En moet ze gewoon weer vrijdag met de pil beginnen zoals normaal?
Bedoel dus wel dat ze dus wel gewoon een stopweek heeeft ingelast hé, en nu dus maar weinig bloed verliest in stopweek!
quote:Ja maar dat doe je niet als er geen echte aanleiding toe is...
Op donderdag 20 maart 2003 09:33 schreef Tenko het volgende:
ga naar de dokter zou ik zeggen...
quote:Zoals ik al zei, als je de pil hebt doorgeslikt kan het voorkomen dat je ongsteldheid iets anders dan normaal verloopt of net iets later/eerder begint. Dat is niks om je zorgen over te maken. Gewoon op de goede dag weer verder gaan met slikken.
Op donderdag 20 maart 2003 09:34 schreef EbA het volgende:
Gaat trouwens om die Microgylon 30 pil...Bedoel dus wel dat ze dus wel gewoon een stopweek heeeft ingelast hé, en nu dus maar weinig bloed verliest in stopweek!
[..]
quote:Listen to the doctor.
Op donderdag 20 maart 2003 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik (aankomend arts) vind het geen reden om naar de huisarts te gaan. Er is zo te lezen geen reden tot ongerustheid. Dat je weinig bloed verliest nadat je de pil wat langer hebt doorgeslikt is een bekend gegeven. Mocht je je nu echt heel erg zorgen maken dan kun je altijd een afspraak maken om gerust gesteld te worden.
quote:Bijna, niet helemaal. Dus ik zou niet 100% op mijn info vertrouwen
Op donderdag 20 maart 2003 09:44 schreef TrenTs het volgende:Listen to the doctor.
groetjes M
quote:Het gaat niet om iemand die net met de pil begonnen is, maar om iemand die de pil al een tijd slikte en die na het doorslikken van de pil (2 strips zonder stopweek ertussen) ineens veel minder bloedverlies heeft.
Op donderdag 20 maart 2003 09:51 schreef Mirage het volgende:
Staat in jullie bijsluiter niet dat je ongesteldheid anders kan zijn dan voor het gebruik van depil ?
Bij mij namelijk wel...
Bij mij staat ook dat het zelfs helemaal uit kan blijven.. en welke dingen de moeite zijn om even te melden bij de huisarts.. enzovoort...
( dit erd mij trouwens ook allemaal even uitgelegd toen ik de pil aanvroeg.. )
groetjes M
quote:Nou dit maakt me...en haar al heel gerust
Op donderdag 20 maart 2003 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik (aankomend arts) vind het geen reden om naar de huisarts te gaan. Er is zo te lezen geen reden tot ongerustheid. Dat je weinig bloed verliest nadat je de pil wat langer hebt doorgeslikt is een bekend gegeven. Mocht je je nu echt heel erg zorgen maken dan kun je altijd een afspraak maken om gerust gesteld te worden.
Wel gewoon weer beginnen met de pil vrijdag?
quote:JAAAAHAAAAAAAAAAAAA!!!
Op donderdag 20 maart 2003 09:56 schreef EbA het volgende:[..]
quote:Ik vertroun noooit helemaal op jou.
Op donderdag 20 maart 2003 09:49 schreef Isabeau het volgende:[..]
Bijna, niet helemaal. Dus ik zou niet 100% op mijn info vertrouwen
quote:Tenzij je graag papa wil worden is dit wel aan te raden ja
Op donderdag 20 maart 2003 09:56 schreef EbA het volgende:[..]
quote:Nou nee...laten we dat maar niet doen hé
Op donderdag 20 maart 2003 09:59 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Tenzij je graag papa wil worden is dit wel aan te raden ja
( Eigenlijk dom dat je je hierom druk maakt terwijl we het zelfs DoubleDutch doen )
quote:En dat betekend (niet goed opgelet bij biologie
Op donderdag 20 maart 2003 10:07 schreef Troel het volgende:
Bij Microgynon heb je inderdaad kans dat na het doorslikken de bloeding wat minder wordt. Pas er wel voor op dat er wel een kansje is op een doorbraakbloeding...
quote:http://www.sexwoordenboek.nl/doorbraakbloeding.html
Op donderdag 20 maart 2003 10:08 schreef EbA het volgende:[..]
En dat betekend (niet goed opgelet bij biologie
)
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:13 schreef Jojogirl het volgende:[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/doorbraakbloeding.html
Nou bedankt voor alle snelle reacties hier We zijn weer gerust!!!!
Anders haal je toch ff een zwangerschapstest?
quote:Ja kan wel zo'n test halen maar ik was toch al overtuigd dat ze niet zwanger was! Kans met pil alleen is al zo klein maar we doen het zelfs dubbelDutch dus dan is de kans wel heeeeeel klein!
Op donderdag 20 maart 2003 10:25 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik slik ook microgynon 30 (nu ongeveer al 2 jaar), sinds ongeveer 5 maanden ben ik ook ineens heel weinig ongesteld, vroeger was het een volle week, waarvan 3 dagen vrij erg ongesteld.
Tegenwoordig ben ik het 3 á 4 dagen en de kans op doorlekken is zeer klein want zelfs de eerste dagen ben ik amper meer ongesteld. Mij hoor je niet klagen al moet ik wel zeggen dat ik de eerste paar keer ook nogal zenuwachtig werd.Anders haal je toch ff een zwangerschapstest?
Stel deze vraag ook meer voor mijn vriendin want die was best wel ongerust. Maar nu niet meer gelukkig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |