abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9253649
Oke mijn probleem van vandaag:

Ik ben nu alweer lekker 3 maanden vrijgezelen ik voel me toppie.
Maar nu het dilemma.ik heb alweer 3 x iemand leuk gevonden, en als het puntje bij paaltje komt wonen ze samen of zijn ze zelfs getrouwd!!!

Ik was met de Carnaval in Brabant, een leuke kerel ontmoet..met ringeen half uurtje later was de ring af????? Ik ben toen naar iemand anders toe gelopen ..om te vragen hoe het zatwat bleek een kind en getrouwd!!!.dusssssssssssssssssss..(en ik had al gezoend met hem )..Arghhhh

Afgelopen weekend in een cafe, een super leuke gozer ontmoetvan de week op visite geweest.hartstikke gezellig..woont ie samen*dUH* ..

Gisteren visite ..ik dacht nu is het raak.ik had al een paar weken contact met die jongen..dus gisteren lekker gekookt..een beetje stom ouwehoeren.dus ik begon over relaties enzo en vroeg me af waarom hij nog geen relatie had.ARGGHHH zegt ie, ik woon samen en heb een vriendin.dus ik dacht dat het een geintje was.maar ja na 5 minuten gelachen te hebben bleek dit niet het geval..

Conclusie; ik lig nog goed in de markt bij getrouwde kerels?????????

-Is dit normaal ofzo dat er zoveel mannen vreemd willen gaan???
-Zijn er ook nog geen samen wonende leuke mannen..????
-In alle 3 de gevallen heb ik niets gedaan !!ik zou het zelf ook niet tof vinden
-Wel gezoend ..maar voor de rest .NO WAY..ga maar naar je eigen chick.

Ach Flikker toch op........
pi_9253718
In die laatste 2 gevallen is er toch niks gebeurt? Gewoon vriendschappelijk met elkaar omgegaan?
pi_9253742
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef HiKe het volgende:
bleek een kind en getrouwd!!!.dusssssssssssssssssss..(en ik had al gezoend met hem )..Arghhhh
Ga dan ook zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.

Enig idee wat voor gevolgen dat voor zijn huwelijk kan hebben? Alleen maar omdat jij hem eerst wou zoenen, en daarna pas informatie ging halen.
Vind je jezelf niet supereogoistisch?

Je instelling is: als IK maar lol heb

-edit: belediging weggehaald-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:52]

pi_9253749
Ik denk (hoop) dat je gewoon 3 rotte appels bent tegengekomen..

Niet alle mannen zijn zo

-edit-

RedVision redeneert wel op een hele aparte manier...

[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 20-03-2003 10:38]

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9253752
misschien is het juist wel andersom en voel jij je meer aangetrokken door de spanning van de verboden relatie?

Ik zeg dit omdat het wel heel toevallig is dat je 3x achter elkaar een getrouwde man vind.

Maargoed weet niet hoe oud je bent je hebt vast nog wel meer dan genoeg tijd, en single zijn kan ook best leuk zijn (geen verplichtingen), dus geniet er gewoon nog eventjes van.

Edit: spellingsfoutje
En als je snel aan de man wilt post eens op fok iedereen is daar zon beetje single (ik ook)

[Dit bericht is gewijzigd door Chevron op 20-03-2003 10:40]

The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_9253759
Mischien kom je wel zo leuk over dat alle mannen meteen denken dat jij het bent voor ze.

Of wat met carnaval goed in te denken is zijn ze gewoon zo dronken dat ze bijna vergeten waren dat ze getrouwd zijn.

pi_9253797
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:37 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Ga dan ook niet de hoer uit lopen hangen en zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.

Enig idee wat voor gevolgen dat voor zijn huwelijk kan hebben? Alleen maar omdat jij hem eerst wou zoenen, en daarna pas informatie ging halen.

Beetje onzin he.. dus als zij hem niet had gezoent had ie vast niet vreemd gegaan? Dan had ie misschien wel een andere vrouw ontmoet en daarmee gaan zoenen.. die man is hier fout
pi_9253813
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:38 schreef Poedersuiker het volgende:
Of wat met carnaval goed in te denken is zijn ze gewoon zo dronken dat ze bijna vergeten waren dat ze getrouwd zijn.
Wat een zwakke persoonlijkheden dan.

Zou andersom eens moeten gebeuren.... Ik zou door het lint gaan.

pi_9253820
Erg herkenbaar verhaal. Ik wilde dat ik antwoord wist op je vraag, zou mij ook heel wat gepieker schelen.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_9253829
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:38 schreef Poedersuiker het volgende:
flinke bullshit zeg
Drank is nooit een excuus.
pi_9253835
Shit happens, informeer in het vervolg in een zo vroeg mogelijk stadium als de man in kwestie gebonden is. (damn ik begin steeds meer als Balkenende te praten )
Viper 4 life
pi_9253837
Ik heb altijd als gedachte dat het best normaal is om een beetje dingen van mensen te weten voor je met ze rotzooit...
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:41:57 #13
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9253838
Je weet ze wel uit te zoeken in ieder geval.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9253842
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:40 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Beetje onzin he.. dus als zij hem niet had gezoent had ie vast niet vreemd gegaan? Dan had ie misschien wel een andere vrouw ontmoet en daarmee gaan zoenen.. die man is hier fout

Zoek de betekening egoistisch is op in het woordenboek.

Zij is wel diegene die die kerol helpt vreemd gaan... magoed, das dus onbelangrijk?!?

pi_9253854
quote:

[..]

Ga dan ook niet zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.

denk eens na... zoen jij nooit mensen die je niet kent?? Ik vaak zat.. praten achteraf.
En een getrouwde man moet zelf zijn verantwoordelijkheid maar nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:54]

donderdag 20 maart 2003 @ 10:43:10 #16
16976 Fling
Fan o' man
pi_9253859
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:41 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb altijd als gedachte dat het best normaal is om een beetje dingen van mensen te weten voor je met ze rotzooit...
Maar wat doe je dan als je gewoon voorgelogen wordt? Dat hij je vertelt dat ie vrij/gescheiden is en dat blijkt uiteindelijk niet waar te zijn? Dan blijft de vraag van de TS gewoon staan: Waarom doet iemand zoiets?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_9253867
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:37 schreef Chevron het volgende:
misschien is het juist wel andersom en voel jij je meer aangetrokken door de spanning van de verboden relatie?

Ik zeg dit omdat het wel heel toevallig is dat je 3x achter elkaar een getrouwde man vind.

Maargoed weet niet hoe oud je bent je hebt vast nog wel meer dan genoeg tijd, en single zijn kan ook best leuk zijn (geen verplichtingen), dus geniet er gewoon nog eventjes van.

Edit: spellingsfoutje
En als je snel aan de man wilt post eens op fok iedereen is daar zon beetje single (ik ook)

Tja ik ben niet opzoek ofzo.en ik ben ook niet iemand die snel verliefd is ofzo.
Maar het viel me gewoon op dat ik precies drie mannen tref waarbij ik er later bij naderende kennismaking er achter kom dat ze een relatie hebben. En ik ga daar niet op in ..omdat ik als het bij mij zo zijn dat ik helemaal PARRA wordt ..zou er niet achter moeten komen dat mijn vrienddat bij mij zou doen.
pi_9253869
quote:

[..]

Ga dan ook niet zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.

Ze was in alle drie de gevallen niet van tevoren op de hoogte, dus ligt in dit geval de verantwoordelijkheid bij die mannen.
-edit: waarschuwing weggehaald ivm verwijzing naar belediging-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:56]

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9253880
Maar in alle drie de gevallen wist ze het niet, omdat dat verzwegen werd. Ergo de mannen zaten fout.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_9253889
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:42 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Zoek de betekening egoistisch is op in het woordenboek.

Zij is wel diegene die die kerol helpt vreemd gaan... magoed, das dus onbelangrijk?!?

Whahahahaha rare denkkronkel heb je zeg
pi_9253896
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:41 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

flinke bullshit zeg
Drank is nooit een excuus.

Ik zeg niet dat het een excuus is zeg alleen dat het kan. Maar dan is het nog een eikel (die man dan).
pi_9253934
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:42 schreef Frenkie het volgende:

[..]

denk eens na... zoen jij nooit mensen die je niet kent?? Ik vaak zat.. praten achteraf.
En een getrouwde man moet zelf zijn verantwoordelijkheid maar nemen.

Ik zoen niet Jan en Alleman nee, ik ga mezelf een beetje aan iedereen lopen geven (ja daar komt het wel op neer) waarom zo close gaan met een onbekende?

Die getrouwde vent is blijkbaar niet in staat zijn verantwoordelijkheden te nemen. Hij zit dus sowieso fout.
Maar zij helpt hem daar toch wel heeeeel duidelijk bij ofniet dan? Je weet dat het fout is, maar je praat het goed, omdat iedereen het 'normaal' is gaan vinden dat je zomaar iedereen zoenen mag.

pi_9253950
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:46 schreef RedVisioN het volgende:
Die getrouwde vent is blijkbaar niet in staat zijn verantwoordelijkheden te nemen. Hij zit dus sowieso fout.
Maar zij helpt hem daar toch wel heeeeel duidelijk bij ofniet dan? Je weet dat het fout is, maar je praat het goed, omdat iedereen het 'normaal' is gaan vinden dat je zomaar iedereen zoenen mag.
Zij wist niet dat ie getrouwd was toen ze met hem zoende
LEER LEZEN!
pi_9253954
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:40 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Wat een zwakke persoonlijkheden dan.

Zou andersom eens moeten gebeuren.... Ik zou door het lint gaan.

Ja precies, het zou is moeten gebeurenmisschien is het allemaal toeval geweest geen idee????.

Maar zoals ik al zei..ik wist het niet .en ben er na dat ik het wist ook gelijk mee gakapttttttttttttttttttttttttttttt

-verwijzing naar belediging verwijderd-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:56]

pi_9253961
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:46 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Ik zoen niet Jan en Alleman nee, ik ga mezelf een beetje aan iedereen lopen geven (ja daar komt het wel op neer) waarom zo close gaan met een onbekende?

Het is niet normaal dat je iedereen pakt, maar na een leuke avond mag het best. En is het dan jouw verantwoordlijkheid om eerst de vraag te moeten stellen of hij getrouwd is??? volgens mij niet volgens mij moet hij er dan gewoon niet aan beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')