abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9256235
heej allemaal,

ik ben een jongen van 16 jaar, 1,80 meter en ik weg ongeveer 80 kilo.
Ik vind dit zelf veel te veel....en heb ook 'vet tieten' . Hoe kan ik hier snel en op een gezonde manier vanaaf komen? en ook blijven dus? Ik ga binnen nu en een maand fitnessen. op woensdag en zaterdag/zondag. Op dinsdag heb ik karate, 1,5 uur. en op maandag, donderdag en vrijdag..zit ik hier thuis op een fiets simulator, +/- 25 minuten. Ik ben al sinds vandaag begonnen met smorgens 1 glas water en glas verse jus d'orange, smiddags 3 boterhammen (wit moet bruin worden naar verloop van tijd) en s avonds 1 keer opscheppen. Ik dronk veel cola light, maar hier maar ik water van. en geen tussendoortjes meer.

Als jullie tips hebben hoor ik ze graag!!

donderdag 20 maart 2003 @ 12:42:21 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9256252
Je pakt het al goed aan, moet ik zeggen.

Ik denk dat je alleen nog geduld moet hebben, totdat je de kilo's ziet verdwijnen.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9256279
Meer kan je niet doen volgens mij... Gewoon op deze mannier door gaan kijkt me!
Succes!!
pi_9256298
Fok! Dieetclub deel XIV Een heel topic vol users die met hetzelfde bezig zijn!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9256319
Oke, Bedankt... dan een nog een vraag, hoe lang zal het duren voordat ik gewichts verlies ga zien/merken? en die vet tieten, is echt vervelend, kleren kopen enz, kom ik daar nog vanaf? en ook gewoon door afvallen?
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:45:40 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9256329
Klinkt alsof je goed bezig bent. Misschien is het goed nog iets meer te ontbijten, maar niet iedereen kan dat 's ochtends hebben. En verder is de Dieetclub hier in Lifestyle een goed topic voor de motivatie.
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:46:19 #7
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9256342
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:45 schreef rdl het volgende:
Oke, Bedankt... dan een nog een vraag, hoe lang zal het duren voordat ik gewichts verlies ga zien/merken? en die vet tieten, is echt vervelend, kleren kopen enz, kom ik daar nog vanaf? en ook gewoon door afvallen?
je kan beter naar de fok!dieetclib gaan daar kan je alles vinden/vragen
pi_9256345
Zwemmen helpt ook goed omdat je al je spieren gebruikt. Qua gewicht zul je dan niet afvallen, maar je krijgt wel een betere vorm omdat het vet in spieren omgezet wordt
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:47:06 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9256359
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:45 schreef rdl het volgende:
Als je gaat sporten tijdens het afvallen en niet in een te hoog tempo afvalt, zal je ook zien dat alles stevig wordt en dat je geen vel overhoudt enzo.

* Jojogirl is in een half jaar ruim 15 kilo kwijtgeraakt en zit nu goed in haar vel (ook al moet er nog zo'n 5 kilo af).

pi_9256361
Fitnessen en karate zijn niet bepaald sporten waar je vlug van afvalt. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat Squash heel erg goed is voor conditie en voor je vet-afbouw.

Squash is met name erg leuk omdat er wedstrijdelement inzit , hierdoor word je gemotiveerd om lekker vaak naar de squashbaan te gaan !

A sick mind is a joy forever
pi_9256363
bedankt, ja, ik wil afvallen, maar vooral nog, al dat vet moet weg, ik voel me er niet lekker meer bij en t is gewoon niet fijn.
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:48:09 #12
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9256374
nou glossy gaat nu pleitos ,springt op d'r fiets en gaat naar de sportschool
pi_9256422
Ik wilde nog een ding weten, voordat ik verder ga ik de Fok! dieetclub, die vet tieten, jullie weten denk ik wel wat ik bedoel, zitten met het meeste dwars, hoe kom ik hier vanaf? gewoon vetverbranden? en hoe lang gaat dat ongeveer duren?
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:52:28 #14
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9256457
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:47 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je gaat sporten tijdens het afvallen en niet in een te hoog tempo afvalt, zal je ook zien dat alles stevig wordt en dat je geen vel overhoudt enzo.

* Jojogirl is in een half jaar ruim 15 kilo kwijtgeraakt en zit nu goed in haar vel (ook al moet er nog zo'n 5 kilo af).

15 kilo in een half jaar??
Super zeg!
Met WW??
Respect my fucking authority!!
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:55:06 #15
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9256513
zoek even rond:

paar tips:
-goed ontbijten
-voldoende eiwitten
-vervang vetten door o.v. met name van vis (niet vet helmaal uit je voedsel halen) Omega-3 vetzuren uit vis zij nl belangrij en hebben ook bij het afvallen
-voldoende calcium

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9256516
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:50 schreef rdl het volgende:
Ik wilde nog een ding weten, voordat ik verder ga ik de Fok! dieetclub, die vet tieten, jullie weten denk ik wel wat ik bedoel, zitten met het meeste dwars, hoe kom ik hier vanaf? gewoon vetverbranden? en hoe lang gaat dat ongeveer duren?
Geen idee hoe lang het duurt, maar het is niet zo maar weg natuurlijk. Maar je kunt al vrij snel verschil zien, bijvoorbeeld door het op te meten. Dan zie je vanzelf de centimeters verdwijnen.

Nu doe ik dit topic dicht, dan gaan we verder in het dieetclubtopic. Daar kun je natuurlijk ook vanalles vragen, het zit vol met ervaringsdeskundigen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')