abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 17:01:09 #1
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9262765
in de veronica gids stonden de volgende pillen:
http://www.smartlab.nl/

Deze pillen moet je tijdens en na het drinken nemen, en eerlijk gezegd lijkt mij dat wel wat. Het gebeurd mij namelijk nog wel eens dat ik zondags helemaal strike lig. en als ik dat kan voorkomen door het nemen van een pilletje na het drinken, dan lijkt me dat toch wel DE oplossing.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

pi_9263003
Watje

2 oplossingen

1) Drink veel water voor het slapen gaan.
2) Gewoon door blijven drinken 's ochtends

nu moet het lukken

The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_9263004
slapen helpt ook goed......gaat dag sneller om, heeft je lichaam rust. en merk je er niks van... naja je moet zelf maar kijken, ibuprofen en of advil vloeibaar wil ook wel helpen, maar van slapen wordt ik sneller beter met een kater..
  donderdag 20 maart 2003 @ 17:14:42 #4
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9263079
heel erg leuk die tips om beter te worden. Maar ALS deze pillen werken dan kan je het probleem meteen voorkomen, en ALS het dan werkt dan heb ik die 11 euro er best voor over

(oja, water drinken helpt bij mij niet goed (genoeg))

pi_9263134
Alkaselzer (spelling?)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 20 maart 2003 @ 17:25:24 #6
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9263292
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:17 schreef jellyrose het volgende:
Alkaselzer (spelling?)
nou maaike, geloof mij maar, die spelling is zo vaud als wat zo fout zelfs dat ik nieteens snap wat je bedoeld
pi_9263302
Bij sommige slijterijen hebben ze van die anti-kater drankjes...of het werkt weet ik niet
pi_9263380
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:25 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

nou maaike, geloof mij maar, die spelling is zo vaud als wat zo fout zelfs dat ik nieteens snap wat je bedoeld

Ah joh.. zat toch aardig in de richting:
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:34:42 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_9264611
De kater (koppijn e.d.) komt vooral door uitdroging, dus, zoals al gezegd, voor 't slapen gaan flink wat water drinken en je hebt nergens last van. (werkt voor mij altijd)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:59:58 #10
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_9270309
Hier in de buurt wordt al een jaar of 2 reclame gemaakt voor de-duckt (of je het ook schrijft) op de lokale radio zenders. Ik heb bijna nooit last van een kater dus ik heb het niet geprobeerd. Maar als je in de regio Eindhoven, Helmond, Den Bosch woont is het misschien de moeite waard.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:15:13 #11
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9277017
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:34 schreef Aaargh! het volgende:
De kater (koppijn e.d.) komt vooral door uitdroging, dus, zoals al gezegd, voor 't slapen gaan flink wat water drinken en je hebt nergens last van. (werkt voor mij altijd)
Wat ik weleens doe, voor én na het slapen: ± 2 glazen water + 1 of 2 vitamine-tabletten (Davitamon of gewoon Kruidvat)
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:18:02 #12
30307 Disher
Sors Salutis
pi_9277054
Voor het slapengaan moet je gewoon minimaal een half pak melk opdrinken... werkt echt perfect
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:09:03 #13
43296 LastYear
Geen plaatje??
pi_9284783
Het beste vind ik (als je echt niet meer op je poten kan staan):

-Vinger in je keel
-Veel water drinken voor je gaat slapen (en dat niet weer uitkotsen natuurlijk
-Lekker uitslapen en dan een wandelingetje maken

Meten = weten
pi_9292214
Melk is niet waar dat heb ik een keer gedaan dat gaat gisten in je buik.Met het gevolg dat je beroerd wordt en pas opknapt als je gespuugd heb
pi_9292251
die pillen helpen denk ik wel.Is hetzelfde als after e tabletten na gebruik van xtc
pi_9292583
Ga geen melk drinken want dat gaat gisten, neem geen aspirine want dan heb je kans op maagperforatie. Gewoon veel water drinken 's avonds om de concentratie in het bloed te verlagen en de dag erna gewoon veel drinken om het vochttekort in de hersenen aan te vullen en voila kater weg. Tenzij je zo veel hebt gezopen dat je de hele tijd aan het kotsen bent en je lichaam het er echt uit moet werken op alle mogelijke manieren.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:04:46 #17
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9298759
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:31 schreef ssebass het volgende:
Tenzij je zo veel hebt gezopen dat je de hele tijd aan het kotsen bent en je lichaam het er echt uit moet werken op alle mogelijke manieren.
dat gebeurd dus bij mij vaak als ik een kater heb. De ene keer als ik 15 biertjes drink heb ik echt NERGENS last van, terwijl ik dat een andere keer doe ik echt de hele zondag lig te kotsen.

Ik snap echt niet waarom de ene keer wel, en de andere keer niet. Mijn ouders gaan dan ook zitten zeuren dat ik "mijn maat moet leren kennen" maarja, das lastig als die de ene keer HEEL anders is dan de andere keer.

Daarom dacht ik dus. paar pilletjes en le voila, wel drinken, wel de lol dus, maar geen kater de oplossing

zaterdag 22 maart 2003 @ 11:06:17 #18
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9298779
Je moet altijd voor je gaat slapen zoveel water drinken dat je bijna moet kotsen. Dan heb je iig nooit zon smerige kater. Uiteraard zal dat smerige gevoel na de zuipdag blijven.
aka Man-Mountain
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:12:49 #19
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_9299484
1. van tevoren goed eten
2. van tevoren lekker melk drinken (niet erna).

Je kater ontstaat door 2 dingen:

1. uitdroging. De alcohol in drank ontrekt vocht aan je lichaam.
2. door drank daalt de pH-waarde van je bloed een beetje (zuurder)
Dat veroorzaakt dus o.a. je hoofdpijn.

Wat je dus ook gewoon kunt nemen is een bruistablet. Die brengt je pH-waarde weer op een normaal pijl. Ben je binnen nog geen uurtje van je kater af.

Deze pillen zullen waarschijnlijk een zelfde soort effect hebben, maar als je voor en tijdens pillen in moeten nemen? Erg omslachtig denk ik dan.

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:38:43 #20
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9299848
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
1. van tevoren goed eten
2. van tevoren lekker melk drinken (niet erna).

Je kater ontstaat door 2 dingen:

2. door drank daalt de pH-waarde van je bloed een beetje (zuurder)
Dat veroorzaakt dus o.a. je hoofdpijn.

Wat je dus ook gewoon kunt nemen is een bruistablet. Die brengt je pH-waarde weer op een normaal pijl. Ben je binnen nog geen uurtje van je kater af.

Deze pillen zullen waarschijnlijk een zelfde soort effect hebben, maar als je voor en tijdens pillen in moeten nemen? Erg omslachtig denk ik dan.

de waterlaag tussen je schedel en je hersenen neemt af waardoor je hoofdpijn hebt zeiden ze keer op discovery
aka Man-Mountain
  zaterdag 22 maart 2003 @ 18:42:12 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_9305380
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:38 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

de waterlaag tussen je schedel en je hersenen neemt af waardoor je hoofdpijn hebt zeiden ze keer op discovery

Ahum..*kuch* *kuch*
quote:

Check, check..dubbelcheck

Alleen iedereen roept altijd maar dat het altijd alleen maar komt door uitdroging, en dat is dus onzin. De hoofdreden is altijd nog de pH-waarde.

Net als voor 'normale' hoofdpijn zijn er dus meerdere oorzaken.

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')