Meer van dat soort films a.u.b en wat minder van die ik-kom-net-van-de-filmacademie-dus-ik-zal-wel-even-een-cultureel-hoogstandje-afleveren-waar-niemand-heengaat-maar-dat-boeit-niet-want-ik-krijg-toch-wel-subsidie-zooi!!!!!
Heeft iemand anders ook de film gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 03-01-2001 21:09]
Als je nu nog een goeie Nederlandse productie wilt zien, kan ik Siberia aanbevelen. Niet zo zeer actie, maar ook zeker geen lullige kunstacedemiefilm.
Maareh thanzk voor de tip ik gaat em wel keertje ophalen op DvDay
Sterker nog: ik vond het een goeie film.
Lekker gewoon een goeie, spannende film, goed acteerwerk en sterke grappen en oneliners:
"Denk je dat IK het leuk vind om de moeder van mijn kind het ziekenhuis in te trappen?"
HEERLIJK!!!
V.
quote:Lekkere layout fokup... ff een spatie of een enter will do the trick
Op 03 januari 2001 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
-snip-
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 08-01-2001 11:48]
Maar nu is mijn vraag nogmaals:
Weet iemand wanneer die op koop-dvd uitkomt?
quote:Geeft niks Strolie.
Op 22 januari 2001 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry dat ik eerst een ander topic heb geopend, maar ik vond deze niet meer
Zo kun je terugkijken...
V
[Dit bericht is gewijzigd door MeneerTim op 28-01-2001 14:09]
quote:De film is zeker okay ja. Ben het met je eens, acteerwerk ik deze film was goed, humor was ook ok. Al bij al een 7 a een 8.
Op woensdag 03 januari 2001 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb vorige week na lang aarzelen Lek op Dvd gehuurd. Nederlandse films zijn meestal zwaar poep als het geen kinderfilms zijn (en daar ben ik te oud voor). Laatste goede film die ik me kan herinneren was Karakter. Maar ik vond het echt een goede solide politie-thriller waarin goed geacteerd werd (Thomas Acda en dat ventje uit GTST voorop). Er was zelfs plek voor humor!
Heeft iemand anders ook de film gezien?
The Good looking Gobling
Acda lead the way...
I rest my case...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |