Lig met 38 graden koorts op bed, kan haast niet uit mijn ogen kijken, gewoon een goede griep dus!
Zou met haar gaan stappen, dus ik bel af, snapt ze dat niet, zeg ook tegen haar wat wil je dan dat ik ziek met je mee ga, nee dat snapt ze dan weer wel, maar ze vind dat ik geen moeite doe voor haar.
Ze had zich er op verheugd om mij weer te zien, ja alsof ik me daar niet op verheug, ben ook liever met haar weg dan hier op bed.
Snap er echt geen donder meer van!
Geef echt om haar, ja dat weet ik zegt ze dan, waarom dan toch dit?
Heb het al een keer eerder gemerkt toen moest ik een weekend weg voor mijn werk toen reageerde ze ook al zo, als ik om een reden niet bij haar kan zijn lijkt het net of ze dan denkt dat ik het expres doe,dat het fout zit ofzo, en als je dat dan vraagt dan is het niet zo.
Iemand die hier raad mee weet of tips heeft hoe haar te laten merken dat ze wel gelooft dat ik om haar geef??
Geef heel veel om haar, maar volgens mij denkt zij van niet, maar als je het vraag is het van tuurlijk weet ik dat je om mij geeft!
Snap het probleem niet.
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 20-03-2003 11:57]
Ze heeft zo te horen veel bevestiging nodig. Geef haar dat vertrouwen en die bevestiging, maar zorg ookm voor een gezonde dosis eigen leven.
Verder moet je niet overal te druk om maken. Als zij afwijzend reageert dat jij ziek bent, heeft zij toch echt een probleem..en als ze een beetje nadenkt weet ze zelf ook dat het nergens op slaat.
Iets feller worden
het enige wat er tegen helpt is praten
quote:Sodemieter even end op zeg, dit is geen vrouwenlogica hoor
Op donderdag 20 maart 2003 12:06 schreef kwib het volgende:
Deze soort reacties vallen bij mij onder "vrouwenlogica", een concept waarvan ik bijna zeker weet dat dit wetenschappelijk bewezen en geformuleerd kan en dient te worden.het enige wat er tegen helpt is praten
Ziekte en werk, als je daar over gaat zeuren schiet je wel heel erg door hoor
laat het niet paranoia worden!!!
quote:Nou heeft ze wel een 2-tal relaties achter de rug waar ze bedonderd is, dus dat heeft er vast ook mee te maken, maar lig hier toch echt alleen ziek op bed met mijn laptopje
Op donderdag 20 maart 2003 11:57 schreef Ripley het volgende:
Het wordt denk ik tijd dat je vriendin wat reeler tegen jullie relatie aan gaat kijken. Als je al niet kunt afzeggen omdat je ziek in bed ligt of moet werken, wat is adan haar reactie als je een keertje met je vrienden wil gaan stappen zonder haar?Ze heeft zo te horen veel bevestiging nodig. Geef haar dat vertrouwen en die bevestiging, maar zorg ookm voor een gezonde dosis eigen leven.
Ken het probleem, worden ze boos opdat moment. Maar later snappen ze het wel.
quote:Ik snap dat gelul in twee kampen niet zo. De man moet, dit, de vrouw doet altijd dat...
Op donderdag 20 maart 2003 12:20 schreef blueline het volgende:
Het nadeel is dat de man dan altihjd moet beginnen met praten.Ken het probleem, worden ze boos opdat moment. Maar later snappen ze het wel.
In mijn vorige relatie was ik meestal de eerste die ging praten en in de volgende is dta misschien weer anders.
Ik heb soms een beetje het idee dat sommige users mannen en vrouwen als verschillende diersoorten zien of zo.
Kijk maar eens van heel dichtbij, het zijn alletwee net mensen
quote:Daar wilde ik nog ff op reageren, wie weet laat ik dat juist wel niet goed merken, dus hoe kom ik meer vertrouwelijk over en geef ik haar beter de bevestiging?
Op donderdag 20 maart 2003 11:57 schreef Ripley het volgende:
Ze heeft zo te horen veel bevestiging nodig. Geef haar dat vertrouwen en die bevestiging, maar zorg ookm voor een gezonde dosis eigen leven.
quote:Die bevestiging geef je niet door alleen constant tegen elke prijs bij elkaar te zijn. Dat is gewoon geen gezonde situatie en ook geen gezond gedrag voor haar.
Op donderdag 20 maart 2003 12:27 schreef Mystic het volgende:[..]
Daar wilde ik nog ff op reageren, wie weet laat ik dat juist wel niet goed merken, dus hoe kom ik meer vertrouwelijk over en geef ik haar beter de bevestiging?
Voor me zelf kom ik goed over, maar wie weet zien zij en andere dat anders.
Wat ik in jouw plaats zou doen, is goed met haar praten over de situatie. En verder: laat haar op alle andere manieren merken dat je haar belangrijk vindt. Stuur haar kaartjes, geef af en toe een cadeautje, vertel haar hoe je je voelt over haar, laat haar merken dat ze nergens bang voor hoeft te zijn. Dan zal zij zich hopelijk ook wat normaler gaan opstellen.
Maar een vriendin moet ook kunnen begrijpen dat je niet altijd bij haar kunt zijn, jij hebt ook nog je eigen leven.
Beetje onrealistisch van haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |