Drie jaar geleden verhuisd en in nieuwe woning UPC telefoon/internet/TV/radio genomen.
Na een jaar besloot men mij af te sluiten zonder reden (alle rekeningen waren gewoon betaald). Het duurde dus twee weken voordat ik weer tv/radio/telefoon/internet had.
Hierom zegde ik telefoon en internet op, aangezien (bijvoorbeeld) mijn ouders in 20 jaar nog geen telefoonstoring gehad hadden.
PTT aangeschreven en binnen een dag telefoon en een maand ADSL
UPC verzekerde mij bij de opzegging dat ik niet zo een langlopend geval zou worden
Ik toch maar alles (brieven en inleverbewijzen) bewaren, je weet maar nooit.
Tot op heden (22 maanden later) krijg ik nog steeds telefoon en internet rekeningen van UPC, ondanks drie aangetekende opzeggingen en als klap op de vuurpijl een incassobureau.
Aangezien ik bewijzen van opzegging heb kon ik die weer terugsturen en is alles weer koek-en-ei. (UPC mailde zelfs dat het fout was en dat men het met de financiele afdeling eens zou doornemen!)
Kom ik van de week thuis, brief met be-eindiging van de overeenkomst vanwege niet betalen
Vandaag is de boel blijkbaar afgesloten (TV+Radio) omdat men binnen UPC niet communiceren kan.
Afdeling A is het helemaal met mij eens en vind het ook vreemd
Afdeling B is niet bereikbaar (zowel intern als extern) en blijft rekeningen sturen
AAAAAAAAHHHHHHHGGGGGGRRRRRRR!!!
Ik kijk niet zoveel TV en radio kan via ADSL wel, maar ik kijk 's avonds wel eens spin-city voor ik ga slapen en dat kan nu niet meer
quote:...en neem dan die goochem van BreekIJzer mee met zijn camera team...
Stap gewoon dat kantoor binnen en ga niet eerder weg voordat alles opgelost is
quote:ik ben sinds afgelopen maandag ook al afgesloten voor de kabel TV.
Op donderdag 20 maart 2003 01:18 schreef xman het volgende:
Geweldig! Vraag je buren of je de kabel met hun kan delen. Betaal je de helft en ben je meteen van UPC af!
UPC KOMT ER BIJ MIJ NIET MEER IN !!!!!!!
Tja... handig is anders.
Nee, laat UPC het maar doen. Nu betaal ik helemaal niets meer en over een week of wat kijk ik wel weer eens of ik er iets mee ga doen.
Vandaag uitgevogeld dat ik weer radio heb (jaja, dat internet is zo gek nog niet), mijn Linux server is nu dus ook radio-propageer-machine geworden en aangesloten op de stereo (24/7 ID&T door RedHat heen
Nu nog iets vinden voor TV, misschien gaat DSL-TV nog eens wat leuks uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |