Na lopen komt vliegen, zodiakk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:19 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor.
*ontzegt*
Wat? VS vergelijken met Autechre? tja.. vergelijken kan wel, maar dan zijn de verschillen wel levensgrootquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Venetian Snares wordt, na SP en AT, nu ook al met Autechre vergeleken.
Houdt het dan nooit op,.
De vergelijkingen zijn als een hond met 3 poten zonder staart. Mank en lelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:04 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Wat? VS vergelijken met Autechre? tja.. vergelijken kan wel, maar dan zijn de verschillen wel levensgroot
damn ze stellen dit album en autechre bijna 1 op 1.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De vergelijkingen zijn als een hond met 3 poten zonder staart. Mank en lelijk.
En ik kwam er vandaag nog één tegen.
'Ze', wie is ze? Want die 'ze' snapt het niet helemaal vrees ik.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
damn ze stellen dit album en autechre bijna 1 op 1.
quote:The flowering of digitally processed origami on the cover of Aaron Funk's seventh Venetian Snares full-length for Planet Mu signals that Autechre is a reference point for the music inside. Far from being a slavish imitator, though, Funk is not only able to crunch the same high-volume numbers as Autechre (something few producers can manage), but also create tracks that expand the duo's straitjacket-tight musical aesthetic. Like Autechre, Funk's productions quicken or slow according to an internal rhythm, and he creates his productions from innumerable byte-size chunks of toneless digital percussion that together sound as though they've been sampled from thousands of different sources. There's always at least one line to hold the production together, functioning as a melody (sort of) and allowing the rest of the production to move as far afield as possible without deserting form entirely. Lengthening Funk's impressive track record on Planet Mu, Huge Chrome Cylinder Box Unfolding is the best recording Autechre never made, and it's better even than most of the ones Autechre have made. — John Bush
Als je al veronderstelt dat VS slechts de luisteraar probeert te imponeren, dan luister je met de verkeerde oren, zodiakk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:11 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb alleen de eerste drie tracks nog maar kunnen luisteren en ik moet zeggen dat het indrukwekkend geprogrammeerd is. Toch is het tempo mij te hoog. En vond ik de sfeer nou niet heel bijzonder. Als muziek alleen maar interessant is vanwege het hoge tempo (en de daaruit voortvloeiende 'complexiteit') dan vind ik dat wel een makkelijke weg om te bewandelen voor een artiest. Maar ik ga het nogmaal een kans geven, alleen maar omdat De-Oneven-2 Rjd2 geweldig vond.
Maar ik veronderstel helemaal niets, ik ventileer slechts indrukken, lieve De-oneven-2. Ik ga eerst weer proberen of ik dat album ergens snel kan binnenhalen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als je al veronderstelt dat VS slechts de luisteraar probeert te imponeren, dan luister je met de verkeerde oren, zodiakk.
Daar houdt ie zich nu net niet mee bezig.
En ik vind de sfeer die VS zijn eigen heeft gemaakt juist bijzonder bijzonder,
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Maar ik veronderstel helemaal niets, ik ventileer slechts indrukken, lieve De-oneven-2. Maar ik ga eerst maar weer proberen of ik dat album ergens snel kan binnenhalen.
Absoluut!quote:Op woensdag 22 september 2004 10:13 schreef Uncle_Sam het volgende:
Was het optreden te pruimen, De-Oneven-2? Ik ga me vanavond eveneens onderwerpen aan zijn kakofonie van geluid. Ben erg benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |