Zijn er nog meer 'fans' hiervan in de buurt en weet er iemand waar en wanneer ie een keer optreed in NL, wil het wel een keer meem maken
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:31 schreef search64 het volgende:
Best gaaf.... beetje Aphex twin, maar gaver. Wel herrie, maar das positief.
quote:Merzbow is niet relaxerend.
Op zondag 30 maart 2003 16:04 schreef existential-sunset het volgende:
toevallig heb ik gister een cd in m'n handen gekregen en ff lopen beluisteren. Wat een ongeloofelijk spacende shit. Als je hier van houdt moet je ook 's luisteren naar Alec Empire en Merzbow.
Vreemd genoeg werkt "die teringherrie" op mij juist wel kalmerend.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:20 schreef Zander het volgende:
Ik vind het niet erg relaxed om naar te luisteren, maar wat ik gehoord heb zit wel knap in elkaar.
Z! Jongen! Wees Welkom!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:49 schreef Z het volgende:
Wat kan je aanraden om 'mee te beginnen'? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik zag hem ook een paar keer staan in je Top 100 lijst...
ik heb er *nog* niet naar geluisterd, maar dat gaat wel gebeuren ... een stijve zal ik er niet van krijgen ... daar heb ik andere zinnenprikkelende dingen voorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iemand al geluisterd naar Huge Chrome Cylinder Box Unfolding?
Of ben ik hier de enige die er een stijve van krijgt?
--.
Nou, als je z'n werk kan waarderen, dan zal dit album zeker niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
ik heb er *nog* niet naar geluisterd, maar dat gaat wel gebeuren ... een stijve zal ik er niet van krijgen ... daar heb ik andere zinnenprikkelende dingen voor... maar kan het werk van meneer Funk erg waarderen.
lol.. tja soms... Al vonden mijn speakers het niet zo... nadat ik Pulse Demon had gedraaid blijven ze kraken.quote:Op zondag 30 maart 2003 17:36 schreef screamy het volgende:
Merzbow is niet relaxerend.
Oh jawel, hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:21 schreef Posdnous het volgende:
Genialiteit kan je 'm niet ontzeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |