abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:45:18 #51
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9415627
Kan iemand mij vertellen waarom RE0 lagere cijfer krijgt dan RE1?

En zijn de puzzels nog steeds zo (onlogisch) moeilijk als in RE1?

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:28:39 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9427382
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:45 schreef BMH het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom RE0 lagere cijfer krijgt dan RE1?

En zijn de puzzels nog steeds zo (onlogisch) moeilijk als in RE1?

Waarom RE0 minder scoort dan RE ? Geen idee,...das voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik vind zelf RE0 ook iets minder dan RE maar dat heeft niks met de gameplay te maken, maar meer omdat RE gewoon de eerste RE was.

Nu moet ik ook zeggen dat ik RE0 echt niet veel minder als RE vind. Vind ze eigenlijk beiden wel erg cool. Controls waar iedereen altijd over klaagt vind ik prima hoor. Het werkt !

Puzzles van RE moeilijk ? Whehehehe vind je ?

Ik vind RE0 een goede aanwinst voor de RE cyclus.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9427408
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Waarom RE0 minder scoort dan RE ? Geen idee,...das voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik vind zelf RE0 ook iets minder dan RE maar dat heeft niks met de gameplay te maken, maar meer omdat RE gewoon de eerste RE was.
Hoe cool RE0 ook is, het is ten opzichte van RE1 gewoon niet vernieuwend. En dat kost nu eenmaal punten in reviews.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:00:39 #54
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9445814
Ik ga zo RE0 spelen met een vriend van me..... dat gaat wat worden !
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:12:35 #55
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_9445869
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga zo RE0 spelen met een vriend van me..... dat gaat wat worden !
Veel plezier

En als je hem hebt uitgespeeld, laat me weten wat je van de mini-game Leech hunter vind,

Ik vind er niks aaan

zaterdag 29 maart 2003 @ 13:57:37 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9449200
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:12 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

Veel plezier

En als je hem hebt uitgespeeld, laat me weten wat je van de mini-game Leech hunter vind,

Ik vind er niks aaan

Uitgespeeld,.......

Leech game is op zich nog wel aardig. Beter als niets toch. Die costume change vind ik wel cool hoor. Ik ga gewoon veel leechen zodat ik unlimited ammo met mijn magnum heb als ik heb spel op hard ga spelen

RE0 was heeeeeel cool

pi_9456032
Net bij die haaienbak! Geweldig als die haai continu tegen dat glas aanknalt!
  zondag 30 maart 2003 @ 08:25:56 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9460627
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Net bij die haaienbak! Geweldig als die haai continu tegen dat glas aanknalt!
Goed stuk he,.... Wacht maar,...het wordt nu erger
  zondag 30 maart 2003 @ 08:27:28 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9460628
Ik vind zelf de Leech game (sub game als je RE0 uitspeeld) erg cool hoor mensen. Je moet dan zoveel mogelijk van die leeches verzamelen. Hoe meer hoe sterker je het echte (werkelijke) spel weer kan spelen.... extra wapens, costumes etc etc....

Vroeger moest je juist daarvoor heb spel erg snel uitspelen en dat vind ik altijd zonde Nu kan je met een subgame alle extra's halen.

zondag 30 maart 2003 @ 13:27:18 #60
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9462310
Wooeiii, net Plant 42 dood gemaakt (met V-Jolt).

Ik ben nu terug in de Mansion, net de eerste Hunters geripped.

MP en Mark of Kri moeten maar even wachten, ik ga eerst RE uitspelen.

zondag 30 maart 2003 @ 13:39:53 #61
37548 Ajax_master
pi_9462477
quote:
Op zondag 30 maart 2003 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Wooeiii, net Plant 42 dood gemaakt (met V-Jolt).

Ik ben nu terug in de Mansion, net de eerste Hunters geripped.

MP en Mark of Kri moeten maar even wachten, ik ga eerst RE uitspelen.

Strolie
BTW, heb je Zero al liggen thuis? kan je meteen doorspelen en zit je in het RE verhaal, Maar ik kan begrijpen dat je eerst Metroid wil spelen,
  zondag 30 maart 2003 @ 14:00:16 #62
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9462812
quote:
Op zondag 30 maart 2003 13:39 schreef Ajax_master het volgende:
BTW, heb je Zero al liggen thuis? kan je meteen doorspelen en zit je in het RE verhaal, Maar ik kan begrijpen dat je eerst Metroid wil spelen,
Nee, maar ik ga hem wel halen. Nadat ik MP, Mark of Kri en Zelda heb gespeeld.

Resident Evil is ontzettend leuk, maar als je twee delen achter elkaar speelt is het toch "meer van hetzelfde". Als je twee dagen achter elkaar chinees eet is het de tweede dag ook minder lekker. En dat vind ik zonde.

zondag 30 maart 2003 @ 18:40:03 #63
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9468054
Zo, ben flink opgeschoten. Heb inmiddels twee emblems (eagle en wolf) en een jewel box gevonden.

Is me alleen beetje onduidelijk wat ik nu moet doen. De stroom doet het weer dus misschien kan ik daar iets mee.

RE

zondag 30 maart 2003 @ 20:05:33 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9469621
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:40 schreef Strolie75 het volgende:

RE

I hear you !

Volgens mij zijn wij de grootste RE fans van fok. Ik vind het altijd heerlijke games. Na Metroid en Zelda ga je RE0 halen ?

zondag 30 maart 2003 @ 20:17:56 #65
37548 Ajax_master
pi_9469998
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

I hear you !

Volgens mij zijn wij de grootste RE fans van fok. Ik vind het altijd heerlijke games. Na Metroid en Zelda ga je RE0 halen ?

Jep, Chocobo, Strolie en ik houden dit topic draaiende!
Aleen jammer dat ik RE:0 heb uitgespeeld, ik heb voorlopig geen zin om RE:0 weer uit te spelen, mischien volgende maand 1,

WAt vinden jullie trouwens enger?
-Resident evil Remake
-Resident evil zero
-Eternal darkness
of
-Silent hill
Persoonlijk vind ik de Remake het engst en natuurlijk zero ook , Silent hill vind ik ook wel eng aleen is soms beetje rare en vage dingen en monsters, ED, vond ik brak skeletten kwamen recht op je af en ook langzaam, je had alle tijd en je schrok haast niet,
Kennen jullie trouwens parasite eve 2 op de ps1? ik een horror-RPG, ziet er wel mooi uit en ongeveer zelfde soort caracter verhaal van RE

zondag 30 maart 2003 @ 21:11:21 #66
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9471438
Parasite Eve en Silent Hill heb ik op de PSX gespeeld. Ik vond ze allebei niet zo heel leuk (Vooral PE niet). Ze nemen zichzelf veels te serieus, vooral Silent Hill. Verder vind ik Silent veel te wazig, met die andere dimensies enzo. Ik kies voor Resident Evil omdat het verhaal mij echt aanspreekt. Het begint als een horrorfilm, maar hoe verder je in het verhaal komt hoe meer XFiles-achtig het wordt. Silent Hill is meer Twilight Zone.

Verder roeleren Zombies natuurlijk!!! Ik ben altijd gek geweest op Zombies, het begon toen ik op jonge leeftijd Return of the" Living Dead" heb gezien. Na het zien van die film heb ik 2 weken geen oog dicht gedaan (ik was 10 en logeerde bij mijn tante, die ook nog naast een kerkhof woonde). Daarna heb ik de Zombie trilogie van Romero ontdekt, toen was ik helemaal verkocht!

Mijn top 3:

• Resident Evil 1 Remake
  • Resident Evil: Code Veronica
  • Resident Evil 2
  • Deel 3 (Nemesis) valt er een beetje buiten, omdat ik Racoon City toen wel had gezien en er eigenlijk niks nieuws over Umbrella bekend werd.

zondag 30 maart 2003 @ 21:27:42 #67
    37548 Ajax_master
    pi_9472074
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
    Verder roeleren Zombies natuurlijk!!! Ik ben altijd gek geweest op Zombies, het begon toen ik op jonge leeftijd Return of the" Living Dead" heb gezien. Na het zien van die film heb ik 2 weken geen oog dicht gedaan (ik was 10 en logeerde bij mijn tante, die ook nog naast een kerkhof woonde). Daarna heb ik de Zombie trilogie van Romero ontdekt, toen was ik helemaal verkocht!

Mijn top 3:

• Resident Evil 1 Remake
  • Resident Evil: Code Veronica
  • Resident Evil 2
  • Deel 3 (Nemesis) valt er een beetje buiten, omdat ik Racoon City toen wel had gezien en er eigenlijk niks nieuws over Umbrella bekend werd.

IK was altijd al gek op zombies die tegen politie ventjes vochten, dat vond ik zo mooi met al die geweren, daarom vind ik het intro filmpje van RE:3 zo mooi! heel leger zombies tegen veel politie en swat, Mij lijkt RE 2:nemesis project die film, lijkt me vetter dan deel 1, stad is een mooiere omgevind voor zo'n film,
    Ik ga ervan uit dat je de film hebt gezien,
    Je hebt gezien hoe Nemesis ge-creerd werd, ben benieuwd wat ze daarvan hebben gemaakt, lijkt me wel spannend dat Nemesis steeds terugkomt,

Met je top 3 ben ik het niet helemaal met je eens,
    Als hardcore-resi-gamer heb ik eigenlijk nooit code veronica gespeeld, ik heb nooit een ps-2 gehad, die poort koop ik nog wel op de gamecube,

Maar ik vond Resident evil 3(even niet grafisch gelet) toch 1 van de besten, ja je ziet weining van Umbrella, maar ik vind het zo cool met die millitare, vooral in The police station vond ik het mooi toen Nemesis uit het raam sprong, ik schrok me dood!
    Wel cool hoe Bradd wordt vermoord, weet iemand waar Jill hem van kent?
    En later komt Nemesis steeds vaker, ook die keuzes vond ik erg cool! van:
    Jump out of the window
    of
    Hide in the basement
    En natuurlijk mijn favo character: Carlos, zo cool hé,

Ook een van de mooiste stukjes vond ik in die trein, dan gaat die gewonde tegen Nemesis vechten, Jill zit in de trein en opeens komt Nemesis binnen, Nicolai zegt:Jill, Go, Dan schiet hij al zijn kogels op Nemesis af! hij wordt half vermoord door Nemesis, maar hij ziet nog een grenaad liggen, en hij pakt die op en...... Boem,

Daarna vond ik ook wel vet met die Kerk, als Jill gewond is, dan ben je Carloss, cool in dat ziekenhuis. ben je bijna terug komt Nemesis door de muur,

IK vond 3 echt enorm vet hoor

pi_9472201
    quote:

[..]

I hear you !

hey vergeet mij niet

ik reageer wel niet zoveel hier, maar ik ben al heel lang fan en heb ze ook bijna allemaal uitgespeeld.

Ben nu btw bij die haaien van RE1

zondag 30 maart 2003 @ 21:36:37 #69
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9472401
    quote:
    Op zondag 30 maart 2003 21:27 schreef Ajax_master het volgende:
    IK was altijd al gek op zombies die tegen politie ventjes vochten, dat vond ik zo mooi met al die geweren, daarom vind ik het intro filmpje van RE:3 zo mooi! heel leger zombies tegen veel politie en swat,
    Intro van deel 3 was inderdaad geweldig, en Nemesis was echt eng! Ik dacht eigenlijk continu dat het Chris was! Maar ik vond het spel vrij kort en het was meer van hetzelfde, Racoon City had ik wel gezien.
    quote:
    Mij lijkt RE 2:nemesis project die film, lijkt me vetter dan deel 1, stad is een mooiere omgevind voor zo'n film,
    Ik ga ervan uit dat je de film hebt gezien,
    Je hebt gezien hoe Nemesis ge-creerd werd, ben benieuwd wat ze daarvan hebben gemaakt, lijkt me wel spannend dat Nemesis steeds terugkomt,
    Film was wel goed, het was natuurlijk een feest der herkenning voor de echte RE-fans. Maar ik vond het toch jammer, ze hadden er veel meer van kunnen maken als ze deze film gewoon door Romero hadden laten regisseren en een R-rating hadden gegeven (zoals oorspronkelijk de bedoeling was). Maar het einde van de film was echt goed! Ik ben wel benieuwd naar het vervolg! Meer bloed en engere zombies please!
    quote:
    Met je top 3 ben ik het niet helemaal met je eens,
    Als hardcore-resi-gamer heb ik eigenlijk nooit code veronica gespeeld, ik heb nooit een ps-2 gehad, die poort koop ik nog wel op de gamecube,
    Code Veronica is echt heel erg de moeite waard! Goed verhaal (je leert meer over de oorsprong van Umbrella en Wesker), mooie graphics en het spel zelf is heel erg groot (er is zelf een replica van The Mansion uit deel 1 te vinden).
    quote:
    IK vond 3 echt enorm vet hoor
    Was ook wel leuk, maar zoals ik al zei; meer van hetzelfde. Dit deel is me ook het minst bijgebleven. De helft van de dingen die je opnoemd weet ik al niet eens meer.
      maandag 31 maart 2003 @ 01:02:19 #70
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9476879
    Wat leuk om ineens veel over RE te lezen hier . Ja,.... ik was je even vergeten ajax man Sorry,... Zelf heb ik ook best zin in de ports Resident Evil 2 en 3 voor Cube.... Code Veronica vind ik ook werelds.

Mijn huidige top 5

1. Resident Evil remake
    2. Resident Evil CV
    3. Resident Evil 0
    4. Resident Evil 2
    5. Resident Evil Nemesis

Het scheelt niet veel hoor maar zo is mijn volgorde,.... heb erg genoten van RE0 en vind het jammer dat het uit is. Mmmmm..... over een paar maandjes dan maar op hard ofzo !

pi_9476912
    quote:

[..]

I hear you !

PETS!

Ik ben ook een groot fan, vooral van deel 1 & 2.
    Vind alleen de nieuwigheid er een beetje afgaan.
    Maar misschien moet ik maar eens RE0 gaan spelen , of de remake?
    Ik raak in de war van al die versie's...

Maar deel 1 blijft me favoriet, op de psx...waar het allemaal begon met 'what a mansion!'

α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      maandag 31 maart 2003 @ 01:06:35 #72
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9476925
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 01:04 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

PETS!

Maar deel 1 blijft me favoriet, op de psx...waar het allemaal begon met 'what a mansion!'

*PEEEETSSSS terug,...*

Ga dan eens heel snel Resident Evil kopen (de remake, dus gewoon RE en niet RE0 (zero ))

De remake is namelijk onwijs,..... cooler dan het origineel als je het mij vraagt...

pi_9476941
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 01:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

*PEEEETSSSS terug,...*

Ga dan eens heel snel Resident Evil kopen (de remake, dus gewoon RE en niet RE0 (zero ))

De remake is namelijk onwijs,..... cooler dan het origineel als je het mij vraagt...

Wat is zero dan?
    En dan moet ik een GameCube kopen...me geld blijft wegstromen....
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      maandag 31 maart 2003 @ 01:09:08 #74
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9476950
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 01:08 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Wat is zero dan?

Koop dan een GBA SP, krijg je 50 euro korting op een GC
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      maandag 31 maart 2003 @ 01:09:29 #75
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9476953
    quote:
    Op maandag 31 maart 2003 01:08 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Wat is zero dan?

Zero speelt zich voor het origineel af,.... heel cool deel. Ook met die schitterende graps,..maar je moet niet iets kopen als je geen geld hebt nee.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')