abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9252449
Mijn vriendin is na één maand de pil doorslikken weer ongesteld geworden. Maar ze bloed nu minder dan normaal zegt ze. Is dit normaal of moeten we ons zorgen gaan maken?

En moet ze gewoon weer vrijdag met de pil beginnen zoals normaal?

pi_9252501
ga naar de dokter zou ik zeggen...
Signature
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:33:44 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9252510
Ze moet iig gewoon weer op de goede dag beginnen met de pil. En verder is het niet vreemd dat je na een maand doorslikken iets anders ongesteld bent dan gewoon.
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:34:14 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_9252518
Wees blij. In principe kun je de pil oneindig doorslikken, volgens mij hebben ze daar in ieder geval nog geen schadelijke gevolgen aan ontdekt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9252526
Gaat trouwens om die Microgylon 30 pil...

Bedoel dus wel dat ze dus wel gewoon een stopweek heeeft ingelast hé, en nu dus maar weinig bloed verliest in stopweek!

quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:33 schreef Tenko het volgende:
ga naar de dokter zou ik zeggen...
Ja maar dat doe je niet als er geen echte aanleiding toe is...
pi_9252579
Een dokter is er toch om je te helpen lijkt mij,, als je zorgen maakt kun je toch gewoon langs hem,,, vbind ik wel een aanleiding hoor.
Signature
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:39:26 #7
4177 Jojogirl
pi_9252615
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:34 schreef EbA het volgende:
Gaat trouwens om die Microgylon 30 pil...

Bedoel dus wel dat ze dus wel gewoon een stopweek heeeft ingelast hé, en nu dus maar weinig bloed verliest in stopweek!
[..]

Zoals ik al zei, als je de pil hebt doorgeslikt kan het voorkomen dat je ongsteldheid iets anders dan normaal verloopt of net iets later/eerder begint. Dat is niks om je zorgen over te maken. Gewoon op de goede dag weer verder gaan met slikken.
pi_9252633
Ik (aankomend arts) vind het geen reden om naar de huisarts te gaan. Er is zo te lezen geen reden tot ongerustheid. Dat je weinig bloed verliest nadat je de pil wat langer hebt doorgeslikt is een bekend gegeven. Mocht je je nu echt heel erg zorgen maken dan kun je altijd een afspraak maken om gerust gesteld te worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:44:17 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9252701
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik (aankomend arts) vind het geen reden om naar de huisarts te gaan. Er is zo te lezen geen reden tot ongerustheid. Dat je weinig bloed verliest nadat je de pil wat langer hebt doorgeslikt is een bekend gegeven. Mocht je je nu echt heel erg zorgen maken dan kun je altijd een afspraak maken om gerust gesteld te worden.
Listen to the doctor.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9252800
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:44 schreef TrenTs het volgende:

Listen to the doctor.

Bijna, niet helemaal. Dus ik zou niet 100% op mijn info vertrouwen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9252838
Staat in jullie bijsluiter niet dat je ongesteldheid anders kan zijn dan voor het gebruik van depil ?
Bij mij namelijk wel...
Bij mij staat ook dat het zelfs helemaal uit kan blijven.. en welke dingen de moeite zijn om even te melden bij de huisarts.. enzovoort...
( dit erd mij trouwens ook allemaal even uitgelegd toen ik de pil aanvroeg.. )

groetjes M

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:55:22 #12
4177 Jojogirl
pi_9252886
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:51 schreef Mirage het volgende:
Staat in jullie bijsluiter niet dat je ongesteldheid anders kan zijn dan voor het gebruik van depil ?
Bij mij namelijk wel...
Bij mij staat ook dat het zelfs helemaal uit kan blijven.. en welke dingen de moeite zijn om even te melden bij de huisarts.. enzovoort...
( dit erd mij trouwens ook allemaal even uitgelegd toen ik de pil aanvroeg.. )

groetjes M

Het gaat niet om iemand die net met de pil begonnen is, maar om iemand die de pil al een tijd slikte en die na het doorslikken van de pil (2 strips zonder stopweek ertussen) ineens veel minder bloedverlies heeft.
pi_9252896
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou dit maakt me...en haar al heel gerust We wachten gewoon volgende maand weer af!!

Wel gewoon weer beginnen met de pil vrijdag?

pi_9252930
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:56 schreef EbA het volgende:

[..]

JAAAAHAAAAAAAAAAAAA!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:59:35 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9252968
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bijna, niet helemaal. Dus ik zou niet 100% op mijn info vertrouwen

Ik vertroun noooit helemaal op jou.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:59:55 #16
4177 Jojogirl
pi_9252981
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:56 schreef EbA het volgende:

[..]

Tenzij je graag papa wil worden is dit wel aan te raden ja
pi_9253122
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:59 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Tenzij je graag papa wil worden is dit wel aan te raden ja

Nou nee...laten we dat maar niet doen hé 18 vind ik nog wat jong om vader te worden

( Eigenlijk dom dat je je hierom druk maakt terwijl we het zelfs DoubleDutch doen )

donderdag 20 maart 2003 @ 10:07:31 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_9253152
Bij Microgynon heb je inderdaad kans dat na het doorslikken de bloeding wat minder wordt. Pas er wel voor op dat er wel een kansje is op een doorbraakbloeding...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_9253181
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:07 schreef Troel het volgende:
Bij Microgynon heb je inderdaad kans dat na het doorslikken de bloeding wat minder wordt. Pas er wel voor op dat er wel een kansje is op een doorbraakbloeding...
En dat betekend (niet goed opgelet bij biologie )
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:13:17 #20
4177 Jojogirl
pi_9253288
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:08 schreef EbA het volgende:

[..]

En dat betekend (niet goed opgelet bij biologie )

http://www.sexwoordenboek.nl/doorbraakbloeding.html
pi_9253441
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:13 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

http://www.sexwoordenboek.nl/doorbraakbloeding.html

Nou bedankt voor alle snelle reacties hier We zijn weer gerust!!!!

pi_9253521
Ik slik ook microgynon 30 (nu ongeveer al 2 jaar), sinds ongeveer 5 maanden ben ik ook ineens heel weinig ongesteld, vroeger was het een volle week, waarvan 3 dagen vrij erg ongesteld.
Tegenwoordig ben ik het 3 á 4 dagen en de kans op doorlekken is zeer klein want zelfs de eerste dagen ben ik amper meer ongesteld. Mij hoor je niet klagen al moet ik wel zeggen dat ik de eerste paar keer ook nogal zenuwachtig werd.

Anders haal je toch ff een zwangerschapstest?

;)
pi_9253713
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:25 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik slik ook microgynon 30 (nu ongeveer al 2 jaar), sinds ongeveer 5 maanden ben ik ook ineens heel weinig ongesteld, vroeger was het een volle week, waarvan 3 dagen vrij erg ongesteld.
Tegenwoordig ben ik het 3 á 4 dagen en de kans op doorlekken is zeer klein want zelfs de eerste dagen ben ik amper meer ongesteld. Mij hoor je niet klagen al moet ik wel zeggen dat ik de eerste paar keer ook nogal zenuwachtig werd.

Anders haal je toch ff een zwangerschapstest?

Ja kan wel zo'n test halen maar ik was toch al overtuigd dat ze niet zwanger was! Kans met pil alleen is al zo klein maar we doen het zelfs dubbelDutch dus dan is de kans wel heeeeeel klein!

Stel deze vraag ook meer voor mijn vriendin want die was best wel ongerust. Maar nu niet meer gelukkig

pi_9256780
ach de ene keer is de bleoding erger dan anders... zou me meer druk maken als ze tussentijdse bloedingen kreeg...en als je meer zekerheid wil ga je ff langs een dokter, succes
pi_9260242
wees blij! aanvalluuuuuh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')