Deze pillen moet je tijdens en na het drinken nemen, en eerlijk gezegd lijkt mij dat wel wat. Het gebeurd mij namelijk nog wel eens dat ik zondags helemaal strike lig. en als ik dat kan voorkomen door het nemen van een pilletje na het drinken, dan lijkt me dat toch wel DE oplossing.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
2 oplossingen
1) Drink veel water voor het slapen gaan.
2) Gewoon door blijven drinken 's ochtends
nu moet het lukken
(oja, water drinken helpt bij mij niet goed (genoeg))
quote:nou maaike, geloof mij maar, die spelling is zo vaud als wat
Op donderdag 20 maart 2003 17:17 schreef jellyrose het volgende:
Alkaselzer (spelling?)
quote:Ah joh.. zat toch aardig in de richting:
Op donderdag 20 maart 2003 17:25 schreef ConQuestador het volgende:[..]
nou maaike, geloof mij maar, die spelling is zo vaud als wat
zo fout zelfs dat ik nieteens snap wat je bedoeld
quote:Wat ik weleens doe, voor én na het slapen: ± 2 glazen water + 1 of 2 vitamine-tabletten (Davitamon of gewoon Kruidvat)
Op donderdag 20 maart 2003 18:34 schreef Aaargh! het volgende:
De kater (koppijn e.d.) komt vooral door uitdroging, dus, zoals al gezegd, voor 't slapen gaan flink wat water drinken en je hebt nergens last van. (werkt voor mij altijd)
-Vinger in je keel
-Veel water drinken voor je gaat slapen (en dat niet weer uitkotsen natuurlijk
-Lekker uitslapen en dan een wandelingetje maken
quote:dat gebeurd dus bij mij vaak als ik een kater heb. De ene keer als ik 15 biertjes drink heb ik echt NERGENS last van, terwijl ik dat een andere keer doe ik echt de hele zondag lig te kotsen.
Op vrijdag 21 maart 2003 21:31 schreef ssebass het volgende:
Tenzij je zo veel hebt gezopen dat je de hele tijd aan het kotsen bent en je lichaam het er echt uit moet werken op alle mogelijke manieren.
Ik snap echt niet waarom de ene keer wel, en de andere keer niet. Mijn ouders gaan dan ook zitten zeuren dat ik "mijn maat moet leren kennen" maarja, das lastig als die de ene keer HEEL anders is dan de andere keer.
Daarom dacht ik dus. paar pilletjes en le voila, wel drinken, wel de lol dus, maar geen kater de oplossing
Je kater ontstaat door 2 dingen:
1. uitdroging. De alcohol in drank ontrekt vocht aan je lichaam.
2. door drank daalt de pH-waarde van je bloed een beetje (zuurder)
Dat veroorzaakt dus o.a. je hoofdpijn.
Wat je dus ook gewoon kunt nemen is een bruistablet. Die brengt je pH-waarde weer op een normaal pijl. Ben je binnen nog geen uurtje van je kater af.
Deze pillen zullen waarschijnlijk een zelfde soort effect hebben, maar als je voor en tijdens pillen in moeten nemen? Erg omslachtig denk ik dan.
quote:de waterlaag tussen je schedel en je hersenen neemt af waardoor je hoofdpijn hebt zeiden ze keer op discovery
Op zaterdag 22 maart 2003 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
1. van tevoren goed eten
2. van tevoren lekker melk drinken (niet erna).Je kater ontstaat door 2 dingen:
2. door drank daalt de pH-waarde van je bloed een beetje (zuurder)
Dat veroorzaakt dus o.a. je hoofdpijn.Wat je dus ook gewoon kunt nemen is een bruistablet. Die brengt je pH-waarde weer op een normaal pijl. Ben je binnen nog geen uurtje van je kater af.
Deze pillen zullen waarschijnlijk een zelfde soort effect hebben, maar als je voor en tijdens pillen in moeten nemen? Erg omslachtig denk ik dan.
quote:Ahum..*kuch* *kuch*
Op zaterdag 22 maart 2003 12:38 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
de waterlaag tussen je schedel en je hersenen neemt af waardoor je hoofdpijn hebt zeiden ze keer op discovery
quote:Check, check..dubbelcheck
Alleen iedereen roept altijd maar dat het altijd alleen maar komt door uitdroging, en dat is dus onzin. De hoofdreden is altijd nog de pH-waarde.
Net als voor 'normale' hoofdpijn zijn er dus meerdere oorzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |