abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9443794

"Hmmm zou in deze tas wat lekkers zitten?"

Iraakse jongen tijdens anti-VS demonstratie in Bagdad

Manilla, Filipijnen, 28 maart. Moslims en christenen demonstreren samen tegen de oorlog in Irak

[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 29-03-2003 03:01]

pi_9444011

Iraakse communicatiecentrum, oftewel tv-station in puin

Dakloos in Bagdad...

Ons bloed voor Saddam!

Republikaanse Garde: Voor Vrijheid en Vaderland

[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 29-03-2003 04:13]

† In Memoriam † zaterdag 29 maart 2003 @ 11:54:58 #153
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9447428
Als je je afvroeg welke bedrijven deze oorlog sponsort..

zaterdag 29 maart 2003 @ 12:07:43 #154
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9447627
Over een zware belasting gesproken...

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 29 maart 2003 @ 12:13:07 #155
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9447710
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_9448616
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:44:40 #157
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9456856
veel schokkend materiaal, brr, verschrikkelijk... het bloedbad op de markt.. raar dat de westerse media maar zo weinig laten zien, dan zou men wellicht inzien dat oorlog geen spelletje is waar men al te lichtvaardig aan moet beginnen... Jammer dat men teveel toegeeft aan de druk van de Amerikaanse overheid, die blijkbaar zelfs in Nederland macht heeft.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † zondag 30 maart 2003 @ 01:03:40 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9475904
Hier nog een link naar veel beeldmateriaal:

http://crisis-in-irak-beelden.pagina.nl

Opmerkingen of suggesties? Mail dan naar
crisis-in-irak-beelden@pagina.nl

The world passes by... aReVV goes on
  maandag 31 maart 2003 @ 02:32:10 #160
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_9477629
Op eigen risico is deze link. Als je niet tegen de negatieve consequenties van deze oorlog kan, klik hier dan vooral NIET op. Meen ik echt.

Er zitten ook interessante quotes bij de plaatjes, luguber maar wel de harde waarheid helaas..

http://www.marchforjustice.com/id191.htm

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
pi_9477643
quote:
Op maandag 31 maart 2003 02:32 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Op eigen risico is deze link. Als je niet tegen de negatieve consequenties van deze oorlog kan, klik hier dan vooral NIET op. Meen ik echt.

Er zitten ook interessante quotes bij de plaatjes, luguber maar wel de harde waarheid helaas..

http://www.marchforjustice.com/id191.htm

Zijn goede foto's maar deze is natuurlijk lekker triest gefotoshopt, haalt heel de geloofwaardigheid van deze bron onderuit.

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  maandag 31 maart 2003 @ 02:52:27 #162
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_9477666
quote:
Zijn goede foto's maar deze is natuurlijk lekker triest gefotoshopt, haalt heel de geloofwaardigheid van deze bron onderuit.
Uhm, hoe kan nou de bron ongeloofwaardig zijn als de foto's gewoon een verzameling zijn van allerlei verschillende websites of andere bronnen?
De foto's die geshowd worden zijn hier en daar al langs geweest, het ging mij in ieder geval puur om de text in combinatie met foto's die niet echt fris zijn.
Dat van dat gephotoshopte plaatje wist ik overigens al
"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
pi_9477676
quote:
Op maandag 31 maart 2003 02:52 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:

[..]

Uhm, hoe kan nou de bron ongeloofwaardig zijn als de foto's gewoon een verzameling zijn van allerlei verschillende websites of andere bronnen?
De foto's die geshowd worden zijn hier en daar al langs geweest, het ging mij in ieder geval puur om de text in combinatie met foto's die niet echt fris zijn.

Iemand die een gefotoshopte plaatje als 'echt' aanbied is ongeloofwaardig.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_9477738
Over welk plaatje hebben jullie het nou Ik zie alleen een rood kruisje.
pi_9477742
quote:
Op maandag 31 maart 2003 04:34 schreef sineloco het volgende:
Over welk plaatje hebben jullie het nou Ik zie alleen een rood kruisje.
Hij is weggehaald ....

het was www.marchforjustice.com/284a8320.jpg

maandag 31 maart 2003 @ 08:33:47 #166
36246 ixion
ir ixion that is
pi_9477979
quote:
Op maandag 31 maart 2003 02:52 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:

[..]

lekker suggestief idd...
een bende foto's pakken en die combineren met een aantal quotes die je goed uitkomen... vooral niet het hele verhaal laten zien! ook kun je nu dus onmogelijk zien of zaken uit het verband getrokken worden.

en daarnaast: ik zou een vele malen gruwelijkere slide-show met mooie tekstjes erbij kunnen maken over de geallieerde bombardementen op nazi-duitsland, waarbij vele duizenden malen meer slachtoffers vielen, waar jullie vandaag de dag maar ook veel duitsers toen achteraf (en die hadden hitler zelf gekozen ook nog) erg blij mee waren!!!!

dus als je toch gaat vergelijken enzo, kijk dan ook even terug in de geschiedenis, en plaats je denkbeelden écht in de context van een oorlog...

zucht
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2003 @ 12:21:08 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9481015
quote:
Op maandag 31 maart 2003 08:33 schreef ixion het volgende:

en daarnaast: ik zou een vele malen gruwelijkere slide-show met mooie tekstjes erbij kunnen maken over de geallieerde bombardementen op nazi-duitsland, waarbij vele duizenden malen meer slachtoffers vielen, waar jullie vandaag de dag maar ook veel duitsers toen achteraf (en die hadden hitler zelf gekozen ook nog) erg blij mee waren!!!!

dus als je toch gaat vergelijken enzo, kijk dan ook even terug in de geschiedenis, en plaats je denkbeelden écht in de context van een oorlog...

zoiets bedoel je?
pi_9502616

Op weg naar Bagdad

(Over)leven in Bagdad

*Apachoo*

pi_9502645

pi_9502694

Patriot

dinsdag 1 april 2003 @ 09:24:49 #171
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_9503481
Slaapt die soldaat nou of is tie neergeschoten??
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_9503948
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 09:24 schreef Wuder het volgende:
Slaapt die soldaat nou of is tie neergeschoten??
Hij slaapt
pi_9504618
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 04:09 schreef sineloco het volgende:
[afbeelding]
(Over)leven in Bagdad
Ik weet hoe dat is gebeurd. Ik las op een andere site met dezelfde foto, dat die man is gaan kijken bij het Ministerie van informatie om te zien of er veel schade was na het vallen van een bom. Net op dat moment viel er weer een andere bom niet ver van hem vandaan
pi_9506335
Waar ik die foto vandaan heb stond dat hij bij het ministerie van Informatie aan het werk was. Ik vrees dat bij elk gebouw dat wordt gebombardeerd minstens 1 persoon op dat moment aanwezig is. Schoonmakers, beveiligings mensen, ambtenaren, concierges - allemaal gewone Irakezen...
  dinsdag 1 april 2003 @ 20:11:08 #175
1355 [Efink]
Nulli Cedo
pi_9519888
Even goed om over na te denken bij het zien van al die gewonden / doden aan Iraakse kant: 60% van slachtoffers Bagdad door Iraaks geschut

"Volgens onze Nederlandse correspondenten in Baghdad blijken de slachtoffers en -gewonden ter plaatse voor 60% te bestaan uit burgers welke zijn getroffen door naar de grond terugvallende projectielen van Iraaks luchtafweergeschut. Deze cijfers komen van artsen ter plaatse. "

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')