we waren ons aant omkleden na fitness en toen had hij het erover,
dus het stukje onder je navel en net boven t begin van je schaamhaar
dat je daar een soort lijntje hebt van je leuter na je navel..
ik heb dit gelukkig niet (heel lichtje misschien) maar hij heeft dat eg dik, met zwarte haren enz..
wat is jullie mening... wie heeft t wel/ wie niet.. wat vind je ervan.. wat vinden de dames ervan?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:07 schreef Splackavellie het volgende:
ik vind van wel, die benaming heeft trouwens een vriend van mij bedacht...we waren ons aant omkleden na fitness en toen had hij het erover,
dus het stukje onder je navel en net boven t begin van je schaamhaar
dat je daar een soort lijntje hebt van je leuter na je navel..ik heb dit gelukkig niet (heel lichtje misschien) maar hij heeft dat eg dik, met zwarte haren enz..
wat is jullie mening... wie heeft t wel/ wie niet.. wat vind je ervan.. wat vinden de dames ervan?
quote:Dat is net iets teveel informatie
Op donderdag 20 maart 2003 10:15 schreef Rolex het volgende:
Ik ben kaal onder dus van streepjes geen last
Ik vind het sexy! Als het maar een streepje is en geen bos waar de weg niet te vinden is.
quote:en ik maar denken dat de dames t vreselijk vonden...
Op donderdag 20 maart 2003 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat dit topic over, ehm...wratjes of zo op je piemel zou gaan. Maar het was een ander padjeIk vind het sexy! Als het maar een streepje is en geen bos waar de weg niet te vinden is.
Beetje is goed, een oerwoud niet....
quote:Bedankt voor deze informatie
Op donderdag 20 maart 2003 10:15 schreef Rolex het volgende:
Ik ben kaal onder dus van streepjes geen last
Hoe heet 't bij dames dan, 't muspad? *grin*
quote:Scheren?
Op donderdag 20 maart 2003 13:12 schreef Syrena het volgende:En nu is het ook weer niet superduidelijk ofzo (kennelijk ben ik de enige die het bij mezelf kan zien, misschien omdat ik er van bovenaf op kijk).
quote:Jaaaaaaaa DAAAAAAAAAG dan heb ik binnen de kortste keren dus wel een compleet oerwoud.
Op donderdag 20 maart 2003 13:14 schreef Bioslock het volgende:[..]
Scheren?
Neuh, lama lekker zitten, als er klachten komen zie ik wel weer
quote:hmm'kay.
Op donderdag 20 maart 2003 13:16 schreef Syrena het volgende:[..]
Jaaaaaaaa DAAAAAAAAAG dan heb ik binnen de kortste keren dus wel een compleet oerwoud.
Neuh, lama lekker zitten, als er klachten komen zie ik wel weer
quote:wel meerdere vrouwen hebben dat, zoniet de meeste.
Op donderdag 20 maart 2003 13:12 schreef Syrena het volgende:
Aaaaaahhh weet je wat erg is, ik het het oooookk, ben alleen een meisje. En nu is het ook weer niet superduidelijk ofzo (kennelijk ben ik de enige die het bij mezelf kan zien, misschien omdat ik er van bovenaf op kijk). Het is gewoon heeeeeeeel lichtblond haar dat daar naar benee groeit.Hoe heet 't bij dames dan, 't muspad? *grin*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |