quote:Net of iemand je kan helpen om niet verliefd te zijn
Op donderdag 20 maart 2003 12:20 schreef kless het volgende:
hoe haal ik het in mijn bolle hasses, verlief worden op iemand die nog maar 10 weken hier blijft, dingen heeft die mijn eigenlijk niet aanstaant ( 10 oorbellen 3 piersings en 2 tatoos. en nu blijkt... ook nog es een vriend heeft.) ( en moet nog tenminste 3 uur mee geconfronteerd worden.)
afknappen... MOET EVEN HEEL SNEL gebeuren.
en heb ik ff wat hulp bij nodig.
Nou ja, wat tips dan maar:
-ontwijk haar
-concentreer je op andere dingen, zoals je vrienden, werk of school
-Ga leuke dingen doen
-bedenk wta je niet leuk aan haar vindt
Ik vind het overigens nogal kortzichtig verder om iemand op piercings etc. te beoordelen verder.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 12:31]
quote:Die 10 oorbellen, 3 piercings en 2 tattoos zijn al genoeg. Enige enigzins mooie piercing vind ik een navelpiercing. De rest vind ik niets. Bij tattoo's moet ie HEEL erg klein zijn, en ergens op de onderrug of zoiets. Niet zo'n heel plakkaat op de arm of zo.
Op donderdag 20 maart 2003 12:20 schreef kless het volgende:
hoe haal ik het in mijn bolle hasses, verlief worden op iemand die nog maar 10 weken hier blijft, dingen heeft die mijn eigenlijk niet aanstaant ( 10 oorbellen 3 piersings en 2 tatoos. en nu blijkt... ook nog es een vriend heeft.) ( en moet nog tenminste 3 uur mee geconfronteerd worden.)
afknappen... MOET EVEN HEEL SNEL gebeuren.
en heb ik ff wat hulp bij nodig.
en tja.. ontwijken doet pijn. en voel me er rot door. en dat stikum even kijken voelt veel te lekker.
ze is ook nog es 2 jaar ouder (ook ongewoon voor mij)
en vind me wel leuk lief schattig aardig vrolijk enz enz. en ik haar ook.(maar dan ook nog iets meer)
quote:Tenzij ze gewillig op haar rug gaat liggen...
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef Fearlezz het volgende:
even ongewenste intimidatie doen... door de reactie die je dan kan verwachten knap je wel af
Een stuk ordinair tuig van de onderste plank, dat zichzelf amper kan verzorgen en zo aanhankelijk gaat zijn dat ze een sleepkabel nodig heeft.
Sow... hopen dat 't helpt... (en ik hoop voor jou inderdaad niet dat dit je type vrouwen zijn, ik vind ze dus echt ranzig..)
emz....ze is oostenrijkse.
slet? neu al 4 maanden trouw aan dr vriendje in oosten rijk die ze alleen met kerst heeft gezien...
achja als ik er " optijd" vanaf kom zal het wel zo een beruchte " zilveren medaile" worden.
maar tot die tijd ben ik een beeeetje best wel blind voor andere mensen.
quote:Haha, het was niet serieus bedoeld hoor
Op donderdag 20 maart 2003 12:55 schreef kless het volgende:
normaal vind ik die dames niet aantrekkelijk .. en deze juist exstreem aantrekkelijk .... ik zal es zien of ik er een kiekje van kan maken met cam. kunnen jullie helpen - ... zoeken om op af te knappen.emz....ze is oostenrijkse.
slet? neu al 4 maanden trouw aan dr vriendje in oosten rijk die ze alleen met kerst heeft gezien...achja als ik er " optijd" vanaf kom zal het wel zo een beruchte " zilveren medaile" worden.
maar tot die tijd ben ik een beeeetje best wel blind voor andere mensen.
Maarja, wel balen als je er niet overheen kunt komen... misschien toch gewoon niet kijken en de andere kant op lopen...
quote:Exchange student?
Op donderdag 20 maart 2003 13:07 schreef kless het volgende:
is beetje vreemd lastig en moelijk als je eerst elke dag beetje babbeld enzo en er elke dag mee in de college zaal zit (voor zeker nog 2 weeken)
Als ze hier nog is 29/maart stuur je haar maar naar medusa in amsterdam vind ze vast leuk en zal ik haar even checken.
En blijkbaar vind jij het best interesant anders was je niet zo geintereseerd in haar. En een slette look kan best lekker zijn maar zegt niet dat ze daad werkelijk er 1 is.
Rgrdz,
Dwannie
quote:Dan NUECKEN
Op donderdag 20 maart 2003 12:35 schreef MrTorture het volgende:[..]
Tenzij ze gewillig op haar rug gaat liggen...
Ga lekker fietsen of lopen, beter gezegt ontwijk haar
Gevoel kan je niet uitschakelen, slechts negeren deal with it
en misschien eens kee rniet oordelen op uiterlijk maar persoonlijkheid??
of is dat ook bagger...
quote:wat een stom vooroordeel.
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Die 10 oorbellen, 3 piercings en 2 tattoos zijn al genoeg. Enige enigzins mooie piercing vind ik een navelpiercing. De rest vind ik niets. Bij tattoo's moet ie HEEL erg klein zijn, en ergens op de onderrug of zoiets. Niet zo'n heel plakkaat op de arm of zo.
Maar 10 oorbellen.....?? das een beetje te veel van t goede naar mijn mening..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |