Ik zal het nl even vertellen. Vorig weekend ben ik een paar keer flink van bil gegaan en dat ging allemaal helemaal goed. Alleen aan het einde van het weekend begon ik te merken dat mijnehhh sjarrel een beetje rood en pijnlijk begon te worden. Nou dat kan ook allemaal nog wel... Ik dacht: als ik nu ff een weekie rustig aan doen komt dat allemaal wel goed.
Alleen nu 'moest' ik woensdag dus weer aan de slag en daar heb ik dus gruwelijke spijt van. Mijn voorhuid lijkt wel gekrompen... Hij gaat zeer moeilijk naar achter en dat doet dus ook echt wel veel pijn... Ik heb er eigenlijk nog nooit eerder last van gehad en vraag me dus ook echt af wat het zou kunnen zijn.
Kent iemand dit? en zou het gewoon weer over gaan?
quote:Retourtje huisarts?
Op donderdag 20 maart 2003 17:50 schreef Mie het volgende:
nee
Alleen eh dat 'moest' komt er zo gedwongen uit.. Wat is je beroep ? Gigolo ? (geintjuuuh)
quote:na een relatie van bijna 3 jaar....
Op donderdag 20 maart 2003 17:52 schreef dJ-Zcore het volgende:
Dat is stomiteit nummer 1, geen condoom gebruiken
HZZK---------->> Het Zou Zomaar Kunnen!!
zolang er geen etter of bloed uit komt hoef je niet naar je huisarts
en wel goed schoonhouden he
quote:dan bestaat de kans dat de relatie toch niet zo florisant is als je denkt, en dat je vriendin met iemand anders van bil is gegaan. Het zou zo maar kunnen!
Op donderdag 20 maart 2003 17:53 schreef Mie het volgende:[..]
na een relatie van bijna 3 jaar....
quote:Dat is het uiteindelijke resultaat, ja. Het begint met de symptomen die jij beschrijft!
Op donderdag 20 maart 2003 17:53 schreef Mie het volgende:
maar spaanse kraag is toch dat je hem niet meer terug krijgt als ie naar boven/beneden (hoe je het zelf noemt) zit. en dat ie dan helemaal volloopt met bloed? dat heb ik dus niet
quote:Weet jij dan precies wat je meid uitvoert als ze gaat werken?
quote:ohh jee
Op donderdag 20 maart 2003 17:58 schreef The_penetrator het volgende:[..]
Dat is het uiteindelijke resultaat, ja. Het begint met de symptomen die jij beschrijft!
aan je naam te zien heb jij er wel verstand van!
Weet je trouwens 100% zeker dat je vriendin niet met een andere kerel geslapen heeft, waardoor jij nu een eventuele soa te pakken kan hebben gekregen??
quote:Ik ging er niet vanuit dat je braaf was en gewoon een vriendin had. Ik zat eraan te denken dat je gewoon met allerlei meiden ging neuken
quote:lees de rest eens
Op donderdag 20 maart 2003 18:25 schreef Conflict het volgende:
soa
Ik zou overigens gewoon ff rustig doen en aankijken of 't veranderd. Anders ff naar de dokter ofzo voor een zalfje ofzo .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |