put the G. Launcher in the first inventory slot and the extra rounds in
the second.
2) Close the Item Box.
3) Equip the G. Launcher, then open the Item Box.
4) Select the extra rounds, then put them in the first item box slot.
5) Select the extra rounds in the box and choose to combine them with the G.
Launcher.
6) Viola! Extra rounds! Close the inventory and reopen it to have around 255
rounds, enough to last you the entire game!
quote:Dat foefje bestaat, ik heb er toevallig gisteren nog over gelezen in de official guide van Prima Games.
Op woensdag 2 april 2003 15:28 schreef George_Bush het volgende:
Kan iemand dit bevestigen? (Resident Evil 1 voor de gamecube)
-------------------------------To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.1) Deposit everything in your item box but leave the first item slot in the box
the second.
2) Close the Item Box.
Launcher.
quote:Heb je het zelf ook al geprobeerd? En werkt het in beide spel opties? (easy en normaal) En zo ja zou je het nog een keer in het Nederlands uit kunnen leggen want zo in het Engels vindt ik het nogal wazig.
Op woensdag 2 april 2003 16:10 schreef Smots het volgende:[..]
Dat foefje bestaat, ik heb er toevallig gisteren nog over gelezen in de official guide van Prima Games.
------------------------------------------------------------
-------------------------------
To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.
dit hierboven snap ik, 1 garnaatwerper en 1 set losse munitie erbij
wat is de eerste "item slot"?
the second.
"inventory slot" bedoelen daarmee die 8 vakjes waarin je dingen kan meenemen?
2) Close the Item Box.
doe de kist weer dicht, snap ik ook
zorg dat je de garnaatwerper in je handen heb, en open de kist weer, snap ik ook
de extra garnaten weer in de kist, maar hoe weet ik welke de eerste "item box slot" is?
Launcher.
?? kan dat als ie nog in de kist zit?
als het zover is kan je wel VET knallhu!!!
Dus HELP!
quote:dan zou ik de guide een keer naar mijn werk mee moeten nemen, want ik weet wel dat de instructies EXACT moesten worden opgevolgd.
Op woensdag 2 april 2003 16:43 schreef George_Bush het volgende:[..]
Heb je het zelf ook al geprobeerd? En werkt het in beide spel opties? (easy en normaal) En zo ja zou je het nog een keer in het Nederlands uit kunnen leggen want zo in het Engels vindt ik het nogal wazig.
------------------------------------------------------------
-------------------------------To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.dit hierboven snap ik, 1 garnaatwerper en 1 set losse munitie erbij
wat is de eerste "item slot"?
the second."inventory slot" bedoelen daarmee die 8 vakjes waarin je dingen kan meenemen?
2) Close the Item Box.doe de kist weer dicht, snap ik ook
zorg dat je de garnaatwerper in je handen heb, en open de kist weer, snap ik ook
de extra garnaten weer in de kist, maar hoe weet ik welke de eerste "item box slot" is?
Launcher.?? kan dat als ie nog in de kist zit?
rounds, enough to last you the entire game!als het zover is kan je wel VET knallhu!!!
Dus HELP!
quote:Als je dat zou willen doen.
Op woensdag 2 april 2003 16:45 schreef Smots het volgende:[..]
dan zou ik de guide een keer naar mijn werk mee moeten nemen, want ik weet wel dat de instructies EXACT moesten worden opgevolgd.
ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, trouwens
Na de oogverblindend mooie remake van het originele Resident Evil-spel worden bebezitters van een Gamecube nu verwend met de allereerste Resident Evil-game die geheel ontwikkeld is voor een Nintendo-console: Resident Evil Zero!
Resident Evil Zero is overigens niet ontwikkeld voor de Gamecube, want dit zou eigenlijk een game voor de Nintendo 64 worden. Capcom besloot echter om R.E.0 niet op de N64 uit te brengen, maar om te wachten met de release totdat de Gamecube in de winkels lag.
Dit laatste deel in de Resident Evil-reeks is eigenlijk het eerste deel, want in R.E.0 krijg je te weten wat er gebeurde voor het welbekende 'mansion incident' uit Resident Evil. In moeilijke termen heet het dan ook wel een 'prequel'. In R.E. 0 krijg je flink wat achtergrondinformatie over de gebeurtenissen uit de andere Resident Evil-games, en voor gamers die bekend zijn met de Resident Evil-reeks zal één van de twee hoofdpersonen uit dit spel dan ook geen onbekende zijn. In de Resident Evil remake kon je al kennismaken met Rebecca Chambers, één van de leden van het S.T.A.R.S. Bravo-team, en in R.E. 0 krijg je te zien wat er met haar gebeurt in de 24 uur vóór de gebeurtenissen die plaatsvinden in Resident Evil.
In R.E. 0 speel je overigens niet alleen als Rebecca. Je neemt ook de rol aan van de ontsnapte militaire gevangene Billy Coen, een getaoeëerde 'badass' die aan de zijde van Rebecca op onderzoek uitgaat. Dit is meteen één van de meest opvallende vernieuwingen in R.E. 0: kon je in voorgaande delen nog met het ene of het andere karakter spelen, in dit deel bestuur je alletwee de karakters tegelijkertijd!
Let's work together, people!
Dit systeem wordt door Capcom 'partner zapping' genoemd, en het komt erop neer dat je tijdens het spelen met één druk op de knop kunt wisselen van karakter. Bestuur jij Billy, dan volgt Rebecca gedwee (tenzij je haar instrueert om je niet te volgen.) en vice versa. Je moet er wèl voor zorgen dat Billy en Rebecca alletwee in leven blijven. Gaat één van de twee karakters dood, dan ben je het zakkie. Buiten het 'partner zapping' systeem is de gameplay van R.E. 0 bijna onveranderd gebleven ten opzichte van zijn voorgangers., met als uitzondering de mogelijkheid om de voorwerpen in je inventory op de grond te gooien wanneer jij dat wil. (Precies: die vervelende opslagkisten zijn verdwenen!)
Natuurlijk tref je in R.E.0 een groot aantal oude bekenden aan zoals de hunters en de zombies (ook de redheads!), maar daarnaast zul je ook belaagd worden door een aantal nieuwe vijanden. Vooral de bloedzuigers (leeches) zijn uitermate smerig! Reken er maar op dat de vijanden in R.E. 0 je regelmatig de stuipen op het lijf zullen jagen....
Graphics
Tja, wat valt er nog over de graphics van R.E.0 te zeggen? Net als in de Resident Evil-remake voor de Cube zijn de graphics van deze game werkelijk om te kreunen zo mooi. Lichteffecten, vijanden, omgevingen en de karakters die je bestuurt: alles ziet er waanzinnig mooi en griezelig echt uit. Voorbeeldje? Kleine stofwolkjes stuiven omhoog als je een oude trap bestijgt die met tapijt bekleed is.... Dit is slechts een kleine indicatie van hoe ontzettend veel aandacht er is besteed aan het grafische aspect van R.E.0.
Ook de geluiden en de muziek zijn trouwens goed verzorgd, en ze werken enorm sfeerverhogend. Ook al is het foefje van de Resident Evil-games niets nieuws meer, toch werkt het nog steeds, elke keer weer! (OK, behalve bij de intens waardeloze Resident Evil Survivor-games)
Conclusie
Met R.E. 0 heeft Capcom een erg indrukwekkend nieuw deel in de Resident Evil-serie uitgebracht. Dankzij het ingenieuze 'partner zapping' systeem wordt de gameplay aanzienlijk verbeterd, en het compleet nieuwe verhaal heeft zelfs voor de meest doorgewinterde Survival horror-gamer een aantal èrg spannende verrassingen in petto. Ook al is en blijft Eternal Darkness het engste spel op de Gamecube, Resident Evil 0 is maar een héél klein beetje minder angstaanjagend!
Aleen ik vind RE toch enger dan ED, weet niet maar eerlijk gezegd vind ik Eternal darkness saai
De combinaties van de vijanden:
Mens + T-Virus = Zombie
Hond + T-Virus = Hellhond
Mens + T-Virus + Leeches = Leech zombie
Haai + T-virus = Neptus
Mens + Kikker + T-virus = Hunter
Kikker + T-virus = Grote kikker
Mens + T-Virus + 3 hoofden = Lisa
Coole combinatie lijkt me(bestaan niet):
Mens+ Leeches + Kikker + T-virus= Leech hunter
Hond + Mens + 3 hoofden + T-virus = ?
Extreme Minor update. The only thing, is telling you, THIS DOES NOT
WORK ON THE PAL VERSION!!!!!
en
Q. Does this work on the PAL Version?
A. From my Knowledge, THIS WAS FIXED. So NO IT DOES NOT WORK.
Dat is minder, krijgen we RE als laatste, halen ze er ook nog die bug uit
Echt mannen spelen Resident Evil in het donker, zonder first aid sprays en alleen met de Combat Knife.
Owja, schone onderbroeken doen we ook niet aan.
*bikkel is*
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-04-2003 19:07]
quote:Ja dat klopt, maar als ik het spel al een keer heb uitgespeeld wil ik graag een keer lekker knalle zonder op mijn ammo te letten.
Op woensdag 2 april 2003 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
Cheats zijn voor mietjes!Echt mannen spelen Resident Evil in het donker, zonder first aid sprays en alleen met de Combat knife.
[Dit bericht is gewijzigd door George_Bush op 02-04-2003 19:12]
quote:Praat
Cheats zijn voor mietjes!
quote:Speaking of underwear....
Cheats zijn voor mietjes!Echt mannen spelen Resident Evil in het donker, zonder first aid sprays en alleen met de Combat Knife.
Owja, schone onderbroeken doen we ook niet aan.
*bikkel is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |