Bijna 19 maanden geleden kwam ik een meisje tegen, ze was heel lief, schattig en ik vond haar meteen leuk. Geen fotomodel, maar wel lief en mooi lang haar.
Allebei hebben we een christelijke opvoeding gehad, en zij was er wat meer mee bezig dan mij.
Langzaam aan begonnen we een beetje met sex. Alles redelijk op z'n tijd, niks overhaast. Het punt was dat ze het niet wou doen, maar ondertussen deden we verder alles. Ook af en toe er gewoon in.
Op een gegeven is het er per ongeluk toch van gekomen dat we het zijn gaan doen.
Vanaf toen hebben we het een paar maanden regelmatig gedaan. Totdat haar moeder er op een vervelende manier achter kwam en het ons meteen verbood en eisste dat we stopten ().
We zijn nog een tijdje door gegaan, tot op een gegeven moment ze weer met haar moeder had gepraat en ze ineens overtuigd was dat het niet meer kon. Puur omdat in de Bijbel zou staan dat... We zijn toen 2 weken gestopt, hebben er uren over gepraat en na een goed gesprek met een goede vriend van ons was ze toch weer overtuigd om het te gaan doen.
Hierna is de sex alleen maar beter geworden. Totdat we op een gegeven moment geen plek meer hadden omdat zij bij mij thuis niet welkom was en bij haar thuis ging het ook niet.
Deze tijd hebben we het af en toe in de auto gedaan, als ouders niet thuis waren, op vakantie, zwembad en etc. Klinkt allemaal leuk, maar het was zwaar behelpen en we deden het echt niet heel vaak meer.
Begin dit jaar ben ik op kamers gegaan, ik had verwacht dat dit ons sexleven weer nieuw leven in zou kunnen blazen omdat we eindelijk ons eigen stekkie zouden hebben. Maar net toen ze haar moeder meedeelde dat ze die avond bij mij voor het eerst weer zou blijven slapen, vroeg haar moeder natuurlijk of we nog aan sex deden (achterlijke benaming). Liegen kon ze niet dus gaf ze toe en probeerde ze zichzelf te verdedigen. Helaas is ze erg weerloos tegen haar moeder. Nou, dat eindigde dus in een besluit dat ze er nu definitief mee wou stoppen, daarbij komt dat ze vanaf toen ook veel met het geloof bezig is gegaan en ze vind voornamelijk dat het om die reden niet kan.
Deze keuze is me zwaar gevallen, maar we hebben afgesproken ons uiterste best te doen om elkaar toch te bevredigen en al het andere vooral niet te laten. Erg fijn was dit niet, maar goed, we gaan er het beste van proberen te maken.
Afijn, 6 weken geleden begint ze ineens dat ze orale sex ook niet meer wilt omdat het ook te intiem zou zijn. Goed, zo bouw je dus duidelijk geen relatie op. Ik ben zelf erg gesteld op mijn sexualiteit en vind het heel moeilijk om er mee om te gaan.
Ondertussen hebben we het in 3 maanden tijd nog 3 keer gedaan. Eigenlijk met tegenzin van haar uit, maar uit liefde voor mij. Laatste keer waren we gewoon heel intens aan het vrijen en toen ik haar in haar oor fluisterde dat ik in haar wou komen hebben we het toch gedaan, zij nam zelfs het initiatief. Volgende ochtend toen we wakker werden lag ze te huilen.
Ondertussen weet ik het ook niet meer. Is het normaal dat je van iemand van 20 kan verwachten dat ie praktisch geen sex heeft? Ik voel me echt zo kut de laatste 3 maanden. Moet ik nou echt mezelf zo uitschakelen en uit liefde voor haar haar keuze respecteren en daarbij zelf ongelukkig en gefrustreerd raken. Of moet ik voor mezelf kiezen? Het punt is dat ik echt ontiegelijk veel van haar hou. Voor mij blijft ze de ware. Het word alleen moeilijk als zij keuzes maakt die mijn leven ondragelijk maken. Ik merk gewoon dat dit niet goed voor me is, ik maak zwaar sexueel gefrustreerde opmerkingen, word geil van een onderbroeken reclame en sjor me 2 a 3 keer per dag. En dat terwijl ik juist daarmee aan het stoppen was om me op een sexuele relatie met haar te richten. Wat moet ik nou doen?? Ik kan het echt niet zo maar met haar uit maken, daar hou ik echt veelste veel voor van haar. Maar zo verder gaan is ook geen optie. Vreemdgaan ben ik nog feller tegen, maar ik kan haar ook niet zeggen dat ik het met een ander ga doen als zij niet wil.
Ik heb dit gepost omdat ik benieuwd ben hoe anderen met deze situatie om zouden gaan. Ikzelf sta op het punt om haar mee te delen dat ik niet zo verder wil. Als het uitgaat dan word het echt pakken wat je pakken kan voor mij, dan laat ik me nergens meer door tegen houden.
Elk serieus advies is welkom.
en sex is niet het belangrijker dan de relatie, maar wel een belangrijk onderdeel!
Zelfbevrediging lijkt me prima om wat druk van de ketel af te krijgen, om het maar zo te zeggen, daar lijkt me niks mis mee. Maar het lijkt me toch dat het moeilijk wordt om dit vol te houden. Praat er nog eens goed over hoe jullie het alletwee voelen. Ik weet niet of ik mijn relatie om deze reden zou opgeven, maar het lijkt me erg moeilijk iig.
Ik snap alleen niet dat je vriendin niet voor zichzelf kan bepalen of ze sex wil. Ze wil wel vanwege de liefde maar niet vanwege dr moeder/godsdienst .
Heb je het daar weleens over gehad, haar eigen willetje?
Ennuh als je jezelf 3x per dag helpt versterk je dat probleem alleen maar.. Besef wel dat je nu misschien elke dag sex wilt. maar als je getrouwd bent of samenwoond blijf je echt niet heel je leven dagelijks met elkaar naar bed gaan..
'k zou zeggen beheers je als zij je waard is wat je zegt dat ze je waard is.. ennuh als je er moeite mee hebt concentreer je dan op andere dingen dan sex..
nogmaals als je echt van haar houdt, stel je alles ondergeschikt aan haar..
Maar goed, als je echt van haar houdt dan blijf je natuurlijk bij haar. De oorzaak ligt hier dus bij haar moeder? Dan moet je je kip zo sterk zien te krijgen dat ze 's wat weerstand tegen d'r ma durft te uiten.
Ze moet voor zichzelf opkomen. Straks zijn jullie wat ouder, wonen jullie misschien samen en dan? Mag je dan nog steeds niet neuken?
Maar als zij de ware voor jou is, en andersom ook uiteraard, dan moet je haar niet dumpen omdat je nu wat sexueel gefrustreerd raakt...
quote:....normaal dat je van iemand van 20 kan verwachten...
Op donderdag 20 maart 2003 14:18 schreef Mordreth het volgende:
Praat er goed met haar over en zeg dat je het heel erg mist.. ik weet niet hoe oud ze is?
quote:Waarom is ze bij jou ouders niet welkom?
Totdat we op een gegeven moment geen plek meer hadden omdat zij bij mij thuis niet welkom was en bij haar thuis ging het ook niet.
quote:Da's hij, niet z'n vriendin...
Op donderdag 20 maart 2003 14:19 schreef Yorout het volgende:[..]
....normaal dat je van iemand van 20 kan verwachten...
Ik persoonlijk zou het nooit uitmaken in dit geval. Ik heb zelf ook iets dergelijks meegemaakt. Het enige wat helpt is geduld hebben, dit is makkelijk gezegd en kan soms heel moeilijk zijn, maar geloof me dat helpt.
Wat betreft het geloof is haar keuze op zich niet vreemd, ikzelf ben van mening dat het niet uitmaakt als je echt helemaal zeker weet dat je met elkaar verder gaat. God beschouwt ons als zijn kinderen en wil ons graag beschermen zoals een vader dat zou doen, vandaar dat ik denk dat het echt niet uitmaakt, als je maar zeker van je zaak bent.
Mijn advies luidt : Maak het niet uit. Heb geduld, ook al is dat erg moeilijk.
quote:Oh, sorry je heb gelijk. Dan moeten we nog even op dat antwoord wachten
Op donderdag 20 maart 2003 14:21 schreef Musiquence het volgende:[..]
Da's hij, niet z'n vriendin...
Ik kan niet een relatie met iemand hebben en geen sex hebben. Kan ze honderd keer gelovig zijn en de ware. Sex is voor mij een heel belangrijk deel van een relatie......zonder sex is er voor mij geen relatie.
Dus als ik jou was zou ik het uitmaken of haar iig laten weten hoe jij er over denkt. Wil ze dan nog niet.....zou ik het uitmaken.
De liefde gaat na een tijd wel over.....en dan is er vrij baan voor betere relaties.
Het enige wat ik niet zou doen is vreemdgaan da's achterbaks en vuil
Laat haar eerst es ff wat redelijkheid in het hoofd van d'r ma stampen verdomme dat kind is kompleet gehersenspoeld, "omdat het in de bijbel staat" , ja lekker dan, als er in de bijbel staat dat je van een gebouw af moet springen als jeje niet lekker voelt doe je dat toch ook niet, kom op, redelijkheid eerst dan de rest.
quote:Het is vaak de interpretatie van de bijbel door de mensen, dat ligt niet aan de bijbel zelf of aan het geloof, maar aan de mens erachter.
Op donderdag 20 maart 2003 14:30 schreef Nyles het volgende:
Sorry hoor, maar als zij geen sex wilt (met nadruk op haar moeder) vanwege dat geloof, is dit weer een goed voorbeeld hoe verderfelijk geloof wel niet is![]()
M'n theorie wordt weer verwezenlijkt.Laat haar eerst es ff wat redelijkheid in het hoofd van d'r ma stampen verdomme dat kind is kompleet gehersenspoeld, "omdat het in de bijbel staat" , ja lekker dan, als er in de bijbel staat dat je van een gebouw af moet springen als jeje niet lekker voelt doe je dat toch ook niet, kom op, redelijkheid eerst dan de rest.
quote:okay das waar
Op donderdag 20 maart 2003 14:33 schreef Bl00dy het volgende:[..]
Het is vaak de interpretatie van de bijbel door de mensen, dat ligt niet aan de bijbel zelf of aan het geloof, maar aan de mens erachter.
Zie ook mijn reactie hierboven.
Dus alsvolgt: Vertel die ma dat ze de bijbel verkeert interperteert
quote:Pardon!?!?!?!?!?!?
Op donderdag 20 maart 2003 14:10 schreef Cloontje het volgende:
We zijn toen 2 weken gestopt, hebben er uren over gepraat en na een goed gesprek met een goede vriend van ons was ze toch weer overtuigd om het te gaan doen.
Vooral uit het feit dat ze toch steeds weer terug komt bij die keuze blijkt dat het voor haar wel heel belangrijk is. Zij heeft dus gekozen.
Nu is de keuze aan jou. Hou je van haar en blijf je bij haar, onvoorwaardelijk? Of wil je sex en ga je dus op zoek naar een partner waar je dat wel kan krijgen?
Either way zal je voorlopig nog wel even aan het rukken blijven, want je vind waarschijnlijk niet morgen weer een ander die wel met je wil sexen.
Er is toch niets mis met een relatie waarbij het (voorlopig) blijft bij strelen en zoenen? En in je vrije tijd kan je dan jezelf bevredigen.
Grootste probleem voor mij was niet eens het gebrek aan sex, maar het complete gebrek aan intimiteit en aanhankelijkheid. Ze was al minder fysiek ingesteld dan ik, maar zij werd afkerig van aanrakingen, knuffels of andere intimiteiten, omdat zij bang was dat dat mij teveel opwond en de valse hoop gaf dat we sex zouden hebben. Daardoor werd juist een enorme barriere opgeworpen.
ik kan je alleen maar aanraden om het even aan te kijken, vooral als het de liefde van je leven is, maar zet er een punt achter als het niet werkt. Pas op dat jullie niet totaal fysiek van elkaar vervreemden.
quote:Meestal moet je zulke mensen die met de bijbel zo erg bezig zijn en er naar leven duidelijk hun gelijk geven. Bijvoorbeeld door te trouwen
Op donderdag 20 maart 2003 14:37 schreef Nyles het volgende:[..]
okay das waar
Dus alsvolgt: Vertel die ma dat ze de bijbel verkeert interperteert
Heel veel mensen nemen de bijbel TE letterlijk op en doen soms de raarste dingen, en vreemd genoeg spreken ze zichzelf tegen... Maar goed das weer een ander verhaal.
Als het meisje nou zelf problemen had met de sex, okee. Daar kun je over praten en langzaam opbouwen, maar zoals een geloof ? Liefde staat boven het geloof....
quote:Hmmz... zoals ik het lees begon d'r moeder erover te zeuren dat ze niet meer mocht terwijl zij wel wou.. en vanaf toen begon dat gedoe.
Op donderdag 20 maart 2003 14:46 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Pardon!?!?!?!?!?!?
Je gaat iemand toch niet overhalen om sex met je te hebben. Wat is er gebeurd met vrije keuze?
Als zij ervoor kiest om geen sex te hebben voor het huwelijk dan is dat haar keuze en vind ik het voornamelijk heel goor en ranzig dat jij koste wat kost probeert haar over te halen.Vooral uit het feit dat ze toch steeds weer terug komt bij die keuze blijkt dat het voor haar wel heel belangrijk is. Zij heeft dus gekozen.
Nu is de keuze aan jou. Hou je van haar en blijf je bij haar, onvoorwaardelijk? Of wil je sex en ga je dus op zoek naar een partner waar je dat wel kan krijgen?Either way zal je voorlopig nog wel even aan het rukken blijven, want je vind waarschijnlijk niet morgen weer een ander die wel met je wil sexen.
Er is toch niets mis met een relatie waarbij het (voorlopig) blijft bij strelen en zoenen? En in je vrije tijd kan je dan jezelf bevredigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |