quote:Merk je niks dan als je een paar dagen niet bent klaargekomen?
Op donderdag 20 maart 2003 09:55 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik weet niet. een week ofzo.
quote:* NietGroen sluit zich hierbij aan
Op donderdag 20 maart 2003 09:58 schreef Darth.Vader het volgende:[..]
Merk je niks dan als je een paar dagen niet bent klaargekomen?
Als ik meer dan 5 dagen niet ben klaargekomen, dan ben ik echt zo geil als een pakje boter!
Hij heeft het zelf 9 dagen volgehouden ofzo, best knap
ik kan bijvoorbeeld ook heel lang zonder sigaret, tot ik in een ruimte kom waar ik niet mag roken, dan heb ik opeens een enorme behoefte...
quote:tussen de oren idd
Op donderdag 20 maart 2003 13:29 schreef extreme het volgende:
volgens mij kan je heel lang zonder, als je er maar niet te bewust bij nadenkt,
ik kan bijvoorbeeld ook heel lang zonder sigaret, tot ik in een ruimte kom waar ik niet mag roken, dan heb ik opeens een enorme behoefte...
quote:stoere bink
Op donderdag 20 maart 2003 13:32 schreef Harmonius het volgende:
nooit zoveel tijd gehad
quote:lijkt me very handig
Op donderdag 20 maart 2003 13:30 schreef Logician het volgende:
Langer dan jullie
gimme een week, daarna wordt het doorbijten
Anders gaat het ook niet langer dan 5 dagen of mijn rechterhand heeft er al een oplossing op gevonden
quote:Mevrouw ejaculeert ook al? misschien toch maar eens met vrouw proberen........Heb zeker iets gemist bij biologie....
Op donderdag 20 maart 2003 14:45 schreef sabyne het volgende:
Als het moet heel lang......maar gelukkig moet het niet! Begin het met een dag of 5/6 wel te merken denk.Zal er wel minder last van hebben omdat ik een Mevrouw ben!!
(ejaculatie=zaadlozing)
quote:Vrouwen kunnen ook ejaculeren
Op donderdag 20 maart 2003 14:47 schreef LuxLunis het volgende:[..]
Mevrouw ejaculeert ook al? misschien toch maar eens met vrouw proberen........Heb zeker iets gemist bij biologie....
(ejaculatie=zaadlozing)
quote:*lol*
Op donderdag 20 maart 2003 14:00 schreef Smurfie het volgende:
Als het echt moet (op kamp met de jeugdbeweging als leiding), kan ik het 'gerust' een tien tal dagen uithouden.
Maar als ik dan thuiskomt denkt mijn vriendin welAnders gaat het ook niet langer dan 5 dagen of mijn rechterhand heeft er al een oplossing op gevonden
quote:Ik denk dat het als leiding toch anders is. Je zou maar betrapt worden door een paar van die jonkies.
Op donderdag 20 maart 2003 17:13 schreef extreme het volgende:[..]
*lol*
ik weet niet hoe jong je jeugd is, maar ik weet van de scouts en de zeeverkenners dat ze alles behalve geheelonthouding doen op kamp...
quote:Ik weet ook wel dat de gasten verre van aan geheel onthouding doen. Heb er zelfs al meermaals betrapt...
Op donderdag 20 maart 2003 17:13 schreef extreme het volgende:[..]
*lol*
ik weet niet hoe jong je jeugd is, maar ik weet van de scouts en de zeeverkenners dat ze alles behalve geheelonthouding doen op kamp...
Maar als leider komt het er gewoon niet van, omdat we teveel bezig zijn met andere dingen. Mijn rechterhand kan niet tegelijkertijd pilskes vasthouden en mezelf verwennen. En op kamp kies je dan toch nog altijd voor de gezelligheid, en ga je je niet op je eentje effe terugtrekken.
En de leiding is de pubertijd toch al effe ontgroeid, om ons nog samen te amuseren met 'solo-spelletjes'
quote:aargh dat brandt zeker in je urinebuis, bij mij loopt het er op een gegeven moment gewoon uit, steeds als ie stijf wordt..
Op donderdag 20 maart 2003 17:26 schreef questionmark het volgende:
oei, echt niet langer dan 3 dagen, dan ben ik echt enorm geil en staat ie bijna de hele dag naar de lucht te wijzen... als ik dan niet mn rechterhand zn werk laat doen dan pis ik het er uit en dat doet behoorlijk pijn zal ik je zeggen (pis is dan ook ondoorzichtig en wittig).
een week zal ik waarschijnlijk echt niet volhouden (en sinds me 14e is dat ook zeker niet gebeurd).
zou je zoiets OOIT vol kunnen houden ?
quote:dan ga je kapot man
Op donderdag 20 maart 2003 18:52 schreef Theuno het volgende:
Doet me denken aan die film van 40 days... 40 nights...zou je zoiets OOIT vol kunnen houden ?
quote:volgens mij is dat serieus gewoon niet gezond!
Doet me denken aan die film van 40 days... 40 nights...zou je zoiets OOIT vol kunnen houden ?
edit:
aan de andere kant zal je orgasme na 40 dagen toch wel flink lekker zijn
maarre... wedstrijd houden mede Fok!kers?
quote:nou, nee!
Op donderdag 20 maart 2003 19:01 schreef blaatmekkertoet het volgende:
zullen we een "40 days, 40 nights"-wedstrijdje organiseren dan? Ik sta nu al 5 dagen droog, omdat me vriendin zaterdag vertrok op vakantie. Aankomende zaterdag komt ze weer trug.maarre... wedstrijd houden mede Fok!kers?
quote:zij heeft daar nog meer moeite mee dan ik denk ik
Op donderdag 20 maart 2003 19:05 schreef blaatmekkertoet het volgende:
doet zij toch gezellig mee
quote:Lijkt me wel geinig, morgen beginnen ?
Op donderdag 20 maart 2003 19:01 schreef blaatmekkertoet het volgende:
zullen we een "40 days, 40 nights"-wedstrijdje organiseren dan? Ik sta nu al 5 dagen droog, omdat me vriendin zaterdag vertrok op vakantie. Aankomende zaterdag komt ze weer trug.maarre... wedstrijd houden mede Fok!kers?
quote:Sommigen kwamen gelukkig al eerder op dat idee.
Op donderdag 20 maart 2003 13:10 schreef Kamphuys het volgende:
Lol, ik heb samen met een vriend van me gepoogd 40 days and 40 Nights na te spelen... maar godverdegodver, na 5 dagen ging ik keihard voor de bijlHij heeft het zelf 9 dagen volgehouden ofzo, best knap
Maar misschien een idee voor een nieuw topic? Ik wil wel weer een poging wagen hoor
quote:THEUNO?????
Op donderdag 20 maart 2003 19:25 schreef Theuno het volgende:[..]
Lijkt me wel geinig, morgen beginnen ?
Lijkt me ook hard voor je vriendin als je die een hebtWant dan moet je natuurlijk ook met veren etc. aan de gang
CHECK jij eens even HEEEL snel mijn fotoboek
LOL
hebben hebben hebben !!!
quote:Ja.
quote:Toch iets gemist dus....
Op donderdag 20 maart 2003 14:47 schreef LuxLunis het volgende:Mevrouw ejaculeert ook al? misschien toch maar eens met vrouw proberen........Heb zeker iets gemist bij biologie....
(ejaculatie=zaadlozing)
(offtopic)
Dit keer met goede quote
quote:Die film is stoer ja
Op vrijdag 21 maart 2003 09:51 schreef WebWitch het volgende:
Ooit 40 day's and 40 nights gezien??
een vriendin en ik hebben het ooit zelf geprobeerd. Ik kwam 10 dagen en zij 30 dagen....
Na 10 dagen lukte het niet meer, ik zat zelfs ongemakkelijk, dacht er steeds meer aan.... AAAAAAAAAA, er kwam overigens niet meer sperma dan normaal.
Dus, 10 dagen is mijn max.
quote:Sjongejongejonge, valt niet mee he, heel het topic lezen. Die film is pas 12 keer ter sprake gekomen.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:51 schreef WebWitch het volgende:
Ooit 40 day's and 40 nights gezien??
een vriendin en ik hebben het ooit zelf geprobeerd. Ik kwam 10 dagen en zij 30 dagen....
Na 10 dagen lukte het niet meer, ik zat zelfs ongemakkelijk, dacht er steeds meer aan.... AAAAAAAAAA, er kwam overigens niet meer sperma dan normaal.
Dus, 10 dagen is mijn max.
Voor mij is het knap als ik het 3 dagen zonder uithou... als ik dat ooit heb zal die wel de hele dag stijgeren...
maar het lijkt me wel leuk om een 40 days wedstrijd te doen...
ik ben vandaag begonnen!
quote:als je dan na een week klaarkomt in je vriendin dr mond verdrinkt ze
Op vrijdag 21 maart 2003 09:52 schreef suxjahh het volgende:[..]
Die film is stoer ja
Man als ik 4 dagen niets doe sta ik op springen en komt er echt wel meer sperma uit dan normaal
(naja wat is "normaal" )
quote:Ik doe mee! Zit nu op dag 6 al.. Zal me wat worden morgen.. Vriendin komt na week trug, en dan verwacht ze sex.. en dan moet ik uitleggen dat ik niet wil omdat ik een Fok-wedstrijd hou
Op vrijdag 21 maart 2003 13:29 schreef Drumkruk het volgende:
40 days and 40 nights zal me nooit lukken!!!!Voor mij is het knap als ik het 3 dagen zonder uithou... als ik dat ooit heb zal die wel de hele dag stijgeren...
maar het lijkt me wel leuk om een 40 days wedstrijd te doen...
ik ben vandaag begonnen!
quote:Dat weet ik.....ik zag het alleen in verband met een orgasme,
Op donderdag 20 maart 2003 14:47 schreef LuxLunis het volgende:[..]
Mevrouw ejaculeert ook al? misschien toch maar eens met vrouw proberen........Heb zeker iets gemist bij biologie....
(ejaculatie=zaadlozing)
quote:Kunnen we hier geen aparte topic voor openen?
Op vrijdag 21 maart 2003 14:34 schreef blaatmekkertoet het volgende:[..]
Ik doe mee! Zit nu op dag 6 al.. Zal me wat worden morgen.. Vriendin komt na week trug, en dan verwacht ze sex.. en dan moet ik uitleggen dat ik niet wil omdat ik een Fok-wedstrijd hou
quote:I'm on it
Op zaterdag 22 maart 2003 13:26 schreef Chrissieboy het volgende:[..]
Kunnen we hier geen aparte topic voor openen?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:58 schreef Darth.Vader het volgende:[..]
zo geil als een pakje boter!
Zie hier... de eerste officiele Fok! 40 Days/40 Nights wedstrijd
quote:Hmmmz. Misschien duren die 2 a 3 dagen bij mij 4 a 5 dagen. Dat dus even zien door te komen.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:21 schreef NiMPhoenix het volgende:
Nou ik kan er heel lang zonder.
Na 2 of 3 dagen ben ik super geil...maar daarna is het weg of zo. Heel raar.
Dan kan ik het tijden volhouden.
Maar het is wel nogal grof wat je in die tijd kan opbouwen...
maar de beloning die ik van mijn (ex)vriendin kreeg was het dan ook wel waard....
toch wel iets dat je een keertje moet proberen in je leven
quote:Ik hou het al 2 dagen vol
Op dinsdag 25 maart 2003 10:29 schreef Vord.exe het volgende:
Ik heb het es een keer een 42 dagen volgehouden
weddenschap met mijn (ex)vriendin
ik heb hetzelfde als enkele hier boven mij
Ik wor bruut geil maar dat gaat na 4 dagen ongeveer wel weer weg
het is wel zo dat ik daarna weinig stimulance nodig heb wil ik weer ernstig opgewonden wordenMaar het is wel nogal grof wat je in die tijd kan opbouwen...
maar de beloning die ik van mijn (ex)vriendin kreeg was het dan ook wel waard....toch wel iets dat je een keertje moet proberen in je leven
quote:We zijn druk bezig
Op dinsdag 25 maart 2003 10:29 schreef Vord.exe het volgende:
Ik heb het es een keer een 42 dagen volgehouden
weddenschap met mijn (ex)vriendin
ik heb hetzelfde als enkele hier boven mij
Ik wor bruut geil maar dat gaat na 4 dagen ongeveer wel weer weg
het is wel zo dat ik daarna weinig stimulance nodig heb wil ik weer ernstig opgewonden wordenMaar het is wel nogal grof wat je in die tijd kan opbouwen...
maar de beloning die ik van mijn (ex)vriendin kreeg was het dan ook wel waard....toch wel iets dat je een keertje moet proberen in je leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |