abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:18:29 #1
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9246472
Verhaal:

Drie jaar geleden verhuisd en in nieuwe woning UPC telefoon/internet/TV/radio genomen.
Na een jaar besloot men mij af te sluiten zonder reden (alle rekeningen waren gewoon betaald). Het duurde dus twee weken voordat ik weer tv/radio/telefoon/internet had.

Hierom zegde ik telefoon en internet op, aangezien (bijvoorbeeld) mijn ouders in 20 jaar nog geen telefoonstoring gehad hadden.

PTT aangeschreven en binnen een dag telefoon en een maand ADSL

UPC verzekerde mij bij de opzegging dat ik niet zo een langlopend geval zou worden
Ik toch maar alles (brieven en inleverbewijzen) bewaren, je weet maar nooit.
Tot op heden (22 maanden later) krijg ik nog steeds telefoon en internet rekeningen van UPC, ondanks drie aangetekende opzeggingen en als klap op de vuurpijl een incassobureau.

Aangezien ik bewijzen van opzegging heb kon ik die weer terugsturen en is alles weer koek-en-ei. (UPC mailde zelfs dat het fout was en dat men het met de financiele afdeling eens zou doornemen!)

Kom ik van de week thuis, brief met be-eindiging van de overeenkomst vanwege niet betalen
Vandaag is de boel blijkbaar afgesloten (TV+Radio) omdat men binnen UPC niet communiceren kan.
Afdeling A is het helemaal met mij eens en vind het ook vreemd
Afdeling B is niet bereikbaar (zowel intern als extern) en blijft rekeningen sturen

AAAAAAAAHHHHHHHGGGGGGRRRRRRR!!!

Ik kijk niet zoveel TV en radio kan via ADSL wel, maar ik kijk 's avonds wel eens spin-city voor ik ga slapen en dat kan nu niet meer

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9246604
drama
pi_9246658
cnn...
pi_9246722
Stap gewoon dat kantoor binnen en ga niet eerder weg voordat alles opgelost is
pi_9246786
quote:
Stap gewoon dat kantoor binnen en ga niet eerder weg voordat alles opgelost is
...en neem dan die goochem van BreekIJzer mee met zijn camera team...
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_9249130
Geweldig! Vraag je buren of je de kabel met hun kan delen. Betaal je de helft en ben je meteen van UPC af!
pi_9249190
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 01:18 schreef xman het volgende:
Geweldig! Vraag je buren of je de kabel met hun kan delen. Betaal je de helft en ben je meteen van UPC af!
ik ben sinds afgelopen maandag ook al afgesloten voor de kabel TV.
vanmiddag een splitter gekocht en m`n buurman was zo aardig om het bij hem aan te sluiten.

UPC KOMT ER BIJ MIJ NIET MEER IN !!!!!!!

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_9254836
bekent verhaal bij mij ook meerdere keren gebeurt
klojoos
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
pi_9254891
Oftewel, er zijn honderden klanten die nog nooit iets betaald hebben, en er zijn er die niets hoeven te betalen, maar wel rekeningen krijgen. En dan nog raar kijken als het niet zo goed gaat....

Tja... handig is anders.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_9259145
Dik twee weken hebben we een dik pakket verstuurd naar de incasso van UPC, tot op heden nog niks van gehoord. .
pi_9259449
Langs een kantoor gaan met al je documenten en idd zoals iemand hiervoor al zei, niet weggaan voordat het opgelost is!
Hallowww
  donderdag 20 maart 2003 @ 23:41:29 #12
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9273220
Probleem van naar het kantoor gaan is dat UPC zelf op de Kabelweg zit, maar priority telecom in Schiphol-Rijk en Chello zit ook weer ergens anders. De financiele boys zullen ook wel op een andere plek zitten, dus rijd ik straks stad en land af

Nee, laat UPC het maar doen. Nu betaal ik helemaal niets meer en over een week of wat kijk ik wel weer eens of ik er iets mee ga doen.

Vandaag uitgevogeld dat ik weer radio heb (jaja, dat internet is zo gek nog niet), mijn Linux server is nu dus ook radio-propageer-machine geworden en aangesloten op de stereo (24/7 ID&T door RedHat heen

Nu nog iets vinden voor TV, misschien gaat DSL-TV nog eens wat leuks uitzenden

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9276649
Hierom heb ik dus adsl en een schotel. Niks geen upc of wat dan ook. (en bijna 2000 tv/radio kanalen)
's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')