1. VII ( eerste aanraking met FF )
2. VIII
3. IX + X
deel 8 vond ik ook goed, en deel 9 en tien krijgen van mij een gedeelde plaats...
Deel 6 moet ik nog plaatsen, maar die heb ik nog niet zoveel gespeeld...
quote:Het lijkt wel alsof er steeds meer bijkomen
Op vrijdag 4 april 2003 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Top zo al die FF fans
1.FFVII
2.FFVIII (eerste FF die ik ooit speelde)
3.FFIV
4.FFVI
5.FFX
Ben nu bezig met FFX opnieuw te spelen en heb net Anima gehaald, wat een coole aeon is dat zeg
Ik speel nu met Yuna in de Via Purifico. Ik ben bij het aeon gevecht tegen Isaaru. Ik moet zeggen dat ik de aeon vs. aeon gevechten (zoals ook met Belgemine) iedere keer vrij lastig vindt. Als de tegenstander die aeons gebruikt hebben ze altijd vele malen meer HP.
Maar ja, deze zal (hopelijk) ook wel gaan lukken met een aantal keer proberen.
quote:Als je straks sterker wordt richting het einde van het spel, kick je haar ass
Op zaterdag 5 april 2003 08:26 schreef AirwiN het volgende:
Een Final Fantasy X update van mijn kant:Ik speel nu met Yuna in de Via Purifico. Ik ben bij het aeon gevecht tegen Isaaru. Ik moet zeggen dat ik de aeon vs. aeon gevechten (zoals ook met Belgemine) iedere keer vrij lastig vindt. Als de tegenstander die aeons gebruikt hebben ze altijd vele malen meer HP.
Maar ja, deze zal (hopelijk) ook wel gaan lukken met een aantal keer proberen.
quote:
Final Fantasy XI komt toch?
In Japan is de online MMORPG Final Fantasy XI al maanden te koop voor de PlayStation 2, maar waar blijft de Amerikaanse versie?
Final Fantasy XI van Square kan alleen gespeeld worden met de HDD (Hard Disk Drive). Deze HDD is buiten Japan nog niet aangekondigd en daarom was het ook nog niet bekend of Final Fantasy XI wel buiten Japan zou worden uitgebracht.Nu kunnen we jullie zeggen dat de Amerikanen in ieder geval de HDD en Final Fantasy XI zullen krijgen. Op de E3 beurs zal Sony voor het eerst haar HDD voor de Amerikaanse markt laten zien en Square zal Final Fantasy XI laten zien.
Over een eventuele Europese release van de HDD en Final Fantasy XI is nog niets bekend. Dit is ook niet zo vreemd, want het online gamen start hier pas aankomende herfst.
Bron: Insidegamers
quote:Dat is maar een kwestie van smaak... Ik was verkocht toen ik FF 4 speelde. Later, dus na 7, ben ik pas 1 gaan spelen en vond het helemaal geweldig!
Op zaterdag 5 april 2003 17:58 schreef org het volgende:
Ps. --- Final Fantasy wordt steeds minder,Deel 1-2 zijn -okay Deel 3-4 zijn -cool Deel 5-6 zijn -dope Deel 7 is de best game ever Deel 8-10 zijn minder Deel 9 is best te doen Deel 11 wordt volgens mij dus onbetaal baar Deel 12 We will see.
quote:Met dank aan Ker dus
Yuri zegt:
http://www.engine-software.nl/mc/battle.mp3Kan je dit in het FF topic zetten, stukje battle muziek van FFX-2
quote:Wat een coole battlemusic zeg
Op zaterdag 5 april 2003 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Met dank aan Ker dus
quote:Ik heb hem al een tijdje... Hij zit echter nog geseald
Op zondag 6 april 2003 20:30 schreef Bommie het volgende:
Heeft iemand toevallig FF Origins al, is het iets?
Maar natuurlijk is het iets. Final Fantay is altijd goed. Het is wel een heeeeel grote stap terug in de tijd mbt graphics en geluid natuurlijk (het zijn NES 8-bit games).
quote:Nee,..moet het nog kopen. Keb er absoluut geen tijd voor, maar moet het toch hebben he
Op zondag 6 april 2003 20:30 schreef Bommie het volgende:
Heeft iemand toevallig FF Origins al, is het iets?
Wat heeeerlijk zeg
Bij fort condor heb ik dat gevecht gedaan, gewonnen maar er gebeurt verder nix, ik krijg wat geld terug en verder nix... of gebeurt alles later??
quote:Later, op je zoektocht naar huge materia
Op maandag 7 april 2003 16:07 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje :Bij fort condor heb ik dat gevecht gedaan, gewonnen maar er gebeurt verder nix, ik krijg wat geld terug en verder nix... of gebeurt alles later??
quote:Ja dat klopt maar dat gebeurt pas als je de huge materia's gaat zoeken. Het is mogelijk om de eerste keer dat je bij fort conder al te gaan vechten, maar dat heeft niet al te veel nut.
Op maandag 7 april 2003 16:17 schreef Bommie het volgende:
Volgens mij kon je na het gevecht in fort condor de phoenix summon materia halen, maar ik weet het niet zeker meer.
quote:Jij mag nooit meer raden! In de Calm Lands heb ik 'r (eindelijk) verslagen. Ik mag nu de strijd aangaan met Defender X. Ook een leukertje!
Op zaterdag 5 april 2003 10:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je straks sterker wordt richting het einde van het spel, kick je haar ass
quote:Het was geen raden vriend
Op maandag 7 april 2003 21:20 schreef AirwiN het volgende:[..]
Jij mag nooit meer raden! In de Calm Lands heb ik 'r (eindelijk) verslagen. Ik mag nu de strijd aangaan met Defender X. Ook een leukertje!
Verder mogen jullie me slaan, heb weinig tijd en als ik het al heb dan speel ik veel live momenteel. Nog steeds geen ruk verder dus met X, maar uitspelen zullen we hem.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |