Iraakse jongen tijdens anti-VS demonstratie in Bagdad

Manilla, Filipijnen, 28 maart. Moslims en christenen demonstreren samen tegen de oorlog in Irak
[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 29-03-2003 03:01]

Dakloos in Bagdad...

Ons bloed voor Saddam!

Republikaanse Garde: Voor Vrijheid en Vaderland
[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 29-03-2003 04:13]
http://crisis-in-irak-beelden.pagina.nl
Opmerkingen of suggesties? Mail dan naar
crisis-in-irak-beelden@pagina.nl
Er zitten ook interessante quotes bij de plaatjes, luguber maar wel de harde waarheid helaas..
quote:
Op maandag 31 maart 2003 02:32 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Op eigen risico is deze link. Als je niet tegen de negatieve consequenties van deze oorlog kan, klik hier dan vooral NIET op. Meen ik echt.Er zitten ook interessante quotes bij de plaatjes, luguber maar wel de harde waarheid helaas..
http://www.marchforjustice.com/id191.htm
Zijn goede foto's maar deze is natuurlijk lekker triest gefotoshopt, haalt heel de geloofwaardigheid van deze bron onderuit.
quote:Uhm, hoe kan nou de bron ongeloofwaardig zijn als de foto's gewoon een verzameling zijn van allerlei verschillende websites of andere bronnen?
Zijn goede foto's maar deze is natuurlijk lekker triest gefotoshopt, haalt heel de geloofwaardigheid van deze bron onderuit.
quote:Iemand die een gefotoshopte plaatje als 'echt' aanbied is ongeloofwaardig.
Op maandag 31 maart 2003 02:52 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:[..]
Uhm, hoe kan nou de bron ongeloofwaardig zijn als de foto's gewoon een verzameling zijn van allerlei verschillende websites of andere bronnen?
De foto's die geshowd worden zijn hier en daar al langs geweest, het ging mij in ieder geval puur om de text in combinatie met foto's die niet echt fris zijn.
Dat van dat gephotoshopte plaatje wist ik overigens al
quote:Hij is weggehaald ....
Op maandag 31 maart 2003 04:34 schreef sineloco het volgende:
Over welk plaatje hebben jullie het nouIk zie alleen een rood kruisje.
quote:lekker suggestief idd...
Op maandag 31 maart 2003 02:52 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:[..]
Uhm, hoe kan nou de bron ongeloofwaardig zijn als de foto's gewoon een verzameling zijn van allerlei verschillende websites of andere bronnen?
De foto's die geshowd worden zijn hier en daar al langs geweest, het ging mij in ieder geval puur om de text in combinatie met foto's die niet echt fris zijn.
Dat van dat gephotoshopte plaatje wist ik overigens al
en daarnaast: ik zou een vele malen gruwelijkere slide-show met mooie tekstjes erbij kunnen maken over de geallieerde bombardementen op nazi-duitsland, waarbij vele duizenden malen meer slachtoffers vielen, waar jullie vandaag de dag maar ook veel duitsers toen achteraf (en die hadden hitler zelf gekozen ook nog) erg blij mee waren!!!!
dus als je toch gaat vergelijken enzo, kijk dan ook even terug in de geschiedenis, en plaats je denkbeelden écht in de context van een oorlog...
quote:zoiets bedoel je?
Op maandag 31 maart 2003 08:33 schreef ixion het volgende:
en daarnaast: ik zou een vele malen gruwelijkere slide-show met mooie tekstjes erbij kunnen maken over de geallieerde bombardementen op nazi-duitsland, waarbij vele duizenden malen meer slachtoffers vielen, waar jullie vandaag de dag maar ook veel duitsers toen achteraf (en die hadden hitler zelf gekozen ook nog) erg blij mee waren!!!!dus als je toch gaat vergelijken enzo, kijk dan ook even terug in de geschiedenis, en plaats je denkbeelden écht in de context van een oorlog...
Patriot
quote:Hij slaapt
Op dinsdag 1 april 2003 09:24 schreef Wuder het volgende:
Slaapt die soldaat nou of is tie neergeschoten??
quote:Ik weet hoe dat is gebeurd. Ik las op een andere site met dezelfde foto, dat die man is gaan kijken bij het Ministerie van informatie om te zien of er veel schade was na het vallen van een bom. Net op dat moment viel er weer een andere bom niet ver van hem vandaan
Op dinsdag 1 april 2003 04:09 schreef sineloco het volgende:
[afbeelding]
(Over)leven in Bagdad
"Volgens onze Nederlandse correspondenten in Baghdad blijken de slachtoffers en -gewonden ter plaatse voor 60% te bestaan uit burgers welke zijn getroffen door naar de grond terugvallende projectielen van Iraaks luchtafweergeschut. Deze cijfers komen van artsen ter plaatse. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |