abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 04:12:52 #1
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_9251205
Oke helaas alleen voor de die hards ben bang dat dit een lang verhaal gaat worden maar aljeblieft voor de gene die wel de moeite nemen help ik weet het echt niet meer.

Ik heb nu 6,5 maanden met een heel leif meisje zij heeft alleen heel erg moeite met zich te binden. Dit omdat ze de afgelopen 10 jaar praktice alles heelft kunnen doen en laten wat ze wou.
Ik merk dat ze in deze tijd erg op haar bek is gegaan waardoor ze een mega grote muur om haar heen heeft gebouwt en niets tot heel weinig over haar persoonlijk los laat. met stapjes komt ze naar me toe ieder dingetje is een overwinning voor mij. haar broer vertelde mij dat ik de enige bent die zij in 5 jaar haar vriendje heeft genoemt. hier ben ik erg blij om.

Ik ben zelf ergens heel onzeker lang verhaal hoe dit is gekomen maar geen pretje. om het toch korter te maken zij is in het begin van onze relatie vreemd geweest tot 3 maal met een andere jongen gezoent. nu zegt ze dat er een groot verschil tussen seks en liefde zit dit weet ik en ben ik er wel mee eens, Maar nu als ik bij haar ben wil zij mijn liefde die ze krijgt en geeft ze mij haar liefde dit merk ik maar als we uit gaan dan is ze heel anders als of ik er niet mag zijn. en ik niet jaloers mag zijn als of ze flirt dit vind ik geen probleem ik laat haar zo vrij mogelijk. ik wil niet dat zij zich benauwd zal voelen. dit heb ik wel geleerd.

Nu laat k haar zelfs met meisjes zoenen als ze dat wil (is ook voor gekomen) maar hier zie ik geen bedreiging in. Maar nu wil ze blijkbaar ook gewoon met andere jongens zoenen en misschien seks hebben. ze kan niet zeggen dat het gebeurd maar ze zegt wel dat als ik haar wil dan moet ik hier vreede mee hebben en ze weet en zegt ook dat ik dit niet kan ze doet haar best om het niet te doen maar kan niets beloven.

Ik laat haar maar gaan. Maar ben zo bang om haar te verleizen het klink t looser achtig maar ik heb hier in Amsterdam niemand de enige vriend die ik had is verhuist en verder ken ik haar dus tja......

Nu had ik haar vanavond gebeld zovan ik moest haar mail checken voor woningen maar geen reactie ik verder bellen om het uur maar niets. ze moest morgen om 13.00 werken dus denk ik ze is uit gegaan. maar tja ........... ik ben zo bang. ik ook lekker gaan stappen ik heb genoten maar toch ook wweer niet weet niet waaarom ben alleen voeel me bang en het is zo moeilijk om te lachen en gelukkig te zijn als je dat neit bent.

Nu op een begeven moment gaat haar telefoon niet meer over maar in 1` keer voice mail. ik heb gedronken maar ben echt niet dronken ik weet heel goed wat er gebeurd. ze heeft hem uit gezet. oke ze wil me vast even niet spreken. maar toch ben ik als de dood voor wat er gaar komen. ik voel me nu echt naar.

Als ik alles op tel zoals van middag. kwam ik tot de conclusie dat ik niet heb behalve mijn zogenaamde broertje. zelfs geen werk wat ook niet echt helpt gelukkig hep ik nog een paar spaar centen die bijna op zijn maar we houden vol.

Ik ben dus bang ik heb mijn portie al gehad, sommige weten dit en ik kan echt niet meer. mogelijkheid 1 is echt dat ik haar alles laat doen tot dat ik op ben. en mogelijkheid 2 is dat ik haar er mee ga confronteren en dan ben ik pleite. ik ga dan echt naar het buiteland en fuck iedereen maar er is hier niets meer. laat alles achter zonder wat te zeggen. waarom doet ze zo ik ben gek op haar en laat haar zo ontzettend vrij. ik weet het niet. .................

Sorry als er niet van klopt maar dit is het in een note dop. als je meer wilt weten vrag het me maar.

p.s. Sorry

Rgrdz,

Dwannie

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  donderdag 20 maart 2003 @ 05:46:23 #2
6871 cruesli
lekker met yoghurt
pi_9251323
Dit is inderdaad behoorlijk wat, wat je zo over ons uitstort. Maar om er even op te reageren:

Als ik het zo lees vind ik het maar vreemd. Zij heeft een enorme muur om haar heen gebouwd en daar kom je zomaar niet binnen. Maar aan de andere kant is die muur nog lager dan een drempel omdat ze wel gewoon met andere jongens/meisjes zoent en niet uitsluit daar seks mee te hebben. Daar maakt ze dus weer geen probleem van.

Ik weet dat het heel erg cru is om zo te zeggen, maar daar zou ik dus geen zin in hebben en had haar allang de deur gewezen. Met wat voor problemen ze ook zit, als ze jou niet / langzaam toe wil laten en gewoon met andere jongens/meisjes doet wat ze wil (ook waar jij dus bij bent met uitgaan enzo), dan ben jij gewoon nog een van velen. Ik zou het wel weten, uitmaken die hap en je dan niet druk maken over haar en of zij er wel overheen komt blabla, dit maakt uiteindelijk alleen jezelf maar kapot.

Succes!!

"Roses are red, violets are blue, I'd fuck anything sooner than you..."
pi_9251586
heeey dwannie,

die meid is gewoon niet goed voor je man ik trok t al niet toen mn vriendin 1x met een ander zoende in een dronken bui, maar jij laat het telkens gebeuren. in een relatie kan je toch dingen van elkaar verwachten? Ik zou iig niet over me heen laten lopen (lees: dat gebeurd nu bij jou)

het klinkt misschien niet als je de juiste beslissing, maar ik zou niet meer verder gaan met de relatie als die was zoals jij beschrijft.

maar sterkte

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9251983
Maart,

Jemig echt kut zeg, ik zal je vanmiddag bellen. Je verdient meer dan wat je krijgt.
Sterkte en laat je niet gek maken.

Dikke zoen (K)
Durgul

Greek Godess of the Earth
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:31:19 #5
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9252453
Nou jongen , ik moet zeggen dat je een volhouder bent maar ik zou dit niet trekken

Ze gebruikt je , zoent met anderen en wil misschien ook nog wel sex met anderen gaan hebben terwijl ze weet dat jij daar op tegen bent en ze je er pijn mee doet.

Ik zou er een punt achter zetten als ik jou was , een hele grote punt , succes.

pi_9252828
Hi Dwan, dit meisje komt erg labiel over en is niet erg serieus over haar 'relatie' met jou. Ze zal je pijn blijven doen vrees ik en ze maakt je emotioneel afhankelijk van haar. Ik begrijp goed dat je in staat bent om alles te slikken van haar omdat je hartstikke gek op haar bent, maar ik wil je toch adviseren om afstand te nemen. Dit kan alleen maar tot nog meer ellende leiden. Je zou wel willen dat je haar kon veranderen en haar kon 'redden' zeg maar, maar dat lukt je niet. En ook al lukt het je wel en is er ineens een goede relatie, dan nóg blijven die keren dat ze vreemd gegaan is hangen. En die gaan je dan een nare bijsmaak opleveren. Ik heb zelf ook wel eens iets gehad met een meisje waar ik zo gek op was dat ik me liet gebruiken. Zij wilde ook zoenen met andere jongens en uiteindelijk is dat enorm ontspoord tussen ons. Achteraf gezien voel ik daar nog steeds vernedering over, dus begin er niet aan.
Sterkte!
pi_9253534
Hey Dwan!

Dit klinkt of dit meisje nogal labiel is en niet weet wat ze wil. Prima, maar het is niet de bedoeling dat jij daar in meegesleept wordt.

Deze situatie is natuurlijk niks, dat weet je zelf ookw el. Anders had je dit topic niet geopend neem ik aan. Enige oplossing lijkt me: doe er iets aan.

Ga het gesprek met haar aan en geef aan wat voor gevoel ze je geeft. Val haar niet aan, maar laat haar merken dat dit echt niet meer kan. Kom voor jezelf op.

Dan merk je vanzelf hoe belangrijk jullie relatie voor haar is. Als ze jou als prioriteit heeft doet ze iig haar best om je tegemoet te komen. Een relatie waarin de een alleen maar geeft en de ander alleen maar neemt is namelijk veel te ongelijk.

En als ze niks doet om jou tegemoet te komen, zou ik mijn conclusies trekken. Blijf niet met haar samen omdat je weinig mensen in Amsterdam kent. Come on, je leert zo nieuwe mensen kennen. Anders kom je zaterdag maar naar de onzin-meeting . And who knows, misschien beseft ze in zo'n geval wel dat ze toch meer moeite voor je moet doen.

Laat iig niet meer zo over je heen lopen. Kom voor jezelf op. Dat je aardig wilt zijn voor anderen is perfect, maar ook jij moet op een goede manier behandeld worden!

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:44:12 #8
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_9253886
Maart,

Je MOET ergens een streep trekken, tot hier en NIET verder.
Ik ben (nog) niet verhuist, al ben ik wel vaak bij Gaja indd
Maar hier hebben we het laatst nog over gehad, ze komt wel met baby stapjes naar je toe, maar zodra ze nog 1x de slip in gaat, over en uit weg ermee, sorry dat ik het zo zeg, maar ik weet hoe je bent je gaat hier aan onderdoor, schuif die klote wiskeyfles opzij.

-edit: lay-out opfuckende spam-

En als je echt pleite wil, zorg eerst dat je contact opneemt met Remy voordat je erheen gaat, anders kom je echt van de regen in de drup!

Kom anders gewoon langs in Rotterdam dan, dan gaan we wel uit ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 12:34]

pi_9255690
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:44 schreef Runeblades het volgende:
Maart,

Je MOET ergens een streep trekken, tot hier en NIET verder.
Ik ben (nog) niet verhuist, al ben ik wel vaak bij Gaja indd
Maar hier hebben we het laatst nog over gehad, ze komt wel met baby stapjes naar je toe, maar zodra ze nog 1x de slip in gaat, over en uit weg ermee, sorry dat ik het zo zeg, maar ik weet hoe je bent je gaat hier aan onderdoor, schuif die klote wiskeyfles opzij.

-edit: lay-out opfuckende spam-

En als je echt pleite wil, zorg eerst dat je contact opneemt met Remy voordat je erheen gaat, anders kom je echt van de regen in de drup!

Kom anders gewoon langs in Rotterdam dan, dan gaan we wel uit ofzo.

Ik ben wel met Mikey eens, hoe ver moet je haar vrij laten/
Ook snap ik niet wrom je goedkeurt dat ze een meisjes zoent en seks wil hebben met anderen.
Als ze echt om je geeft deelt ze de liefde alleen met jou samen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 12:35]

Greek Godess of the Earth
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:07:24 #10
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_9256818
MMmmm even terug gelezen, wat een drama zeg, tja, het is ook geen feestje. sorry voor de spelfouten.

bedankt voor de support die heb ik echt even nodig ik zit er doorheen, maar het komt goed, bassie zegt altijd: "altijd blijven lachen" net als adriaan: "na regen komt zonne schijn" wat waren die twee eigenlijk wijs.
Maar soms lijk ik net B2: "wat zeg ie" en wil ik niet luisteren en val ik er telkens met open ogen weer in.

Maar goed, ik ga nu wel luisteren want ik moet gewoon duidelijkheid hebben voor me zelf. Ik had haar vanmorgen gesproken voor dat ze naar haar werk ging. Jeetje alles koek en ei. het verhaal: ze wou een rustige avond en had het geluid van haar mob uit staan, door dat ik veel belde was de batterij op gegaan?????? oke, kan best dus neem ik dit gewoon aan. ook al zit het een en ander mij niet lekker. maar dat is puur omdat ze haar hart nog niet aan mij durft te schenken. Ik mag hem wel aanraken, vasthouden, knuffelen en er na kijken. Wie weet komt ze ooit nog is over de brug.

Ik heb voor veel hetere vuren gestaan, en tja er zijn vele mensen waar ik van hou in mijn omgeving dood gegaan of door omstandigheden verdwenen maar ik blijf sterk en sta mijn mannetje.

Ze krijgt alle vrijheid en ik weet dat zij ook een eigen leven heeft ook al voelde ik me echt klote toen ik gedanst had gisteren in de paradiso ik voelde me echt alleen, ik wou dansen met haar of met vrienden maar tja. het lullige is dat ik veel oog contact had met vele meisjes maar goed flirten mag alleen hier blijft het voor me bij. Ik zal niet met een ander zoenen ik heb een vriendin, laten we hopen dat mijn liefde voor haar voldoende is. Anders begrijp ik er ook geen bal meer van.

The saga continous, by the weg, hoor eind van de maand of ik een baan heb als change manager helaas is het een project voor 3 maanden denk dat het wel uit loopt hoop ik maar, 3 maanden is erg kort voor wat ze willen maar we zien wel, werk is werk en als ik daarna weer werk zoek gaan we gewoon weer verder met het spelletje.

Ik hou jullie fokkers wel op de hoogte, kan ik het lekker van me afschrijven en ik ben blij met jullie reacties.

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_9268099
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:07 schreef Dwan het volgende:
Maar goed, ik ga nu wel luisteren want ik moet gewoon duidelijkheid hebben voor me zelf. Ik had haar vanmorgen gesproken voor dat ze naar haar werk ging. Jeetje alles koek en ei. het verhaal: ze wou een rustige avond en had het geluid van haar mob uit staan, door dat ik veel belde was de batterij op gegaan?????? oke, kan best dus neem ik dit gewoon aan. ook al zit het een en ander mij niet lekker. maar dat is puur omdat ze haar hart nog niet aan mij durft te schenken. Ik mag hem wel aanraken, vasthouden, knuffelen en er na kijken. Wie weet komt ze ooit nog is over de brug.
Een telefoon raakt heus niet op door het overgaan van dat ding, of had je dr een uren achter elkaar proberen te bellen?

Ik wil je niet bang maken, maar dit klinkt echt zo zwaar als een smoes, blergh...

quote:
Ik heb voor veel hetere vuren gestaan, en tja er zijn vele mensen waar ik van hou in mijn omgeving dood gegaan of door omstandigheden verdwenen maar ik blijf sterk en sta mijn mannetje.
Maar misschien is wat je nu doet helemaal niet zo sterk...misschien is het sterker om ook voor jezelf te kiezen, duidelijkheid te scheppen én te vragen van haar. De relatie gaat namelijk gewoon niet erg goed, mede door haar impulsieve vreemdgaan telkens.

oftewel: cijfer jezelf niet teveel weg! uit je verhaal merk ik op dat jij wel 100 keer zoveel over haar gevoelens nadenkt, dan zij over die van jou.

quote:
Ik hou jullie fokkers wel op de hoogte, kan ik het lekker van me afschrijven en ik ben blij met jullie reacties.
Kies echter wat jijzelf denkt wat goed is, als jij denkt dat de relatie wél de goede kant op gaat...so be it jij hebt er het meeste verstand van uiteraard

owjah we houden ook van jou, lol

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9269355
Ik denk dat je moet uitkijken dat je door je eigen verliefdheid jezelf niet kapot maakt. Staar je niet blind en stel je eigen grenzen vast. Als ze over deze grenzen gaat is er natuurlijk iets mis. Het is geven en nemen voor allebei, dus als jij haar zo veel vrijlaat dan moet ze daar imho ook maar mee om kunnen gaan en dat waarderen. Dat doet ze in mijn ogen niet echt...

Succes ermee iig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')