ik ben een jongen van 16 jaar, 1,80 meter en ik weg ongeveer 80 kilo.
Ik vind dit zelf veel te veel....en heb ook 'vet tieten' . Hoe kan ik hier snel en op een gezonde manier vanaaf komen? en ook blijven dus? Ik ga binnen nu en een maand fitnessen. op woensdag en zaterdag/zondag. Op dinsdag heb ik karate, 1,5 uur. en op maandag, donderdag en vrijdag..zit ik hier thuis op een fiets simulator, +/- 25 minuten. Ik ben al sinds vandaag begonnen met smorgens 1 glas water en glas verse jus d'orange, smiddags 3 boterhammen (wit moet bruin worden naar verloop van tijd) en s avonds 1 keer opscheppen. Ik dronk veel cola light, maar hier maar ik water van. en geen tussendoortjes meer.
Als jullie tips hebben hoor ik ze graag!!
Ik denk dat je alleen nog geduld moet hebben, totdat je de kilo's ziet verdwijnen.
quote:je kan beter naar de fok!dieetclib gaan daar kan je alles vinden/vragen
Op donderdag 20 maart 2003 12:45 schreef rdl het volgende:
Oke, Bedankt... dan een nog een vraag, hoe lang zal het duren voordat ik gewichts verlies ga zien/merken? en die vet tieten, is echt vervelend, kleren kopen enz, kom ik daar nog vanaf? en ook gewoon door afvallen?
quote:Als je gaat sporten tijdens het afvallen en niet in een te hoog tempo afvalt, zal je ook zien dat alles stevig wordt en dat je geen vel overhoudt enzo.
Op donderdag 20 maart 2003 12:45 schreef rdl het volgende:
Oke, Bedankt... dan een nog een vraag, hoe lang zal het duren voordat ik gewichts verlies ga zien/merken? en die vet tieten, is echt vervelend, kleren kopen enz, kom ik daar nog vanaf? en ook gewoon door afvallen?
* Jojogirl is in een half jaar ruim 15 kilo kwijtgeraakt en zit nu goed in haar vel (ook al moet er nog zo'n 5 kilo af).
Squash is met name erg leuk omdat er wedstrijdelement inzit , hierdoor word je gemotiveerd om lekker vaak naar de squashbaan te gaan !
quote:15 kilo in een half jaar??
Op donderdag 20 maart 2003 12:47 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Als je gaat sporten tijdens het afvallen en niet in een te hoog tempo afvalt, zal je ook zien dat alles stevig wordt en dat je geen vel overhoudt enzo.
* Jojogirl is in een half jaar ruim 15 kilo kwijtgeraakt en zit nu goed in haar vel (ook al moet er nog zo'n 5 kilo af).
paar tips:
-goed ontbijten
-voldoende eiwitten
-vervang vetten door o.v. met name van vis (niet vet helmaal uit je voedsel halen) Omega-3 vetzuren uit vis zij nl belangrij en hebben ook bij het afvallen
-voldoende calcium
quote:Geen idee hoe lang het duurt, maar het is niet zo maar weg natuurlijk. Maar je kunt al vrij snel verschil zien, bijvoorbeeld door het op te meten. Dan zie je vanzelf de centimeters verdwijnen.
Op donderdag 20 maart 2003 12:50 schreef rdl het volgende:
Ik wilde nog een ding weten, voordat ik verder ga ik de Fok! dieetclub, die vet tieten, jullie weten denk ik wel wat ik bedoel, zitten met het meeste dwars, hoe kom ik hier vanaf? gewoon vetverbranden? en hoe lang gaat dat ongeveer duren?
Nu doe ik dit topic dicht, dan gaan we verder in het dieetclubtopic. Daar kun je natuurlijk ook vanalles vragen, het zit vol met ervaringsdeskundigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |